QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Hej venner. Jeg tolker den manglende respons som et tegn paa, at der var mere boesse end BB over det indlaeg. Det er taget til efterretning. Fra nu af vil der komme mere benhaard BB og mindre boesning!

Jeg har med vilje ventet med at svare, da jeg gerne vil have ordentlig tid til at tænke spørgsmålene igennem. Jeg regner derfor med at få tid i løbet af arbejdsdagen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej ven

Hej ven :smile: Det er en absolut fornøjelse at følge din semi-bøssede/semi-BB-agtige tilværelse i det store udland. Ligesom Christian, følte jeg dog, at dybden og ikke mindst vigtigheden af quizens spørgsmål krævede mere tid. Men efter en god nats søvn føler jeg mig nu parat til at svare.

Første spørgsmål - Jeg stod op her til morgen og drønede på arbejde i dejligt solskind iført min Marc Jacobs solbrille, selvom mine ruder i Farangmobilen er så tonede, at det ikke er nødvendigt og så tonede, at ingen kan se, hvordan jeg ser ud inde i vognen.

Er det BØS eller er det BB!? Der må trykkes!

Nummer to - Spilde spaghetti med kødsovs, ja vel egentlig mest det sidste, på mit slips til frokost!

Hvad siger du Mads Bisps? BØS eller BB!?

Vi er nået til nummer tre: Da jeg fik fri kørte jeg mod træning mens jeg hørte på de dejlige spillemænd fra Rammstein!

Er det BB!? Eller måske BØS?

Nr. 1 er helt klart BØS, og det er 2'eren faktsik også, da det havde været langt mere BB at spise kødsovs uden spaghetti. Svaret på spørgsmål 3 er tilgengæld BB.

Og nummer 4: På vejen fra arbejde til træning, blev jeg overhalet af tre piger fra arbejdet. I hver sin bil vel at mærke!

Det er BØS? Eller er det BB? Vi er klar ved stemmeurnerne!

Nummer fem: Så blev der trænet: Jeg havde besluttet mig for ikke at bøsse den i dag, så jeg lagde hårdt ud med at lægge alle mine ting i et skab, hvor låsen ikke virkede!

BØS? BB?

Og så trænte jeg! Og det var ikke crossfritz!

Dips:

22

18

18

17

17

16

15

Sovs i trisepseren!

Supersettet med

Pull-ups:

10 UH

9 UH

8 UH

8 UH

7 OH

6 OH

6 OH

Bum i bumsalaten!

Et supersæt, der vel må betegnes som... Ja hvad egentlig? Er der tale om BB!? eller er der tale om Bøssekalstræning? (det var nr. 6)

4 og 5 er uden tvivl BØS. Selvom jeg egentlig hælder til BB i spørgsmål 6 bliver mit endelige svar BØS, da en meget klog, flot og stærk mand engang har lært mig at det hedder dyppere på BB-sprog. Det vil altså sige 3 gange BØS :superman:

Min ryg var meget meget utilfreds med situationen. Det skyldes at jeg brugte weekenden på at gøre sådan her:

37937_439967062687_604707687_5413365_3144872_n.jpg

Og dermed er vi nået til nummer 7: Er det Bøs eller BB?

Dødløfte kunne jeg ikke på grund af den bøssede ryg. I stedet hev jeg i pind:

Hammerstrength high row:

12 @ 80

12 @ 100

Hammerstrength uni-lateral pull-down!:

10 @ 100

10 @ 100

10 @ 100

10 @ 100

Sovs i ryggen!

Og er det nummer 8, der er BØS eller BB!?

Jeg nuppede et par sæt på lændemaskinen for at få noget blod i erectoren. Jeg smed stakken på og lavede et par sæt med 20 reps. Det var maskinen ikke beregnet til, og var lige ved at vælte og destruere centret.

Men sig mig engang, sådan en oplevelse, er det noget, der sker for bodybuildingsmænd eller bøssemænd? (nummer 9)

7'eren er for let - klart BB. Spørgsmål 8 er svær, men svaret bliver BØS, da det ikke er en tilstrækkelig masser af sets/masser af reps-aproach til træningen.

Det er efter min smag BØS at træne i lændemaskine, men tilgengæld BB at smadre centret. Det endet derfor med at blive BB til spørgsmål 9.

