Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Ja, det tror jeg du har ret i. Det er altid godt at pröve gränser af. :4thumbup:

Det bliver da et helvede for dig til DM så, når vi först skal löfte om söndagen.

Jeg synes nu stadig at du skal komme i -60, så jeg ikke kun skal kämpe mod Mona. Eller er der forresten ikke også en mere der ovre fra djävleöen?

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe - du lokker, gør du. :wink::tongue: Men jeg regner nu bare med at blive i -67.5. :smile: Der kan jeg så kæmpe mod (læs: tabe til :chicken:) Kirsten, hvis hun stadig stiller op, :unsure: Lise fra Roskilde, og er der ikke også en af vægtløftertøserne fra Aalborg, som Kim Lynge fik ind i styrkeløft?! :blink::chicken: Hmm... lige pludselig lyder -60 alligevel ret tiltalende. :tongue: Man ved jo aldrig...

:bunny: :bunny: Morgencardio den 13-1-05: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 29 min

Hmm... synes da godt nok, det var koldere i dag end de andre morgener i denne uge. :unsure::cold::chicken: Og hvor var jeg træt, da vækkeuret ringede tidligere i morges! :sleepy: Men kom da op og afsted. :banana3:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

p.s. Hoos.... Husk du også har mig i -67.5 kg til DM såfremt min skulder ikke driller for meget det næste stykke tid :wink:

Synes også du bør gå i -60 kg.... du kan jo sagtens tabe nogle kg uden det går ud over styrken så længe du ikke i forvejen har en fedt% på 15 :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fy for søren, du laver meget morgen cardio :cold: :4dog:

Hvad tid gør du det om morgenen?

<{POST_SNAPBACK}>

Grundet mødetider er jeg som regel på vej ud ad døren klokken 6. :smile: Så længe vejret er godt, og jeg kun går den der halve times tid, synes jeg, det er en rigtig dejlig måde at starte dagen på. :sun:

Når man logger ens cardio et par minutter over 7 om morgenen er man godtnok tideligt oppe!!!

Der er jo mørkt som H****** der!! :blink:  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Synes faktisk ikke det er galt, idet jeg jo bor et sted, hvor der er en udmærket vejbelysning. :bigsmile:

p.s. Hoos.... Husk du også har mig i -67.5 kg til DM såfremt min skulder ikke driller for meget det næste stykke tid  :wink:

Synes også du bør gå i -60 kg.... du kan jo sagtens tabe nogle kg uden det går ud over styrken så længe du ikke i forvejen har en fedt% på 15  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Nå! :blink: Jeg havde ellers fået det indtryk, at du havde droppet trekamp, indtil du havde fået vished over, hvad der helt præcis er galt mht. den nerveafklemning?!? :unsure: Men fedt nok, hvis det er kommet i orden, og du kan komme med til DM. :4thumbup:

Men som jeg sagde til Charlotte i et tidligere indlæg, så er jeg i forvejen voldsomt nervøs op til et stævne. At skulle være nervøs for, om jeg nu kan komme ned under en bestemt vægt ville bare øge den nervøsistet - sidst følte jeg mig som et nervevrag hele ugen op til DM. :wacko: Har egentlig mere lyst til bare at tage det, som det kommer og gå efter at få et godt personligt resultat. Men der er jo stadig et stykke tid til, så intet står da skrevet i sten endnu. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Men som jeg sagde til Charlotte i et tidligere indlæg, så er jeg i forvejen voldsomt nervøs op til et stævne. At skulle være nervøs for, om jeg nu kan komme ned under en bestemt vægt ville bare øge den nervøsistet - sidst følte jeg mig som et nervevrag hele ugen op til DM. :wacko: Har egentlig mere lyst til bare at tage det, som det kommer og gå efter at få et godt personligt resultat. Men der er jo stadig et stykke tid til, så intet står da skrevet i sten endnu. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal da bare af med de overflødige kg'er nu :wink: så er der jo ikke noget at komme efter op til konkurrencen + du så når at vende dig til at være under 60 kg i forhold til den vægt du skal løfte :bigsmile:

Jeg har hele tiden gerne ville med til DM men det bliver ikke med ny squatrekord!

