Jakkendrengens kommentarer


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Men ja, Angel er da populær. Men mon ikke det også - ikke alene - skyldes at hun er sammen med en hvis Hr Crawdaddy og så træner i center med mange herinde fra MOL??? Hvis du læser lidt tilbage i craw og angels logs kan du se hvor svinet jeg blev af mange herinde, fordi jeg sagde dem lidt i mod

Jeg tror jeg taler for på de fleste vegne, når jeg siger at du blev svinet fordi du ikke har noget som helst troværdighed med den krop du fremviser. Det er fair nok at ville diskutere og blive klogere, men ligefrem begynde at belære(måske et lidt hårdt ord) Crawdaddy om bodybuilding er simpelhen så langt ude for dit vedkommende. Tag et par år med hård træning og et ordentlig fødevareindtag, så du kan få lidt muskler og praktisk erfaring. Indtil da skal du ikke forvente at du bliver taget seriøst hvad bodybuilding angår.

Jeg ved dette er din log Angel. Men jeg tillader mig alligevel at poste svar på tiltale. Håber det er okay???

Det jeg tror du referer til Henning Friis må være dette:

Jeg vil erklære mig helt enig med Hot gym. Jeg ser intet tiltalende i at rende rundt med så mange ekstra kilo 8 ud af 12 måneder om året. Med  :blink: sådan et ansigtsudtryk i hovedet. Træning har da også noget med sundhed og gøre. Og uanset hvad andre tænker og mener om en, syntes jeg ikke det er de rigtige signaler man sender når man render rundt med kæmpeelskovshåndtag (er det ikk det, det hedder Angel  ) selvom man træner 5-7gange om ugen.

Det korte og det lange er. Grunden til jeg sviner Craws log til med endnu et off-topic indlæg er af ren og skær interesse. Der er ikke to der træner eller spiser ens. Derfor kan det også være at Craws fremgangsmåde - og berettelse herom - kan være lærerrigt for os andre. Så jeg glæder mig til at følge udviklingen med pics og fedt% indtil oktober.

Som du kan læse i første afsnit, taler jeg ikke unødigt pænt om Craws form. Ikke høftligt - det vedstår jeg fuldt og helt - men jeg var i skrivende stund noget overrasket over forskellen på Craws billeder fra lige efter DM og så de off-season billeder han netop havde postet!

I andet afsnit kan du læse jeg skriver at det kan være lærerrigt at følge Craws træning og dernæst at jeg glæder mig til at følge udviklingen. Det kan du jo vælge at tolke som du vil. Men det der rent faktisk står skrevet - og som jeg mente er: At jeg jo håber på at lære noget af at følge Craws log og slutresultatet.

Hvordan du får det til jeg her ønsker andet end at "diskutere og blive klogere" som det står mine dine ord, har jeg ærligt talt noget svært ved at se?!?? Direkte belæring af Craw finder jo på ingen måde sted. Jeg ender blot mit indlæg med at skrive:

Jeg mener dog at det er muligt at have en seriøst, men måske ikke absolut, massegain selvom man "kun" er på +500Kcal fra ligevægtsindtaget!

Et statement, som jeg selv følger, tydeligvis ikke en belæring af Craw.

Ønsker du - Henning Friis - eller andre at forsætte debatten, kan jeg jo ikke stoppe Jer. Men skulle vi her på MOL ikke lade disse indlæg gå forbi Craw og Angels log's fremover?

En sidste ting jeg vil knytte en kommentar til er din holdning til min kost, træning og resultatet deraf.

Nok er jeg ca 20kg muskel mindre end f.eks. Craw. Men 74kg med fedt% på 7,7 og 180cm er dog noget de færreste har. Du syntes det er at være tynd. Det er sådan jeg ønsker at være. Jeg er diskopumper, all the way, vedstår det med ære, og påstår på ingen måde at være bodybuilder!!!

Jeg poster gerne et billede af nyere dato for at vise hvordan mine kilo sidder fordelt. Men jeg syntes nu at Angels log, primært bør handle om Angel og ikke have billeder af alle mulige andre her fra MOL!

Jakkedrengen :bigsmile:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Som du kan læse i første afsnit, taler jeg ikke unødigt pænt om Craws form. Ikke høftligt - det vedstår jeg fuldt og helt - men jeg var i skrivende stund noget overrasket over forskellen på Craws billeder fra lige efter DM og så de off-season billeder han netop havde postet!

