Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Super!!! :devil:

Tillykke med PR'en  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thx. :cooldance:

Tillykke med de 75. :4thumbup:

Det er sku super, bortset fra at du nu kun mangler 5 kg i at slå min rekord.

Der bliver sku kamp om medaljerne til ER hvis du kommer i -60  :devil:

(skal jeg nu virkelig til at ned i -56....??? :dry: )

<{POST_SNAPBACK}>

Selvom jeg ikke er meget for det, :blush: vil jeg forsøge at gå i 60 til ER. Vejede kun 60.5 kg :chicken: i morges, såååå... :unsure: Samt i 60 er der flere, som bænker ca. det samme eller lidt mere end mig, i modsætning til i 67.5, hvor alle, tror jeg, bænker meget, meget mere end mig. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den fantastisk flotte bænk, Kathrine!

Det er utroligt godt gået!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have, Lars. :bigsmile: Det ser da også ud til, at det går ret godt med din træning for tiden?!? :kickass::firebounce:

Forresten... var egentlig overrasket over, hvor nemme de 75 kg var. Altså ikke sådan, at de ligefrem fløj op, men jeg blev noget overrasket over, hvor godt den kom fra bunden, men da jeg så lige pludselig skulle til at presse selv, blev den noget ujævn. :4whistling: Men da jeg først var kommet mig over min overraskelse, var den nu ikke så tung igen. :unsure: Hmm... jeg skal vist tænke noget mindre, og løfte noget mere. :laugh:

:cheer: :cheer: Aftencardio den 10-2-05: :cheer: :cheer:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 30 min

Det gik ikke så stærkt, men halvdelen af turen var der også dømt ren glidebane, så det var lidt svært... :wacko:

Men rart nok lige at få noget luft, ovenpå en god, lang morfar. :sleeping::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg ikke er meget for det, :blush: vil jeg forsøge at gå i 60 til ER. Vejede kun 60.5 kg :chicken: i morges, såååå... :unsure: Samt i 60 er der flere, som bænker ca. det samme eller lidt mere end mig, i modsætning til i 67.5, hvor alle, tror jeg, bænker meget, meget mere end mig. :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

FORSÖGE !?!? :bigsmile:

Jeg vejer 62,5 og var klar til at gå i -56, men Jape mener det er dumt når jeg er i -60 til DM. Jeg mister for meget power siger han...

De 500 gram kommer da ud, hvis du ikke drikker noget de sidste 16 timer inden indvejning.

Det er ellers et :devil: tidspunkt vi skal begynde hva?

Link to comment
Share on other sites

Selvom jeg ikke er meget for det, :blush: vil jeg forsøge at gå i 60 til ER. Vejede kun 60.5 kg :chicken: i morges, såååå... :unsure: Samt i 60 er der flere, som bænker ca. det samme eller lidt mere end mig, i modsætning til i 67.5, hvor alle, tror jeg, bænker meget, meget mere end mig. :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

FORSÖGE !?!? :bigsmile:

Jeg vejer 62,5 og var klar til at gå i -56, men Jape mener det er dumt når jeg er i -60 til DM. Jeg mister for meget power siger han...

De 500 gram kommer da ud, hvis du ikke drikker noget de sidste 16 timer inden indvejning.

Det er ellers et :devil: tidspunkt vi skal begynde hva?

<{POST_SNAPBACK}>

Du er også så dedikeret! :w00t: Skal nok... :blush:

Men på et tidspunkt bliver du da næsten nødt til lige at hoppe ned i -56, så du kan snuppe rekorden??! :devil:

Og ja, det er godt nok tidligt. :sleepy: Men må sige, at det foretrækker jeg nu - fremfor eksempelvis den sidste indvejning. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, det er godt med dig. :nono:

Så kommer jeg jo bare til at ligne en fitness tös og det går jo viiirrrrkelig ikke :dry:

Men du har ret, det burde kunne lade sig göre at slå den bänk rekord i -56 inden året er omme. Det burde ikke väre et problem at få vägten derned, det kräver bare et par måneders cardio :cooldance: og nonono chokolade og flödesovs :mad:

Link to comment
Share on other sites

Weeeeeeeh jeg er den første!!!

Tillykke med side nummer 100 i din log!

