QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Mads og Morten>>

Jeres bud er rigtig gode og sande og paa den maade er I allerede vindere. Men det er ikke de svar jeg leder efter. Man kan sige, at svarene mangler noget... Ja hvad mon?

Spoeer>>

Det svar fik mig til at komme paa naeste gaade. Inden da skal vi dog have svaret paa dagens. Jeg giver den lige en time eller to.

Jeg minder om, at svaret skal findes inde i boksen.

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Jeres bud er rigtig gode og sande og paa den maade er I allerede vindere. Men det er ikke de svar jeg leder efter. Man kan sige, at svarene mangler noget... Ja hvad mon?

Der er godt med vægt i dem begge!

Det svar fik mig til at komme paa naeste gaade. Inden da skal vi dog have svaret paa dagens. Jeg giver den lige en time eller to.

Uh jeg glæder mig!

Link to comment
Share on other sites

Der er godt med vægt i dem begge!

De er begge god valuta i Thailand?

Igen er der stor sandhedsvaerdi i jeres svar, men der mangler ligesom noget...

Ja hvad egentlig? Svaret kommer her:

Begge dele kaldes med smart slang for SOVS!

Noun

sov (plural sovs)

1.(UK, slang) Pound sterling.

http://en.wiktionary.org/wiki/sov

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

BAGBRAG & TRICEPS THUMPING!

Bagbrag betyder, at, der blev braget med ryggen! Ikke noget andet.

Jeg ankommer altid i slips og skjorte til træning. Det er jeg vist den eneste, der goer. Det vækker ofte en del moro. I dag havde jeg spist et æble inden træning.

I går var jeg til networking event med en masse unge skandinaver, der bor i Bangkok. Det var hyggeligt, og jeg gik hen til en masse mennesker jeg ikke kendte og sagde: "Hej". Sådan gør man vist til den slags events. Det hele foregik på Stable Lodge, der er en dansk restaurant. Så jeg fik frikadunser og også en ristet hotdogs!

Og så var der det der trænings:

UH pull-ups:

12

10

9

6

6

Ryg og bisper var trætte!

CG pull-downs:

10 @ 80

12 @ 75

12 @ 75

12 @ 75

12 @ 75

Samme her

Dips:

12

25

18

16

15

15

10 Super slow

15

15

12

Fin sovs i triceps til gengæld.

Dødløft:

12 @ 70

12 @ 70

12 @ 70

Super strict. Ingen problemer. Tager den stille og roligt og forsøger kun at løfte damer med korrekt løfteteknik.

Hammerstrength Rows:

5 sæt med 12 reps. Kan ikke huske vægten...

Lying DB extensions:

5 x 12 @ 30

Bums i trisp!

Og saa boksede jeg lidt og vandt over en pude. Puden vandt dog over min fod, da jeg åbenbart ikke er nogen CroCop.

Hopla for en haps:

932f9_ORIG-Vanessa_Raia.jpg

Link to comment
Share on other sites

PECTORALIS PUNISHMENT & BISP BATTERING

Jeg har skaaret heftigt ned paa mit forbrug af McDonalds. Jeg synes, at jeg var begyndt at kunne maerke det paa mit humoer. Jeg bemaerkede at blev halvmuggen noget tid efter, at jeg havde spist McD, og saa blev i godt humoer igen, naar jeg fik noget at spise igen et par timer senere. Jeg havde en tendens til dette, da jeg var en lille knejt. Hvis jeg var i daarligt humoer, sagde min mor altid: "Der er vist en, der er sulten." Det muggede jeg saa over, for jeg var jo muggen, men naar jeg saa fik noget at spise, blev jeg i vildt godt humoer. Jeg har ikke maerket noget til dette i 20 aar (saadan ca.). Jeg har til gengaeld brugt en del tid paa at forsoege at optimere min insulinfoelsomhed for at optimere min traening. Undgaa hurtige kulhydrater saa vidt muligt og kun indtage dem i forbindelse med traening. (En del McD og sukker er der roeget ned i forbindelse med byture).

