QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

PUMP PÅ PIBERNE!

I TSK 07.11.2008

Med Hoos, Daniel Pat og Lollænderen

Ez-curls: 1

12 @ 20 + ez-bar

8 @ 35 + ez-bar

3 x 8 @ 40 + ez-bar

CG bænk: 1

5 @ 60

5 @ 70

5 @ 80

5 @ 82,5

2 x 5 @ 85

Yates rows: 2

10 @70

10 @ 90

8 @ 100

2 x 8 @ 102,5

Skrå DB pres: 2

10 @ 21,5

8 @ 26,5

8 @ 31,5

2 x 8 @ 34

Tog mig sammen til at veje "30'erne" der viste sig at veje 32. Hurra! Så er jeg stærkere end jeg troede.

VWG pull-downs: 3

10 @ 80

2 x 10 @ 85

Rear laterals: 3

3 x 12 @ 10

Sad godt

Push-downs: 4

14 @ 45

13 @ 45

12 @ 45

DB curl: 4 - stående

10 @ 21,5

8 @ 21,5

12 @ 16,5

16 @ 14

Evil pump på piberne efter dette supersæt.

Udstrækning + rotator.

Fin disko træning. Weekenden fejres ved at stå op kl. 0630 i morgen!

Link to comment
Share on other sites

KRAAADT FRI TRÆNING!

I TSK 10.11.2008

Med Hoos, Mads Bisps, Diskodrengene og SL'erne

Bænkpres m. pause: 1

10 @ 60

5 @ 80

5 @ 85

5 @ 90

4 @ 92,5

4 @ 92,5

5 @ 90

Udløft og løftede pegefingre fra kørelæreren.

Fri læg: 1

2 x mange @ 10

30 @ 10

2 x mange @ 10

Flies: 2

12 @ 21,5

12 @ 24

10 @ 26,5

8 @ 28,5

10 @ 26,5

Sumo dødløft: 2

10 @ 70

5 @ 110

5 @ 140

5 @ 160

5 @ 165

5 @ 145

Ondt i balden igen. Og det er ris til egen røv(!), for jeg har overhovedet ikke passet min morgenudstrækning.

DB skulderpres: 3

10 @ 16,5

2 x 9 @ 24

7 @ 24

1-leg platform squats: 3

3 x 8 @ 33

Leg curls: 4

3 x 8 @ 6

Triceps kick backs: 4

2 x 20 @ 10

Lidt udstrækning + rotator.

Har lige fået mit BcAA og Glutamin Kraaadt! Så mangler jeg kun mit prot-krådt så er jeg back in business.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor glutamin? Har det ikke vist sig at være så godt som ubrugeligt i træningssammenhæng?

Ellers gode træninger du får liret af :shades:

Thibadeau anbefalede det i en artikel på t-nation, som jeg læste for et halvt års tid siden, så jeg købte en omgang. Siden da er træningen gået godt og formen er blevet bedre. Det er muligvis alt muligt andet, eller placebo, men for 200 kr. for 6 måneder synes jeg det er pengene værd. Desuden har det en positiv indflydelse på immunforsvaret, og hvis jeg kan slippe for at blive syg ind imellem er et jo også et plus.

Og tak!

Cardio:

Nuppede omkring 1500 meter svømning til aften. Bl.a. 4 x 50 fr start 1.00 (Hårdt) og 3 x 100 IM (meget hårdt). Min svømmeform er kamp ringe. Til gengæld fik jeg et godt pump på bøfferne!

Link to comment
Share on other sites

Har lige fået mit BcAA og Glutamin Kraaadt! Så mangler jeg kun mit prot-krådt så er jeg back in business.

Krådt-business mener du.

Nuppede omkring 1500 meter svømning til aften. Bl.a. 4 x 50 fr start 1.00 (Hårdt) og 3 x 100 IM (meget hårdt). Min svømmeform er kamp ringe. Til gengæld fik jeg et godt pump på bøfferne!

Lavede du noget specielt på de 4 x 50 siden de var hårde?! IM-serier er altid hårde, dog :tongue:

Link to comment
Share on other sites

The Cole Trickle Tribute!

3217.jpg

You Can't Outrun the Thunder!

Loggen har desuden fået nyt navnl til ære for mit idol Mr. Cole Trickle! Han kan køre vu'n!

I TSK 14.11.2008

Med Arne og Brian! (SL'erne kom daldrende senere)

Ez-curls: 1

12 @ 20 + ez-bar

10 @ 30 + ez-bar

4 x 8 @ 40 + ez-bar

Biceps med 400 Heste

CG bænk: 1

10 @ 60

5 @ 70

5 @ 80

5 @ 85

2 x 5 @ 87,5

He didn't bump you, he didn't nudge you... he *rubbed* you. And rubbin, son, is racin'.