Så nuppede jeg 10 minutter på stepperem med tre benhårde intervaller! Inden jeg kom i gang måtte jeg dog prøve tre forskellige stepmaskiner, da den første stod lige under air connen og det gav mig en forfærdelig tør hals, den anden knasede mærkeligt og gav en kilden under fødderne og den tredje vippede så man skulle tro, at man var kutterfører på det røde hav! Ja så jeg røg tilbage til den, der gav mig sådan en hæs fornemmelse nede i halsen, men kun i fire minutter, herefter skiftede jeg til den ved siden af for der var den flinke dame nemlig færdig.

Sikke en redelighed. Men er den egentlig BØS eller BB!? Vi er nået til spørgsmål nummer 10 mine damer og herrer!

Der er ikke så, lidt homoseksualitet over det, der foregår i FitnessFirst. Dagens mest homoerotiske indslag stod min ven Chris the Cocksucker og dennes PT for. Chris benyttede den eneste bænkebænk i hele centret til at lave skrå maveøvelser mens hans PT holdt hans Ipod.

Men hov, er jeg kommet noget i forkøbet? Det var ikke planen: Sig mig hvad I tænker om ham Chris: Er han SUPER BØS eller Totalt homo? Det var nummer 11

Spørgsmål nummer 12! Her skal der tages stilling til tre oplevelser:

Efter træning skulle jeg ned med elevatoren. Her ventede jeg høfligt på at en herre skulle gå først, men denne ventede endnu høfligere og sådan stod vi og ventede længe i en kamp på høflighed. Falang mod thai. Til sidst gav han mig et dask på trispsovsen og nikkede og så gik jeg ind. Da vi så kom ned. Prøvede han samme nummer igen, men jeg havde luret ham og trak jokeren: "I insist!" sagde jeg, mens jeg flexede med pattebøffen, og så kom han afsted.

Jeg imponerede damerne i supermarkedet som jeg frekventer hver dag. "What is you name?" Sagde tre af de søde i salatbaren i dag. Jeg svarede: "Lee - like Bruce Lee"

Herefter øste jeg salat op! Thainerne har et klamt forhold til mad. De står i tag-selv buffeten og rører ved maden, smager på den og lægger den tilbage igen! Men jeg er ligeglad. Jeg køber lortet!

Men gør de tre oplevelser mig egentlig mere BB eller bøsset? (vi er stadig ved nummer 12)

Det er BØS at bruge stepperen, men BB at slutte af med cardio. Bum bummelum det bliver BB i spørgsmål 10.

Jeg er sikker på, at Chris uden tvivl er totalt homo!

Din første oplevelse i spørgsmål 12 er BØS med BØS på, mens du tilgengæld viser dig som en sand BB-er i dine 2 andre oplevelser.

Så kørte jeg hjem, og ramte midt ind i den månedtlige indsamling til fattige offentlige ansatte med hjelm - også kendt som politirazzia! Her blev jeg trukket ind til siden og manden forklarede og pegede og jeg kunne forstå, at mit kørekort ikke var gyldigt, og at den var helt gal med nummerpladerne. Jeg flexede bispen trak rullen frem og bladrede af med ordene: "How about I give you this and we - FORGET ABOUT IT?" Det kunne han ikke opponere imod, så jeg rullede vinduet op. Beløbet jeg måtte af med... omregnet til dansk valuta: 40 kr.!

Er det monstro BB eller BØS sådan at være hævet over loven, her hvor vi runder nummer 13!

Det var alt vi havde til jer i aften, venner huske at kigge med en anden gang, når vi spiller hele Danmarks yndlingsquiz.

Er det BØS eller er det BB!?

Det er i den grad BB at bruge bispen til at intimidere ordensmagten med, mens selve quiz-konceptet tangerer BØS. Det er måske i virkeligheden derfor at så mange af dine BB-venner afstår sig fra at svare på denne lille quiz.

Jeg venter spændt på at se, hvad du præmierer denne quiz med.

Hold dig munter GUNBundgaardtanamo

Link to comment
Share on other sites

Første spørgsmål - Jeg stod op her til morgen og drønede på arbejde i dejligt solskind iført min Marc Jacobs solbrille, selvom mine ruder i Farangmobilen er så tonede, at det ikke er nødvendigt og så tonede, at ingen kan se, hvordan jeg ser ud inde i vognen.

Er det BØS eller er det BB!? Der må trykkes!

Det er star-material. De fleste stjerner er dog ikke BB og svaret er derfor BØS!

Nummer to - Spilde spaghetti med kødsovs, ja vel egentlig mest det sidste, på mit slips til frokost!

Hvad siger du Mads Bisps? BØS eller BB!?