Det er gaaet fuldstaendig i vasken, efter at jeg er flyttet herud. Hvor jeg tidligere fik de hurtige kulhydrater en eller to gange om ugen loesrevet fra traening, har det herude vaeret hele tiden og hver dag.

Hvis mit humoer varierer med mit blodsukker, saa giver det mening, at jeg reagerer som jeg goer. Derfor bliver der skaaret ned paa McD og jeg forsoeger i endnu hoejere grad at undgaa de hurtige kulhudrater, som de er vilde med at kaste i nakken af mig herude.

Og saa blev der traenet.

Boesse Chris boessede den paa baenken, men jeg ignorede ham, da jeg skulle traene den skraa del at patterne. Der var dog ingen skraa baenke ledige, saa inspireret af MarinadeBB!'s intimiderende indsats forleden, sagde jeg: "Bum!" til en slags mand og saa skulle han videre.

Skraa DB pres:

20 @ 40 LBS

20 @ 45

15 @ 50

12 @ 60

9 @ 70

8 @ 70

7 @ 70

7 @ 70

6 @ 70

10 @ 60

8 @ 60

Tjo... Traeningen har vaeret lidt lala den sidste halvanden til to uger. Har vaeret ude et par aftener i hverdagene, hvilket betyder, at jeg er kommet sent i seng, saa jeg har vaeret noedt til at dedikere et par dage til at sove. Lagde mig til at sove klokken 2020 forleden, vaagnede klokken 0620 af mit vaekkeur og havde bare lyst til at sove videre. Pointen er, at den manglede faste traeningsfrekvens er gaaet ud over work capacity. Forsoeger dog at holde volumen oppe.

Patten blev supersettet med:

Seated DB curls: ss

10 @ 30 lbs

15 @ 30

15 @ 30

12 @ 30

12 @ 30

12 @ 30

12 @ 30

15 @ 30

12 @ 30

12 @ 30

Bispen!

Benpres:

12 @ 140

12 @ 170

12 @ 180

12 @ 180

Burde have koert flere saet!

Laterals:

12 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

Men jeg koerte denne oevelse overvaerede jeg dagens: HOMO MOMENT med BOES PAA. Det var en lille fyr i orange matchende toej - lad os kalde ham: Lille fyr i orange toej, der matcher - der havde opdaget et spejl, der var skraatstillet i forhold til ham. Her stod han saa og bukkede sig ned og rejste sig op med hovedet paa skraa for at tjekke sin roev ud. Jeg overvejer om min gaydar ender med at blive immun af al det boesseri.

Leg extensions:

12 @ 50

12 @ 60

12 @ 70

8 @ 80

10 @ 75

Fums! Den sad godt i vastus medialis.

SS'et med:

Yogi ab:

4 x 8

Mavemuller.

Seated DB curls:

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

12 @ 40

SS med

DB fri skulderpres:

15 @ 30

12 @ 30

10 @ 30

10 @ 30

Super Slow Super Strict. Skal se om jeg kan faa min skulder til at lave den oevelse smertefrit igen.

Sprang cardioen over, da jeg ville skynde mig ned til min nye koedmand, inden alt det gode koed var vaek. Jeg har nemlig fundet et sted, hvor man kan koebe koed. Det er stadig fedtet, men mindre fedtet end det jeg tidligere har indtaget. Da jeg naaede derned, havde han ikke mere koed... Heldigvis er jeg et kendt ansigt allerede her ved mit fjerde besoeg, saa koedmanden - som egentlig er en koeddreng - lyste op og sagde: "Meat! Meat!" Jeg nikkede og slog kort efter en saltomortale af glaede da han hev en naevefuld kotteletter frem og kyllingefiletter ligesaa. "Saa' der kotelleter," sagde jeg til mig selv, mens jeg til ham sagde: "Song Mo Khrab." Det betyder: "To svin, tak." Han kender mig dog og lokkede med: "La, nung ghai?" Det betyder: "Og en kylling?" Det kunne jeg jo ikke sige nej til, saa jeg gik mod salatmama med koed nok til en gennemsnitlig thai familie i et par aartier. Efter at have koebt salat slog jeg mig ned for at nyde min aftensmad. Det foregaar i en enormt svedig tank-top midt i spisefdelingen i det udmaerkede TOPS Supermarket (hvor jeg stadig ikke har et medlemskort). Her sidder jeg saa, som en slapmandstraeningsmand i et bur i en slapmandszoo og bliver observeret, da jeg er den eneste hvide mand i miles omkreds. Jeg haelder sovs fra koedbakkerne ud over det hele, og rydder op efter mig selv, til stor moro for de besoengde i zoo'en.

