QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

DAMMIT..

Nå, men han hedder skam Troija..

Og hvorfor pokker så stor interesse.Sikke med tid du må bruge....Dammit

Hej Sara Camilie, laaang tid siden!! Har du det godt??

Hilser du ikke lige Malene Vallentin Gregersen og Sif Linding Kristensen fra mig. Det var sådan en fin fest vi havde sidst.

Forresten, rider du stadig?

Vi sez!11

Knuz :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hej Sara Camilie, laaang tid siden!! Har du det godt??

Hilser du ikke lige Malene Vallentin Gregersen og Sif Linding Kristensen fra mig. Det var sådan en fin fest vi havde sidst.

Forresten, rider du stadig?

Vi sez!11

Knuz :wub:

Øh..Jo, det skal jeg gøre. Verden er lille hva ? troede jeg var meeeget anonym herinde..Men, måske skulle jeg ikke have sat de pokkers billeder på :blush:

Så skal jeg jo bare lige vide hvem du er....?

Og hvis det er mine discs-dip- dec.pex jeg skal vise billeder af..Så ind med tungen drenge..Filerne er AAAALt for store til at blive uploadet.

Labaner!!!

Sara Camille

Edited by SaraCamille
Link to comment
Share on other sites

Øh..Jo, det skal jeg gøre. Verden er lille hva ? troede jeg var meeeget anonym herinde..Men, måske skulle jeg ikke have sat de pokkers billeder på :blush:

Så skal jeg jo bare lige vide hvem du er....?

Og hvis det er mine discs-dip- dec.pex jeg skal vise billeder af..Så ind med tungen drenge..Filerne er AAAALt for store til at blive uploadet.

Labaner!!!

Sara Camille

Den slags er der råd for.

Link til vejledning (se afsnittet UPDATE)

Link to comment
Share on other sites

SaraCamille: Tryk på "play-knappen" i midten af billedet, så kommer der en lille film :smile:

Jeg har i øvrigt også et billede af Simon. Han smiler sødt fordi jeg har rost hans guns - (hvis du ikke kan kende ham, er det fordi han normalt bruger kontaktlinser).

post-2616-1227271041_thumb.jpg

Simon: Jeg har en Nokia 6300. Den er rigtig god til billeder :smile:

Link to comment
Share on other sites

Øh..Jo, det skal jeg gøre. Verden er lille hva ? troede jeg var meeeget anonym herinde..Men, måske skulle jeg ikke have sat de pokkers billeder på :blush:

Så skal jeg jo bare lige vide hvem du er....?

Og hvis det er mine discs-dip- dec.pex jeg skal vise billeder af..Så ind med tungen drenge..Filerne er AAAALt for store til at blive uploadet.

Labaner!!!

Sara Camille

Der hersker lidt forvirring om hvorfra jeg kender dig? Vi mødtes kort i Akka Rideklub d. 13-09-2008. Så vidt jeg husker red du på Kudaira Tuffahä? Min kusine Helle red på Dalgårdens Moon-Light i klasse 7. Du red klasse 5 ikk?

Vi havde også et lille intimt øjeblik i laden? :heartpump:

Det er en meget lille verden efterhånden.

Link to comment
Share on other sites

Øh..Jo, det skal jeg gøre. Verden er lille hva ? troede jeg var meeeget anonym herinde..Men, måske skulle jeg ikke have sat de pokkers billeder på :blush:

Så skal jeg jo bare lige vide hvem du er....?

Jeg har vedhæftet et billede af KristianS i den her post. Det er et af de bedste billeder, der er taget af ham. Jeg ved simpelthen ikke hvorfor han altid undgår kameraet med sit kønne ansigt... Måske det er dig, der sidder til højre i billedet - mener du en gang havde lyst og lidt længere hår? Kan det passe?

Jeg har i øvrigt også et billede af Simon. Han smiler sødt fordi jeg har rost hans guns - (hvis du ikke kan kende ham, er det fordi han normalt bruger kontaktlinser).

Go'e GUNZ, Simon! Hvad gør du for at få det peak?

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Der hersker lidt forvirring om hvorfra jeg kender dig? Vi mødtes kort i Akka Rideklub d. 13-09-2008. Så vidt jeg husker red du på Kudaira Tuffahä? Min kusine Helle red på Dalgårdens Moon-Light i klasse 7. Du red klasse 5 ikk?

Vi havde også et lille intimt øjeblik i laden? :heartpump:

Det er en meget lille verden efterhånden.

Laden? intimt ?

Nej, distanceridning er vist ikke meget intimt? Og jeg red 10 km forkert så jeg endte dog på en 3. plads..Jeg ved ikke lige hvad det er for et øjeblik ? Prøv nu lige at genopfrisk mine erindringer. Og hesten..Jo, det er rigtigt..Det er min... Jeg har da ikke været i nogens lade.. nej da..

camille

Link to comment
Share on other sites

Jeg har vedhæftet et billede af KristianS i den her post. Det er et af de bedste billeder, der er taget af ham. Jeg ved simpelthen ikke hvorfor han altid undgår kameraet med sit kønne ansigt... Måske det er dig, der sidder til højre i billedet - mener du en gang havde lyst og lidt længere hår?

