QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Hahaha lol - jeg troede det var salt's log da jeg gik ind i den. Og det var først da jeg havde skrevet indlægget oven over og gik ud i oversigten, at jeg fattede det var din.

Eller er det min?

Og hvor er salt's log?

Hvem er salt?

Og hvorfor hører vi ikke noget til Fredrik mere?

Hvem er Mikkel Sand?

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Sprang cardioen over, da jeg ville skynde mig ned til min nye koedmand, inden alt det gode koed var vaek. Jeg har nemlig fundet et sted, hvor man kan koebe koed. Det er stadig fedtet, men mindre fedtet end det jeg tidligere har indtaget. Da jeg naaede derned, havde han ikke mere koed... Heldigvis er jeg et kendt ansigt allerede her ved mit fjerde besoeg, saa koedmanden - som egentlig er en koeddreng - lyste op og sagde: "Meat! Meat!" Jeg nikkede og slog kort efter en saltomortale af glaede da han hev en naevefuld kotteletter frem og kyllingefiletter ligesaa. "Saa' der kotelleter," sagde jeg til mig selv, mens jeg til ham sagde: "Song Mo Khrab." Det betyder: "To svin, tak." Han kender mig dog og lokkede med: "La, nung ghai?"

Se, nu bliver jeg nysgerrig - hvor finder man saadan en bevaertning henne? Nede ved Tops?

Jeg var ude med en kunde i gaar. Betalte for 2 piger til ham og gik saa hjem og havde rabaldermave i 14 timer pga. obskoene maengder maerkelig thaimad med alle CS-pigerne.

Hils Oestblokken.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuildingstrænings:

I dag trænede jeg med Clark Kent og det blev en rigtig god træning, med mange reps og hygge. Et ganske tomt center og ikke så meget at berette. Vejret var selvfølgelig lortet at cykle i. Jeg skal til at arbejde på min row teknik, med lidt små justeringer bliver det et helt nyt løft. Jeg tror at det vil klæde mine nedre lats med lidt forandring.

Yates rows:

15 @ 90 kg

15 @ 90 kg

15 @ 90 kg

15 @ 90 kg

Dødløft:

4 x 4 @ 120 kg

Seated smith presses:

11 @ 57,5 kg

10 @ 57,5 kg

12 @ 57,5 kg BUM!

Pulldowns:

8 @ 70 kg

6 @ 100 kg

5 @ 110 kg

8 @ 100 kg

BB shrugs:

3 x 10 @ 160 kg

Lying leg curls:

4 x 8 @ 110

10 @ 90

Seated rows:

2 x 10 @ 75 kg

8 @ 65 kg

Fokus på nedre lats med træk til den nedre del af maven.

Link to comment
Share on other sites

\et tager jeg naturligvis som en udfordring og har taenkt mig, at besoege dem og braende sovs af indtil hele fitnessomraadet er gennemmarineret. Jeg vil raabe bum, smide med vaegtene og bitchslappe eventuelle slackere. Hvis jeg bagefter ikke er imponeret, saa er de!

Endnu engang stak Nemesis sit hovede frem, for jeg kom ikke til fitness. Jeg kom i stedet til 1 times trasken i regnvejr.

Og hvis den ukrainske underverden efterfølgende ikke har gjort en ende på dig er jeg imponeret.

Ja det fik de jo saa ikke mulighed for

Hahaha lol - jeg troede det var salt's log da jeg gik ind i den. Og det var først da jeg havde skrevet indlægget oven over og gik ud i oversigten, at jeg fattede det var din.

Eller er det min?

Og hvor er salt's log?

Hvem er salt?

Og hvorfor hører vi ikke noget til Fredrik mere?

Hvem er Mikkel Sand?

:blink:

Sovs+

Se, nu bliver jeg nysgerrig - hvor finder man saadan en bevaertning henne? Nede ved Tops?

Jeg var ude med en kunde i gaar. Betalte for 2 piger til ham og gik saa hjem og havde rabaldermave i 14 timer pga. obskoene maengder maerkelig thaimad med alle CS-pigerne.