Sheriffen er inde på det rigtige - spaghetti er ikke BB og ligefrem at smide den kødsovs der er væk, er endnu mindre BB. Svaret er indlysende: BØS!

Vi er nået til nummer tre: Da jeg fik fri kørte jeg mod træning mens jeg hørte på de dejlige spillemænd fra Rammstein!

Er det BB!? Eller måske BØS?

BB sefølli.

Og nummer 4: På vejen fra arbejde til træning, blev jeg overhalet af tre piger fra arbejdet. I hver sin bil vel at mærke!

Det er BØS? Eller er det BB? Vi er klar ved stemmeurnerne!

Majt lidt BB! En ægte BB'er er på krudt og ville straks have gearet to gear ned, kørt dem alle tre af vejen og smadret dem i roid-rage!

Nummer fem: Så blev der trænet: Jeg havde besluttet mig for ikke at bøsse den i dag, så jeg lagde hårdt ud med at lægge alle mine ting i et skab, hvor låsen ikke virkede!

BØS? BB?

BB! En BB'er tænker kun på sin træning og kontrollerer ikke skabet i forvejen.

Og så trænte jeg! Og det var ikke crossfritz!

Et supersæt, der vel må betegnes som... Ja hvad egentlig? Er der tale om BB!? eller er der tale om Bøssekalstræning? (det var nr. 6)

BB! Dips skal ikke kaldes "dyppere" - det lyder som noget homokarlene i dit center kunne finde på at udføre på hinanden med deres teposer ned i munden på hinanden netop i øvelsen dips.

Link to comment
Share on other sites

Min ryg var meget meget utilfreds med situationen. Det skyldes at jeg brugte weekenden på at gøre sådan her:

Og dermed er vi nået til nummer 7: Er det Bøs eller BB?

BB! At løfte piger i fuldskab og derved vise sin fantastiske styrke er bestemt BB!

Dødløfte kunne jeg ikke på grund af den bøssede ryg. I stedet hev jeg i pind:

Hammerstrength high row:

12 @ 80

12 @ 100

Hammerstrength uni-lateral pull-down!:

10 @ 100

10 @ 100

10 @ 100

10 @ 100

Sovs i ryggen!

Og er det nummer 8, der er BØS eller BB!?

En bøsset ryg er ikke BB, men bøs. Svaret er derfor BØS!

Jeg nuppede et par sæt på lændemaskinen for at få noget blod i erectoren. Jeg smed stakken på og lavede et par sæt med 20 reps. Det var maskinen ikke beregnet til, og var lige ved at vælte og destruere centret.

Men sig mig engang, sådan en oplevelse, er det noget, der sker for bodybuildingsmænd eller bøssemænd? (nummer 9)

Sheriffen har ret her. BB at smadre det hele. Roid-rage FTW!

Så nuppede jeg 10 minutter på stepperem med tre benhårde intervaller! Inden jeg kom i gang måtte jeg dog prøve tre forskellige stepmaskiner, da den første stod lige under air connen og det gav mig en forfærdelig tør hals, den anden knasede mærkeligt og gav en kilden under fødderne og den tredje vippede så man skulle tro, at man var kutterfører på det røde hav! Ja så jeg røg tilbage til den, der gav mig sådan en hæs fornemmelse nede i halsen, men kun i fire minutter, herefter skiftede jeg til den ved siden af for der var den flinke dame nemlig færdig.

Sikke en redelighed. Men er den egentlig BØS eller BB!? Vi er nået til spørgsmål nummer 10 mine damer og herrer!

Stepperens BØS-hed overskygger PWO-cardios BB-hed. BØS!

Der er ikke så, lidt homoseksualitet over det, der foregår i FitnessFirst. Dagens mest homoerotiske indslag stod min ven Chris the Cocksucker og dennes PT for. Chris benyttede den eneste bænkebænk i hele centret til at lave skrå maveøvelser mens hans PT holdt hans Ipod.

Men hov, er jeg kommet noget i forkøbet? Det var ikke planen: Sig mig hvad I tænker om ham Chris: Er han SUPER BØS eller Totalt homo? Det var nummer 11

Bænkebænk er et helligt alter. Homoer på bænkebænken er BØS! Chris er SUPER BØS!

Spørgsmål nummer 12! Her skal der tages stilling til tre oplevelser:

Efter træning skulle jeg ned med elevatoren. Her ventede jeg høfligt på at en herre skulle gå først, men denne ventede endnu høfligere og sådan stod vi og ventede længe i en kamp på høflighed. Falang mod thai. Til sidst gav han mig et dask på trispsovsen og nikkede og så gik jeg ind. Da vi så kom ned. Prøvede han samme nummer igen, men jeg havde luret ham og trak jokeren: "I insist!" sagde jeg, mens jeg flexede med pattebøffen, og så kom han afsted.

