QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

X-PLOSIONSSOVS!

Er indkoebt, og saa taenkte jeg at jeg hellere maatte faa traenet og tage det lidt serioest. +30 genstande hver weekend siden jeg kom herud + bonus torsdagsdruk + nytaarstur, kan ikke vaere helt saa sundt, som det lyder. Har maaske traenet 6-8 gange siden jul, og kun to gange i hele februar. Det har skyldtes sygdom og gaester fra DK, som skulle undeholdes, men det er simpelten ikke godt for boefferne. Vaegten sagde 88.4 kg, da jeg vendte hjem fra Ukraine og Polen forleden, og det er fandeme boesset. Heldigvis er fedtprocenten ogsaa faldet...

Saa i gaar fik den en gang traening. Jeg var meget spaendt paa at teame op med min nye ven NO-XPLODE og forventningen var saa stor, at placeboeffekten alene fik mig til at vaere fuldstaendig overgearet. Det ved jeg fordi jeg var det allerede inden jeg havde spist pulveret. Ikke desto mindre gav det en pokkers energi og pump. Kan ikke vurdere styrken, da jeg ikke har traenet i saa lang en periode og derfor er slap i anden. Den lavere fedtprocent hjaelper naturligvis ogsaa, men der var i hvert fald vener paa armene og skuldrene, der ikke plejer at vaere der, og traeningen var awesome! Jeg traenede uden ego, og det vil jeg fortsaette med, saa laenge jeg kan, (dette er naturligvis noget jeg skriver, for at forklare min utrolige slaphed).

Jeg nuppede min Xplosionssovs imens jeg klaedte om, da jeg havde regnet ud, at jeg skulle bruge lidt tid paa at snakke med damerne i receptionen. De ringer til mig hver dag og spoerger, hvornaar Lagoon betaler for sin fitness. Jeg fortaeller dem at han er flyttet til Afrika, og at han ikke kommer tilbage. De siger saa: Aaahhh okay, og virker glade, men naeste dag ringer de igen.

Flad DB baenk:

20 @ 40 lbs.

18 @ 45

12 @ 50

12 @ 50

12 @ 50

12 @ 50

Uha uha

DB curls:

10 @ 10

10 @ 12,5

10 @ 12,5

10 @ 12,5

10 @ 12,5

10 @ 12,5

Arme

Incline DB:

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

10 @ 40

Hoho, patterne er blevet slappe.

Jeg synes i oevrigt at kunne iagttage at mine patter, bisps og isaer laegge er blevet mindre. Ikke rart. Naah jo, og mest at alt min booty. Den er godt nok svundet ind. Er gaaet to huller ned i baeltestoerrelse siden jul - lige paa numsen, som numzeMads ville sige.

Incline bisp:

10 @ 10

10 @ 10

10 @ 10

10 @ 10

10 @ 10

Omtrent saadan tror jeg det gik for sig. I virkeligheden taeller jeg ikke noedvendigvis reps, saa maaske var der kun 8 reps i nogle saet. Men 10 er saadan et flot tal, og man maa godt lyve lidt i loggen.

Squat!

Ja squat! Men du der Douchetanamo, du skrev jo at du ikke ville squatte mere... Nej! Det gjorde jeg ikke. (Eller jo). Naa, men jeg squatter - fra nu, NU - knap saa dybt som jeg ellers altid har gjort, det vil sige til parallel eller lidt over, for det lader til at min ryg ikke brokker sig over det. Kombinerer nok med lidt front ogsaa i fremtiden.

12 @ 30

12 @ 50

12 @ 50

12 @ 50

12 @ 50

Av av av. Det er let, men for satan det giver pumps i skinkerne, naar man ikke har squattet i mange maaneder.

Reverse ez curls:

10 @ 20

8 @ 40

8 @ 40

8 @ 40

Flies:

10 @ 15

10 @ 20

10 @ 25

Ild i patterne

DB squat: kalder jeg denne oevelse:

10 @ 50

10 @ 50

10 @ 50

Og ild i piberne

Calf raises:

3 x 15 @ 80

Hanging leg raises + yogi ab

3 saet

Leg extensions:3 x 10 @ 45

Ben = done!