Regner med at lave et løft på 1.5 gang kropsvægt (dvs, cirka 100kg) og så ellers gå til den i DL og BP :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Mona ( hende fra Ålborg ) plejer da at stille op i -60, så hvis du også kommer i -60 er vi 4. Så er der virkelig noget at kämpe for, det er FEEEE !

Jeg giver englen HELT ret!!! Smid de 2 -3 kilo inden ER så er det problem löst :poking:

Det er selvfölgelig helt op til dig om du vil kämpe med englen og Kirsten.... NOT ME :freaked:

Mht din nervösitet..... Hvorfor? Du burde väre stolt over dig selv og hvor stärk du er ! Bare gå efter at lave et bedre resultat end sidste stävne, så bliver du ikke skuffet.

Jeg tänker da hele tiden " på en god dag kan nok lave så eller så meget i Squat, i bänk VIL jeg bare väre bedst i min klasse og i död träkker jeg det der skal til for at vinde! " Andre dage er jeg bare tilfreds hvis jeg laver 330.

Lad väre med at sätte urealistiske mål i hovedet, så kan du kun blive tilfreds. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mona ( hende fra Ålborg ) plejer da at stille op i -60, så hvis du også kommer i -60 er vi 4. Så er der virkelig noget at kämpe for, det er FEEEE !

Jeg giver englen HELT ret!!! Smid de 2 -3 kilo inden ER så er det problem löst  :poking:

Det er selvfölgelig helt op til dig om du vil kämpe med englen og Kirsten.... NOT ME  :freaked:

Mht din nervösitet..... Hvorfor? Du burde väre stolt over dig selv og hvor stärk du er !  Bare gå efter at lave et bedre resultat end sidste stävne, så bliver du ikke skuffet.

Jeg tänker da hele tiden " på en god dag kan nok lave så eller så meget i Squat, i bänk VIL jeg bare väre bedst i min klasse og i död träkker jeg det der skal til for at vinde! " Andre dage er jeg bare tilfreds hvis jeg laver 330.

Lad väre med at sätte urealistiske mål i hovedet, så kan du kun blive tilfreds. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg ved skam godt hvem Mona er. :wink: Hende, jeg tænker på, hedder vistnok Tina H. Sidst, jeg hørte, havde hun lavet nogle ret okay løft med en kropsvægt på 68 kg. :smile: Men jeg ved selvfølgelig ikke, om hun har tænkt sig at stille op til DM og i givet fald, om det bliver i -67.5. Og er heller ikke 100 % sikker på, om hun er fra Aalborg. :unsure:

Så der bliver vel nok en 3-4 stykker i hver klasse, uanset hvad jeg ender med at gøre. :smile:

Ang. hvorfor jeg bliver nervøs... Er bare lidt af en tryghedsnarkoman. :wink:

Nu har jeg godt nok kun været med til ét bænkpresstævne, men det virkede bare ikke nær så stressende, som en trekampsstævne, synes jeg. Måske fordi der ikke er så meget stress med udstyret. :unsure: Glæder mig i hvert fald til ER! :biggrin:

:walking: Morgencardio den 14-1-05: :walking:

POWERWALK :bunny:

Tid: ca. 29 min

Trææææt!! :sleepy::sleeping: Så det var rart, at de andre i min projektgruppe, også syntes, det var en mægtig god ide at uddelegere opgaverne og lave det derhjemme her i weekenden, så vi kunne komme tidligt hjem. :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning den 14-1-05: :firebounce: :firebounce:

Dødløft:

10@65kg + 5@75kg (begge sæt med dobbelt overhåndsgreb, minus bælte) + 3@85kg (ville kun have taget én, men de var alt for lette :innocent:)

Sumo, halv dragt:

3@90kg (minus bælte) + 3@95kg

Sumo, hel dragt:

3@100kg (rep PR og tangering af sumo-PR) + 3@105kg (PR) + 1@110kg (PR) + 1@115kg (PR :devil:) + miss@120kg (rokkede sig ikke - de 115 kg var også tunge i bunden, men super lette i lockout)

Rumænsk dødløft:

12@60kg + 8@65kg (begge sæt uden straps)

Så opdagede Coach Anyone, at jeg var "kommet til" at springe den dynamiske squat over... :blush::innocent: :4whistling:

