SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

Jeg flytter formodentlig til Århus inden for meget kort tid (mere om det senere). Derfor vil jeg gerne have hjælp fra de lokale MOL-boerne til at finde en lejlighed allerede fra 1. september. Er på udkig efter en 2 værelses lejlighed på 60-80m² i området omkring Jyllands Allé. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Sådanner Pauli.. Good decision! :superman:

Et hurtigt kig på boligportal:

http://boligportal.dk/lejebolig/vis_annonc...raSoegning=true

http://boligportal.dk/lejebolig/vis_annonc...raSoegning=true

http://boligportal.dk/lejebolig/vis_annonc...raSoegning=true

http://boligportal.dk/lejebolig/vis_annonc...raSoegning=true

http://boligportal.dk/lejebolig/vis_annonc...raSoegning=true

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

FEDT FEDT :4thumbup:

Så er der ekstra GODT selskab at hente når jeg også gerne skulle dukke om om 10 måneders tid hvis alt går efter planen!!!

Cool hvis I også flytter til Århus. P.t. kender jeg faktisk ikke andet end MOL-boer dernede. :smile:

Velkommen til Århus når du kommer, hvis du har lidt kontantet(ca. 900.000.-) er der en del lejligheder til salg i den andelsforening jeg bor i eks her LINK hun har fået ny lejlighed fra 15-09-2008, så prisen kan nok presses en del.

Takker Mollerup. Har kigget på dem.

Sådanner Pauli.. Good decision! :superman:

Et hurtigt kig på boligportal:

Vi har snakket i telefonen, men tak alligevel!

Hvad har Århus som Aalborg ikke har x 10?

Job inden for IT.branchen…

Anyways Pauli, hvor skal du træne henne? :smile:

Helst så tæt på hvor jeg bor som muligt. Kunne dog være fedt, hvis andre MOL-boer træner det.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Diætopdatering

12 uger - lidt over 12kg. Formen er ved at være tilbage, og jeg begynder også at have abs igen. Indtil videre har jeg endnu ikke mærket nogen styrkenedgang ud over i dødløft, hvor det kan mærkes, at stabiliteten i torso bliver mindre pga. den mindre livvidde. Jeg har heller ikke haft nogen form for mad-cravings overhovedet under hele diæten, og det har føltes utrolig let. Derimod er jeg stoppet med at drikke mine 3+ liter cola light dagligt, hvilket har vist sig betydeligt svære end at tabe sig. Jeg har haft de vildeste cola craveings/abstinenser, der fuldstændig overskygger tanken om mad. Haha.

Morgenvægt:

98,5 Mandag d. 9/6

97,2 Tirsdag

96,3 Onsdag

96,5 Torsdag

96,3 Fredag

95,9 Lørdag

95,9 Søndag

XXX Mandag

94,7 Tirsdag

95,1 Onsdag

95,1 Torsdag

94,9 Fredag

95,5 Lørdag

94,7 Søndag

94,7 Mandag

94,3 Tirsdag

94,9 Onsdag

94,3 Torsdag

94,4 Fredag

93,9 Lørdag

93,7 Søndag

93,8 Mandag

94,3 Tirsdag

93,2 Onsdag

93,1 Torsdag

92,1 Fredag

92,9 Lørdag

92,1 Søndag

XXX Mandag

92,2 Tirsdag

91,9 Onsdag

91,6 Torsdag

92,2 Fredag

92,3 Lørdag - Spisedag

93,4 Søndag

92,2 Mandag

92,5 Tirsdag

92,0 Onsdag

92,0 Torsdag

91,0 Fredag

91,9 Lørdag

91,5 Søndag

91,5 Mandag

91,7 Tirsdag

90,9 Onsdag

91,0 Torsdag

91,5 Fredag

91,7 Lørdag

89,9 Søndag

90,9 Mandag

91,1 Tirsdag

90,5 Onsdag

90,4 Torsdag

90,2 Fredag

90,0 Lørdag

89,6 Søndag

89,6 Mandag

89,5 Tirsdag

XXX Onsdag

89,6 Torsdag

89,7 Fredag

89,3 Lørdag

88,7 Søndag

89,0 Mandag

XXX Tirsdag

89,5 Onsdag

88,7 Torsdag

88,6 Fredag

88,1 Lørdag

88,1 Søndag

88,0 Mandag

87,9 Tirsdag

87,6 Onsdag

87,4 Torsdag

87,6 Fredag

88,0 Lørdag

87,9 Søndag

87,0 Mandag

86,1 Tirsdag

86,9 Onsdag

86,0 Torsdag

86,4 Fredag

86,5 Lørdag

85,9 Søndag

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

post-3614-1220197715_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

På Nytor i Aalborg var der stilet en bod op, hvor man kunne få lavet et helberedstjek. Det skulle prøves, så jeg stillede mig kø sammen med en flok ældre mennesker. En af testene var 10min på en condicykel, men der slags ubehagelig cardiotræning sprang jeg let og elefant over. Fik i stedet taget nogle målinger:

Blodtryk: 134/74.

Aner ikke om det er godt eller skidt. Havde gået lidt inden.

Blodsukker: 4,3

Målt 2 timer efter morgenmaden, hvilket er dagens største carbindtag. Havde spist 80g havregryn, kvark, proteinpulver og fiskeolie.

Vægt: 86.7kg

Målt med bukser og T-shirt.

BMI : 28,0

Fik at vide, at jeg er overvægtig…

Fedtprocent: 21,4%

Jeg grinede og sagde, at der ikke kunne passe.

Fedtprocent andet forsøg: 14,3%

Jeg bad hende om at sætte indstillingen til ”atletisk”, da det åbenbart er svært at se, at jeg træner…

Resultatet af den atletiske indstillng var bare, at maskinen tog 6,2kg fedt og omjusterede dette til fat free mass, så denne lå på 74,3kg. Har lidt svært ved at tage resultatet seriøst, når maskinen estimerer fat free mass efter hvad man burde have ved en given vægt.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

På Nytor i Aalborg var der stilet en bod op, hvor man kunne få lavet et helberedstjek. Det skulle prøves, så jeg stillede mig kø sammen med en flok ældre mennesker. En af testene var 10min på en condicykel, men der slags ubehagelig cardiotræning sprang jeg let og elefant over. Fik i stedet taget nogle målinger:

Blodtryk: 134/74.

Aner ikke om det er godt eller skidt. Havde gået lidt inden.

Blodsukker: 4,3

Målt 2 timer efter morgenmaden, hvilket er dagens største carbindtag. Havde spist 80g havregryn, kvark, proteinpulver og fiskeolie.

Vægt: 86.7kg

Målt med bukser og T-shirt.

BMI : 28,0

Fik at vide, at jeg er overvægtig…

Fedtprocent: 21,4%

Jeg grinede og sagde, at der ikke kunne passe.

Fedtprocent andet forsøg: 14,3%

Jeg bad hende om at sætte indstillingen til ”atletisk”, da det åbenbart er svært at se, at jeg træner…

Resultatet af den atletiske indstillng var bare, at maskinen tog 6,2kg fedt og omjusterede dette til fat free mass, så denne lå på 74,3kg. Har lidt svært ved at tage resultatet seriøst, når maskinen estimerer fat free mass efter hvad man burde have ved en given vægt.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Åååh...synes det er lidt tyndt at du sprang konditals-testen over :tongue: Så slemt er den heller ikke :wink:

Sjovt nok ender du med samme fedtprocentsmålinger som mig da vi havde disse sundhedstjek i firmaet for to måneder siden.

Blev kolesteroltallet ikke taget sammen med blodsukker?

I øvrigt så er 134 for blodtryk let forhøjet - kan selvfølgelig være fordi du har gået lidt inden, men det kan være værd at tjekke den igen bare for en sikkerheds skyld.

Forresten tillykke med flytningen, eller hvad man nu siger - men når du alligevel er i gang, hvorfor flyt fra en provinsby til en anden? :cool:

Link to comment
Share on other sites

Sjovt nok ender du med samme fedtprocentsmålinger som mig da vi havde disse sundhedstjek i firmaet for to måneder siden.

Ja, men du er en pige. Jeg burde have en lavere fedtprocent. I det her tilfælde er det nok lige så meget fordi du er lee’, som jeg er fee’. :smile:

Blev kolesteroltallet ikke taget sammen med blodsukker?

Nope

I øvrigt så er 134 for blodtryk let forhøjet - kan selvfølgelig være fordi du har gået lidt inden, men det kan være værd at tjekke den igen bare for en sikkerheds skyld.