Nej, det er vist ikke mig lige den der ? Sorry boys, ønsketænkning, men gult hår og torskemund har aldrig været mig..(nej det bliver det heller ikke!!)

banditter..

Og julefrokosten var fantastisk...

Link to comment
Share on other sites

Godt stævne I havde stablet på benene i går :smile:

Thanks. Godt løftet.

Fandt ud af i dag at jeg kunne have kostet dig et misset løft i bænken, fordi jeg gav dig en hånd med at komme op. Det er åbenbart no go.

Hvem kaldte mig Tykke...Skal give jer labaner!!!

What?

I vil have en god r.....

Jamen, denne her er rimelig fast....

Undskyld, men jeg sidder alene en lørdag..såå¨

Sara Camille

Who?

WTF?

3057350682_ef4bdc60cd.jpg

I TSK 24.11.2008

Med Hoos, MC og disko-trioen

Special Guest Star: World Record Holder - Horst Dieter!

UH Pull-ups: 1

5 @ bw

5 @ 15

5 @ 20

4 x 5 @ 25

BOOM!

Fri læg: 1

3 x 25 @ 15

3 x 20 @ 15

Store kalve

Front squat: 2

5 @ 70

5 @ 90 Puh den var tung. Overvejede at tage vægt af, men tog mig sammen

5 @ 95 Lettere

5 @ 97 God

5 @ 100

Mere BOOM! Der skulle åbenbart bare lidt mere vægt på skuldrene. Fik gode råd af Horst undervejs.

DB curls: 2 - alternating, siddende

12 @ 16,5

8 @ 24

2 x 8 @ 21,5

Ikke noget saft i Bisps, så jeg holdt vægt og reps nede.

Benpres: 3

12 @ 150

High pulls: 3

8 @ 70

8 @ 90

Ikke mere power. Muligvis stadig lidt sygdom i kroppen - så jeg spang resten over (her ville jeg tidligere have skrevet "droppede" resten, men men men...)

Tough Weekend: Fredag = Let træning + klargøring af TSK til TSK Cup + Bytur. Lørdag = Spotter + oprydning efter TSK Cup - 12 timer i alt. Var fuldstændig flad da jeg kom hjem. Men godt stævne og hyggeligt at få sludret med nogle af MOL'erne. Kern og Lunau har dog glemt BB!'erens første bud: "Sig aldrig til en mand, der træner, at han ser lille ud eller om han bare træner for at vedligeholde."

Hende her var med til træning:

15ba8-Aylen_Alvarez.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cardio

I går aftes stod den på cardio i svømmehallen med Spøer, jagerpiloten og badebolden.

Det blev så vidt jeg husker til:

200 ind

2 x 50 cr

6 x 25 dyk

10 x 25 fly st. 40

4 x 75 rullende IM pause 15-20

4 x 100 cr. pause 20-25

12 x 25 m fødder 3 flyben på ryggen/3 flyben på maven/3 bryst m. flyben/3 fly

Pænt hårdt, men synes at formen er blevet lidt bedre.

Link to comment
Share on other sites

BESERKER BISPS BLAST

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:100&chl=

I TSK 28.11.2008

Med Hoos, Lollænderen og Disko-Ivan. Formande var desuden kommet hjem fra Ostindien.

Havde for travlt til at træne onsdag, men så var der masser af krudt i dag:

Ez-curls: 1

10 @ 20 + ez-bar

8 @ 30 + ez-bar

8 @ 40 + ez-bar

3 x 8 @ 42,5 + ez-bar

Holy crap - kæmpe køllepump

CG bænk: 1

10 @ 60

5 @ 70

5 @ 80

5 @ 85

3 x 5 @ 87,5

Trinormus Triceps

Yates rows: 2

12 @ 70

10 @ 90

8 @ 102,5

2 x 8 @ 105

Skrå DB pres: 2

10 @ 21,5

8 @ 26,5

8 @ 32

2 x 8 @ 35

15 @ 26,5

Rear laterals: 3

10 @ 12

3 x 12 @ 12

VWG pull-downs: 3

12 @ 60

10 @ 75 skulderen gjorde lidt nas, så skiftede til:

WG pull-downs: 3

12 @ 80

2 x 10 @ 80

Ingen problemer

DB curl: 4 - stående

2 x 10 @ 19

13 @ 16,5

Push downs: 4

10 @ 40 strict

13 @ 35 strict

12 @ 35 strict

Rotator + udstrækning + kage

Har ikke kunne finde ud af at tage på de sidste par måneder. Til gengæld tror jeg det er lykkes - dare I say it - at smide fedt og gaine muller. Formen med 90,8 i kropsvægt til morgen:

post-2616-1227910306_thumb.jpg

post-2616-1227911409.jpg

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Det må være PR...

Alt over 30 sekunder ville være PR...

Chr. B>> Thanks!

ATP>> Tak for sidst

God form! :4thumbup:

Jeg synes ikke, jeg ser dagens mest sveddryppende øvelse logført nogen steder?! :tongue:

Troede det var for kinky til at logføre...?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share