Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Yo MuscleM. For hizzel, det er godt at se internettet endelig virker. Najs, billeder du lige har uploaded, dèr. Du er et monster af den anden verden. Din log ligner mere en chatkanal, så jeg vil ikke holde mig tilbage. Gorillaunit-? Skal jeg powerwalke ud til dig? Og så kan vi gå ned og pumpe når din "hersker" siger at du gerne må?

Hey MuscleM. Er de nye billeder taget Le TeleFon? Du har sgu bedre cuts end du har haft før... Og go'e hjul!!! Der er kød på de traktordæk!!!

Og her det lovede trut :4trumpet:

Edited by Basanal
Link to comment
Share on other sites

Hvor er det friggin' typisk! Jeg var nede og besøge familien i Næstved, og skulle så hjem til KBH og træne, og så lukker Ny Form lige i hovedet på mig... Jeg er sådan en knaldhat til at huske de tider; jeg troede det var kl 7 - det var kl 5...

Det skulle ellers have været første træning efter en uges dekonditionering, men det må blive i morgen så.

Mine iskias-problemer er desværre ikke gået i sig selv i løbet af min pause, så nu må jeg hellere se at få gjort noget ved det. Jeg kan slet ikke træne nogle øvelser, hvor der er enten en ekstention eller flektion af hoften... Lorte-krop!

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Træning mandag d. 11/10 - 2004

Ja, første træning efter en uges SD, og den stod på...

Ryg og biceps:

DB rows: 3 X 8 reps med 30 kg

Stiff-arm pulldowns: 2 X 15 reps med 20 kg

Hanging high pulls: 4 X 5 reps med 45 kg /Ja den var pissenem, men vil ikke gå helt amok, når min ryg stadig er så neder'n... Det gjorde lidt ondt, men det var til at overkomme... Og med en så lav vægt, er der også god basis for en ordentlig progression...

Standing double biceps curls: 3 X 12 reps med 15 kg /Mega-nem vægt, men med superkorte pauser, så gav det da i det mindste lidt pump...

Det var så dagens træning... Ja der er sgu ik' meget at komme efter nu, men om 14 dage-3 uger burde det begynde at blive lidt sjovere... Nu er det bare lightweights!! :tongue:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 12/10 - 2004

Dagens tarw'lige træning:

Bryst, skulder, triceps og læg:

Incline DB press: 3 X 12 reps med 22 kg

Cable crossovers: 3 X 12 reps med 7,5 kg (enkelt trisse)

Seated laterals: 3 X 12 reps med 5 kg

Overhead smith lockouts: 3 X 12 reps med 29 kg

Standing smith calf raises: 2 X 12 reps med 35 kg

Seated calf raises: 1 X 12 reps med 30 kg

Ja, der er ikke så meget at sige til det... Er bare lille og sørgelig...

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 14/10 - 2004

Ryg, biceps og mave:

Cable rows: 3 X 12 reps med 60 kg /Superfed føling, og massivt pump... Skulle ønske jeg var lidt større, bare...

Assisted pron. pullups: 3 X 8 reps -20 kg /Igen et voldsomt pump i lats, men jeg var stadig ikke blevet stor... :laugh:

Incline DB curls: 3 X 10 reps med 10 kg

supersettet med

Stiff-arm rear delt kickbacks: 3 X 12 reps med 8 kg

AB-chair: 3 X 15 reps med 30 kg

Det var så al træningen for i dag... Jeg er ved at være træt af at være så lille og sølle, men nu spiser jeg simpelthen ALT hvad jeg kommer i nærheden af! Så må jeg se hvad det kan føre til.

Forresten er jeg i gang med et massørkursus, og bestod min anatomieksamen i går med UG, pil op og en stjerne med krølle! :4smartass: Så nu er der bare 10 uger med praktik! Yes sir, 4 timer om ugen hvor jeg skal massere og masseres! Sweet! :4thumbup:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 16/10 - 2004

Bryst:

-Bænkpres

1 single @ 50 kg, 1 single @ 55 kg, 1 single @ 60 kg, 1 single @ 65 kg, 5 X 5 reps med 50 kg /Ja, de var allesammen overdrevet lette, men jeg skal jo starte progressionen et eller andet sted. Jeg skulle gerne ende på en single med 95 kg, og så 5 X 5 med 70-75 kg...

-Fitty (seated chest press)

18 reps @ 30 kg /Totalt overflødig øvelse, men jeg synes nu den er meget fed... Derfor vil jeg fortsætte med at pumpe i den.

