hvad bruger I som motivations-booster?


Claus B
 Share

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det her kan motivere:

Skip LaCour drug-free boydbuilder. Lidt lavere end mig, med en vægt på 100-105kg i konkurrence form!!! Et opnåeligt mål, det kan motivere. Gi' mig 5-10 (gode) år, så har jeg den størrelse! (Det er ihvertfald det jeg går og siger til mig selv!!! :D )

Hvor store er hans arme?! Jeg gætter på omkring de 50-53 cm, ik meget mere end det! Nogen der har et bedre bud?

Side_Triceps_-_2_-_Central_Park_-_Rocks_-2000TU_-_web.jpg

Single_Front_Biceps_-_Empire_State_Building_-_2000TU_-_web.jpg

lacour2.jpg

lacour1.jpg

lacour6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg behøver sgu bare at studere visse med-mennesker på min egen alder når jeg bevæger mig rundt i verden.Siger ofte til mig selv:"Sådan vil jeg sgu nødig se ud" eller "Så fed har det da taget lang tids laden stå til om at blive".Så skal jeg nok gå igang.

Selvfølgelig er der da også selve tilfredsheden ved træningen der trigger mig, og dette er nok den vigtigste motivations-booster!

Link to comment
Share on other sites

Nede i klubben, kommer der nogle gange en kæmpe stor kaster (atletikudøver). Jeg vil tro at han er stærkere end nogen dansk vægtløfter (ca. 280 kg benbøj, uden snyde-udstyr).

Så tænker jeg nogen gange selv: Sådan vil jeg også være en dag!

Og så træner jeg i vilden sky.

Det er også smart at træne med nogen der løfter cirka det samme som en selv. Når jeg træner med min bror, så frygter jeg altid at han skal indhente de sidste få kilo. Ikke fordi jeg ikke under ham det, men jeg vil være den stærkeste!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg har netop fundet min nye motivationsbooster! Manglende opbakning hjemmefra...

Min mor og min søster har så møghamrende pissetravlvt, med at jeg er blevet for tyk... Er der nogen der siger til Naseer at han er blevet for tyk, når han bulker? Eller Coleman, eller Cutler eller, eller, eller...

Ik' nok med det så "anbefalte" min mor mig, ikke at træne så meget ben... Mine lår er blevet for store - yeah right! De er stadig eeny weeny...

Så mit nye mål er at blive så stor som mine gener overhovedet tillader mig at blive, og så sige: "Rend og hop, det er meningen jeg skal tage på!!!"

Sorry, skulle bare lige "blow of some steam"...

Link to comment
Share on other sites

Jeg kender det Lagoon... Arbejder i familie firma og der går ikke den dag hvor jeg ikke blir tonset af mine brødre eller min far (Jeg er lillebror og efternøler). "Hvorfor vejer du al din mad?", "Hvorfor spiser du så meget?", "Hvorfor kan du ikke bare spise aldmindeligt?", "Hvorfor skal du være så extrem?" eller min bekymrede mor, hver gang jeg er på hjemmebesøg, "Nu… Nu blir du ikke større vel?"

Havde faktisk en lille ordfejd med familien i weekenden. Mig alene der forsvarer min livstil over for 4 familiemedlemmer, der blev jeg TEMMELIG tosset til sidst!!! Man føler sig fremmedgjort... Eller jeg gør ihvertfald, men så bliver jeg bare så meget desto mere besluttet på at træne hårdt og spise godt!

Noget andet der kan motivere er sådan en dag som igår, Min makker og jeg træner bænkpres, vi har en temmelig lang rutine der (Power Matrix). Og så kommer der en gut hen og brokker sig over at vi kører så mange sæt! Vi skyndte os VIRKELIG alt hvad vi kunne, men jeg ligger ikke og laver tunge singles uden at være frisk nok til at håndtere vægten! GRRRRRRRR!

Link to comment
Share on other sites

Det kender jeg godt. Jeg er for første gang i min historie blevet beskyldt for at bruge AS. Det var søndag aften. Han mente det grav alvorligt. og det var uden nogne form for stramt siddende tøj. Hehe.

Og har to gange på en uge fået at vide at jeg var ved at blive for stor.

Men hører også tit at det er noget pjat med alt den træning, og spild af tid, og hvad formålet dog er med det, og hvad det er jeg vil opnå, og at det ikke er pænt osv osv. .Bla bla bla.

Det iriterer mig helt vildt meget.

Folk forstår heller ikke når vi træner med lave reps og flere sæt. De kigger underligt på en når man laver sine 5 reps, og ikke kører de sidste 5 med forced.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share