Lang tid siden jeg har fået det tjekket. Alle de gange jeg har fået det tjekket har det dog været højt. Blev testet i mili og fik at vide af sygeplejersken, at jeg reelt ikke havde klaret testen pga. blodtrykket, men jeg så ud til at være i god form, så jeg blev blåstemplet alligevel. :blink:

Fordi Jylland owner Sjælland til hver en tid. :smile:

QFT! :cool:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Sagde pigen seriøst til dig at du var overvægtig med det BMI? :blink: Man kunne synes at hun skulle vide lidt om at det er andet end fedt som kan veje på folk...

Med dit fine diastoliske blodtyrk, behøver det ikke betyde noget at dit systoliske er en smule højt. Sat du eller stod du op når det blev taget?

Link to comment
Share on other sites

Sagde pigen seriøst til dig at du var overvægtig med det BMI? :blink:

Ja hun kaldte mig lettere overvægtig. :smile:

Med dit fine diastoliske blodtyrk, behøver det ikke betyde noget at dit systoliske er en smule højt. Sat du eller stod du op når det blev taget?

Stod op og ventede. Sad ned, da jeg fik det taget.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Ja hun kaldte mig lettere overvægtig. :smile:

Stod op og ventede. Sad ned, da jeg fik det taget.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Hun var måske bare blevet lært op i de generelle "regler" for hr og fru Danmark og regnede ikke med at der ville komme en BB/Fitness gut forbi :wink:

Nå, så skal du nok ikke bekymre dig alt for meget over blodtrykket. Det kan give en del ekstra i systoliskt når man ikke ligger ned, selv om det også kan pege i en retning af et evt forhøjet blodtryk.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil godt lige komme med en indskydelse omkring dit blodtryk. Hvis blodtryksmanchetten er for lille ift. din overarm vil man ganske ofte få et falsk forhøjet blodtryk og de manchetter som oftest er standard er til arme på ca. 26-34 cm eller noget i den stil :wink:

Haha. Du her lige reddet min dag! BOOM!!1! :laugh: :4flex:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Haha. Du her lige reddet min dag! BOOM!!1! :laugh: :4flex:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Mente da at du havde nævnt at din overarme kun var 33 cm :violin: så den holder sku `ikke Pauli :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Diætopdatering

12 uger - lidt over 12kg. Formen er ved at være tilbage, og jeg begynder også at have abs igen. Indtil videre har jeg endnu ikke mærket nogen styrkenedgang ud over i dødløft, hvor det kan mærkes, at stabiliteten i torso bliver mindre pga. den mindre livvidde. Jeg har heller ikke haft nogen form for mad-cravings overhovedet under hele diæten, og det har føltes utrolig let. Derimod er jeg stoppet med at drikke mine 3+ liter cola light dagligt, hvilket har vist sig betydeligt svære end at tabe sig. Jeg har haft de vildeste cola craveings/abstinenser, der fuldstændig overskygger tanken om mad. Haha.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Hvad er baggrunden for cola light trippet?

Link to comment
Share on other sites

Ja, men du er en pige. Jeg burde have en lavere fedtprocent. I det her tilfælde er det nok lige så meget fordi du er lee’, som jeg er fee’. :smile:

Det jeg egentlig henviste til var samme håbløst ukorrekt fedtprocentsmåling og hvor stor forskel der er mellem "atletisk" og normal kropsbygning. :smile:

Hahaha, men crazy nok hvis dit blodtryk er "forhøjet" pga for store guns. Det er fandme god stil!! :laugh: :laugh: :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Er det her program overkill?

Mandag/onsdag/fredag

Bryst, tris, mave, læg

Tirsdag/torsdag/lørdag

Ryg, bis, skuldre, ben

Søndag

rest

Alle muskelgrupper får ca 15 sæt af 8-12 reps

Edit: Og inden du skoser mig er jeg godt klar over at dette ikke er et "program" Blot et skelet :)

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Det var et spørgsmål til dig :smile:

Du kan evt. starte med at dekonditionere/deloade og herefter 4-5 sæt pr. muskelgruppe. Så kan du tilføje 1 sæt om ugen og se hvor længe det holder. Ingen grund til at springe ud i noget overdrevent til at starte med, når du kan udnytte, at du er fesen her og nu. :wink::tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share