QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Stærk Træning

I TSK 28.07.2008

Med nogle knap så kønne mænd og

Eva Mendes

eva_mendesPIC.jpg

UH pull-ups: 1

14 @ bw

11 @ bw

10 @ bw

CG bænk: 1

10 70

2 x 8 @ 75

VWG pull-downs: 2

8 @ 80

10 @ 80

8 @ 80

Skrå DB pres: 2

8 @ 26,5

2 x 8 @ 31,5

16 @ 20 tempo

Yates rows: 3

10 @ 90

2 x 10 @ 100

Fri siddende DB skulder: 3

2 z 9 @ 21,5

8 @ 21,5

Cable rows:

10 @ 80

2 x 8 @ 90

Stående DB Curls:

14 @ 21,5

8 @ 24

10 @ 21,5

Udstrækning + is + rotator

God træning. Er tilfreds med min nye programstruktur.

Cardio:

Omkring en times freeline skating (som jeg er ved at have styr på.)

Link to comment
Share on other sites

Battræning

the-dark-knight-20080428083006072_640w.jpg

I TSK 30.07.2008

Med Bathrine, Mette og SL'erne.

Board press: 1

12 @ 70

10 @ 80

8 @ 90

5 @ 100

4 @ 105

Lige i Batpecs

Fr. squat: 1

6 @ 70

6 @ 80

6 @ 90

5 @ 95

2 @ 100

Batknæet teede sig lidt - derudover gik den lige i Batdriceps

Ez pull-overs: 2

3 x 12 @ 30

Så var Batceps godt brændt af

Dødløft: 2

5 @ 70

5 @ 110

5 @ 150

Hertil gik det fint

3 @ 160

Så brokkede batballen sig

2 @ 150

2 @ 110

Blev ikke bedre. Skod balle.

Military: 3

6 @ 40

6 @ 50

5 @ 55

3 @ 55

Batdelts like canonballs

Calf raises: 3

18 @ 150 normal stance

16 @ 150 smal

13 @ 150 bres

15 @ 150 normal

Batstrocnemius burnin'

Laterals:

10 @ 10

10 @ 14

10 @ 14

10 @ 15

Batnonballs

Flyes:

10 @ 14

10 @ 16,5

10 @ 19

Strore Batpecs

Rotator + udstrækning + is + shake (som blev blandet med stor omhu, hvilket ikke gik ubatmærket hen).

en rigtig god træning som kun kan beskrives på én måde: Den gik lige i battet!

Nu står den på hård druk. Gulvspand er indkøbt til formålet. Og btw: Tillykke til den svenske hummer - Det er uden tvivl fortjent!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Lige en post fra Berlin. Fandt et Fitness center i dag. Gav 30 Euro for at träne :blink: , men saa er der til gengäld ogsaa kämpe wellness omraade og löbebane samt solslikning paa taget = 17 etage. Lavede stivbenet dödlöft med omkring 100 kg og stillede den en lille smule haardt ned (haardere end en fjer der lander), hvorefter en personlig träner fortalte mig at det ikke var et af den slags fitness centre :laugh: . Men jeg skylder tre sät biceps og lidt hypers, ville bare lige benytte muligheden for at opdatere loggen, da fitness centret ogsaa har fri internetadgang for sine medlemmer. Om lidt staar den paa uanede mängder wellness - skal have saa meget for pengene som muligt.

Link to comment
Share on other sites

Lige en post fra Berlin. Fandt et Fitness center i dag. Gav 30 Euro for at träne :blink: , men saa er der til gengäld ogsaa kämpe wellness omraade og löbebane samt solslikning paa taget = 17 etage. Lavede stivbenet dödlöft med omkring 100 kg og stillede den en lille smule haardt ned (haardere end en fjer der lander), hvorefter en personlig träner fortalte mig at det ikke var et af den slags fitness centre :laugh: . Men jeg skylder tre sät biceps og lidt hypers, ville bare lige benytte muligheden for at opdatere loggen, da fitness centret ogsaa har fri internetadgang for sine medlemmer. Om lidt staar den paa uanede mängder wellness - skal have saa meget for pengene som muligt.

Mein Gott das ist sehr viel Geld!

Sagde han det på tysk til dig? Og hvad sagde han (smør evt. tykt på!)?

Var der så dejlige tyske trunter, der gav wellness helt op i æ ræw?

Hvor i Berlin bor du henne? :smile:

På gaden...

Link to comment
Share on other sites

Sagde han det på tysk til dig? Og hvad sagde han (smør evt. tykt på!)?