Skulder:

-Laterals

3 X 12 reps med 7 kg

Triceps:

-Pressdowns

3 X 12 reps med 45 kg (dobbelt trisse)

Det var hvad jeg fik tid til i dag... Ville gerne have nået noget mere, men jeg havde kun en 30 min. at træne i... :dry:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 17/10 - 2004

Ryg:

-DB rows

3 X 8 reps med 32,5 kg

-Wide grip pulldowns

3 X 12 reps med 65 kg

-High pulls

5 X 5 reps med 45 kg

Biceps:

-Standing double biceps cable curls

3 X 12 reps med 17,5 kg

Læg:

-Standing calf raises

3 X 10 reps med 50 kg

Så var jeg til kiropraktoren i dag - mit bækken og min 4. lændehvirvel er begge en smule skæve, så han knækkede lidt i dag, og så skal jeg tilbage på onsdag. Hold kæft det lort er dyrt!!

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 19/10 - 2004

Bryst:

-Incline DB press

3 X 9 reps med 24 kg /Ja et rimeligt skævt tal... 8 ville være for lidt, men 10 ville nok være overkill - jeg regner nemlig med at skulle bruge 24 kg igen næste uge, bare flere reps...

-Cable crossovers

3 X 12 reps med 20 kg (dobbelt trisse) /Insane pump!! Patterne hævede som på en gravid kvinde!! Sikkert en overflødig øvelse, men det vil jeg skide på... Jeg kan lide den = jeg laver den... :wink:

Skulder:

-Laterals siddende på medicinbold

3 X 12 reps med 6 kg /Ja, med små 25 sek. pause, brændte det helt afsindigt i mine små tarwlige delts...

-Machine shoulder press

2 X 10 reps med 35 kg

Triceps:

-JM presses

3 X 12 reps med 40 kg /Lorteøvelse, jeg har sgu brug for en ordentlig tricepsøvelse, som ikke har for stor aktivering i hverken pecs eller delts... Nogle forslag?!

Jeg kan allerede mærke, at bare den smule knækken hos kiropraktoren i går har hjulpet, så det er jo dejligt. Nu skal jeg ned til ham igen i morgen, så må vi se hvordan det så går...

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

>LaMotta

Fordi de har rigeligt at se til i forvejen. Gider ikke også at skulle bøvle med skulderproblemer...

Det kan faktisk godt være... Jeg kommer nok til Næver i løbet af lørdagen, så det må vi da lige se på... Skal til firmafest på fredag, så jeg er ikke helt klar over hvor meget overskud, der er på lørdag.

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 21/10 - 2004

Ryg:

-Cable rows

3 X 12 reps med 65 kg /Rigtig nasty pump, for satan det sved mellem skulderbladene... Bare synd jeg er så puny mellem skulderbladene...

-Assisted pronated chin-ups

3 X 8 reps med -20 kg /Meget nemmere end sidste gang, ved ikke rigtig hvorfor...?

Biceps supersettet med rear delt:

-Incline DB curls

3 X 10 reps med 12 kg /Jeg har fået nogle rimelig gode/synlige vener, så det er jo sådan set cool nok...

Supersettet med

-Stiff-arm rear delt kickbacks

3 X 12 reps med 8 kg

Dunk supersettet med lænd:

-Ab-chair

3 X 12 reps med 35 kg

Supersettet med

-Back extensions

3 X 15 reps

:4flex:

Lagoon

P.S.

Røvballen gør stadig pisseondt, og jeg skal til kiropraktoren igen på mandag... Sådan en taberrøv.. Altså ikke kiropraktoren, men min røv. :moon:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 23/10 - 2004

Bryst:

-Bænkpres

single @ 60 kg, single @ 65 kg, single @ 70 kg, 4 X 5 reps med 55 kg /Overdrevet nemt og pissekedeligt. Dropper det her single-pis, og smider nogle flere reps på. Fuck om jeg ik' bliver særlig stærk, det er sgu for kedeligt... Det brænder jo slet ikke. :laugh:

-Fitty maskinen(Seated chest press)

3 X 15 reps med 40 kg /Se, det var bedre. :devil: Fuld pump på de tarwlige patter!

Skulder:

-Laterals

3 X 12 reps med 8 kg

Triceps:

-Pressdowns

3 X 8 reps med 30 kg + et dropsæt med 10 reps @ 20 kg

Læg:

-Standing smith calf raises

3 X 12 reps med 45 kg

-Seated calf raises

10 reps @ 35 kg /Så for fa'en! Så kan man sgu snakke om pump... :w00t: Nu 45 minutter efter ryster de læggene stadig. Nice...

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share