Box squat, 6-7 cm over parallel:

8@20kg + 6@30kg + 5@40kg + 2@45kg + ca.10sæt@2reps@50kg (det var vist okay med lysken at squatte på denne måde :smile: - lagde i øvrigt mærke til noget... efter de første to sæt med 50 kg, opdagede jeg, at jeg stadig havde mine balletsko på, hvorefter jeg gik ind og skiftede til squatsko - pludselig var de 50 kg slet ikke så eksplosive mere :raisebrow:)

Rumænsk dødløft:

12@70kg + 12/12@75kg (alle sæt med straps men uden bælte - ren cardio med alle de reps! :bunny:)

Reverse hypers:

30@bw

Standing one-legged calf raise:

(2x)12/12/12/12@bw (tror, jeg prøver med en vægt i hånden næste gang :smile:) + 30@bw (dropset - begge ben på én gang)

supersetted med:

Semi dragon flags:

12/8/8/8@bw (bøjede benene en smule mindre på de sidste tre sæt)

og:

Hyperextensions:

8/8/8/[email protected]

+ 2x ca. 10 km transportcykling... :bike:... var godt nok også brandt aw, da jeg kom hjem! :chicken:

Super fed træning i dag!! :4thumbup: Selvom min teknik i sumo stadig lader meget tilbage at ønske, var det sgu fedt at mærke, at det går fremad. :cooldance:

Morten på 63 kg leverede nok dagens flotteste løft - 210 kg - efter at have misset den i første forsøg pga. grebet. :devil: :4thumbup:

Thomas og Anders leverede underholdningen, da de tudede som jeg ved ikke hvad over deres nye dragter. :w00t::tongue: Og Thomas i særdeleshed, da vi var 5 mand og omtrent en kvarter om at få dragten af ham igen!! :blink: :blink:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Link to comment
Share on other sites

:devil::firebounce:Træning den 15-1-05: :firebounce::devil:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@35kg + 5@40kg + 2@45kg + 1@50kg (hmm... jeg tager vist lidt for mange opvarmningssæt :unsure:)

Trøje:

3@60kg + 1@65kg + 1@70kg (PR) + 1@75kg (PR - nogen slingrende på vej opad, så Claus rettede den vist lige til, men jeg tæller den som trænings-PR :tongue:)

10 cm board:

3@75kg + 2½@80kg (PR :firebounce: - de to første var gode og nemme, nok noget nær det pæneste, jeg har lavet i dag - rykkede mig vist lidt inden den tredje, så jeg lå ikke ordentligt, og måtte få en forced :innocent:)

Paused incline db press:

8@16kg + 5/5/[email protected] (PR)

Chins:

4/3/5/4/3½@bw (de to første sæt med overhåndsgreb, de sidste tre med underhåndsgreb, sidste sæt dog kørt til sidst i træningen, hvor jeg i mellemtiden havde trænet både lats og biceps :4whistling: :chicken:)

supersetted med:

Dips:

9/8/8/7/9@bw (kunne godt mærke, at jeg både havde løftet i trøje og kørt db incline før dips :w00t: - sidste sæt kørt i slutningen af træningen :smile:)

Face-pulls:

10/9@50kg + 15@45kg

supersetted med:

Cable upright row:

15/15@25kg + 15@26kg (PR :tongue:)

og:

Cable front raises:

15/15/15@11kg (PR :rolleyes:)

Standing cable hammercurls:

8/9/7/8@25kg

supersetted med:

Seated one-arm cable row:

(2x)12@35kg + (2x)10/10/10@40kg

Incline db flyes:

15@10kg

+ 2x ca. 10 km transportcykling... :bike: - var igen ved at gå helt død på vejen hjem :chicken: - men opdagede så også, at kæden er ved at være godt rusten, så det er nok derfor, jeg synes det er så hårdt for tiden. :chicken:

Endnu en rigtig god træning! :4jumpy: Claus er virkelig god til at hive én i trøjen. :4thumbup:

Hvis jeg havde fået de 75 kg i god stil, havde denne træning været en sikker 5'er, i stedet må de blive til 4x :banana: af de store.