DJ Jim: [Træner med tunge, tunge, men nemme vægte]

Fritz: Was machst du du Dumkopf?

DJ Jim: Ich trainire

Fritz: Du darfst nicht so schwere Wechte benutzen.

DJ Jim: Aber ich will gross und stark sein! Wie deine mutti.

Fritz: Natürlich! Aber macht nicht so viel Spetakel!

DJ Jim: Wie kriege ich dann Grosse Biceps?

Fritz: Du geht mit mich ins Sauna.

DJ Jim: Nein dank aber hier ist die nummer für mien freund Christian.

Fritz: Vielen dank!

Efter træningen tog jeg mig en gang wellness. Det bestod af en rigtig god udsigt over Berlin og en rigtig ærgelig udsigt til nøgne tyske mænd. Wellness området var unisex og jeg var nobel med et håndklæde om livet. Mine kønsfæller var minde diskrete og vimsede rundt i bar dinglepik overalt fra Sauna til bruser til liggestol. Jeg fandt dog en Sauna oppe på taget som jeg kunne benytte uden at skulle se på nøgne tyskere.

Jeg var tilbage til en gang træning i Sky Fitness i går (mandag) (denne gang med sponsorat, da mine forældre som jeg var i Berlin med ikke gad se på mig). Det betyder at jeg har brugt flere penge på at træne to gange i Tyskland end jeg normalt bruger på et kvartal i TSK (= 36 træninger) eller 8 måneder i LVK... Her er high lights fra mandagens træning:

- Ingen musik.

- Personlig træner/wannabe manager henvender sig til mig efter ca. 15 minutters træning med verdens mest arrogante og samtidig fimsede attitude:

Helmuth: Ikhujbgiugr!

MC Bill:?

Helmuth: It is not allowed to train in flip floppers.

MC Bill: I don't have ane shoes with me (delvis sandt - gad ikke træne i mine hverdags sneakers) and i trained here on friday without any problems, one of your Personal trainers was wearing flip floppers on friday, and no one told me when I said that I would like to train here today.

Helmuth: Normally I would have to ask you to leave.

MC Bill: Normally I would then have to ask for my money back.

Helmuth: How long will you be training?

MC Bill: An hour and a half

Hemluth: I guess it's okay. Oh and by the way - If you have a towel you should use it to cover the machine while you're working out.

MC Bill: Yes mam!

Det var faktisk rart at blive mindet om hvor dejligt et sted TSK er at træne i. Jeg ville brænde fuldstændig sammen, hvis jeg skulle træne i den homorede til dagligt. Jeg nuppede en gang wellness bagefter, men sauna på taget (17. etage med udsigt ud over Berlin og derefter solbadning på taget)!

Moos>> Jeg boede i Charlottenburg

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Efter heftig druk fredag og heftigere druk lørdag blev det tid til at være en smule seriøs igen:

Benhård træning

I TSK 19.08.2008

Med Hoos, 1/3 af diskoduen samt skolæreren & søn.

BO rows: 1

10 @ 60

8 @ 90

8 @ 95

8 @ 100

17 @ 80

Zeh pump

Skrå BB pres: 1

8 @ 60

8 @ 65

5 @ 70

? @ 60

Slappe patter

One arm cable rows: 2

10 @ 40

2 x 8 @ 45

Nem, men sidder ikke vildt godt...

DB shoulder press: 2

10 @ 21,5

6 @ 24

4 @ 26,5

3 @ 28,5

? @ 22,5

Kunne åbenbart ikke tælle på dagen

UH pull-ups: 3

12 @ bw

8 @ bw + 10

7 @ bw + 15

CG bænk: 3

14 @ 60

13 @ 60

15 @ 60

High rep mayhem

Neutral grip pull-downs:

8 @ 80

8 @ 90

6 @ 100

DB curls:

Down the ©rack.

Startede på 6 @ 26,5 sparang 2,5 og og endte på ca. 12 @ 10.

PÅMP på Køllern!

Sprang udstrækning og rotator over da Doktor Hoos ville med hjem og spise wok. Derfor powerwalkede vi hjem - jeg snød dog og hoppede på cyklen med omkring 1 km igen, da jeg var ved at få en vabel. Til gengæld var jeg en gentleman og slæbte ph.d'ens taske hele vejen. Altså ca. 4 km knap-så-powerwalk.

Nuppede nogle billeder under træningen:

post-2616-1219163495_thumb.jpg post-2616-1219163509_thumb.jpg

post-2616-1219163483_thumb.jpg post-2616-1219163502_thumb.jpg

Sidste billede af fronten er taget lige efter Down the rack, hvilket er årsagen til den excessive mængde sved.