Da jeg kom hjem glemte jeg at saette maelk (0% fedt) og groentsagsjuice (Approved by The original Armada_I) i koeleskabet, hvilket jeg fandt ud af her til morgen, da jeg skulle have mig noget maelk (0% fedt) og noget groentsagsjuice (Approved by The original Armada_I). Jeg overlevede dog. Naeste trin i projekt "Spis paent", er at faa rugbroed leveret fra den tyske bager i Bangkok "Bei Otto" ud til virksomheden. Det glaeder jeg mig til, saa mine frokosthulhydrater ikke kun bestaar af ris og kartoffelmos.

Naar jeg bliver konge vil jeg bestemme, at alle skal spise sundt. Saa bliver de glade og sunde, og vi slipper for fedtskatter og andet aandsvagt. Ned med skatten ind med mig som konge, skal vaere mit slogan. Bliver man konge, hvis man gifter sig med en af de der lilleprinser? Hvad hedder Frederiks foersstefoedte? Valdemar?

* * *

Og med dette traeningsrelaterede indslag veloverstaaet kommer her dagens gaade (Kaere TJR, jeg kalder det dagens gaade, selv om det ikke er en dagligt tilbagvendende begivenhed. Dette er maaske lidt selvmodsigende, men tilgengaeld modsiger det ikke sig selv!)

Vi skal kigge ind i biologiens verden i dag. Vi skal kigge naermere paa aarsagen til, at vi alle sammen er her. Praemien i dag er et kig paa masser af smilies, som kan opleves i Traeningshjernens aka. Keld Erlands indlaeg, saafremt man skulle vaere saa dygtig at svare korrekt.

Her kommer gaaden:

Hvad er ligheden imellem undfangelsesoejeblikket (saafremt de foelgende 8 maaneder forloeber planmaessigt) og en Smolov-cyklus?

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Bliver man konge, hvis man gifter sig med en af de der lilleprinser? Hvad hedder Frederiks foersstefoedte? Valdemar?

Han hedder selvfølgeligt Christian! FFS din okse!

Hvad er ligheden imellem undfangelsesoejeblikket (saafremt de foelgende 8 maaneder forloeber planmaessigt) og en Smolov-cyklus?

Det siger bum.

Bum!

Link to comment
Share on other sites

Først siger det BOOM! Så er der patter der batter! Og til sidst glæder man sig til noget helt andet!

Er et flot svar, men desvaerre ikke det rigtige.

Han hedder selvfølgeligt Christian! FFS din okse!

Haha, men ogsaa Valdemar!

Det siger bum.

Du er paa sporet, af hvordan man loeser mine gaader, dog har du i dag valgt den forkerte strategi.

Begge dele medfører et vægtøgning på 12-15 kg

Du har desvaerre ikke forstaaet, hvordan man loeser mine gaader. Til gengaeld er dit svar sandt.

Jeg vil gerne på det kraftigste advare mod at tage udeblivelsen af et BUM (eller bum) som udtryk for at der ikke er noget i gærde i kvindens underliv.

Er desvaerre ikke det rigtige svar!

* * *

Her kommer svaret:

Vent paa den...