Hils Oestblokken.

Lige naar du kommer ind i Tops gaar du til venstre, saa er han butik nummer 3-4 stykker. En lille butik med koed i en glasmontre. Han har tre smaa barstole foran. hvis der ikke er koed i vinduet skal du bare spoerge efter det!

Og ulaekkert!

Bodybuildingstrænings:

I dag trænede jeg med Clark Kent og det blev en rigtig god træning, med mange reps og hygge. Et ganske tomt center og ikke så meget at berette. Vejret var selvfølgelig lortet at cykle i. Jeg skal til at arbejde på min row teknik, med lidt små justeringer bliver det et helt nyt løft. Jeg tror at det vil klæde mine nedre lats med lidt forandring.

Yates rows:

15 @ 90 kg

15 @ 90 kg

15 @ 90 kg

15 @ 90 kg

Dødløft:

4 x 4 @ 120 kg

Seated smith presses:

11 @ 57,5 kg

10 @ 57,5 kg

12 @ 57,5 kg BUM!

Pulldowns:

8 @ 70 kg

6 @ 100 kg

5 @ 110 kg

8 @ 100 kg

BB shrugs:

3 x 10 @ 160 kg

Lying leg curls:

4 x 8 @ 110

10 @ 90

Seated rows:

2 x 10 @ 75 kg

8 @ 65 kg

Fokus på nedre lats med træk til den nedre del af maven.

Haha! Jeg ved ikke om dette er med vilje, men forvirringen er i hvert fald komplet lader det til.

Det er fandme plat at du logger i min log! :nonono:

Hov hov PATNAEB!

Hehehe hvor er i fjollede :smile:

Hov hov zoede Mads!

Link to comment
Share on other sites

Hov jeg glemte at logge dagens traening i ovenstaaende indlaeg - saa hvis du lige er logget ind i loggen, saa er der ny info baade oppe og nede.

PUNY I POLEN!

Ja saadan foelte jeg mig, da jeg traenede i dag, men inden da havde jeg fortsat mit eventyr, som jeg i dag kalder: Quantanamo's quest qehind the qiron qurtain. Jeg floej afsted fra Ukraine, der er en kliche paa et tidligere Sovjetland og landede i Hviderusland, der er en endnu stoerre kliche. De fattede intet, men jeg fandt mit fly og er nu i polen paa the Hilton, hvor der er fremragende traeningsmuligheder. Et helt fitnesscenter er der simpelthen. Saa afsted med mig.

Til morgen var der i oevrigt en mand, der satte sig lige overfor mig. Jeg vidste ikke, at jeg var paa date med ham, men det gjorde han aabenbart. Mit hotel i Kiev var i oevrigt hjemsted for 12 ludere. Den foerste aften gik jeg saaledes paa Star Bar for at faa en oel. Her moedte jeg Alice, der tilboed mig en dans. Det gad jeg ikke, saa tilboed hun, at jeg koebte hende en cocktail. Det gad jeg heller ikke. Men hun var skide soed.

Grunden til at jeg foelte mig puny, var at der i Polen, var nogle fyre med kaempe guns. For satan de havde store guns. Hele banden.

Skraa DB:

15 @ 22

12 @ 26

12 @ 28

10 @ 30

9 @ 32

8 @ 32

8 @ 32

7 @ 32

6 @ 32

10 @ 30

12 @ 26

Som saedvanlig kommer der lige en undskyldning for slappe patter. I dag: Jeg har faaet meget lidt at spise! Kun morgenmad og noget kylling!

Supersettet med:

Bisp paa DB:

12 @ 15

12 @ 18

12 @ 18

12 @ 18

12 @ 18

12 @ 18

12 @ 18

12 @ 18

Broedrene Bisp!

Doedloeft:

12 @ 60

12 @ 80

12 @ 90

12 @ 95

10 @ 95

10 @ 95

Bums!

SS'et med:

Laterals:

12 @ 12

12 @ 14

12 @ 14

10 @ 14

10 @ 14

Pullups UH:

11

8

5

5

Slapt!