Udstraekning (aah aah).

Super god training.

Da jeg var paa vej ud, sagde jeg auf wienerbroed til boesse Chris som spurgte: Are you going to have dinner? Maaske der er en middagsinvitation paa vej... Jeg traenede i oevrigt med briller paa i dag, fordi mit oeje var lidt irriteret, hvilket fremkaldte foelgende replik lidt tidligere fra selvsamme: Aaah..., you are wearing glasses. En fin og logisk kommentar.

I aften er der Yoke, triceps og bulder paa programmet. Puf!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

WEAK CAPACITY!

Massive DOMS i biceps og quads efter mandagens traerning. Jeg tror aldrig, at jeg har haft saa store DOMS i bispen. Det betoed heldigvis ikke saa meget, for dagens program stod paa yoke og tris og bulderskulder.

Jeg proevede for foerste gang i gaar at tage high-wayen til traening og til det, er der kun at sige: "Doh!" FlotnessFirst ligger ca. 25 km fra min arbejdsplads, og det tager imellem 40 minutter og 1.20 at tilbagelaegge distancen i min FUNda City alt efter trafikken, hvis man tager main road som er de 5-6 spor, der koerer i normalt gadeniveau. Dem har jeg altid taget. High wayen er eleveret omkring 20 meter, og koster en mindre formue at koere paa. I gaar pungede jeg ud og sikke en investering! Det tog 10-minutter at tilbagelaegge det stykke, der normalt tager 30-40. Hold da op, hvor burde jeg have gjort det for laenge siden. Den mindre formue bliver vist i oevrigt betalt af firmaet, som en del af transportudgifterne. Naah, ja og den mindre formuer er i oevrigt 20 bat. Der er ca. 4 kr.

Og saa traente jeg:

Pullups:

10 OH

8 UH

8 OH

7 UH

7 OH

6 UH

Her fik jeg for foerste gang mulighed for at afproeve mine hjemmelavede straps. Det var en... lille succes. De virker, men er langt fra optimale. Der kommer en tutorial en af dagene, til alle jer, der laeser med, og som er ved at doe af en kombination af nysgerrighed og fattigdom.

Dips:

15

12

12

12

12

12

AAK!

DB rows:

12 @ 80 lbs.

12 @ 80

12 @ 80

12 @ 80

12 @ 80

Haard. Ingen work capacity.

Lying DB triceps extentions:

15 @ 20 lbs.

12 @ 20 lbs.

10 @ 20

10 @ 20

10 @ 20

10 @ 20

Arm!

Laterals:

15 @ 20 lbs.

12 @ 20

12 @ 20

12 @ 20

Sad fremragende i skulderen

Buller skulderbulder:

10 @ 20 lbs.

10 @ 20

10 @ 20

10 @ 20

Sidder fremragende!

Cable triceps:

10 @ 25 lbs.

10 @ 25

10 @ 25

Ikke mere sovs i trispen

Shrugs:

15 @ 80 lbs.

15 @ 80

15 @ 80

Nem!

Laterals: SS

12 @ 15 lbs.

12 @ 15 lbs.

12 @ 15 lbs.

Skulder!

Avs for en traening.

Ingen traening i dag og muligvis heller ikke i morgen, da jeg lige skal komme mig over min ekstreme oemhed. Her til morgen er der endnu ikke dukket DOMS op fra ovenstaaende traenings, men hvis de naar at indfinde sig, inden laenge bliver jeg en stor DOMSD. Det sidste D staar for douche.

Link to comment
Share on other sites

Jeg proevede for foerste gang i gaar at tage high-wayen til traening og til det, er der kun at sige: "Doh!" FlotnessFirst ligger ca. 25 km fra min arbejdsplads, og det tager imellem 40 minutter og 1.20 at tilbagelaegge distancen i min FUNda City alt efter trafikken, hvis man tager main road som er de 5-6 spor, der koerer i normalt gadeniveau. Dem har jeg altid taget. High wayen er eleveret omkring 20 meter, og koster en mindre formue at koere paa. I gaar pungede jeg ud og sikke en investering! Det tog 10-minutter at tilbagelaegge det stykke, der normalt tager 30-40. Hold da op, hvor burde jeg have gjort det for laenge siden. Den mindre formue bliver vist i oevrigt betalt af firmaet, som en del af transportudgifterne. Naah, ja og den mindre formuer er i oevrigt 20 bat. Der er ca. 4 kr.