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæh... det er sgu kun nr. 67 på min :wink:

Men tillykke alligevel HOOS ... så i det mindst med bænken :cheer:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Ja ja, det er godt med dig.  :nono:

Så kommer jeg jo bare til at ligne en fitness tös og det går jo viiirrrrkelig ikke  :dry:

Men du har ret, det burde kunne lade sig göre at slå den bänk rekord i -56 inden året er omme. Det burde ikke väre et problem at få vägten derned, det kräver bare et par måneders cardio  :cooldance: og nonono chokolade og flödesovs  :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig kan det lade sig gøre!! :4whip::devil:

Weeeeeeeh jeg er den første!!!

Tillykke med side nummer 100 i din log!

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo tak. :bigsmile::cooldance:

Weeeeeeeh jeg er den første!!!

Tillykke med side nummer 100 i din log!

:cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

hæhæh... det er sgu kun nr. 67 på min :wink:

Men tillykke alligevel HOOS ... så i det mindst med bænken :cheer:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak! :biggrin: Jeg lavede jo også de 75 kg for nogle uger siden, men liiige med et par fingre på, så det var det nu lækkert at få dem helt selv denne gang!! :w00t::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

:cheer: :cheer: Træning i TSK den 11-2-05: :cheer: :cheer:

Dødløft - konventionel:

12/12@60kg (dobbelt overhåndsgreb) + 5@75kg + 3@85kg (+ bælte)

Sumo dødløft:

Halv dragt + bælte:

3@100kg

Hel dragt + bælte:

3@110kg + ca.6singles@115kg (med fokus på teknik - 4 og 5 blev rigtig gode - det hjalp åbenbart, at Mona m.fl. begyndte at heppe! :bigsmile:)

Boxsquat - halv dragt + bælte:

Med bands:

3/3@90kg

Almindelig:

3@40kg + 3@50kg + 6?sæt@3reps@55kg (havde min studieveninde Kirsten med til træning i dag - hun havde aldrig squattet før, men hun fik kørt den nydeligste boxsquat i sæt med 40 kg - let! :4thumbup:)

Benpres:

10@120kg + 6@140kg + 6/12@160kg + 6/8@180kg :bottom:

Hyperextensions:

15@bw + 10/10/10/[email protected]

supersetted med:

Partial Dragon Flags:

8/8/8/8@bw (hård, men god! :king:)

og:

Standing one-legged calf raise:

(2x)12/10/10/[email protected] + [email protected] (med begge ben - dropset)

Både en af mine veninder fra studiet, samt Mona fra Aalborg trænede med i dag - feeee'!! :biggrin: :biggrin: :biggrin: Mona satte bl.a. ny raw PR i bænken! :4thumbup: Og Kirsten tog lige 7 chin-ups, selvom hun ikke har trænet dem længe :blink: - og boxsquattede derefter i smuk stil, meget let, med 40 kg. :w00t:

Super hyggeligt! Masser af kæbe i dag :blahblah: - selv i forhold til, hvor meget jeg plejer at snakke. :blush:

Min egen træning gik sådan nogenlunde... fik et par gode, lette singler med 115 kg i sumo dødløft. :smile: Der var okay pres i squatten, men jeg står åbenbart helt skævt med fødderne. :blink: Alle hjælpeøvelserne gik fint - især benpres og flags brændte godt. :tongue:

:banana: :banana: :banana: :banana:

Cardio: :cooldance:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 22 min

Meget kort tur i dag, da jeg lige pludselig fik lidt travlt. :4whistling:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Vejret var jo næsten forårsagtigt på vej til træning! :w00t::sun:

Link to comment
Share on other sites

Ti hi :bigsmile:

Og du har virkelig fået en trimmet mave, hvor man kan se musklerne :bigsmile:

Syntes stadig det var lidt vildt at se på igår....

Jeg vil også have sådan en mave :w00t:

Men så skal jeg nok helt ned og veje under 52kg, for at man komme til at se mine mave muskler :blush:

For jeg har squ nik lidt for meget flæsk på maven :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ti hi :bigsmile:

Og du har virkelig fået en trimmet mave, hvor man kan se musklerne :bigsmile:

Syntes stadig det var lidt vildt at se på igår....

Jeg vil også have sådan en mave :w00t:

Men så skal jeg nok helt ned og veje under 52kg, for at man komme til at se mine mave muskler :blush:

For jeg har squ nik lidt for meget flæsk på maven :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg har vist været ret heldig med, hvor fedtet er røget! :w00t:

Og apropos... Henning tog i.ø. lige et snapshot af min mave, da vi var nede til B/C-DM i Roskilde i lørdags:

post-2145-1108479370_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ti hi :bigsmile:

Og du har virkelig fået en trimmet mave, hvor man kan se musklerne :bigsmile:

Syntes stadig det var lidt vildt at se på igår....