Dips:

10

18

15

12

Ditto

Technogym Maskine ryg:

4 x 12 @ stacken

Rope triceps extensions:

5 x 10 @ 25-20

Incline Bisp:

4 x 10 @ 14

Fri DB skulderpres:

4 x 10 @ 14

5 minutter fuld sovs paa stepperen! Ad!

Og saa udnyttede jeg, at der ogsaa var svoemmehal, jaquzzi og sauna med i prisen og hoppede i et par badetrusser. Svoemmede fly for at imponere og fik som saedvanligt ondt i skulderen af dette! Udraabstegn er jeg lad for!

Saadan saa jeg ud i elevatoren, der er saa profyldt med spejle, at man ikke bare maa flexe, men ogsaa fotografere. Maaske jeg skal lave en poll.

post-2616-022120600 1290636447_thumb.jpg

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Jeg stod op kl. 3 og saa op paa en flyvingsmandsmaskine. "Vil de sidde ved en emergency exit, sir?" havde damen spurgt og jeg havde nikket, og derfor sad jeg snart med masser af benplads og sov saa dejligt, og droemte, at jeg bestak en thai (true story) for et eller andet, da jeg blev vaekket af en journalist fra Aftonbladet, der ikke ville have en kommentar, men derimod det ledige saede ved min side. Det maatte hun gerne, og hun fortalte at hun selv hadede at blive vaekket(!), og 9 timer senere landede jeg i Kiev og lettede igen og landede i Sofia, og et par timer senere landede jeg i Bulgariens hovedstad (fik du den?). Her koerte jeg med pirattaxa til The Hilton Sofia - aka Bodybuidingsmandshotel Numero Uno! Der var nemlig Health Club med Technogym smith rack, skraa og flade baenke, justerbare DB's op til omkring 30 kilo og stepper! Jeg er rejsende med to slags bagage: Kuffert med alt muligt og saa emergency haandbagage, der skal redde min roev, hvis min hovedbagage ikke naar frem. Denne baggade indeholder et business suit, toiletgrej, linser, baerbar og naturligvis traeningstoej og straps! Det er et spoergsmaal om at prioitere.

:superman:

Du er savnet!

Link to comment
Share on other sites

Lige naar du kommer ind i Tops gaar du til venstre, saa er han butik nummer 3-4 stykker. En lille butik med koed i en glasmontre. Han har tre smaa barstole foran. hvis der ikke er koed i vinduet skal du bare spoerge efter det!

Fandt ham og det sagde BUM. Mine muskler er allerede stoerre.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 26/11/2010, Træning i TSK

Jeg er bange for min log bliver for bøs. Så logger i salts log i stedet.

Cardio (åh-åh)

12:00 min., 5,61 km., 126 kcal., på fancy elektronisk TechnoGym kondicykel

Bedre disponeret denne gang!

SS1

Mave, Spread Eagle: 3 x 40 @ BW

Reverse hypers: 3 x 20 @ BW

Og det var det :smile:

Edited by christianspoer
Link to comment
Share on other sites

Fredag 26/11/2010, Træning i TSK

Jeg er bange for min log bliver for bøs. Så logger i salts log i stedet.

Cardio (åh-åh)

12:00 min., 5,61 km., 126 kcal., på fancy elektronisk TechnoGym kondicykel

Bedre disponeret denne gang!

SS1

Mave, Spread Eagle: 3 x 40 @ BW

Reverse hypers: 3 x 20 @ BW

Og det var det :smile:

BUM for en træning! (Jeg kan også meget bedre lide Salt's log)

Link to comment
Share on other sites

Fredag 26/11/2010, Træning i TSK

Jeg er bange for min log bliver for bøs. Så logger i salts log i stedet.

Cardio (åh-åh)

12:00 min., 5,61 km., 126 kcal., på fancy elektronisk TechnoGym kondicykel

Bedre disponeret denne gang!