Jeg imponerede damerne i supermarkedet som jeg frekventer hver dag. "What is you name?" Sagde tre af de søde i salatbaren i dag. Jeg svarede: "Lee - like Bruce Lee"

Herefter øste jeg salat op! Thainerne har et klamt forhold til mad. De står i tag-selv buffeten og rører ved maden, smager på den og lægger den tilbage igen! Men jeg er ligeglad. Jeg køber lortet!

Men gør de tre oplevelser mig egentlig mere BB eller bøsset? (vi er stadig ved nummer 12)

BØS - du er liiige venlig nok.

BB - bum!

BØS - tænk hvis du bliver syg; så er der ingen træning og atrofi!

Det samlede svar er: BØS!

Så kørte jeg hjem, og ramte midt ind i den månedtlige indsamling til fattige offentlige ansatte med hjelm - også kendt som politirazzia! Her blev jeg trukket ind til siden og manden forklarede og pegede og jeg kunne forstå, at mit kørekort ikke var gyldigt, og at den var helt gal med nummerpladerne. Jeg flexede bispen trak rullen frem og bladrede af med ordene: "How about I give you this and we - FORGET ABOUT IT?" Det kunne han ikke opponere imod, så jeg rullede vinduet op. Beløbet jeg måtte af med... omregnet til dansk valuta: 40 kr.!

Er det monstro BB eller BØS sådan at være hævet over loven, her hvor vi runder nummer 13!

Når man lægger sig ud med loven for at nå sine vigtigste sager - træning, mad og søvn - så er man BB!

Jeg var tilfreds med at være sluppet ud af strissernes grimme kløer og fejrede det med en tur på MAC'en.

Og det - mine damer og herrer - er fandeme BB!

Næmlæ!

Det var alt vi havde til jer i aften, venner huske at kigge med en anden gang, når vi spiller hele Danmarks yndlingsquiz.

Er det BØS eller er det BB!?

Quizzz er uzandzynligt BØZ!

Link to comment
Share on other sites

Man kunne måske endda udvide quizen med underfundige ordspil såsom at bo i enten BumKok eller BøsKok?

Det foerste er BB, det andet ville vaere BOES!

BØSlog! :cool:

Fums!

Og saa vil jeg gerne udvise min taknemmelighed til de to deltagere i quizzen: Sheriffen vs. PATKANONEN!

(Det lyder som en herlig filmtitel med masser af BUM! Eller maaske opfoelgeren til Alien vs. Predator 2. Jeg forestiller mig et scenarie, hvor Sheriffen skal gennemfoere PATKANONENs SMOLSOVS-rutine med de samme vaegte og PATKANONEN skal gennefoere La Marmotte!)

I BOES eller BB! Quizzen er der ingen tabere. Jeres praemie vil fremgaa a loggens indhold snarligt.

* * *

Og hermed slutter vi med boesseriet i denne log! Nu kommer der BB og FMT!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Jeg arbejder (eller jeg tænker i hvert fald sommetider over det) på Dejlig Saftevand. Der er dog flere faktorer, der skal tages i betragtning, og det er ikke noget jeg ønsker at jappe* igennem.

*"Jappe" er et jysk udtryk, der bruges flittigt af min mor. Fx japper man ikke igennem en støvsugning af sit værelse.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde gaaet og lagt i koeleskabet og i ovnen til en laekker ret hele dagen. Min mave rumlede, og jeg var klar til at gaa i krig med dagens gastronomiske udfordring:

BISP-BOULLION TIL PATTESOVSEN!

MaggiBeefBoullion100g.jpg

"BUM!", sagde jeg til de tre receptioniser i BodybuildingsFirst, der hilste mig velkommen med et "Sawasdee ka". De blev efterladt maabende, og jeg gik i gang med kokkeriet. Ville gerne koere baenk til forret, men den var optaget af en slags menneske. Derfor:

Flad DB baenk:

20 @ 35

20 @ 40

15 @ 45

15 @ 50

12 @ 60

10 @ 70

9 @ 70

8 @ 70

7 @ 70

6 @ 70

12 @ 60

10 @ 50

!Sovs! En hovedingrediens i enhver bodybuildingsret.