I andet afsnit kan du læse jeg skriver at det kan være lærerrigt at følge Craws træning og dernæst at jeg glæder mig til at følge udviklingen. Det kan du jo vælge at tolke som du vil. Men det der rent faktisk står skrevet - og som jeg mente er: At jeg jo håber på at lære noget af at følge Craws log og slutresultatet.

Hvordan du får det til jeg her ønsker andet end at "diskutere og blive klogere" som det står mine dine ord, har jeg ærligt talt noget svært ved at se?!?? Direkte belæring af Craw finder jo på ingen måde sted. Jeg ender blot mit indlæg med at skrive:

Nu skrev jeg også at "belæring" var en lidt for hårdt ord.

Crawdaddy svar på tiltale kan også bruges her(bedre kunne jeg næsten ikke skrive det selv)

8 ud af 12 måneder? Nu er det vist snarere 3-4 ud af 12 måneder, med mindre du tror at jeg tager 12-15kg på i løbet af et par måneder efter konkurrencen 

Rent klinisk set, så fejler min fedt% ikke en disse. Det er korrekt at jeg ikke kommer på forsiden af Ab magazine lige nu, men som jeg har forklaret op til flere gange, så er det ikke pointen. Og hvilke signaler er det jeg sender?

Et signal jeg hvertfald ikke sender er at man skal være så anal med sit kcal-indtag at man får katolske nonner til at virke løsslupne  Et andet signal jeg heller ikke sender er at man ingen selvdisciplin har, hvis ens fedt% er over 6 og et signal jeg slet ikke sender er at man skal være ked af ikke at have cuts 365 dage om året.

Kæmpe elskovshåndtag LOL?? Tag dig lige sammen og se "livet er fedt" eller noget i den stil før du poster den slags ævl 

Og nej, jeg har kun 1 garderobe. Det er så praktisk med Baggypants at de passer altid og bæltetasken får jeg på ved hjælp af min boomerang fordi jeg er for fed til selv at nå rundt  Yep, når jeg er i Zoo er det elefanterne der smidder peanuts ud til mig 

Din kommentar omkring sundhed og elskovshåndtag fra selvsamme log af var hellere ikke korrekt.

En sidste ting jeg vil knytte en kommentar til er din holdning til min kost, træning og resultatet deraf.

Nok er jeg ca 20kg muskel mindre end f.eks. Craw. Men 74kg med fedt% på 7,7 og 180cm er dog noget de færreste har. Du syntes det er at være tynd. Det er sådan jeg ønsker at være. Jeg er diskopumper, all the way, vedstår det med ære, og påstår på ingen måde at være bodybuilder!!!

Jeg poster gerne et billede af nyere dato for at vise hvordan mine kilo sidder fordelt. Men jeg syntes nu at Angels log, primært bør handle om Angel og ikke have billeder af alle mulige andre her fra MOL!

Du postede ellers nogle nye billeder i playboys log. Du ser generelt bare tynd ud, omend maven ser særdeles veltrænet ud(det må man da give dig). Uden at kende alle på MOL, så vil jeg da tro at der er et par stykker, som sagtens kan diske op med samme stats som dig. Fred være med dine mål(det skal man da have respekt for) men hvorfor så diskutere sådanne ting med folk, som tydeligvis vil være(og er større end dig). Det er omtrent lige så meningsløst som at jeg diskuterer cykling med Allerup eller billedekunst med mdk, hvis ikke lige jeg skulle have svar på nogle basale spørgsmål omkring disse emner.

Link to comment
Share on other sites

Jakkedreng. Denne gang synes jeg både du dummer dig, og er direkte dum at høre på. At kalde Craw`s stand som værende med kæmpe elskovs håndtag, så er det altså til at dø af grin af.

Normalt er det ikke pænt at skyde efter folks pics, men når man selv bare ligner en tynd dreng, skal man nok ikke skyde efter en som fik en god placering ved første DM i BB han stillede op.

Craw´s form på de billeder er bedre, og flottere end sikkert noget der linger 90% af de danske mænds.

At kalde den form du selv er i for værende disko pumper er vidst også en overdrivelse. Ord som cykkel rytter vil nok være passende.

Virkelig dum debat at tage op. Godt at være tilfreds med det man har, men at slippe sådan en dårlig sviner ud er altså grimt

Link to comment
Share on other sites

Hvis du har levet denne tråd for at komme af med nogle svinere, er det for din regning!

Jeg vil holde mig til en mere "behersket" indgangsvinkel til tingene.

