Hvad træner du for?


Henning Friis
 Share

  

97 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Prøv lige at se hvor mange der træner for udseendets skyld!

Det kunne tyde på at der er en solid del af den mandlige danske befolkning der har en lidt for høj østrogenproduktion.

Det er lidt synd.

Der er ikke så underligt at der er massiv trængsel nede i saunaen dagen igennem. Så sidder folk der på deres lyserøde håndklæder og hygger sammen med øreringe og tatoveringer... Det er sportsfolk der vil frem!

Gudskelov er der også nogle der træner med vægte for at blive stærkere!

Link to comment
Share on other sites

Ok jeg kan virkelig ikke følge dig MVP.

Lad mig give et eksempel.

Når du nu ser efter en dame/pige/quinde så ser du efter dem med pæn ansigt, flot krop , velplejet ydre alt, en rigtig sød dejlig pige. Er det ikke det alle vil have.

Men hvor er det dog dobbelt moralsk at de fleste fyre vildt gerne vil have en smuk kæreste som gør noget ud af sig selv, og så sidder fyren selv der hjemme foran TV2 sport med en bajer i hånden.

En overvældende stor del af den daske befolkning er overvægtige. En anden stor halvdel er grimme, sjuskede og alt muligt andet.

Er der noget at sige til at der er nogen som måske ønsker at skælde sig ud fra mængden.

Og hvad har Sauna og det at træne for udseendets skyld med hinanden at gøre? Så vidt jeg ved intet. Jeg kangodt høre at det er bøsserne i Form og Profitness du taler om men hvad pokker har det med det at træne for et pænt og velplejet ydre at gøre.

og forresten kan man jo altså godt sætte udseendet i første prioritet og samtidig ønske at blive stærk. Det er nok de færeste som træner bare for at være flot de fleste ønsker jo at udtrykke styrke, og at være maskulin.

Jeg må indrømme at jeg ikke forstår mentaliteten bag det at træne for styrke og ikke for udseende. For hvad er det lige forskellen er. Først og fremmest kun ens fedt %. Der er jo massere af eksempler på styrkeløftere som har en virkelig flot krop. Så man kan altså sagtens træne for begge ting samtidig.

Du skal ikke bilde mig ind at over halvdelen af "styrkeløfterne" ikke også til dels træner pga den fysiske gevinst i det i form af en pænere krop.

Ville du selv træne hvis din krop ikke ændrede form, den fede vom blev der, benene forblev stankel ben, armene slaskede?

Jeg tvivler.

et surt opstød fra Mig.

Link to comment
Share on other sites

Blackice --> Kunne ikke have svaret bedre selv.. men man kan selvfølgelig vælge at man ikke gider som mange diæter hvis det eks. kun er ens løft der tæller og ikke udsendet og derved opleve mere forøgelse hurtigere ved at spise spise spise, træne træne træne ;)

Link to comment
Share on other sites

Glad for at du er enig. Thumbs up.

Jammen det er også en anden sag. Det kan jeg helt klart godt følge. Lige pt går der også et stykke tid før jeg skal på diæt, nok sommeret 2003 medmindre jeg begynder at få mave, så STOPPER FESTEN NEMLIG. For jeg vil gerne gaine noget ordenlig masse først.

Men uanset hvad om man er på diæt eller ej som styrkeløfter, så vil de alligevel gaine vildt meget masse, og med mindre de spiser rigtig klamt, og får en virkelig høj fedt procent, vil det i største delen af tilfældene alligevel være meget pænere end en utrænet krop.

Jeg har heller ikke selv tilhensigt at skulle ned på 5% i fedt og have en SENET krop, jeg synes en mellem ting er pænest.

Link to comment
Share on other sites

ja det var planen. Det kan man sagtens. Skal bare sørge for ikke at få for højt fedt indtag. Det skulle ik være et problem.

Jeg ved ikke hvor lang tid der er optimalt. Spørg Mister Michael EbelToft eller Angel. De ved det nok tror jeg.

Ved ikke om man kan sige at noget er mere optimalt

Link to comment
Share on other sites

Ja, må indrømme at jeg også vil køre lidt diæt + cardio op imod sommer. Man er vel trods alt ung og hankøn endnu jo... :p

Mht. til udseende generelt, så går jeg nok mest efter en god gang tyrenakke og et par store træstrammer forneden når det skal være. Man skal jo helst se lidt farlig ud... :hehe::devil:

Link to comment
Share on other sites

Hehe godt at høre XAX. Det er også en ærlig sag.

Jeg har det nok lidt på samme måde som dig. Bare lidt andre ting jeg ligger vægt på.

Vil gerne have mig et par onde arme, og en bred ryg, selvfølgelig også ben i passende størelse. Man må gerne se lidt frygt indgydende ud.

Link to comment
Share on other sites

Så, så...

Det var ikke meningen at støde nogen herinde. Jeg er bare lidt betænkelig ved f.eks. at sundhed måles i fedtprocent, og så den generelle bølge af forfængelighed der skyller ind over Europa for tiden. Det kan godt være at det bare er et udtryk for at vi har fået mere fritid og at vores holdninger og værdier ændrer sig lidt hele tiden.

Og så kan jeg lige så godt indrømme at jeg selv startede i sin tid fordi jeg gerne ville se sej ud. Men det kom jeg da heldigvis hurtigt væk fra igen.

Nogle gange, så viser jeg også mine overarme til min kæreste for at få lidt opmærksomhed.

Men jeg er ligeglad med at jeg efterhånden er blevet noget slasket i siderne. Selvom jeg træner en del.

Link to comment
Share on other sites

Hmm men det virkede lidt sådan.

Ej jeg vil da også sige at der er stor forskel på at ønske en fedtprocent på 0,2 og så at ønske sig at flot look.

For hvem ønsker sig ikke et pænt udseende. Men selvfølgelig behøver det ikke at tage overhånd.

Hmm smart, virker det? Altså at vise kæresten dine arme? får man opmærksomhed af det? Cool. Det må prøves.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share