Begge dele giver sovs i patterne!

Link to comment
Share on other sites

1) Tak for uddybningen af begrebet "Dagens Gåde".

2) Smolov er en squatcyklus der giver bummelum* i stængerne.

3) Én af mine venner er i Bangkok for tiden. Jeg ved sandsynligheden er lille, men hvis du tilfældigvis støder ind i ham (se billedet) vil jeg gerne be' dig om at råbe "EXTREME!!" ind i hovedet på ham og eventuelt snakke om tunsalat - det skal bare udtales som på Vestegnen - "tjunsalat".

*Bummelum er et kælenavn for sprængstof, fordi sprængstof, når det antændes, siger BUM!

For helvede jeg har skrevet meget i andres logbøger i dag. Jeg networker.

post-9807-041871500 1290170611_thumb.jpg

Edited by tjr
Link to comment
Share on other sites

LOL. Genial log. Må jeg nok læse lidt mere. Så kan det være jeg på sigt bliver en flot mand.

FLotmandstraening, skal der dog, maaske ogsaa til!

1) Tak for uddybningen af begrebet "Dagens Gåde".

2) Smolov er en squatcyklus der giver bummelum* i stængerne.

3) Én af mine venner er i Bangkok for tiden. Jeg ved sandsynligheden er lille, men hvis du tilfældigvis støder ind i ham (se billedet) vil jeg gerne be' dig om at råbe "EXTREME!!" ind i hovedet på ham og eventuelt snakke om tunsalat - det skal bare udtales som på Vestegnen - "tjunsalat".

*Bummelum er et kælenavn for sprængstof, fordi sprængstof, når det antændes, siger BUM!

For helvede jeg har skrevet meget i andres logbøger i dag. Jeg networker.

Jeg er ikke loebet ind i din ven. Til gengaeld loeb jeg ind i Graham forleden - midt i Bangkok. Han var ude med konen "Trixie" og ungerne, der havde faaet nye solbriller. Graham skulle til USA og derefter Paris. Det skal jeg ogsaa - Paris altsaa.

"Hvem fandne er Graham?", vil nogle maaske spoerge, men det er historiern uvedkommende.

!

Ikke slette fuldemandsbeskeder Mambo!

* * *

BUM I BULGARIEN!

Her er et indslag fra Bulgarien:

http://www.youtube.com/watch?v=Mu-Mw6j3RWw

Jeg stod op kl. 3 og saa op paa en flyvingsmandsmaskine. "Vil de sidde ved en emergency exit, sir?" havde damen spurgt og jeg havde nikket, og derfor sad jeg snart med masser af benplads og sov saa dejligt, og droemte, at jeg bestak en thai (true story) for et eller andet, da jeg blev vaekket af en journalist fra Aftonbladet, der ikke ville have en kommentar, men derimod det ledige saede ved min side. Det maatte hun gerne, og hun fortalte at hun selv hadede at blive vaekket(!), og 9 timer senere landede jeg i Kiev og lettede igen og landede i Sofia, og et par timer senere landede jeg i Bulgariens hovedstad (fik du den?). Her koerte jeg med pirattaxa til The Hilton Sofia - aka Bodybuidingsmandshotel Numero Uno! Der var nemlig Health Club med Technogym smith rack, skraa og flade baenke, justerbare DB's op til omkring 30 kilo og stepper! Jeg er rejsende med to slags bagage: Kuffert med alt muligt og saa emergency haandbagage, der skal redde min roev, hvis min hovedbagage ikke naar frem. Denne baggade indeholder et business suit, toiletgrej, linser, baerbar og naturligvis traeningstoej og straps! Det er et spoergsmaal om at prioitere.

Det her blev der traenet:

Flad smith baenk:

15 @ 65

15 @ 70

12 @ 80

8 @ 85

10 @ 80

10 @ 80

10 @ 80

Fint pump i patterne. Har ikke koert pat i smith naermest nogensinde, men den sidder egentlig ok. Lidt maerkelig bevaegebane dog.

