SaintPauli


SaintPauli
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Super træninger du får fyret af! :superman:

Og formen er også rigtig fin, især når du pakker ca. 100 kg.. :4flex:

Thanks man!

Har ikke en vægt, men morgenvægten er jo nok et par kg lettere.

Formen er sku ikke super, men i forhold til for 3 måneder siden er jeg rigtig godt tilfreds (formen var så dårlig, at jeg ikke kunne få mig selv til at tage et førbillede). Er single og det er ved at blive sommer, det trækker virkelig i mig for at komme på diæt. :laugh: Styrken skal dog på plads først, da jeg er sikker på det giver det bedste resultat i længden. Bliver ikke sommerklar, men formen skulle gerne være så nogenlunde omkring DM. Og nej hermed mener jeg ikke konkurrenceklar. :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Thanks man!

Har ikke en vægt, men morgenvægten er jo nok et par kg lettere.

Formen er sku ikke super, men i forhold til for 3 måneder siden er jeg rigtig godt tilfreds (formen var så dårlig, at jeg ikke kunne få mig selv til at tage et førbillede). Er single og det er ved at blive sommer, det trækker virkelig i mig for at komme på diæt. :laugh: Styrken skal dog på plads først, da jeg er sikker på det giver det bedste resultat i længden. Bliver ikke sommerklar, men formen skulle gerne være så nogenlunde omkring DM. Og nej hermed mener jeg ikke konkurrenceklar. :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Hehe, ja grundene til at cutte er mange og gode.. :tongue: Men det er nok meget fornuftigt at vente på styrken inden..! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke fodbold, men alligevel gik der guldøl i den i går. Derfor var jeg ikke så oplagt til træning og orkede ikke at dykke med noget tungt på ryggen. Squat blev så i stedet skiftet ud med noget fesent benspark/curl.

Nævneværdige løft:

Military Press:

2x12x60kg

Glad for at jeg skiftede til denne øvelse.

Dips:

2x12xBW + 15kg

Stadig god fremgang her.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg sad og kiggede tilbage i loggen for at se hvordan styrken lå tidligere. Her er hvad jeg noterede den 4. Sep 2006 (har fjernet irrelevante øvelser). De tal bliver nu mit mål inden diætstart. 14. Juni.

Squat:

Før: 10x130 (Var lige startet med øvelsen igen)

Nu: 20x127½kg.

Weighted Chinups:

Før: 6 x BW +17½ kg

Nu: 8 x BW +0kg

Weighted Pullups:

Før: 6 x BW +22½ kg

Nu: 12xBW +0kg

Yates Rows:

Før: ? x 95 kg

Nu: 16 x 70kg

Bench Press:

Før: 4 x 120 kg

Nu: 7 x 107½kg

Weighted Dips:

Før: 8 x BW +40 kg

Nu: 14 x BW +15 kg

Military Press

Før: 6 x 75 kg

Nu: 12 x 60kg

Hammer Curls:

Før: 8 x 32 kg

Nu: 15 x 27½kg

Decline Latteral Raises

Før: 10 x 25 kg

Nu: 15 x 17½kg

Dumbbell Shrugs:

Før: ? x 40 kg

Nu: 20 x 35kg

Det er ud til at jeg som tidliger nævnt er ved at være på niveau i squat og guns. Det halter mest med bænk/dips/chinups.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Godt se dig på vej mod styrkeformen. I squat er du så endda stærkere end du var før :devil:

Men godt nok en lidt anden vægtklasse end da jeg så dig til Moltræf III i Aarhus. Du vejer jo næsten det samme som mig :w00t:

Tror det hjælper på squaten at være fee. Holder på styrken og er med til at stabilisere midtersektionen. :smile:

Når vi snakker om MOL-træf, så mangler vi flere fra sidste gang. Kigger her på dig og Fist samt slænget fra Århus...

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

20 Breathing Reps Squat

20 x 132½kg PR!

BOOOOOMMMMMM!!!11!

Efterfulgt af tunnelsyn og midlertidig tab af hørelsen. Andet sæt blev stille og roligt med 12 gentagelser. Kan mærke at jeg har ramt muren denne gang, og gør (muligvis) ikke et forsøg på noget højere. Overvejer at skifte over til at køre skiftevis squat og dødløft (kan ikke holde til at køre begge dele samme dag i et fullbody-program).

Og så blev der curlet 2x15x30kg i hammer. :cool:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hold kæft du sparker røv i den squat!

Går du væk fra 20ere nu? Måske til noget 5x5?

Ikke helt besluttet endnu, men det bliver ikke 5x5. Vil have dødløft ind i programmet igen, men skal lige have det afbalanceret det med squat, så min lænd ikke bliver for ristet.

Damn, en nasty omgang breathing squats - impressive :superman:

THX. :cool:

Mere BOOM BOOM i denne log, tak :kickass:

Tsar BOOOOOMMMMMM!!!11!