Edit: Havde lige glemt at notere incline db flyes.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Hey Hoos

Virkeligt flot bænket ... nu rykker du sgu :4thumbup:

Kan huske det ikke er så lang tid siden du ikke engang kunne lave 60 kg så der sker sgu ting og sager :blink:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

...Måske du hellere må blive i -67 og kämpe med englen.... :4goodbye:

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæh :wink:

HUSK nu... præstationsmål fremfor resultatsmål!!

Hvis du stiller op i min vægtklasser får du ikke kage denne gang Hoos :dry::tongue:

Link to comment
Share on other sites

HUSK nu... præstationsmål fremfor resultatsmål!!

Ja helt klart. Det er også det vigtigste for mig, men det ville da väre fedt med en guldmedalje engang.

<{POST_SNAPBACK}>

Det tror jeg også uden tvivl du nok skal få med de habile løft du laver :w00t: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Hoos

Virkeligt flot bænket ... nu rykker du sgu  :4thumbup:

Kan huske det ikke er så lang tid siden du ikke engang kunne lave 60 kg så der sker sgu ting og sager  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe - ja, kunne næsten ikke bænke 50 kg raw eller 60 kg med trøje. :blush:

Mit nye udstyr gør det godt, må man sige. :innocent::tongue:

Ohj ohj ohj, nu begynder jeg sku vist snart at svede lidt  :sneaky2:

STORT TILLYKKE MED DE 75 KG Det er jo helt vildt som det går for dig siden du er kommet til DK.

Måske du hellere må blive i -67 og kämpe med englen.... :4goodbye:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, du har nu ikke noget at svede over! Husk på, at jeg er en ren squatmongol. :wacko: Har max squattet 92.5 kg. :blush::chicken:

Og tak for lykønskningen! :biggrin: Tror dét, at min nye trøje er et nr. mindre end den gamle, har en stor del af æren for min fremgang. :wink: Samt selvfølgelig bare det at træne i en styrkeløfterklub igen! :w00t:

...Måske du hellere må blive i -67 og kämpe med englen.... :4goodbye:

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæh :wink:

HUSK nu... præstationsmål fremfor resultatsmål!!

Hvis du stiller op i min vægtklasser får du ikke kage denne gang Hoos :dry::tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Æv, ingen kage. :crybaby: Den var ellers såååå god sidst. :4mewantfood: :biggrin:

75 kg i BP  :tongue4: det er sandelig cool!

Respekt og tillykke herfra

:1356:

:banana3:  :4band:  :firebounce:  :firebounce:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Giiirrrrrl, you rooooock!!!  :cooldance:

Ej, hvor er det bare godt gået med bænkpres :cheer: ...for slet ikke at nævne alt det andet :devil: ...Og du er næsten kun lige begyndt :rolleyes:

:firebounce: og  :bigsmile: fra Reem

<{POST_SNAPBACK}>

Ja da, de vægte kan bare kom an, kan de!! :devil::tongue:

Super godt bænket!!!!!
Haha, du har nu ikke noget at svede over! Husk på, at jeg er en ren squatmongol.  Har max squattet 92.5 kg. 

Lyder jo mærkeligt da ens ummidelbare indtryk at mullerne til at godt bundsquat er på plads :innocent::tongue::wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, ja, ikke? :innocent: Men man kan åbenbart godt få en squatbooty af andet end at squatte. :blush::tongue:

Og tak! :w00t:

PFFFFFFFFFFFFFT...75 kg...jeg har da bænket 3 sæt x 3 reps med 110 kg...så deeeeet... :4smartass:

:laugh:  :laugh:  :laugh:

Pjat det er godt nok SEJT gået  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. :tongue:

Tillykke med både bænken og sumoen!!  :devil:  :devil:  :devil:
Mit nye udstyr gør det godt, må man sige

:4thumbup: :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

:bunny: :bunny: Eftermiddagscardio den 16-1-05: :bunny: :bunny:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 62 min

Wow, for et lækkert vejr at powerwalke i!! :4jumpy::cooldance: :banana3: (Fandt jeg ud af, da jeg efter diverse overspringshandlinger langt om længe kom ud ad døren. :blush:)

Og nu må jeg - efter endnu flere overspringshandlinger :4whistling: - hellere se at komme lidt igang med projektarbejdet. :4whip:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share