Du har tidligere postet mit indlæg fra Angels log. og jeg vil hive dette frem og gentage mig selv.

Hvordan du får det til jeg her ønsker andet end at "diskutere og blive klogere" som det står mine dine ord, har jeg ærligt talt noget svært ved at se?!?? Direkte belæring af Craw finder jo på ingen måde sted.
Men du har så i mellemtiden bestemt dig for at du nu heller ikke syntes at det er i orden at diskutere (jeg vil hellere kalde det "at spørge ind til") med andre på MOL? Jeg skriver jo:
Der er ikke to der træner eller spiser ens. Derfor kan det også være at Craws fremgangsmåde - og berettelse herom - kan være lærerrigt for os andre

Det må da ellers siges at være konstruktivt.

Som forespurgt er her to billeder taget igår.

Jeg ved at denne noget off-season prægede dagsform er LANGT fra acceptabel når det bliver diskopumperhøjsæson - eller strandsæson på alment dansk :lol: ;) :lol: :lol: :lol: :lol:

post-5-1081192726.jpg

Link to comment
Share on other sites

Tak for det konstruktive indlæg Blackice. Du skriver

Virkelig dum debat at tage op. Godt at være tilfreds med det man har, men at slippe sådan en dårlig sviner ud er altså grimt

Og set i bagklogskabens evigt tilbagevendende lys, ville jeg da også gerne have undladt et par sætninger, specielt den med elskovshåndtagene. But done, is done. Nu må jeg jo åbenbart så til regnskab for mine handlinger :confused:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke lige, hvad der har været gang i i Craws log, men

så lige de nyeste billeder af ham i dag.

De er absolut beundringsværdige - mega muskelmasse og mega

tunge vægte han løfter. :respekt:

Har ikke set andre billeder af Craw, de er muligvis gemt i en af

de over 100 sider i hans log :)

Og Jakkedrengen det samme om din form.

På din avatar er sixpacken fremtrædende, men også bryst, skulder

og biceps. Og sejt, at du er erklæret diskopumper :)

Savner en log fra dig, der er garanteret meget at lære af den.

Jeg burde være misundelig, men bruger i stedet energien på at

beundre, lade mig inspirere, lære noget, og få det meste ud af

min egen træning.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

diskopumper -en, ['Dis'ko'pΛm'per] dansk slang om person(hankøn) hvis formål med vægttræning udelukkende er hypertrofi i musklerne; Pectoralis Major og Biceps Brachii - hvilket af personen formodes, at imponere pigerne/vennerne. Tilhører underklassesamfundet, og i forstår i sit sortsyn ikke andres træningsmtoder og el. mål.

Jeg kan da se Jakkedreng, at du ikke opfylder alle mål i det man forstår ved en diskopumper? :o

puny arms and chest :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hmmmm kører den debat stadigvæk ? :blink:

Jakkedreng - der hvor jeg synes du skød helt forbi, var at du konsekvent blev ved med at tolke folks udfald som om at "vi" blev stødt over at du kommenterede Craw's form negativt.

For mig virkede det mere som uvidenhed, hvorfor nogle så prøvede at forklare dig hvorfor der bulkes - hvilket prellede godt og grundigt af på dig - du blev ved med at snakke om en lav fedtprocent, og ignorerede ideen med at bulke, og igen du blev ved med at tage folks forklaringer som om at man "forsvarede" noget her.

Netop med Craw vil jeg mene at moderat bulk taler sit tydelige sprog i gains - prøv evt. at checke hans vej til DM 2003 ? så vil du nok få lidt eyeopeners.

Jeg har dog lidt svært ved at se hvor du vil hen ? hvis dit primære mål er at være tynd , og masse som sekundært - så skal man ikke bulke, har du derimod et mål om masse, så vil du på et tidspunkt opdage, at bulk er den vej frem du vil gå, hvis du har lyst til at gaine betydeligt.

I sidste ende; argumenter for ikke at tage 1 års bulk - og skrabe en masse til dig, som du så kan forsøge at bibeholde cuttet over en længere periode.

Men jeg er bange for at det preller fuldstændig af på dig når man prøver at forklare - det virker lidt som om du bare ikke vil høre.

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Og set i bagklogskabens evigt tilbagevendende lys, ville jeg da også gerne have undladt et par sætninger, specielt den med elskovshåndtagene. But done, is done. Nu må jeg jo åbenbart så til regnskab for mine handlinger

Det er fair nok. Enten står man ved sine ord, ellers æder man det i sig igen. Det er helt fair.

