Død over discodrengene!!!


Stryger2
 Share

Recommended Posts

Tolle, tak for en helt ny side af debatten:

MEN værre er:

Dem der står og råber og skriger når de træner - Og vægten skal helst smides ned så højt oppe fra som muligt så alle kan høre at de er der! Man får fanme et chok når man står ved siden af og træner squat, og der kommer et dræbende skrig efterfulgt af et brag der får gulvet til at danse!! Det er fanme værre end discopumperne 

...bolden er givet op 

Der er bare nogen i sådan et center der burde rende rundt med et skildt, hvorpå deres sikkerhedsafstand er angivet. Bare så discopumpere, gamle mennesker og en tilfældig uheldig fitnesstrænende person ikke får flyvske håndvægte eller tunge gloser i hovedet!

Det er forresten samme mennesker, som i mit center i hvert fald, render rundt i det der midt i 1990'erne blev kaldt hiphop-bukser. Hvad er det for et seriøst mangel på stil???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 211
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det er forresten samme mennesker, som i mit center i hvert fald, render rundt i det der midt i 1990'erne blev kaldt hiphop-bukser. Hvad er det for et seriøst mangel på stil???

I AaSK har vi en intern regel, som siger, at hvis man ved indmeldelsen spørger, om vi er moderigtige og har stil, så beder vi den pågældende overveje et medlemskab af den lokale PAN-klub i stedet for :tongue: . Hos os måles stil i løftede kilo B)

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi måtte smide med vægtene, så havde jeg nu også benyttet mig af det - ikke fordi det er "fedt", og fordi det "larmer", eller fordi det får mig til at føle mig mere "mand" - ene og alene af den årsag, at man bruger fandens megen energi på at mosle rundt med vægtene når eens løft er overstået. Det betyder dog ikke at man behøver at smide dem fra høj højde ;)

Og jeg ville så også 100 gange hellere træne i et hardcore-center fremfor i et fitness / motions center - når man hører historier fra slut 80'erne og start 90'erne og om de hardcore centre der eksisterede dengang, så er jeg sq misundelig.

Det er forresten samme mennesker, som i mit center i hvert fald, render rundt i det der midt i 1990'erne blev kaldt hiphop-bukser. Hvad er det for et seriøst mangel på stil???

He der er vi så forskellige her; den stil synes jeg da passer bedre til et gym, fremfor dem der eksempelvis træner med i tøj, som de ligesågodt kunne have taget på i byen.

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Vil lige skyde en bemærkning ind uden at deltage i den rasende debat; jeg var nede og træne i går og jeg har aldrig set så mange træne biceps på samme tid. Jeg trænede om aftenen, da en stor del af min dag blev tilbragt i KBH og det var ligesom om, at det var på det tidspunkt diskerne kom frem...det var i hvert fald kun diskopumpere der var der. Lidt ryg, bryst og guns. Ben er banlyst og minus basisøvelser udover BP. :confused: :4nope:

Link to comment
Share on other sites

He der er vi så forskellige her; den stil synes jeg da passer bedre til et gym, fremfor dem der eksempelvis træner med i tøj, som de ligesågodt kunne have taget på i byen.

HØRT !! Der er ikke noget mere klamt end folk som render rundt og træner i cowboybukser.

Iøvrigt er der ikke noget der hedder stil når man er in the gym. Så er det animal all the way, og fucking lige meget hvad man har på :devil:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

HØRT !! Der er ikke noget mere klamt end folk som render rundt og træner i cowboybukser.

Haha... Den dag du siger det til Jim Wendler IRL, så giver jeg en Mathilde... :lol:

Hehe, jeg synes sgu det er blæret nok med cowboybukser og en skovmandsskjorte hvor ærmerne er revet af..... Hvis man altså har en total på over 800...

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt er der ikke noget der hedder stil når man er in the gym. Så er det animal all the way, og fucking lige meget hvad man har på 

Sålænge man lige ser bort fra g-streng og gummistøvler (hvis vi taler mænd altså).

Men principielt enig (måske lige med modifikationer med Animal all the way :) ) - og dem der vil træne i trompettechnobukser og krøl-skjorter er da velkomne hvis de synes det er fedt, men jeg kan stadig undre mig over hvorfor de gør det.

