ben-størrelse


barrett
 Share

Recommended Posts

  • Replies 89
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hehe, klart min stærkeste side:

Lår: 74,5cm (det kunne være sjovt om man med tiden kunne overgå målet omkring livet)

Højde:180cm

Barret, uanset hvilken størrelse dine lår har, synes jeg ikke at det skal afholde dig selv fra at skrive dig på...

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

idag 65cm. 1,98 105kg...

Lige et sprøgsmål, kan i få cowboybusker???????????????

Men helt ærligt hvis du spørger mig: 65 cm i forhold til en kropshøjde på 198 cm er da ingenting. Du burde da kunne finde bukser som passer dig ganske godt. 

65 cm til en næsten 2 m høj makker...... er det ikke alm. bernstørrelse for en så høj gut som dig!??

Jeg har ret svært ved at finde bukser og finder jeg nogle jeg kan passe ordentligt er jeg nød til at købe dem, uanset om jeg har råd eller ej, jeg ved ikke hvornår jeg finder bukser igen!

Mine wheels måler 71 cm, 1.83 cm og 101.5 kg

Link to comment
Share on other sites

Ja, hvis det er Lewis og lign. så er der bare lidt god plads om livet.

Men helt ærligt hvis du spørger mig: 65 cm i forhold til en kropshøjde på 198 cm er da ingenting. Du burde da kunne finde bukser som passer dig ganske godt. :blink:

MAven er skrumpet lidt men har stadig 36-36 i cowboybukser og mange 36cowboybukser idag er for korte til mig...

jeg sys også der er weird at der ikke er mere lår plads,specielt med mine latterlige 65cmlår,men det er tit at cowboybukser sigger næsten som cyeklshort på låret..

Og er ikke interesseret i at gå i sådan nogle busker med 10-15cm ekstra plads i maven og så ligner man en der går rundt i en sæk kartofler ;)

Devito

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share