SS1

Mave, Spread Eagle: 3 x 40 @ BW

Reverse hypers: 3 x 20 @ BW

Og det var det :smile:

At du overhovedet gider logge sådan en "træning".

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hej i logzen

Jeg har fejret nytaar og ogsaa jul. Saa glaedelig og godt til jer venner.

I gaar bodybuildede jeg, og det gider jeg egentlig ikke skrive saa meget om, men til gengaeld vil jeg berette om de boesser der boessede den i centret.

Det gik allerede galt for et par uger siden da Lagoon og jeg gerne ville traene baenk. Desvaerre var baenken optaget, saa vi koerte skraa DB i stedet. Der var 5 boesser, der var i gang med baenken. Eller i gang er vist saa meget skrevet, for de brugte den faktisk bare til at sidde paa. Og fjase, og tante, og fimse. Tre kvarter brugte de paa baenken uden at tage saa meget som et saet til sammen. Fy for satan!

I gaar var de saa paa spil igen. Denne gang var jeg i gang med den skraa inden de kom, og til min overraskelse tog en af boesserne et par saet med pattepinden. Paa andet saet ragede den ene boesse ham der baenkede paa pikken. Paa tredje saet stak han fingeren op i roeven paa ham. Det er det mest boessede jeg nogensinde har oplevet!

Seneste nyt fra Bangkok:

- Lagoon flytter til Afrika paa loerdag! Bum!

- Cille overtager Lagoons BB medlemsskab!

- Jeg skal spille golf i aften!

Link to comment
Share on other sites

TALENTLOES TIL THAI!

Kaere venner, paa opfordring fra MarinadeBodyBuildingsmandsDame og motiveret af min fine ven PATKANINENS morsommme beretninger fra Tosseby SL Klub, kommer her lidt nyt fra den ende af verden, hvor man dagligt bliver spurgt: "Do you have girlfriend?"

Jeg har kigget i min traeningsrekordbog efter noter om morsomme episoder, men da jeg ikke noterer i en saadan traeningsrekordbog i oejeblikhet, har jeg ikke kunne finde nogen. Jeg kan dog, af en eller anden grund huske, hvad der skete i gaar.

For at starte bagfra, saa endte min aften med, at jeg spiste aftensmad paa en slags restaurantskiosks. Her kan man koebe slik og spise aftensmad, og det er hyggeligt og meget autentisk Thailand, mener jeg og Troels Kloevedal. Servitricen hedder Pim, og hun taler gerne med mig paa thai. Jeg fatter desvaerre ikke et klap thai. Jeg vil faktisk med reference til overskriften paastaa, at jeg er fuldstaendig talentloes til thai. Jeg kan laere en saetning - eller det er faktisk en overdrivelse. Jeg kan laere et ord. Et tal for eksemplet. Lad os bare sige "6". Seks hedder saadan cirka "Hok" paa thai, og jeg kan saa med stor forventing om ros og beundring fra de altid soede McD-piger gaa paa netop McD og bestille "Hok shin Nugget Krub". Det betyder: "Seks styk nuggets, tak." Hvorefter den soede ekspedithaipige kigger paa mig enormt forvirret, og jeg bliver endnu mere forvirret og ender med at bestille paa engelsk. Og saadan gaar det hver gang.

Da jeg saaledes havde faaet installeret mig paa den lokale for at nyde min "fedtet ris med fedtet kylling"... Eller hov vent nu lige! For jeg havde egentlig i vanlig stil forsoegt mig med et: "Ghai mag mag." Det betyder i princippet og med terori og konkret ovenpaa: "Kylling meget meget," Alle, ALLE de soede thaier tolker det imidlertid som "Ris meget meget," og da jeg er stamkunde, og de efterhaanden har indset, at jeg spiser mere end den lille gennemsnitsthaimand, blev jeg trakteret med ca. et halvt kilo ris med et lille stykke kylling inden i.