Det var satans, gid nogen havde foreslaaet det tidligere.

Link to comment
Share on other sites

High wayen er eleveret omkring 20 meter, og koster en mindre formue at koere paa. I gaar pungede jeg ud og sikke en investering! Det tog 10-minutter at tilbagelaegge det stykke, der normalt tager 30-40. Hold da op, hvor burde jeg have gjort det for laenge siden. Den mindre formue bliver vist i oevrigt betalt af firmaet, som en del af transportudgifterne. Naah, ja og den mindre formuer er i oevrigt 20 bat. Der er ca. 4 kr.

Det var satans, gid nogen havde foreslaaet det tidligere.

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det var satans, gid nogen havde foreslaaet det tidligere.

Haha - din dovne hund, du kunne bare have taget rattet i stedet for at lade dig chauffere, (eller insiteret - og du tog da vist i oevrigt heller aldrig high wayen, nu vi har bagklogskabet aabent). Og tillad mig at tilfoeje: "Aev baev busse og sure taer i saftevand!"

Hvorfor bruger du ikke bare sejlgarn i stedet for straps?

Eller pigtraad?

Hvis du har problemer med grebet kan jeg anbefale disse:

BBhandsker.jpg

De er bisp-approved! (Nej ikke Bisp, men bisp!)

Fine fyrboeder handsker!

Link to comment
Share on other sites

Haha - din dovne hund, du kunne bare have taget rattet i stedet for at lade dig chauffere, (eller insiteret - og du tog da vist i oevrigt heller aldrig high wayen, nu vi har bagklogskabet aabent). Og tillad mig at tilfoeje: "Aev baev busse og sure taer i saftevand!"

Well, nu var du jo min driver, og jeg vil selvfoelgelig ikke blande mig i andres arbejde. Jeg fortalte da heller ikke maiden, hvordan hun skulle skrubbe toilettet. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Påfaldende at du lige har ændret din subtitle til "MOL er min neger!" LOLzz… jeg var flad af grin! Det er KUN dig der kan finde på at skrive sådan noget Guanthainamo, det kommer ikke bag på mig :tongue:

Bare lige mellem dig og mig, så ved du godt at det ikke giver lige så meget street credit, når du er en BB (Fivefinger training?)hvidnumse selvom du træner stærkmandstræning med alle dine nye katoi-homies :slut: ?

Link to comment
Share on other sites

Venner :smile: det er dejligt at se at tonen i loggen er tilbage paa samme serioese stade som altid.

' date=' 2. March 2011 - 12:35 PM' timestamp='1299065728' post='1493219']

Påfaldende at du lige har ændret din subtitle til "MOL er min neger!" LOLzz… jeg var flad af grin! Det er KUN dig der kan finde på at skrive sådan noget Guanthainamo, det kommer ikke bag på mig :tongue:

Det fandt jeg lige paa.

Bare lige mellem dig og mig, så ved du godt at det ikke giver lige så meget street credit, når du er en BB (Fivefinger training?)hvidnumse selvom du træner stærkmandstræning med alle dine nye katoi-homies :slut: ?

Fivefinger training? Jeg traener i all stars!

Maa jeg i oevrigt paapege, at jeg er rigtig meget det der street.

Du har ret. Forvirringen er total efter den falske Bisp (Eller er det bisp??) har joinet TSK! :dead_banana:

Indtil Bisp har en ordentilg BISP, kan man bestemt sige at Bisp prøver snigløbe bispen!

Bispens bisb gebisp

BCPS!

edit:

Glemte helt at skrive, at jeg er doeden naer af DOOMS! Bisp, trisp, lats, traps, pecs, quads og calves er alle Doomsede helt til. Har muligvis aldrig proevet noget lignende. Overvejer at tage en heftig gang doedloeft + mave + skulder bare for at proeve at have DOOMS i hele kropstoejet.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

FACIAL XPLODE!

jenny_p_hot_babe_with_a_badass_gun_007.jpg

Go' Gun, der lille dame!

