rene linjer


jfk
 Share

Recommended Posts

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg har hørt at ham Roberto Baggio er dopet. Det har jeg hørt af nogen, men jeg ville ikke sige hvem, så jeg synes han burde fjernes af alle listerne.

Kan du selv høre hvor tåbeligt det kan blive, hvis man blot kan skyde med spredehagl og beskylde alt og alle for doping? :blink:

Det har jeg også hørt. Han ved godt selv hvem han er. Og det skulle være ganske vist. Jeg vil godt nok ikke skrive hans navn.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Men at beskylde en hel nation af styrkeløftere uden skyggen af bevis, samtidig med man taktfast klapper en dopingdømt (2*)  person ind på listen... Det er bare i orden?

:4slap:

Klaus du beskylder en af tidens bedste fodboldspillere, men det er i orden? Jeg sætter i det mindste ikke navne på :)

Jeg gør opmærksom på, at styrkeløft formentlig ikke er mere ren end alle andre sportsgrene. Selv i skak er der doping!

Frank Jørgensen har begået en brøler, men han er sikkert ikke den eneste :)

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Vi tror ikke, at der ikke er nogle der tager doping i Danmark, men derfra til at sige, at alle, der ikke er blevet testet negative i går, er på stoffer, er direkte dumt. Desuden bliver der da testet flittigt, f.eks. er Niels allerede blevet testet to gange i år, blot for at nævne et eksempel.

Link to comment
Share on other sites

Vi tror ikke, at der ikke er nogle der tager doping i Danmark, men derfra til at sige, at alle, der ikke er blevet testet negative i går, er på stoffer, er direkte dumt. Desuden bliver der da testet flittigt, f.eks. er Niels allerede blevet testet to gange i år, blot for at nævne et eksempel.

Godt så

men jeg kan nu ikke genkende det, som du hentyder til. Har aldrig skrevet, at alle er på stoffer. Det er vigtigt, at man ikke overdriver, da dette skaber en diskussion med mange fejlcitater osv. Lad os forholde os til det, som er nedskrevet og ikke andet.

Ellers ender det med, at nogle tolker mine udtagelser som om, at jeg er imod økologisk fjerkræ, og dette vil da være synd :)

Ja jeg ved godt, at Niels er blevet testet, men har nu heller ikke indtryk af, at han har taget noget :) Men en person som ham skal selvfølgelig også testes, da han tilhøre de bedste inden for sporten. Og stor respekt for det :)

Edited by Roberto Baggio
Link to comment
Share on other sites

Dert skal sikkert nok gemme sig en tåbe derude et eller andet sted, som har poterne i kagedåsen. F.eks. en som har set en dopingmisbruger som forbillede fordi han topper en liste eller noget.

Dine indirekte dopingbeskyldninger kan jeg ikke tage seriøst, men det er der nok ikke mange som kan :)

Men hvis hård træning, seriøsitet, vilje og gåseleverpostej med klejner og rittersport er doping, så erklære jeg mig skyldig og håber på en mild dom ;)

Link to comment
Share on other sites

Dert skal sikkert nok gemme sig en tåbe derude et eller andet sted, som har poterne i kagedåsen. F.eks. en som har set en dopingmisbruger som forbillede fordi han topper en liste eller noget.

Dine indirekte dopingbeskyldninger kan jeg ikke tage seriøst, men det er der nok ikke mange som kan :)

Men hvis hård træning på smertestillende medicin, inkontinens, manglende situationsfornemmelse, vilje og gåseleverpostej med klejner og rittersport er doping, så erklære jeg mig skyldig og håber på en mild dom ;)

Jeg hentydede naturligvis til Frank, ikke alt handler desværre om dig, Faber.

Du er godt nok et barn man ikke kan nå...

I sandhed en pioner i Danmark...

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

OK Klas, så forklar lige, hvad du mener med:

F.eks. en som har set en dopingmisbruger som forbillede fordi han topper en liste eller noget.

Det kan jo ikke være Frank, da han jo er synderen, men du har måske ændret mening?

Pas på med udtagelser, som kan fejltolkes. Prøv bare at se hvilken situation det har bragt mig i :lol:

Link to comment
Share on other sites

Hvis nu en given dopingdømt person står i toppen af en styrkeliste, kan man vel ikke undgå en vis heltedyrkelse og idolisering af vedkommende. Det kunne anspore andre til at kaste sig ud i et tilsvarende misbrug for at opnå det samme. Ja det kunne endda lede nogen til at tro, det var nødvendigt for at opnå det skrevne niveau. Det mener jeg ville være uheldigt.

Jeg kan også klappe stavelserne for dig, hvis det er... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg nærlæst tråden, hvilket jeg ikke havde tid til i går. Dette har jeg gjort for at se om enkelte af mine egne indlæg har kunnet misforståes :)

Jeg har efterhånden også fundet ud af, at doping er et meget ømt emne at tale om. Folk kan ikke lide at sige ordet, og da slet ikke højt. Tys tys er tendensen, men hvis der ikke er nogle, der råber højt, kan det ende med, at doping bliver accepteret ligesom det efterhånden er blevet i andre styrkeløftforbund for at ikke at tale om i visse BB forbund. Sådan er det heldigvis ikke i DK i nu, men soklen er skabt eller i hver fald på tegnebordet :)

Jeg ønsker en dopingfri sport ligesom de fleste andre og derfor skal der også være plads til at tage en diskussion i ny og næ.

Jeg udemærket klar over, at det er ikke er populært, at sige at man er imod doping.

Link to comment
Share on other sites

Så længe dsf er medlem af dansk idræts forbund bliver doping ikke godkendt

Ikke af jeg tror at det bliver selv om vi ikke var.

Jeg mener ikke at doping behøver at være tys tys.

men noget af det du skrev, syntes jeg som mange andre let kunne misforståes og også blev det. men fred nu med det

Man må jo nok se i øjene at der florer doping inden for elite sport.

der bliver jo jævnligt taget nogen

Men jeg tror ikke problemet er så stort inden for styrkeløft i danmark.

dels fordi at dem der er med fremme bliver testet jævnligt.

de nye dyr ting som ikke kan findes i test, tror jeg ikke der er basic for her hjemme.

der er jo ikke penge styrkeløft i danmark. så jeg tvivler på at der er nogen der bruger dem.

men om det er mig der er naiv, vil tiden jo vise.

Men jeg håber det da ikke

testene bliver jo bedre og bedre.

Men at sige der ikke findes doping i dansk styrkeløft, holder nok ikke.

der vil jo altid være nogle fjolser i mellem.

det var lige min tanker om det

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share