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

og der er ingen selvmodsigelser her overhovedet
Nej, det mener jeg da ikke der er....let me explain :)

Dem som træner i cowboybukser er jo IKKE ligeglade med hvad de har på. For de skal jo netop have cowboybukser på når de træner. De træner heller ikke som dyr.

Dem som træner som dyr er lige glade hvad de har på. Bare det er funktionelt. Og cowboybukser er ikke lige så funktionelle når man skal lave ass-to-the-grass olympic squats :devil:

See the difference :)

Haha... Den dag du siger det til Jim Wendler IRL, så giver jeg en Mathilde...

Jim Wendler can kiss my big fat ass :D

Der er faktisk flere i WSB videoerne som træner i cowboy bukser. Men de må godt, for der er ikke mange som træner hårdere end WSB gutterne ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Tja, måske kan de fungere som en slags kombineret knæbind og squatdragt
Det kan du selvfølgelig have ret i. Jeg tænker bare på de ædlere dele, som er noget udsat, når man dykker med flere 100 kg :D
Thomas - er der nogen fordel i den træningsfacon ? Gives der godbidder ?

Glemte jeg at sige at jeg også taler med stangen inden jeg løfter den ?? Den eleiko stang der er i vores center, har nemlig en nasty vane med at svine mig til inden jeg skal løfte. Så den får lige et par ord med på vejen inden jeg river den rundt :devil:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Den eleiko stang der er i vores center, har nemlig en nasty vane med at svine mig til inden jeg skal løfte. Så den får lige et par ord med på vejen inden jeg river den rundt :devil:

Jo flere kilo - jo mere lort lukker den ud ? Ja, og så rotter den sig altid sammen med tyngdekraften - tror fanden man bliver gal ! :lol:

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Jeg har trænet i cowboy bukser, da jeg havde glemt trænings bukser

Jeg få aldrig sved på panden, (undtagen når jeg køre tung squart)

Jeg smider med vægten og siger lyde

Har trænet bisebs i squart stativet

Da jeg havde en skade i hånden, brugte jeg håndbind

I mit gamle old School center trænet vi i bar over krop om sommeren

Og har mange gange sagt: så kan vi holde weekend med god samvittighed

Ja, jeg er Disco pumper :devil:

Link to comment
Share on other sites

har du aldrig trænet med tunge vægte????? B)

Det sker... ;)

Selvfølgelig skal der vægt på, selvfølgelig er jeg i centret for at træne og ikke for at vise tøj frem. Men hiphop-busker ER ET LEVN fra 90'erne - også selv de er "behagelige" at have på...

Træningen vil altid være det primære for mig, men jeg tager ikke afsted uden at have tænkt over hvad jeg har på!

Kategoriser mig som discodreng, det okay. I min verden er det udtryk bare noget væsentligt andet. F.eks. folk der flexer foran spejlet med solbriller på. Folk der kun laver øvelser de mener er smarte, og som gør det for at blive set. Det er discodrenge i min verden!

Jeg respekterer - men kan absolut ikke sige at jeg forstår - Jeres ihærdige "fuck-jeg-bliver-mere-mand-når-jeg-træner-hårdt-stil".

Jakkedrengen ( et navn med stil :bigsmile: )

Edited by Jakkedrengen
Link to comment
Share on other sites

Det må da være forfærdeligt at have det sådan

ENIG !!

Det eneste jeg tænker på når jeg går ud af døren, er at jeg skal ned og æde de fucking eleikostang. Jeg gider da overhovedet ikke tænke på om jeg har det rigtige tøj på. Jeg er i shock over at der er nogen som har det sådan :blink:

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Men hiphop-busker ER ET LEVN fra 90'erne - også selv de er "behagelige" at have på...

Troede denne tråd handlede om diskopumpere, og ikke mode? Og desuden er din påstand ikke korrekt..! hip-hop tøj, generelt, er mere populært end nogensinde!! for 5 år siden var det utænkeligt at se foældre gå ind med deres små børn og købe for stort tøj til dem- i dag har jeg flere gange set forældre der trækker og tvinger deres børn ind i disse butikker, for at købe det i dyre domme! Også en af grundende til jeg ikke gider at gå med det mere, det er alt for populært, der er ingen identitet i det længere...!

- personligt er jeg også temmelig ligeglad med hvad jeg træner med, en t-shirt og et par gamle vamle jockingbukser, og jeg er på vej!

Morten!

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share