+50kg DIPS for reps.


jsc
 Share

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

:lol: :lol:

Lige noget for alle løgnerne på MOL, det bliver spænde at se var rekorden bliver, der er sikkert en der ender med at tager 50+ rep med 150+ kg død vægt

Hvor mange fake resultater mener du der er på alle de styrkelister (i bænk, squat, dødløft, VL-øvelser, den alternative liste osv) vi i forvejen har?

Jeg håber da motivet fra jsc går på at få skudt lidt ekstra motivation i folks træning ved en smule "venskabelige" konkurrencer. Han skal i hvert fald ikke regne med at slutte på toppen af denne liste :devil:

Snyd og løgn i en konkurrence uden præmier på internettet er efter min mening temmelig tåbeligt og formålsløst. ;)

Link to comment
Share on other sites

Det har jeg godt nok ikke indtryk af, men selvfölgelig; man kan aldrig vide? Hvorfor skulle man lyve? Det vill da kun väre overfor én selv i saatilfälde. Jeg Kan ikke se pointen i at lyve omkring sine prästationer paa et internetforum!? Hvem er det lige man pröver at imponere?

Edited by Lucas
Link to comment
Share on other sites

>>Maxpower: Du synes ikke det er fair du skal gå helt ned hvis du kan?? Tough titty. Det er så langt ned man kan komme med skulderleddets integritet bevaret, for nu at udtrykke det snørklet. Ideen er netop at opnå en vis konformitet a la SL, ikke. Sådan en som Onkel Troels tager meget i dips, men han laver også kun ½ dips, og det går ikke i denne konkurrence. Det handler jo ikke om, at ens skuldre ikke kan tåle at tage 50 kg NU, for det kan mine sku da heller ikke, men om 6 måneder skulle jeg gerne lave de 50 kg som back off sæt i øvelsen. Det er mit mål.

Det her handler om at sætte sig mål og blive stor og grum mens man opnår dem.

Så dine 5 reps gælder ikke, hvis du har taget mindre end den ROM du kan Maxpowers..

Og at tro jeg ikke havner øverst :evillaughter:

Jeg ved godt der er andre der har et bedre udgangspunkt, men jeg er villig til at give mine BP en pause, det er de andre nok ikke B)

Ang. snyd Ar(k)nold, tror du så at jeg ville godtaghe en +50 reps indsats med +150 kg uden det var dokumenteret med video ;) Helt i skoven indlæg bliver selvfølgeligt nødt til at være dokumenterede.

Og hvem ville dog snyde i en sådan konkurrence. Det handler kun om praleretten og at blive stor og stærk mens man når et mål, man ikke ville have nået, hvis ikke man havde det incitament og det fokus en konkurrrence giver.

Man snyder ikke andre end sig selv.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror der er en del der over driver deres resultater på MOL ;)

Man er jo altid verdens mester bag keyboardet :)

men go fore it boys......

Nu laver de fleste løftere nok maxløft, når der er andre til stede, hvilket jeg også gør.

Dips kan jeg fx ikke lave uden, at jeg har en til at hjælpe mig med at binde kg'en fast til bæltet og fjerne skamlen, som jo skal væk, så jeg kan komme igang med at løfte :)

Men jeg tror nu ikke, at der er nogen som vil lyve i en konkurrence af denne form. Man konkurrere jo, når det kommer til stykket, mod sig selv :)

Link to comment
Share on other sites

Nu må du spænde hjelmen, jsc ;)

Selvom man KAN lave squat til kælderen, så hedder det at man i konkurrence skal være under parallel. Sådan ser jeg også denne lille dyst.

Mine dips er efter min bedste overbevisning lavet til under parallel og for mine albuers integritet, for nu at bruge din formulering, ønsker jeg ikke at lave dem dybere.

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Sådan ser jeg også denne lille dyst.

Mine dips er efter min bedste overbevisning lavet til under parallel og for mine albuers integritet, for nu at bruge din formulering, ønsker jeg ikke at lave dem dybere.

Jamen det er jo min fordel ved at have startet konkurrencen. Det er ligemeget hvordan DU ser det ;) :lol:

Hvis du ikke kan komme længere ned, fordi det føles som om det ville give smerter er det OK, men igen: Det er ikke emningen at man skal kunne gøre det nu. Der er 6 mdr, så måske vil det ikke føles så slemt når man er 20-30 kg stærkere i dips ;)

Jeg laver mine reps til jeg ike kan komme længere ned og forventer I andre gør det samme.