Ja saadan startede dagens traening. Nogle gange overgår virkeligheden fantasien, og i dag fik jeg mig en fin ven ved at give ham en protfascial. Det gik sådan til, at jeg ville tilberede mig en lille førtræningsryste. Godt med chokoladewhey, godt med NO-Xplode, ryste ryste og FUMS!, så var der prots og xplode ud over det hele. Ikke ud over mig naturligvis, men ude over de tre andre, der stod i baren og chillede. "Kor tot krub," sagde jeg mens jeg duppede dem med Kleenex. Nu er thaier jo utroligt venlige mennesker, og de tog det meget roligt og venligt. Faktisk lidt rigeligt venligt. Den ene fyr - ham der havde fået Peter North andelen - sagde nemlig:

- "Is that somekind of protein?"

- "Yes," svarede jeg

- Ham: "Ah..." (kunstpause) "Hey, I haven't seen you before, do you train here often?"

Så ved du, at du er i HomosexsualFirst.

Efter jeg havde tørret fint op, udspandt der sig et lille optrin. Jeg suttede min ryste i mig og ved siden af mig, stillede der sig en mand. Omkring 45-50 - år og kilo. Svedig. I mit rum stod han og stirrede på mig. Ikke sådan ondskabsfuldt, men bare stirrende. Jeg gave ham et "hey hva så? nik," som han ignorede fuldstændig og blev, hvor han var. Jeg tænkte, at hvis han ville sige noget til mig, ville han vel reagere på det. Ingen reaktion. Jeg blandede herefter min træningsryste og smed noget BCAA og lidt andre piller ned, og han stirrede og stirrede. Jeg forsøgte mig igen med "hey hva så? nik" ingen reaktion. Så prøvede jeg at kigge tilbage på ham. Så gik han. What? Måske jeg havde Xplode i hele hovedet...? edit: (haha - læste lige den del her igen - hold kæft en pointeløs gang ævl. Cool story, eh bro?)

Nåh, men ud over at det selvfølgelig var ærgerligt, at der gik lidt Xplode til spilde, så var jeg klar til træning. Bænkenpressen var for en gang skyld ikke optaget af homoseksuelle mænd, så jeg lagde ud med at patte den:

Bænk:

15 @ 50 kg.

15 @ 60

8 @ 70

8 @ 70

8 @ 70

8 @ 70

10 @ 60

Noget i den stil var det. Fremragende pump på patterne på trods af børnevægtene.

DB curls:

15 @ 30 lbs.

12 @ 35

10 @ 35

10 @ 35

10 @ 35

10 @ 35

10 @ 35

Squat:

12 @ 50 kg

12 @ 60

12 @ 60

12 @ 60

10 @ 60

Jo jo

Bisp:

10 @ 35 lbs

10 @ 35

8 @ 30 preacher

8 @ 25 preacher

8 @ 25 omvendt preacher (fremragende! minder om armblaster)

Skrå DB pres:

15 @ 40 lbs.

15 @ 45

12 @ 50

12 @ 50

10 @ 50

DB squat:

12 @ 60 lbs

12 @ 60

12 @ 60

12 @ 60

Den sidder simpelthen lige, hvor den skal.

Incline DB bisps:

10 @ 25 lbs

10 @ 25

10 @ 25

Low Incline flies:

10 @ 30 lbs

10 @ 30

Leg extensions:

12 @ 45

12 @ 45

12 @ 45

Burn!

Calves:

14 @ 100

10 @ 100

12 @ 100

Hanging dip abs:

8

TRX (er det vist) abs

6

Holy Yokes! Var lige ved at brække både mave og ryg. Den sidder lige hvor den skal. Ny favorit indtil dragon flags og platteryg kan forenes.

God træning! Lækkert at være tilbage på noget ordentlig træning og mad.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Vi er begge slappe :smile:

Jeg forsøgte forgæves at sende et billede af miggeren og Beck der flexer lørdag, men det virkede ikke.

'Schkal vi hik schende det til Ulrik?'

Jeg er ligeså slap som en Squirmy Worm!

Send billede igen. Det er ligesom at få en besked hjemmefra... Hov vent...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share