Yates rows: 2

12 @ 70

8 @ 102,5

2 x 8 @ 105

I'm dropping the Hammer

Skrå bænk: 2

10 @ 21,5

8 @ 26,5

8 @ 31,5

8 @ 34

7 @ 35

You and Rowdy have the same sickness, it's called denial and it's probably going to kill you both.

VWG pull-downs: 3

10 @ 60

5 @ 70

5 @ 80

5 @ 85

5 @ 85

Den var tough i dag

Rear laterals: 3

12 @ 12

2 x 12 12

A concealed weapon!

DB curls: 4 - stående

7 @ 21,5

11 @ 19

12 @ 16,5

If you're from California, you're not a Yankee. You're not really anything.

Push downs: 4

14 @ 45

12 @ 45

12 @ 35 strict

Now go get your own car and we'll see how you do in a crowd

Udstrækning + rotator

Uh yeah! Mit prot er kommet! Susede forbi Hoos og hentede det og fik mig en ordentlig slat! Spiste det rent - med ske - så går det lige i bisps!

days-of-thunder.jpg

Link to comment
Share on other sites

INGEN LOG OPDATERING GRUNDET ADDEPRESSION

Hvad der skulle have været højdepukntet i min gloværdige træningskarriere endte i dag med en gedigen skuffelse.

Siden jeg løftede min første håndvægt og så misundeligt efter Bo Billenstein og hans gevaldige guns, har jeg drømt om at blive anerkendt. Jeg har trænet siden dengang. Løftet mange tusinde ton. Jeg har spist prots, kreatin, glutamin, vitamin-C, BcAA, Big Macs, havregryn og rugbrødsmadder med Officer Rogn. Jeg har drukket 4380 liter mælk! Jeg har dyrket bumser på ryggen, trænet alene eller sammen med en makker. Jeg har spist på mærkelige tidpunkter (dog aldrig i langærmet). Alt sammen for at opleve en ADD-medarbejder sige: "Dig der. Du er unaturligt stor! Du skal testes for test!" Mindst en gang om ugen har jeg udtalt: "Jeg glæder mig til jeg skal testet for Kraaadt!" og mine venner i TSK har nikket, grinet og nikket igen.

I dag ankom jeg til TSK ved 1830 tiden og fik at vide at ADD netop havde forladt byningen for to minutter siden! De havde testet Mads Bisps og Lollænderen... Men havde man ringet til mig? Havde mine såkaldte venner løftet telefonen og skrevet eller sagt: Skynd dig at komme, der bliver testet for krudt? Svaret er nej...

Jeg vendte om. Knust.

Jeg venter stadig på dagen, hvor jeg skal testes... Om John vil, sker det ingen længe.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Siden jeg løftede min første håndvægt og så misundeligt efter Bo Billenstein og hans gevaldige guns, har jeg drømt om at blive anerkendt. Jeg har trænet siden dengang. Løftet mange tusinde ton. Jeg har spist prots, kreatin, glutamin, vitamin-C, BcAA, Big Macs, havregryn og rugbrødsmadder med Officer Rogn. Jeg har drukket 4380 liter mælk! Jeg har dyrket bumser på ryggen, trænet alene eller sammen med en makker. Jeg har spist på mærkelige tidpunkter (dog aldrig i langærmet). Alt sammen for at opleve en ADD-medarbejder sige: "Dig der. Du er unaturligt stor! Du skal testes for test!" Mindst en gang om ugen har jeg udtalt: "Jeg glæder mig til jeg skal testet for Kraaadt!" og mine venner i TSK har nikket, grinet og nikket igen.

Amen-Brother.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg er på krudt, jeg lever life on tah wild side :devil:

"Nogen" havde jo proklameret, at de ville være til træning kl. 17.30. :innocent:

Jeg skrev: "Kl. MMSW! (halv seks tiden)"

Jeg var der præcis kl. MSSW! da det per definition er det tidspunkt jeg ankommer på. At du så fortolker min besked som om jeg ville være der 1730, kan man kun undres over.

Det jeg hører dig sige er altså, at du havde bestilt ADD til at komme midt i Ulriks træning for at prøve at fælde krudt-monsteret?!

Det lyder som en konspiration... Kan du ikke lave en videoblog om det. Husk at tage copyright.

ADD timer simpelthen besøget efter quantanmassive's træning og så dukker han ikke op?

Måske han ikke vil testes? :sneaky2:

I så fald ville det være smart at lade som om jeg i virkeligheden gerne ville testes for at opretholde en uskyldig facade...