Må den bedste mand (MIG) vinde.

Link to comment
Share on other sites

Sådan en som Onkel Troels tager meget i dips, men han laver også kun ½ dips, og det går ikke i denne konkurrence.

Hvis du mener at jeg laver halve Dips så slet mig fra listen :o :angry:

Jeg går altid ned til overarmen er vandret, at jeg ikke går længere ned kan måske være derfor at jeg aldrig har haft skulder problemer i forbindelse med øvelsen!!!

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

The list:

8 reps - Granhof

5 reps - MaxPower

Jsc

Myhlers

Loonie

Onkel Troels

Roberto Baggio

Eruption

Lucas

Var nede og træne idag, og tænkte lidt på konkurrencen, så skidt da, på med vægtene :o En snor om livet og 2 blå 20kg`s skiver og en 10`er, for pokker de trak godt i hoften, men jeg snuppede 8 rep :devil: Og det var EFTER træning :evillaughter:

Og alle rep var med maksimal ROM !

OG cføli er der ingen der snyder i konkurrencen, så er der jo ikke rigtigt noget sjov i det, og hvad pokker ville man få ud af det ?? OG jeg er også ret sikker på som maxp siger at der nok heller ikke er særligt mange, om nogen overhovedet, der har snydt med de andre konkurrencer der løber på mol. De fleste har jo også en logbog, så man kan se om det nogenlunde hænger sammen med ens andre præstationer ;)

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

Det kan da godt ske at man snyder lidt, ikke fordi man vil gøre sig bedre end man er, men fordi man ikke er helt bevidst om reglerne. Det sker tit i squat i styrkeløft, hvor man måske selv tror at dybden er der, men så påpeger dommerne straks hvis man tager fejl. ;)

Jeg kan ikke se at det samme ikke ville kunne ske i forbindelse med denne konkurrence, men sålænge man ikke konkurrerer et samlet sted(f.eks. til et MOL-træf) så kan ikke rigtig gardere sig imod den slags.

Link to comment
Share on other sites

Sådan en som Onkel Troels tager meget i dips, men han laver også kun ½ dips, og det går ikke i denne konkurrence.

Hvis du mener at jeg laver halve Dips så slet mig fra listen :o :angry:

Jeg går altid ned til overarmen er vandret, at jeg ikke går længere ned kan måske være derfor at jeg aldrig har haft skulder problemer i forbindelse med øvelsen!!!

Nu må du ikke tage det så tungt Onkel Grafrakka. Det er bare GAZZ, omend du ikke går heelt ned, vel da ;)

Link to comment
Share on other sites

The list:

8 reps - Granhof

6 reps - Myhlers

5 reps - MaxPower

Jsc

Loonie

Onkel Troels

Roberto Baggio

Eruption

Lucas

Tænkte lige at jeg ville prøve formen af til træning i dag, og det blev til min overraskelse til 6 reps med +50 kg selvom jeg ikke har kørt øvelsen i et godt stykke tid... Kunne også mærke at der var til en rep eller måske to mere, men gad ikke køre helt til failure :)

Men håber at jeg kan nå op i nærheden af 10 reps til sommer - det lover godt i hvert fald ;)

/Myhlers

Link to comment
Share on other sites

The list:

12 reps - Roberto baggio

10 reps - Onkel Troels

8 reps - Granhof

6 reps - Myhlers

5 reps - MaxPower

Jsc

Loonie

Eruption

Lucas

Tja, selvom nogle synes mine reps ikke er dybe nok, så skriver jeg mig alligevel på listen ;)

Overarmen var ihvertfald under parrelt ved hver reps (Ifølge en der tjekkede det fra centret), så må Jsc jo smadre sine acromioclaviculær led med sine ass too the grass dips :devil::tongue:

Øv, det var ikke længe jeg nåede at stå øverst :lol:

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

ÆV... meen jeg skal nok få oparbejdet noget mere styrke, så jeg kommer lidt højere op :devil::tongue:

Og jeg kan konkludere ud fra min makkers forsøg igår, at det ikke er for førstegangs udøvere at køre med så tung vægt :lol: (læs evt i min log) En forstrukken patmuskel og 6 ugers pause :o

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share