Har du vaskebræt?


Cheat-freak
 Share

  

142 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

well jeg har da også. men min BF% er også lidt for høj. Jeg er jo også i bulke periode.

Hehe XAX, det er den rigtige indstilling. Jeg glæder mig til MOL arrangermentet, så skal jeg tæve dig i noget BP og Dødløft......... Håber jeg :biggrin:

Cheat-freak det er nok bare fordi dine mave muskler ikke er store nok. Huden spænder jo desværre ikke bare autumatisk helt tæt til musklerne. Der er en hel masse faktoere som underhuds fedt, og alle mulige andre fine ting....

Link to comment
Share on other sites

Man behøver ikke at have en BF på 10 eller derunder for at have vaskebræt. Selv når jeg har en BF på 15 kan man se sixpacken, men det er da klart at den ikke er så spændstig som med en BF på 7-8 stykker. Jeg regner stærkt med at sætte ny personlig rekord mht BF denne sommer. Jeg vil sgu lige se om jeg kan nå 5 %. Og når det så er nået skal der tages en million billeder af mig selv, som jeg så vil bruge næste gang jeg skal rippe.

Uhmmmm, den chokolade ser godt nok lækker ud, jeg tror lige jeg kigger på billederne fra i sommers; --kigger på billederne fra i sommers--, nej den chokolade kan jeg sgu godt undvære.

Link to comment
Share on other sites

Lydder som en god plan ME. Glæder os til at se billeder.

Jeg synes ikke at min six pack er som jeg forventede. Måske min BF% er for høj. Altså jeg kan se kandterne på den, men selv om jeg trækker mave skindet ned så det sidder stramt så synes jeg ikke jeg får markeringen af de 6 felter, kun omridset af hele området. Men det er jo heller ikke alle der kan,

Link to comment
Share on other sites

Watts du må lige fortælle mig hvad det der roergometer går ud på. De er helt oppe og køre over det i det center jeg kommer.

Hvad pokker er det for noget. Det er da en underlig snegl af en maskine.

Jørgen, for mig lydder det ikke som en Ægte Six pack, men mere som starten på en.

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg ville også gerne høre lidt om hvad det er der er så interessant ved sådan et roergometer... Der er nogle i min klub, der vil over i roklubben for at ro på deres i stedet for vores kajakergometre...

Hvad kan sådan et roergometer, som er så særligt? :D

Link to comment
Share on other sites

Roergometer

Hvad er et ro-ergometer og hvorfor er mange folk så glade for det...

Det mest udbredte ro-ergometer og det der bruges i de officielle konkurrencer er Concept 2. Det er det eneste ro-ergometer jeg har prøvet, og kan derfor kun udtale mig om denne model. Forskellen på et ro-ergometer og en kondicykel er ikke enorm. Den forskel der er på et ro-ergometer er at den bruger langt flere muskelgrupper end en kondicykel. Dette er den primære årsag. Dette har jeg selv mærket idag, efter jeg roede en ½marathon på romaskinen. Røv, ben, ankel, lænd, skulder, nakke. Alt er fucked up.  

Concept2 kan indstilles på 10 forskellige settings. Denne modstand bestemmer hvor meget luft der strømmer igennem ergometret. En anden feature, som gøre ergometret meget attraktivt er den lille computer der måler hastighed, kadance o.s.v., dette gør det meget nemt at kunne følge ens træning, og ikke mindst sammenligne med tidligere.

Prøv det, prøv det

Watts

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share