Træning i USA


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Klokken er nu ti minutter i 15. Onsdag.

Jeg har lige været nede og træne.

Og ja jeg har min bærbare med. og selv om jeg ikke havde. Kan jeg oplyse at min Søster lever af at oversætte Amerikanske bruger manualer til Dansk.Så alle deres pc`ere har dansk tatatur. Så problemet ville ikke være stort :lol:

Det her lang er dejligt. vi startede med at køre nede på en Driving range og skyde et par spande golf bolde. Så kørte vi ned og træne.

Ham den "sorte" gut der var der den anden dag var der igen. I dag havde han bare været så venlig at tage en Y string Tank top på. Samtidig fik jeg øje på et bord nede i en gang med pokaler på.

Jeg var lige nede og tjekke det, og der var vel 3 eller 4 pokaler fra forskellige bodybuilding mesterskaber i USA. Hehe

Samtidig var der også en Deadlift pokal.

Jeg havde meget lyst til at spørge ham efter hans navn, fordi jeg var en periode i tvivl om han var Johnnie Jackson. Men hans ansigt var smallere.

En ting er sikkert ham her var kæmpe stor, og kniv skarp. Jeg vil tro vi taler 50cm ++ biceps, og perfekt defineret krop generelt. STOR gut.

Der var ingen tvivl om han var elite BB`er.

Nå men jeg kørte lige striben af disse Lifefitness maskiner igennem. Som i øvrigt heder CIRKUIT. De må da være til at finde.

Min svorger oplyst mig lige at de havde en hel "shake" bar, og han var oppe og bestilel et par shakes. Genialt center.

Så de blandede sådan to jordbær/banan shakes med 40gram protein i på cirka en halv litter. 18kroner. Og så smagte det af frisk frugt.

Der var en hel menu med forskellige shakes lige som et dansk pizzaria (0: :lol:

Jeg ved ikke om i kan mærke min begejrsting.

På vej hjem kom vejen lige forbi nogle af deres bekendte så jeg kunne se hans Nye Nissan 350ZX , Nissan Murano og 2 Harley Davidson MC`ere.

Vi var i øvrigt velkommen til at komme forbi og køre en tur i Nissanen. :blink:

I love this country

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke om i kan mærke min begejrsting.

På vej hjem kom vejen lige forbi nogle af deres bekendte så jeg kunne se hans Nye Nissan 350ZX , Nissan Murano og 2 Harley Davidson MC`ere.

Vi var i øvrigt velkommen til at komme forbi og køre en tur i Nissanen. :blink:

I love this country

Min svorger oplyst mig lige at de havde en hel "shake" bar, og han var oppe og bestilel et par shakes. Genialt center.

Så de blandede sådan to jordbær/banan shakes med 40gram protein i på cirka en halv litter. 18kroner. Og så smagte det af frisk frugt.

Svineri.... Det vil jeg også have i DK :tongue:
Jeg ved ikke om i kan mærke min begejrsting.

:w00t::devil::w00t::w00t:

På vej hjem kom vejen lige forbi nogle af deres bekendte så jeg kunne se hans Nye Nissan 350ZX , Nissan Murano og 2 Harley Davidson MC`ere.

Det er utroligt hvad andre bil afgifter kan gøre :2000-pontiac-red:

Jakkedrengen

Link to comment
Share on other sites

Jeg var lige der inde igen i dag.

Der er små 35 Nautilus Maskiner. Frie håndvægte op til 125pund.

Og så tror jeg der er 10 af de der Lifefitness maskiner.

Plus alle træk tårnene, og power racks, ben bres, in og decline bænke osv.

Rimelig fornuftigt.

Forresten ret imponerende med de shakes. Det er friske frugter de bruger. Han står og skærer bananer ud, putter is i, protein pulver, og jordbær, og blender.

SÅdan skal det være-.

Link to comment
Share on other sites

Kan du sige smoothie med proteinpulver

Yup det kaldte de dem også. Kunne også fås med andre ting end protein.

Jeg var i øvrigt lige inde i en "nutrition" shop i en butiks center.

Jeg var Rimelig overrasket over deres hyldevarer.

HGH, og forskellige slags anabole piller.

Min oplevelse er i øvrigt også at der er væsentlig flere Store gutter end der er i de danske centre.

Det er der nok en god forklaring på så.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share