NukeCompa2.JPG

tsarbombamushroomcloud.jpg

The fireball touched the ground, reached nearly as high as the altitude of the release plane, and was seen and felt 1,000 km away. The heat from the explosion could have caused third degree burns 100 km away from ground zero. The subsequent mushroom cloud was about 60 km high (nearly seven times higher than Mount Everest) and 30–40 km wide. At its peak it is well over 41 miles tall, and 27 miles thick. The explosion could be seen and felt in Finland, even breaking windows there. Atmospheric focusing caused blast damage up to 1,000 km away. The seismic shock created by the detonation was measurable even on its third passage around the Earth

http://en.wikipedia.org/wiki/Tsar_Bomba

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Tæning med BadAssJones i AASK

Havde ondt i nakken tidligere på ugen, så træningen mandag og onsdag blev skippet (har formodentlig spillet for meget computer). I dag stod den derimod på fællestræning med BadAssJones. BOOOOMMMMMMMM!!!1! Det er ved at være længe siden - i en tid hvor vi begge var i bedre form, men det var nu hyggeligt at få trænet sammen igen. Der var dog lidt for megen snak fra de lokale styrkeløftere, så træningen trak en del ud.

Seancen blev afsluttet med en is på tilbagevejen (var ved at forklare min teori om at køle mavesækken ned så man kan fylde mere med i den). :laugh:

Squat:

2x12x140kg

BadAss såede tvivl om dybden var anerkendt. :unhappy:

Benchpress:

5x111kg

6x111kg

Skulderen brokkede sig.

Bend over yeates rows:

2x15x80kg

Dips:

12xBW + 17½kg

Skulderen brokkede sig, så jeg stoppede her og kørte lidt tricep med en dumbbell.

Chinups:

2x8xBW

Military Press:

11x65kg

10x65kg

Prøvede at eksperimentere lidt med vejrtrækningen i sidste sæt.

Hammer Curls:

15x30kg

10x30kg

BadAss mente jeg lavede cheatcurls, så kørte strickt i andet sæt. :sneaky2:

Decline Laterals:

2x20x12½kg

Light weight pga. skulder

Vægten sagde 98,5 kg iført træningstøj.

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

P.S. BadAss den tøs trænede ingen af de 3 store og brugte over halvdelen på at køre curls. :tongue:

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Seancen blev afsluttet med en is på tilbagevejen (var ved at forklare min teori om at køle mavesækken ned så man kan fylde mere med i den). :laugh:

JA Bla Bla - stik mig nu bare den magnum! - tak for is BTW!

Squat:

2x12x140kg

BadAss såede tvivl om dybden var anerkendt. :unhappy:

Jah - And so what :devil: Partial-squat er også min favorit :tongue::bigsmile:

Hammer Curls:

15x30kg

10x30kg

BadAss mente jeg lavede cheatcurls, så kørte strickt i andet sæt. :sneaky2:

Lee´Gunzzz´ :devil:

P.S. BadAss den tøs trænede ingen af de 3 store og brugte over halvdelen på at køre curls. :tongue:

Road to Split Biceps - You know (Arnord Accent) :devil:

PS. Hvad med Deadlift? MOL træf er først 12juli, ikke 12 juni. Så du har lov til at spise igennem lidt endnu :4mewantfood:

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Anti Doping Danmark var på besøg i Aalborg Styrkeløfter Klub i dag. Jeg kom lidt sent, og de mente åbenbart ikke jeg var lee nok til at blive testet. Jeg spurgte ellers pænt om jeg ikke kunne få love, men det gik desværre ikke.

Det er ikke besluttet 100 % endnu, men jeg regner med at starte diæten næste mandag (havde læst forkert på datoen til MOL-træf). Styrke forfølgelsen går bare så forbandet godt nu, og jeg kan ikke helt finde ud af om det er smartest at vent med at gå på diæt når jeg rammer muren, eller starte på diæt når der stadig er overskud tilbage i styrken. Velbegrundede forslag medtages med kyshånd.

Vægten til træning var så tæt på…

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Anti Doping Danmark var på besøg i Aalborg Styrkeløfter Klub i dag. Jeg kom lidt sent, og de mente åbenbart ikke jeg var lee nok til at blive testet. Jeg spurgte ellers pænt om jeg ikke kunne få love, men det gik desværre ikke.
Det kunne du vel sige dig selv :tongue:
Det er ikke besluttet 100 % endnu, men jeg regner med at starte diæten næste mandag (havde læst forkert på datoen til MOL-træf). Styrke forfølgelsen går bare så forbandet godt nu, og jeg kan ikke helt finde ud af om det er smartest at vent med at gå på diæt når jeg rammer muren, eller starte på diæt når der stadig er overskud tilbage i styrken. Velbegrundede forslag medtages med kyshånd.