SS med:

DB bisp:

15 @ 30

15 @ 30

15 @ 30

15 @ 30

15 @ 30

15 @ 30

12 @ 30

12 @ 30

12 @ 30

12 @ 30

!Boullion! En hovedingrediens i enhver ret!

Benpres:

12 @ 130

12 @ 160

12 @ 180

12 @ 180

Laarmusklen traenes!

SS med:

Laterals:

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 15

Skuldre med muldre, der var utroligt traette efter at have hevet lateralt i DB'er forleden. Der var simpelthen ikke noget sovs i dem.

Step-ups:

12 @ 50

12 @ 60

10 @ 60

10 @ 60

Mere laarfilet ned i gryden!

Her var jeg utrolig BB og benyttede step-up saedet til at sidde paa og supersette en omgang:

Seated DB bisp concentration curls:

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

12 @ 25

For da taste!

DB "Xtreme stretch" flies:

10 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

Yumyum, hvor den simrede - lige i brystmandsmusklerne!

SS med:

Incline DB curls:

12 @ 25 SSSS

12 @ 25 SSSS

12 @ 25 SSSS

Sidder gutes i arm! Ekstra spicy bliver retten med denne!

Og saa er sovsen klar til at blive skaaret i skiver! Opskriften kan hentes paa TV2's text-tv side 567.

Step:

10 minutter ved puls 332!

En fudging god traening! Jeg bryder mig om min nye opdeling af muskelgrupper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg arbejder (eller jeg tænker i hvert fald sommetider over det) på Dejlig Saftevand. Der er dog flere faktorer, der skal tages i betragtning, og det er ikke noget jeg ønsker at jappe* igennem.

*"Jappe" er et jysk udtryk, der bruges flittigt af min mor. Fx japper man ikke igennem en støvsugning af sit værelse.

Det glaeder mig, at du stadig har den i tankerne. Og at du ikke oensker at jappe* den igennem.

*Jeg bruger her udtrykket *jappe* i praecis samme sammenhaeng som dig, for at undgaa at bruge det forkert. Jeg forstaar nemlig ikke, hvad det betyder.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Og saa vil jeg gerne udvise min taknemmelighed til de to deltagere i quizzen: Sheriffen vs. PATKANONEN!

(Det lyder som en herlig filmtitel med masser af BUM! Eller maaske opfoelgeren til Alien vs. Predator 2. Jeg forestiller mig et scenarie, hvor Sheriffen skal gennemfoere PATKANONENs SMOLSOVS-rutine med de samme vaegte og PATKANONEN skal gennefoere La Marmotte!)

Selv tak ven

10x3@150kg :w00t::w00t::w00t: Patkanonens fine bænkpres-rutine lyder umiddelbart lidt ambitiøs, men ved nærmere eftertanke tror jeg godt, at jeg kan stikke den inden jul :weight_lift:

Spørgsmålet er om Patkanonen kommer igennem 175km og 5000 højdemeter med det her:

Cardio (åh-åh)

5:00 min., 2,30 km., 47 kcal., på fancy elektronisk TechnoGym kondicykel

Jeg vil foreslå, at han træder pedalerne rundt med patterne!

Link to comment
Share on other sites

Selv tak ven

10x3@150kg :w00t::w00t::w00t: Patkanonens fine bænkpres-rutine lyder umiddelbart lidt ambitiøs, men ved nærmere eftertanke tror jeg godt, at jeg kan stikke den inden jul :weight_lift:

Spørgsmålet er om Patkanonen kommer igennem 175km og 5000 højdemeter med det her:

Cardio (åh-åh)

5:00 min., 2,30 km., 47 kcal., på fancy elektronisk TechnoGym kondicykel

Jeg vil foreslå, at han træder pedalerne rundt med patterne!

Hahaha! Lols

Godt set!

Link to comment
Share on other sites

Klokken er blevet 11.14 in the Kingdom of Thailand, og dermed er det blevet tid til dagens gaade! Men inden da:

- TURIST INFO -

Naar man gaar i biffen i Thailand, skal man rejse sig op til en 5 minutters film om kongen lige inden filmen starter!

- TURIST INFO -

Til dagens gaadequiz bliver der spillet om foorced paa en patteoevelse efter eget valg. Dagens sidegevinster er det beloeb, det koster at bestikke den lokale strisser. "Jamen hov GAADEtanamo, saa er sidegevinsterne jo bedre end hovedgevinsten," vil nogle maaske sige. Til det kan kun svares: NEJ!

Og her kommer gaaden:

Hvad har to eller flere engelske Pund Sterling tilfaelles med power paa patten?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share