Hedegaard


c0y0te
 Share

Recommended Posts

Hatfield er jo også et forberedelsesprogram.

Jeg læste en artikkel et sted på nettet med en russisk træner og en eller andet athlet han afprøvede det på. Det var raw, med undtagelse afhan brugte knæbind på de tugne sæt.

At køre det i fuld udstyr, ville være hjernedødt

hvad med halvdragt?

eller var det bare knæbind på sættene med 70% og derover, der er jo heller ikke noget topstyrke i bænken, intet klods eller noget

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hvad med halvdragt?

eller var det bare knæbind på sættene med 70% og derover, der er jo heller ikke noget topstyrke i bænken, intet klods eller noget

Jeg kører jo med kæder i bænken, for at gøre det trøjespecifikt. Men helt ærligt. så ved jeg det ikke. Jeg kan ikke finde den artikkel.

Jeg prøver knæbind på hovedsættene. Løse.

Link to comment
Share on other sites

Sheiko prep til CMS

2/2

Deadlift standing on boxes (nok 10 cm)

1x115

2x3x135

4x2x145

Benchpress med kæder

1x5x60

1x4x72

2x3x85

3x2x95

2x3x90

1x4x85

1x6x72

1x8x60

Forsøg på DB press

7 stk eller sådan noget med 47

- jah, springet går fra 37 til 47. Men jeg skulle helst have haft 10 rep.

Flyes

4x10x20

Jeg er lidt træt af flyes nu.

Deadlift

1x4x115

2x3x160

5x3x180

h-greb pullups

5x5

Ret god træning. Jeg synes dødløfttræningerne går bedre og bedre, med volumen.

Lille spejl på væggen der, hvem er toughest i landet her?

Ja, måske mig! Der venter 11 sæt med knæbind på fredag i squat :superman: 37 reps.. heh..

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

:devil:

Sheiko prep til CMS

3/2

Squat

1x5x95

1x4x115

2x3x150+knæbind

5x3x170+knæbind

Bænkpres med kæder

1x5x65

1x4x77

5x3x90

Pushups med grøn band

5x8-10

Squat

1x5x95

1x5x115

4x4x150+knæbind

Sneglens mave øvelse

3x10

Det tog vist næsten 4 timer i dag. Lidt flad efterfølgende

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

Nu er der mange russere der kører sheiko har jeg bemærket på russiske hjemmesider, men een ting forstår jeg ikke, det er jo et forberedelsesprogram op til et stævne, men det er jo ikke med udstyr

og jeg tror edermame ikke det er noget man kører med fuldt gear, er der nogen der egentlig ved det?

Kan det ikke være fordi at de måske tager en omgang sheiko og så tager en uge med lidt udstyr og så hopper på en sheiko igen. På den måde så holder de jo også udstyrstræningen ved lige.
eller var det bare knæbind på sættene med 70% og derover, der er jo heller ikke noget topstyrke i bænken, intet klods eller noget

Det kan jo være at det bliver tilpasset lidt til den enkelte løfter så hvis der er en der har meget behov for topstyrke, så bliver nogen af sættene kørt som boards eller andet.

Jeg har aldrig været så stærk i trøjebænk som da jeg bare fokuserede udelukkende at få mit raw bænk op og det var uden boards og det andet. Jeg holdte triceps ved lige med lidt tunge extensions og sådan.

Men sådan er man jo så forskellig så de tilpasser det jo nok lidt til den enkelte. Men det er naturligvis bare en tanke ved ikke hvor meget hold der er i det. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kan det ikke være fordi at de måske tager en omgang sheiko og så tager en uge med lidt udstyr og så hopper på en sheiko igen. På den måde så holder de jo også udstyrstræningen ved lige.

Det kan jo være at det bliver tilpasset lidt til den enkelte løfter så hvis der er en der har meget behov for topstyrke, så bliver nogen af sættene kørt som boards eller andet.

Jeg har aldrig været så stærk i trøjebænk som da jeg bare fokuserede udelukkende at få mit raw bænk op og det var uden boards og det andet. Jeg holdte triceps ved lige med lidt tunge extensions og sådan.

Men sådan er man jo så forskellig så de tilpasser det jo nok lidt til den enkelte. Men det er naturligvis bare en tanke ved ikke hvor meget hold der er i det. :smile:

tjaa der er forskel, for jeg har aldrig været så stærk i trøje siden jeg begyndte på masser af klods, elastik og kæder :smile:

undrede mig bare over den der sheiko, for der står intet om udstyr, andet end at % er efter der competition max :blink:

Link to comment
Share on other sites

tjaa der er forskel, for jeg har aldrig været så stærk i trøje siden jeg begyndte på masser af klods, elastik og kæder

undrede mig bare over den der sheiko, for der står intet om udstyr, andet end at % er efter der competition max

Ja det er jo det, der er som sagt stor forskel så tror simpelthen de tilpasser det efter hver enkelt.

Men ja det er nu lidt underligt at de ikke går efter udstyrs max som sådan. Men mon ikke de har en masse udstyrs træning ind i mellem. Det kan vel også være de bruger Sheiko som en slags preperation op til noget udstyrs træning, så de kører en runde sheiko og så passer det med at de har en måneds tid til stævnet og den bruger de så på udstyrs træning.

Link to comment
Share on other sites

HAHA hvor er I sjove.

Næste uge bliver sindssyg. 2 vanvids træningspas med 2 x squat :crazy:

Det blev lidt senere i dag, da jeg lige havde noget bizz. Sorry

Sheiko prep til CMS

4/2

Pushpress

5x5x60

bare lidt let. skal lige vænne mig til øvelsen.

Skulderen plejer ikke at elske PP

Incline bænkpres

6x4x90

triceps Dips

5x8x5

Dødløft til knæ

4x115

4x135

2x3x160

5x2x170

Pullups

5x5x5

c0c

3x10x1

konc. curl

2x10x20

Edited by c0y0te
Link to comment
Share on other sites

Sheiko prep til CMS

1/3

Squat

1x5x95

1x4x115

2x3x150+knæbind

5x3x170+knæbind

Benchpress med kæder

1x5x60

1x4x72

2x3x85

6x3x95

Bænkpres partials i bunden

5x10x80

Squat

1x5x95

1x5x115

5x5x150+knæbind

Sneglens maveøvelse

3x10xstøbt håndvægt

fuldstændig færdig. Var meget tæt på ikke at fuldføre. Cuttede en del reps i squatten. Men hvad?! Det går nok

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share