Jeg trænede faktisk i går efter ADDISSET:

BOOMness!

I TSK 17.11.2008

Med Disko-Ivan og kørelæreren

Bænk m. stop: 1

5 @ 60

5 @ 80

5 @ 90

3 x 5 @ 92,5

Fri læg: 1

3 x 15 @ 15

22 @ 15

20 @ 15

Forskellige fodstillinger

Sumo dødløft: 2

8 @ 60

5 @ 110

5 @ 150

5 @ 155

3 @ 160

1 @ 150

Bah... Balden gjorde naller. Pis. Mere udstrækning, og så skal jeg have udnyttet at jeg har gratis kiropraktor, fys, massør osv. på jobbet! Tag mig sammen!

Flies: 2

10 @ 19

11 @ 26,5

2 x 9 @ 28,5

På patten

DB skulderpres: 3

10 @ 19

8 @ 24

2 x 7 @ 26,5

Platform split squats: 3

3 x 8 @ 33

Puls = 220

Baglår: 4

3 x 8 @ 6

DB triceps ext: 4

8 @ 10

17 @ 7,5

10 @ 10

Udstrækning + rotator. Har stadig ikke fået nye isposer efter de gamle forsvandt, hvilket muligvis er årsagen til at jeg vågnede op med et ømt højre knæ for første gang i rigtig lang tid. Fik dog strukket det væk, men skal have lavet isposer i morgen.

Var alene det meste af tiden og træningen var ikke helt på toppen pga. den halvskidte dødløft. Tror jeg kører den let næste gang.

Tog i svømmehallen i dag:

Cardio

18.11.2007

200 ind

4 x 50 im st. 1.00

200 et eller andet

5 x 100 IM pause 1.00

16 x 50 (4 fly, 4 ryg, 4 br, 4 cr) st. 40

ca. 100 meter med fødder

Pænt hårdt - min bagskulder og øvre lat er godt toastede nu. Der var desuden masser af gøglere, det meste af tiden. Næste gang vil jeg have min egen bane.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Iponerende!!!

Jeg underviser på odense Universitet og jeg må sige, at det sprog i fører er for selv en kæmpe nød..nørd som jeg helt ude i skoven. Det må være spøjst at overhøre en samtale..

Håber dælme ikke det er sådan du prøver at score pigerne ?

Camille

Alle ved at Q, aka THE THUNDER! er knivskarp i selskab med det smukke køn

Link to comment
Share on other sites

Iponerende!!!

Jeg underviser på odense Universitet og jeg må sige, at det sprog i fører er for selv en kæmpe nød..nørd som jeg helt ude i skoven. Det må være spøjst at overhøre en samtale..

Håber dælme ikke det er sådan du prøver at score pigerne ?

Camille

Jeg er enig. Det er iponerende meget meget iponerende.

Du glemmer effekten af de massive GARNZ. Alt andet bliver overskygget af de iponerende køller

lam_kolle_250.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg underviser på odense Universitet og jeg må sige, at det sprog i fører er for selv en kæmpe nød..nørd som jeg helt ude i skoven. Det må være spøjst at overhøre en samtale..

Håber dælme ikke det er sådan du prøver at score pigerne ?

Det river og flår i tøsernes brystvorter når man snakker sådan til dem! Du skulle prøve :cool:

Det fik da i hvert fald dig til at besøge og skrive i Q's log :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Iponerende!!!

Jeg underviser på odense Universitet og jeg må sige, at det sprog i fører er for selv en kæmpe nød..nørd som jeg helt ude i skoven. Det må være spøjst at overhøre en samtale..

Håber dælme ikke det er sådan du prøver at score pigerne ?

Camille

At benytte et floromvundent og formfuldent dansk fører, som du sikkert ved, ikke nødvendigvis til en bedre forståelse af ens budskab. Jeg tror til genglæd, at det er vigtigt at have en fornemmelse for den kontekst, man skriver i, og den målgruppe man henvender sig til og anvende en kommunikationsform, der er passende. Skriver jeg fx et log-indlæg på denne side, hvor jeg ved at læserne er højt profilerede BB'ere med interesse for motorer, muskler og en forkærlighed for den sprogbrug, der bliver brugt i disse miljøer, vælger jeg bevidst at formulere mig på en bestemt måde. Jeg bruger slang, youtube-videoer og mærkelige volkalforladte forkortelser. Skal jeg henvende mig til en laborantpraktikant fra Biologisk Institut, som er selverklæret nød/nørd, bruger jeg et sprog med længere sætninger, mange indskud og et lidt nøjere lixtal.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share