Jeg vil også have sådan en mave :w00t:

Men så skal jeg nok helt ned og veje under 52kg, for at man komme til at se mine mave muskler :blush:

For jeg har squ nik lidt for meget flæsk på maven :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, jeg har vist været ret heldig med, hvor fedtet er røget! :w00t:

Og apropos... Henning tog i.ø. lige et snapshot af min mave, da vi var nede til B/C-DM i Roskilde i lørdags:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt billed :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK lørdag den 12-2-05: :firebounce: :firebounce:

Bænkpres:

15@20kg + 8@30kg + 5@35kg + 5@45kg (med ca. 3 sek pause på brystet på de 30 og 35 kg)

Med mini-bands under bænken:

8sæt@[email protected] (må have gjort et eller andet rigtigt, for fik efterfølgende ret gode doms i triceps, hvilket ellers sker ret sjældent :cooldance:)

supersetted med:

Chins - underhåndsgreb:

10sæt@3reps@bw (det må næsten være volumen PR)

Face-pulls:

15/15@48kg

supersetted med:

Cable upright row:

15/15@29kg (30 kg næste gang :smile:)

og:

Cable front raises:

15/15@12kg

Seated one-arm cable row:

(2x)8/8/8/8@50kg

supersetted med:

Triceps pushdown:

8/6/6@40kg

Incline seated db curls:

8/8/[email protected]

supersetted med:

Incline db flyes:

12@10kg + [email protected] + 8@16kg

Var ret træt pga. TV2-koncert fredag aften og deraf følgende alt for lidt søvn. :sleepy: For måtte jo træne tidligt, da der var afgang mod B/C-DM i Roskilde kl. 9:30. :firebounce:

Det hele blev banket af på lige godt en time. :4whip: Det er sørme hårdt, når man ikke supersetter alting med snak. :blush:

:banana: :banana: :banana: - der manglede lige lidt selskab for at hive den op på fire. :wink:

+ 2x ca. 10 km transportcykling (læs: 10 km cykling, 10 km glidebane :wacko:)

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

:cooldance:Cardio søndag den 13-2-05: :cooldance:

POWERWALK/GÅTUR :walking:

Morgen/formiddag:

Tid: est. knap 35 min

Så hurtigt, som sneen tillod det. :cold:

Aften:

Tid: est. knap 45 min

Igen, så hurtigt, som det lod sig gøre pga. sneen. :dry:

Hæhæ... det ser jo godt ud Kathrine  :4thumbup:

Kan se du stadigvæk bruger "hive ned i maven" trikket  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Man har vel lært fra den bedste. :innocent::wink: Men tror faktisk ikke, jeg hiver lige så meget ned, som jeg kunne/burde. :unsure:

Godt billed :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal du have. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK mandag den 14-2-05: :smile:

Squat:

10@20kg + 8@30kg (her sagde Thomas, at det så rigtig godt ud :bigsmile:) + 5@40kg + 3/3@50kg + 1@55kg

Dragt + bælte + knæbind: (intet af det kom helt ned)

3@80kg + 3@90kg + 2@100kg + 2@110kg (nr. to var næsten nede, vist ca. parallel – kom lidt forover i bunden, så Kim hev mig på plads, men ellers pressede jeg den selv op… ”PR”)

Walk-outs:

2@130kg (PR)

Sumo dødløft – halv dragt + bælte:

Ca.15singles@80kg (meget let)

Dopingtest:

1@mig :innocent:

Legpress:

8/8/8/8/8@150kg (kørte ikke så tungt i dag, men forsøgte at komme lidt længere ned, end jeg plejer + kørte med en smule korte pauser :smile: - brændte godt :bottom:)

Hyperextensions:

15@bw + 10/10/10@16kg

supersetted med:

Partial Dragon Flags:

8/8/8/8@bw (jepjep – sad godt :firebounce:)

og:

Standing calf raise:

One-legged:

(2x)[email protected] + (2x)10@10kg

Begge ben:

20@10kg

Har syet stropperne på min dragt en anelse ind, så jeg nu rent faktisk kan mærke noget, der strammer, når jeg er nede i bunden af squatten. :tongue: Kim lagde knæbind i dag – de er nu også gode! :4thumbup: Fik stadig ikke squatten til at fungere – men på anden rep med 110 kg, var jeg da næsten nede, og på den første fik jeg vistnok sat mig okay tilbage, men fik desværre skåret lidt af dybden. :wacko: Men det kommer vel snart… :unsure:

Martin fra Hvidovre var på gæstetræning i dag – han blev vist også ret glad for Claus’ knæbind. :biggrin:

Desuden fik vi besøg af Anti-Doping Danmark. Må være blevet lidt leee’ trods alt, for blev sørme hevet ud til test! :w00t: Hehe. :tongue:

:banana: :banana: :banana: - tæt på 4, men så skal squatten altså køre noget bedre. :4whip:

:bunny:Cardio: :bunny:

MORGENPOWERWALK :walking:

Tid: Godt 30 min

Lignede da næsten en powerwalk, tror jeg. :tongue: Men nu må sneen altså godt snart forsvinde... :raisebrow:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Link to comment
Share on other sites

...

