Har du vaskebræt?


Cheat-freak
 Share

  

142 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Guest Slettet bruger

Jeg har vaskebræt men gemt godt under et tykt lag fedt, så det hedder " VaskeBalge " Men jeg gider stort set aldrig at træne dem, så heller engang dødløft.

Det som jeg er ude efter sammen med dit Styrkeløft er større arme via Triceps træning, og skulder med de 3 dræber hoveder, og større bryst.

Link to comment
Share on other sites

*LOL*

Er jeg den eneste, der falder over Jørgens særegne anatomi?

Når jeg så spænder rykker der 6 pikke ud...

Hvad vil du helst have? Six-pack eller six-pik?

Personligt foretrækker jeg den første. :biggrin:

BTW: Klaus Jensen, dit walking anatomy chart, du har knækket Michael E! :jester:

Link to comment
Share on other sites

klausjensen: Kalder du det mave? Selv er jeg mere kanonkugletypen.

Ellers ligner jeg lidt. Jeg har dog endnu ikke formået at få fedtet til at hænge fast på øvre bryst. Det bliver til hængepatter istedet. Til gengæld har jeg meget større håndtag. (Og så har jeg hår og skæg og briller, men det har jo ikke noget med træningsindsatsen at gøre (ikke fra min side i hvert fald))

Der er forøvrigt klasse over den hjemmeside, du har fusket frem :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Yep it is. Står også i min log :biggrin:

Beklager den ikke er i Ronnie Size. men jeg arbejder på sagen. Det går langsomt frem. Skal se om jeg kan få taget nogle bedre billeder. Men der går lige nogle dage. Sys ik det er alt for godt.

Link to comment
Share on other sites

narhh det er ik så galt. Men jeg har altså ikke pillet ved billedet. så det er real size. Men jeg er i 85kg klassen og er 181cm. Lad os nu se. Regner med at skulle gaine noget seriøst masse de næste to måneder. Men nu må vi se.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nej, ikke nødvendigvis... Jeg har taget en del på på det sidste, primært masse, men også lidt fedt. Inden jeg gjorde det lå min BF% (Fedtprocent om man vil :)) på omkring 11. jeg vil skyde på at den er på 13 stykker nu. Man kan tydeligt se mine mavemuskler, og hvis jeg spænder har jeg også næsten vaskebræt, men det er dækket af et lag fedt, og det "fylder" mine grooves lidt ud, så det ikke er så markerede som de kunne have været. Det handler ganske simpelt om hvor store musklerne er. At man helst skal have en fedtprocent på under 10 for at få den rigtige sixpack er så en anden sag, man kan sagtens have synligt udviklede mavemuskler med en lidt højere BF%

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share