Du har vel nået et plateau i de fleste øvelser, har du ikk? Udover Squat?

Vægten til træning var så tæt på…

0,1T Bloated aftenvægt i kampuniforn og Buffalostøvler tæller ikk!! :laugh::tongue:

Det skal være stripped morgenvægt PAuli :superman:

Edited by BadAssJones
Link to comment
Share on other sites

Du har vel nået et plateau i de fleste øvelser, har du ikk? Udover Squat?

Nej kun i bænk og til dels i chinups.

0,1T Bloated aftenvægt i kampuniforn og Buffalostøvler tæller ikk!! :laugh::tongue:

Det skal være stripped morgenvægt PAuli :superman:

Den lå lige under inden. Så kom den over i løbet af træningen og faldt under igen da jeg pissede efter. :laugh:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Sidste kcal+ træning

Sidste træningsdag med kcal overskud. I aften er det ”den sidste druktur” og fra på mandag står den på diæt. Målet er ikke at komme i konkurrenceform, men at komme i en form som kan holdes året rundt. Jeg kører efter Velocity Diet-princippet, hvilket betyder at jeg kun hører speedmetal under træning/powerwalk!!!

Squat:

2x8x150kg

OL-stil. Dybden ikke helt til godkendt, da jeg runder i ryggen, når jeg går for lavt ned

Vil til at eksperimentere med SL-stil under diæt.

Dødløft:

4x4x130

Light weight baby. Er ved at køre den tilbage i programmet.

Bend over yeates rows:

2x15x90kg

Vægten begynder at være fin. Havde kørt for let tidligere.

Bænkpress:

3x12x60kg

Har haft lidt problemer med skulderen så holdt den let.

Dips:

Skiftet ud med one hand overhead press.

2x12x17½kg

Chinlups:

2x8xBW

Kan mærke jeg er fee’.

Military Press:

2x9x70kg

BOOOOOMMMMMM!!!11!

Hammer Curls:

2x12x35kg

BOOOOOMMMMMM!!!11! :devil:

Måtte hoppe fra 30kg til 35kg, da der mangler 32½kg håndvægte.

Decline Laterals:

2x12x20kg

Læg

Lidt småtterier i en elendig benpressmaskine

Vægten sagde lå og svingede mellem 99,5kg og lige over 100kg, alt efter hvor lang tid der var mellem toiletbesøg. Nåede ikke helt de 100kg, men det er fandeme tæt på. :smile:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Sammenligning med tidligere styrke efter 4 måneders genoptræning.

Squat:

Før: 10 x 130 (Var lige startet med øvelsen igen)

Nu: 8 x 150kg.

Weighted Chinups:

Før: 6 x BW +17½ kg

Nu: 8 x BW +0kg

Weighted Pullups:

Før: 6 x BW +22½ kg

Nu: 12 x BW +0kg

Yates Rows:

Før: ? x 95 kg

Nu: 15 x 90kg

Bench Press:

Før: 4 x 120 kg

Nu: 6 x 111kg

Weighted Dips:

Før: 8 x BW +40 kg

Nu: 12 x BW +17½ kg

Military Press

Før: 6 x 75 kg

Nu: 9 x 70kg

Hammer Curls:

Før: 8 x 32 kg

Nu: 12 x 35kg

Decline Latteral Raises

Før: 10 x 25 kg

Nu: 12 x 20kg

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Diætstart

Så gik starten på diæten, og jeg må sige, at det har jeg glædet mig til. Er efterhånden godt træt at være tyk, men også at skulle spise så meget for at kunne øge vægten. Som jeg har skrevet et par gange, så holdt jeg 15 måneders pause fra vægttræningen medens jeg boede i Sverige. Nu er der gået 4 måneder med genoptræning. Styrken er tilbage på tidligere niveau og endog højere i nogle øvelser. Selv om jeg pt. er tyk, så er jeg meget godt tilfreds med fordelingen, når man tager vægten i betragtning. Faktisk vil jeg sige, at det aldrig har været bedre ved så høj en vægt.

Jeg vil i starten gå efter et kcal underskud på 1000kcal om dagen. Når fedtprocenten bliver lavere hæves kcal indtaget en smule.

Mål: At komme tilbage i en god form som kan holdes året rundt.

Tidshorisont: 2 måneder indtil jeg er i så nogenlunde form (½ år samlet genoptræningstid). Diæten fortsættes helt indtil DM… :wink:

Træningsvægt: 100kg!! BOOOOOMMMMMM!!!11! (Yes endelig!) :devil:

Morgenvægt: 98,5kg

Vil løbende forsøge at få taget billeder. Som startbilleder er billederne taget for 14 dage meget repræsentative:

http://www.motion-online.dk/fora/index.php...1780&st=945

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share