I dag fik den et skud

Cardio:

7.1 km løb

på 33 minutter.

Holdt ca. 2 minutters pause midtvejs.

Link to comment
Share on other sites

Fornuftig form Q..! :bigsmile:

Især skuldre og ryg... Men mer' af det tunge til både biceps og triceps.. :superman:

Køllerne er sat på en omgang Armada, men de responderer desværre ikke så godt. Hvis du har konkrete forslag lytter jeg gerne.

Fornuftig styrke!

- og formen er og bliver noget der går lige i the gun below :wub:

3181133.1130756.jpg

PERFORMING FRIDAY & SATURDAY @ KASSEN

(Typically after 3 AM)

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er din træning struktureret?

Det er en større videnskab, som jeg gerne udreder, hvis du har interesse. Den korte version: Jeg har kørt meget forskelligt det sidste års tid, men er for nylig gået over til en model hvor jeg deler kroppen op i tre: Pres (lodret, vandret, samt triceps extension.), Træk (lodret vandret samt biceps kontraktion), Ben (Quads, Posterior Chain samt læg) og så kører to dele per gang tre gange om ugen. Hver del, får en hård omgang og en medium omgang per uge. Desuden skifter øvelsesrækkefølgen så bryst køres først i nogle uger, skulder i andre osv.

Jeg har en lille mistanke om at den manglende vækst på køllerne skyldes at jeg ikke har givet dem nok restitution (har stort set altid kørt Fullbody med involvering af biceps og triceps enten direkte eller indirekte hver gang), så det prøver jeg at give dem nu. Jeg vil gerne se om den nye approach giver noget inden jeg prøver noget nyt, men vil have dig i baghovedet, hvis det ikke giver resultater :smile:

Harsk træning

I TSK 20.08.2008 (2008-2008 OMG!!!?)

Med Hoos, SL'erne, 2 x disko, skolelæreren & søn. Special guest stars: L^P og Larsson!

Bænk: 1

10 @ 70

9 @ 80

5 @ 90

4 @ 90

5 @ 85

Deep Good Mornings: 1

8 @ 70

8 @ 90

8 @ 95

5 @ 100

Flyes: 2

10 @ 16,5

2 x 10 @ 19

Front squat: 2

10 @ 70

9 @ 80

8 @ 80

7 @ 80

2 Board press: 3

10 @ 70

5 @ 90

5 @ 95

3 @ 100

5 @ 90

Fri læg: 3

5 x 14 @ 40 + bw

Push downs:

10 @ 45

2 x 8 @ 45

14 @ 45

Laterals:

10 @ 10

2 x 10 @ 14

10 @ 10

Rotator + udstrækning + is.

Har sovet på skulderen i nat, så den brokkede sig lidt. Håber ikke det bliver værre. Ellers en fin træning. Er rimelig hooked på at få armene til at vokse efter Holms og Essensens korrekte påpegning af at de er for små.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Det er en større videnskab, som jeg gerne udreder, hvis du har interesse. Den korte version: Jeg har kørt meget forskelligt det sidste års tid, men er for nylig gået over til en model hvor jeg deler kroppen op i tre: Pres (lodret, vandret, samt triceps extension.), Træk (lodret vandret samt biceps kontraktion), Ben (Quads, Posterior Chain samt læg) og så kører to dele per gang tre gange om ugen. Hver del, får en hård omgang og en medium omgang per uge. Desuden skifter øvelsesrækkefølgen så bryst køres først i nogle uger, skulder i andre osv.

Jeg har en lille mistanke om at den manglende vækst på køllerne skyldes at jeg ikke har givet dem nok restitution (har stort set altid kørt Fullbody med involvering af biceps og triceps enten direkte eller indirekte hver gang), så det prøver jeg at give dem nu. Jeg vil gerne se om den nye approach giver noget inden jeg prøver noget nyt, men vil have dig i baghovedet, hvis det ikke giver resultater :smile:

En fornuftig approach at give armene restitutionstid.. :smile:

Mon ikke det bør flytte noget, hvis kcal overskuddet også er som det skal være. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

LOLympisk træning

I TSK d. 25.08.2008

Med Doctor Hoos, Mette, Formanden, 2 x Disko, Skolelæreren & Søn samt rengøringsnarkomanen.