Og det var her, at Pim satte sig ned og talte til mig paa thai. Jeg forsoegte at imponere hende med en lille saetning, som jeg har laert mig: "Bin Ngai Bang?" frembusede jeg med overlegen thaimandsmine. Det betyder noget i stil med: "How you doin?" Hun fattede til min minimale overraskelse intet af, hvad jeg forsoegte at sige, og vi fortsatte vores samtale i form af en slags siddende pantomime med ris i munden.

Inden jeg spise aftensmad, havde jeg spillet golf. Ja: Golf, du hoerte rigtigt, hvis du laeser hoejt for dig selv eller andre, kaere laeser. Jeg har kastet mig over golfen. Det naermest skal man i min virksomhed, og jeg er en blanding af Tiger Woods og Spastisk Lam til golf. Et par af mine slag er vildt gode, og et par af dem er vildt daarlige. Resten er midt imellem. Det var der en aeldre herre, der fik oeje paa, da jeg stod paa driving rangen i gaar aftes. Han henvendte sig til mig, enten imponeret over mine evner eller forfaerdet over risikoen for at faa en bold i nakken, eftersom han stod lige foran mig. Han gav mig et par tiltraengte fif, som jeg lovede, at forsoege mig med. Herefter slog jeg til den sidste bold, jeg havde tilbage og koerte ned paa bistroen, som jeg netop har berettet om. Det maa blive en anden dag, at jeg bliver god til golf.

Inden jeg koerte til golf, havde jeg fortsoegt mig med bodymandsbuilding. Jeg traenede patterne og ogsaa bisperne, altsaa ikke ham fyrboederen fra TSK i flertal, men bisperne som i bagsiden af trisperne. Det minder mig om at Koerelaereren AKA "Gode Gamle dobbelt J", ogsaa altid hilser paa mig med et honnoer: "Hvad Soeren, der har vi jo Ulrik," siger han, og saa er vi fine venner. Ofte siger han ogsaa: "Vil du tjene en krone?" Det betyder, at han gerne vil have et spot. Jaja, den er god nok. "Bin ngai Bang?" plejer jeg at sige!

Naah, men altsaa dagens hoejdepunkt til traening var, da jeg rystede min ryste gevaldigt, saa den sproejtede ud over mine bukser. Det betoed, at jeg maatte traene hele traeningen med pletter - lige paa pikken.

En fint traening i oevrigt. Front squat, blev der ogsaa traenet! Har smadret min ryg god og grundigt paa nytaarsturen, men den historie, kan I faa en anden gang.

Hav det godt - du der laeser dette.

P.S.

ABBMH bliver snart samlet i Bangkok. Bangkok BodyBuildingsmand & BUM Hold. Sovs!

edit: Jeg var netop forbi foerste indlaeg i denne log for at aendre logtitilen. 101 kg vejede jeg paa et tidspunkt, da jeg opdaterede foerste indlaeg. Hold da magle. Jeg vejede mig hertil morgen, paa den vaegt, som jeg egentlig havde foraertet til PATGUN, men som han havde lagt i den flyttekasse, som han skulle give til Flette Flex, fordi han skulle tage den med til Thailand, og som jeg foerst lige har faaet i forgaars (kan I foelge med?), og den sagde 90,4 kg.

Hold da op. Man bliver tynd og slap af alt det ris.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Kaere venner, paa opfordring fra MarinadeBodyBuildingsmandsDame og motiveret af min fine ven PATKANINENS morsommme beretninger fra Tosseby SL Klub, kommer her lidt nyt fra den ende af verden, hvor man dagligt bliver spurgt: "Do you have girlfriend?"

Jeg er dybt beæret!

Hav det godt - du der laeser dette.

Jeg læser dette! Hav det godt!

Jeg vejede mig hertil morgen, paa den vaegt, som jeg egentlig havde foraertet til PATGUN, men som han havde lagt i den flyttekasse, som han skulle give til Flette Flex, fordi han skulle tage den med til Thailand, og som jeg foerst lige har faaet i forgaars (kan I foelge med?), og den sagde 90,4 kg.

Haha den havde jeg fuldstændigt glemt! Så meget at jeg faktisk slet ikke kan huske at jeg lagde den i papkassen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share