Fra styrkeløfter til løber


kyneb
 Share

Recommended Posts

er det ikke hårdt at ha været en ordentlig smed, og så pådrage sig den skade så man må opgive det?

50 kg vægttab det må sgu da alligevel være hårdt at smide

jeg tænker også meget på psykisk når man har kunne løfte så meget som du har gjort

hvad ville du skyde på du var god for nu hvis du skulle lave et forsøg i 3 - kamp :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hvad ville du skyde på du var god for nu hvis du skulle lave et forsøg i 3 - kamp

Selvom det ved første øjekast er et lidt ligegyldigt spørgsmål, så er det egentlig meget interessant. Hvor meget koster 50 kg´s vægttab og 1 år uden træning i styrkeniveauet for en person som har været konkurrencestyrkeløfter i mange år ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hej Per rart at se du er kommet igang igen.Har selv leget med tanken om atletik igen dvs diskoskast,spydkast,og kugle.

Som gammel tikæmper kunne jeg godt li at vide hvad du har løbet marathon på,kubertest dvs 12 min test,og 1500m??

I sin tid løb jeg en 1500m på 4,30min i tikamp og 3400meter i kuber.

Og 11,00sec på 100meter.vh Frank

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning.

7 km løb + 3 km afjogging

1/2 times cirkeltræning med vægte

Hej Blackmoore.

Min skade er næsten helet op. Der mangler nogle få milimeter i at den er helet helt op. Det er ikke ret meget da det var 8 cm fra starten af.

Hej anabol og Thomas J.

Jeg ved ikke hvad jeg kan lave da jeg ikke har trænet styrkeløft siden jeg blev skadet. Men det er temmelig sikkert ikke meget :lol:

Hej Frank.

Du spørger efter mine bedste tider. De er godt nok gamle. Jeg har løbet og cyklet meget i mine unge år plus jeg har gjort det i mine pauser som styrkeløfter.

10 km 34 min. Klubmesterskab på landevej i Aalborg Atletikklub.

1/2 marathon 1 time og 15 minutter Alborgløbet

Marathon 2 timer og 52 minutter Berlin

Link to comment
Share on other sites

Her er lige en opdatering på den sidste uges træning.

1 november.

1 times spinning

halv times sjipning

halv times vægttræning

2 november.

Aalborg halvmarathon 1 time og 34 min.

3 november.

1 times spinning

halv times sjipning

halv times vægttræning

4 november.

43 km på racercykel

8 km løb

5 november.

9 km løb

1 time og ti minutters spinning

500 meters svømning

6 november.

50 km på racercykel

halv times sjipning

halv times vægttræning

7 november.

Hjælper ved VM i styrkeløft i Vejle.

8 november.

8,5 km løb på 36 min.

Link to comment
Share on other sites

:chicken: Dagens træning d.9 november

2,5 times kørsel på mointainbike i stærkt kuperet terræn.

Alt respekt for dem der kan køre så stærkt i skoven mange timer i træk. Jeg har aldrig prøvet noget så hårdt. Heldigvis ventede de andre på mig ellers havde jeg ikke kunne finde hjem igen. :chicken:

2x4 km løb

Link to comment
Share on other sites

12 november.

10 km løb (44 min)

Det begynder at blive sjovt at løbe nu. Min puls idag kom ikke over 145. Jeg begynder at se frem til København Marathon. Vi er ved at være nogle stykker der tager derover og løber den sammen. Mit mål er at komme under tre en halv time. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er først nu, at det går op for mig, at du også har en log her på MOL.. Så Velkommen på MOL...

Så dig lige i fjernsynet - det var sku da noget af en sygehus tur, du fik dig der. Cykling kan også være farligt...

Ville du du heller ikke kunne køre bodybuilding programmer med din skade sidste år? - altså med lavere vægt end ved styrkeløftning?

Mousten

Link to comment
Share on other sites

15 november.

10 km løb

halv times vægttræning

20 min. sjipning

16 november.

45 km kørsel på mointainbike. De 32 km i skov. (Dr.Boris :) )

5 km løb.

17 november.

6 km løb. (hurtigt løB)

5 km løb. (afjog)

Hej Mousten.

Det kunne jeg godt. Hvis jeg skulle træne vægttræning igen ville jeg stadig køre styrkeløftøvelserne. Det kunne være meget sjovt engang i en lavere vægtklasse + at jeg bliver masters løfter næste år.

Hilsen Per Kyneb.

Link to comment
Share on other sites

Hej Per

Jeg har hørt, at John byasen (sikkert stavet forkert) har løftet 5 reps med 250 kilo i bænkpres nede i AaSK og har planer om at ville slå verdensrekorden for masters - er det noget du kan bekræfte?

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share