Ja, jeg har vist været ret heldig med, hvor fedtet er røget! :w00t:

Og apropos... Henning tog i.ø. lige et snapshot af min mave, da vi var nede til B/C-DM i Roskilde i lørdags:

<{POST_SNAPBACK}>

wow :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, Henning er en fremragende fotograf, ikke? :w00t:

Dopingtest:

1@mig :innocent: 

Desuden fik vi besøg af Anti-Doping Danmark. Må være blevet lidt leee’ trods alt, for blev sørme hevet ud til test! :w00t: Hehe. :tongue:

Heyy Kathrine,

Fik du så et stik i marcipanmåsen :w00t:

Forstår godt de valgte dig :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:moon: :bottom::innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 16-2-05: :raisebrow:

Bænkpres:

15@20kg + 8@35kg (3 sek pause på brystet) + 5@40kg (3 sek pause på brystet) + 5@45kg + 3@50kg + 1@55kg (raket! :blink:)

Trøje:

2@65kg til 10 cm board (let, men noget usikkert :wacko:) + 1@65kg (også let, selvom jeg fik stangen for langt ned mod maven :raisebrow:) + 1/1/1@70kg (med hjælp på dem alle tre :dry: - den sidste havde jeg dog fået selv, hvis ikke jeg havde banket stangen op i supporterne på powerracket :4slap:)

Det spillede bare slet ikke i trøjen i dag... :4ranting:

ind imellem to af opvarmningssættene:

Reverse hypers:

25/25@bw

Paused incline db press:

9/8/[email protected] (noget usikker som altid, men ellers god styrke :cooldance:)

kørt skiftevis med:

Chins - underhåndsgreb:

10-12sæt@3reps@bw (tror, jeg prøver med ekstra vægt næste gang :poking:)

de sidste sæt kørt skiftevis med:

Overhead lock-out i smith:

6/6@20kg + 6/6/[email protected] (Coach Anyone instruerede og assisterede :biggrin: - god øvelse! :4thumbup: - kan vist godt tage 25 kg næste gang)

Face-pulls:

15/12@50kg

supersetted med:

Cable upright row:

12/12@30kg (PR :rolleyes:)

og:

Cable front raises:

15/15@12kg (hård, men bør nok forsøge med 13 kg næste gang...)

Seated one-arm cable row:

(2x)8/8/8/8@52kg (PR - men bestemt ikke Jane Fonda-style :4whistling:)

Incline seated db curls:

12@4kg + [email protected] + 3/2/2@10kg :blush: + [email protected] (det bliver godt nok noget hårdere, når man har hældning på bænken, synes jeg :blink::devil::chicken:)

Incline db flyes:

12@10kg + [email protected] + 8/7@16kg

Standing calf raises på platform:

15@10kg + 15/15/15/15@16kg (sløsede jo lidt i mandags, så læggene skulle lige have lidt tæsk i dag også :4whip:)

Bortset fra trøjebænken, som bare slet ikke spillede i dag :4ranting:, var det faktisk en rigtig god træning. :bigsmile: Fin power over hele linien. :w00t: Mit problem i bænken i dag var vist hovedsagligt, at jeg ikke fatter at spænde ordentlig op i hele kroppen (samme problem som i squat :dry:). :wacko: Og så sad trøjen også lidt anderledes, end den plejer, da det var en anden, der gav mig den på i dag. :unsure:

Som sædvanlig blev der kæbet en del, selvom vi nu savnede zoa i dag. :crybaby:

3x :banana:

Cardio:

POWERWALK :walking:

Tid: ca. 35 min

Juhu, nu er der blevet gruset, så jeg slipper for at lege Bambi, og kan nøjes med at powerwalke. :w00t:

TRANSPORTCYKLING :bike:

Distance: 2x ca. 10 km

Havde igen selskab af Quantanamo på en del af hjemturen. :blahblah:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share