Supersettet med:

DB bisp:

12 @ 15

12 @ 15

12 @ 15

12 @ 15

12 @ 15

12 @ 15

Pump!

Step ups:8 @ 30

8 @ 30

6 @ 30

6 @ 30

6 @ 30

Meget hoejt step

SS'et med:

Triceps push downs:

12 @ 35

12 @ 40

12 @ 45

10 @ 50

8 @ 50

NEM!

Skraa DB:

15 @ 22

15 @ 27

10 @ 32

10 @ 32

10 @ 32

Dragon flags:

4

4

Incline curls:

3 x 10 @ et eller andet jeg ikke husker

Laterals:

Blev der ogsaa koert

Og saa lige 5 minutter paa stepperen. Og saa godnat. Og nogle timer efter: Godmorgen.

Hilton Sofia er et fremragende hotel. Virkelig laekkert og med strygejern og strygebraet paa vaerelset. Det saetter man pris paa.

Til morgenmad var der den mest imponerende orangejuice, jeg nogensinde har smagt. Friskpresset imellem en jomfrus inderlaar, tror jeg. "Imporangade," vil jeg kalde den. Den blev nydt sammen med aeggeroere, ostemandsmad og cerealier, ifoert skjorte, slips, solskin og Wall Street Journal - jeg foelte mig som en rigtig bodybusinessmandsbuilder her. Isaer fordi jeg inden morgenmaden, havde traenet:

Close grip smith presses:

15 @ 50

15 @ 55

12 @ 60

10 @ 65

8 @ 64

Lying pulldowns:

14 @ 55

12 @ 60

12 @ 60

12 @ 60

12 @ 60

Floating crunches:

10

10

10

10 minutters step

Fremragende morgentraening.

Efter business susede jeg til lufthavnen og landede i Kiev. I Kiev er der desvaerre ikke noget Hilton, saa jeg bor paa Hotel Lybid. Det er ikke imponerende. Underholdende dog. Der er simpelthen stripklub i lobbyen. Noed en fadbamse i selskab med omkring 12 prosts, der lader til, at vaere fast inventar paa hotellet. Classy stuff. To af dem spillede pool - begge i tights - den ene med VL understel - den anden i guld-udgaven.

Det var utrolig laekkert at stige ud af flyet i Kiev paa vej fra Banfkok til Sofia og maerke stoevregn, kulde og frisk luft for foerste gang i nogle maaneder. Det har saa taget overhaand nu, hvor jeg er tilbage i Kiev og det regner katte og hunde, som man siger paa Angelsaksisk.

Der er ikke Bodybuildingsfasciliteter paa Lybid...

Link to comment
Share on other sites

Endnu engang vil jeg gerne beklage, at mine indlaeg for tiden er proppet med tastefejl. Der sker aabenbart et eller andet med min evne til at trykke paa de rigtige taster, naar jeg mangler Ae, oe, og aa.

Jeg har ledt efter ukrainsk fitness og har fundet et hotel lige rundt om hjoernet, der beskriver sit fitnessomraade saadan her:

"Our power-lifting and the free weights area are suitable not only for beginners but also for experienced athletes—who are not easy to impress."

Det tager jeg naturligvis som en udfordring og har taenkt mig, at besoege dem og braende sovs af indtil hele fitnessomraadet er gennemmarineret. Jeg vil raabe bum, smide med vaegtene og bitchslappe eventuelle slackere. Hvis jeg bagefter ikke er imponeret, saa er de!

Link to comment
Share on other sites

Det tager jeg naturligvis som en udfordring og har taenkt mig, at besoege dem og braende sovs af indtil hele fitnessomraadet er gennemmarineret. Jeg vil raabe bum, smide med vaegtene og bitchslappe eventuelle slackere. Hvis jeg bagefter ikke er imponeret, saa er de!

Og hvis den ukrainske underverden efterfølgende ikke har gjort en ende på dig er jeg imponeret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share