OL squat: 1

8 @ 70

5 @ 85

5 @ 100

5 @ 110

5 @ 115

5 @ 100

Sture bener

OH pull-ups: 1

13 @ bw

10 @ bw

10 @ bw

9 @ bw

Benpres: 2

10 @ 175

10 @ 200

10 @ 200

Gigantisk ROM

DB rows: 2

12 @ 36,5

10 @ 41

8 @ 45

8 @ 45

Rumænsk dødløft: 3

10 @ 60

10 @ 100

10 @ 110

10 @ 110

Der er power til meget mere, men min højre balle bliver ved med at brokke sig. Heldigvis er det kun i posterior chain bevægelser...

EZ curls: 3

10 @ 25 + ez-bar

10 @ 40 + ez-bar

9 @ 40 + ez-bar

7 @ 35 + ez-bar

10-12 @ 30 + ez-bar

Rev. hypers:

3 x 10

Hjalp på ballen

Donkey raises:

19 @ the Doc

25 @ the Doc

25 @the Doc

Ustrækning, rotator, is og2 x 10 smalle strækkere på doktorens mave, så hun kan blive lee'.

God træning. Det sædvanlige slæng var tilbage efter ferie og Hoos havde kreatin med til mig.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Cardio:

38 min på rulleskøjter

Argh for en tur. Da jeg havde stået ca. 15 minutter begyndte min ene skøjte ligesom at hænge fast i asfalten, hvilket betød momenter med faretruende overbalance. Jeg satte mig ned og inspicerede hjulene, og det viste sig at det ene hjul var strammet for meget og derfor kørte på klingen. Det betød at det var blevet opvarmet og havde udvidet sig og nu overhovedet ikke kunne køre rundt. Hjemturen blev altså haltning på rulleskøjter: God cardio, men ikke meget fart på (og meget tæt på at falde et par gange).

Link to comment
Share on other sites

Har været vejleder for de nye studerende på Film- og medievidenskab hele sidste uge, hvilket har betydet fest og sprut i endnu heftigere mængder end sædvanligt. Nu er det imidlertid hverdag igen og det fejres med:

A session dedicated to the man with the moves, the player, the Don - This training is:

The No6bach Tribute

Det foregik i TSK d. 1.09.2008 med Hoos, Mette, Mads Bisps, Diskoduoen, Skolelæreren, Bette Allan og lille Mikkel (Kim Dahls søn).

Fri DB skulder: 1

10 @ 16,5

10 @ 21,5

2 x 3 @ 26,5

8 @ 24

6 @ 24

21 @ 14

30 @ 10

Skulder som bulder

Calf raises (slow): 1

20 @ 90

19 @ 90

? @ 90

17 @ 90

? @ 90

Lille Mikkel snakkede som et vandfald og kaldte Mads Bisps og undertegnede for nogle homoer. Derfor kunne jeg ikke holde styr på mine reps.

Laterals: 2

12 @ 10

12 @ 14

10 @ 15

12 @ 14

Fik jeg sagt Shoulder som Boulders? Det tror jeg nok. Øvelsen blev kørt synkront med doktoren - vi fik 10 af dommeren der hed Jæm.

Dødløft: 2

10 @ 60

5 @ 110

5 @ 130

5 @ 140

5 @ 150

5 @ 150

Ballen var bedre end sidst, men stadig ikke optimal. Power var der nok af.

Skrå DB bænk: 3

8 @ 26,5

7 @ 31,5

6 + 1F @ 34,5

5 @ 34,5

5 @ 31,5

Patter så det batter

Front squat: 3

10 @ 70

8 @ 80

6 @ 90

8 @ 80

Lille Allan kørte squat ved siden af, med hvad der muligvis er verdens flotteste squat stil. Det er nærmest absurd.

Bænkpres:

8 @ 70

7 @ 75

8 @ 75

Push downs:

12 @ 40

2 x 30 @ 25

Rotator, udstrækning, is.

Dagens gyldne øjeblik var da Skolelæreren fortalte hvordan han gerne vil ende sine dage: "Jeg regner med forlade denne jord i en alder af 97 på vej ud af et vindue, skudt i ryggen af en 22-årig jaloux ægtemand!" :laugh: Skolelæreren er lidt over 60 og holder en skarp form og hele vejen til Store-bisps-land.

Forbi doktoren på vej hjem for at vise hende hvordan man lukker hendes altandør - den slags lærer man åbenbart ikke på doktorskolen.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

:smile:

Du får lige en ferie sang og en cocktail jeg kunne forestille mig var god på terrassen

Florodora

60 ml London dry gin

15 ml fresh lime juice

15 ml Chambord liqueur (I use BOLS Raspberry)

ginger ale

Shake well with 4 to 5 ice cubes in a chilled cocktail shaker, then pour unstrained into a Collins glass and top off with cold ginger ale.

floradora-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share