Craw er ikke fed. Det er rigtigt at han ikke ligger på 7 procent, man han er jo på ingen måde fed. Vi taler om en Dansk Clean bb`er der bænker 180kg raw. Det er cool.

Nå men når det er sagt, har du også en imponerende form. 10kg muskel masse ville klæde dig vildt. Det ser ud til at du er beriget med nogle gode gener, fedt procents mæssigt, men bestemt også med hvordan din muskel form er.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ey jakkedreng, det ser sgu da helt fint ud det der :)

Du ser da meget mindre ud på de billeder du har postet i min log, men de må jo være gamle ;)

De nye ser super ud :)

Få så lavet en log!

Link to comment
Share on other sites

Niske>> Tak

Henning>> Kloge ord om din indgangsvinkel til tingene. Og tak for interessen for oprettelsen af en log - den kommer snart ;)

Eruption>> ;)

FittSmoker>> Tak for det konstruktive indlæg. Jeg syntes du klarlægger mange at de misforståede ting i denne "debat".

Jeg er ked af hvis jeg giver den opfattelse at jeg bare ikke vil høre. Have jeg webcam, kunne du se mine øjne og øre klistre sig til skærmen for at lære mere.

Jeg var inde på de billeder du har lagt i dit album. Hvis det virkeligt er dig, er jeg dybt imponeret og vil gerne takke dig for ikke at misbruge så unikke gener :lol: Mit primære mål kan forklares meget kort - at ligne dig!!!!

Mht til seriøst bulk, så har jeg det bare bedre med at holde mig relativt lavt nede i fedt% - så må det være på bekostning af et mindre gain om det er!

Men igen - tak for et godt indlæg FittSmoker :)

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gider ikke blande mig i debatten, da jeg føler lidt folk snakker forbi hinanden, og man må give Craw og slænget ret i at bulke er vejen frem hvis målet er konkurrence mæssig placering. Og om vinteren render man jo ikke nøgen rundt, så der er vel ingen ingen pointe i at være rippet, da man alligevel bare ser større ud med lidt fedt og muskelmasse når man har tøj på.

Til Blackice, jeg tror ikke 10kg ville klæde ham, hvis hans mål er en atletisk krop, ville jeg faktisk kun give ham 1-2kg på brystet. Resten synes jeg er eddername ser godt ud, og det er et forbillede for hvordan jeg gerne vil se ud.

Vi skal altså også huske på forskellen mellem hvordan folk gerne vil se ud, og hvad man mener ser godt ud, jeg er en stor fan af crawdaddy og synes hans fysik konkurrence mæssigt og off-season (det er da fedt at være stor og solid, må dog her stille mig uforstående overfor hvordan folk kan finde ham "fed") er fantatisk.

Men jeg ville faktisk føle mig selv mere tilfreds med en mere visuel atletisk krop som den Jakkedrengen har.

PS: Jakkedreng der er virkelig stor forskel på de billeder du postede her og i Playboys log! Virkelig flot fysik du har her!

Link to comment
Share on other sites

Ey jakkedreng, det ser sgu da helt fint ud det der :)

Tak

Du ser da meget mindre ud på de billeder du har postet i min log, men de må jo være gamle ;)

De er fra den 14. marts. Det er utroligt hvad belsyning og seroøs diskopumper træning kan gøre :lol:

De nye ser super ud :)

Tak igen

Få så lavet en log!

Javel

MaxPower>> Tak for redigeringen, det hjælper en del på forståelsen

Link to comment
Share on other sites

Jakkedreng> hmmm tak for de fine ord der, men det er altså ikke et "drømmemål" - det lærer man henadvejen tror jeg :) - men du har en temmelig vild fysik, der er ikke meget fedt på dig, og det havde man heller ikke forventet efter dine indlæg :)

Dog vil jeg stadig - rent konstruktivt - mene at der godt kan komme mere masse på - hvorfor at KOSTEN ikke er noget man skal kimse af.

Link to comment
Share on other sites

FittSmoker>> Ingen tvivl om kosten er nøglen til resultater!

Det med at lære det hen ad vejen kan jeg godt følge dig i. Du har i mine en en drømmekrop nu, men har selv nye mål. Ens mål vil jo altid rykke sig. Man kan vel kun rigtigt følge hvad der sker med en selv med før/efter billeder - jeg regner forresten også med at poste nogle før billeder når jeg starter min log ;)

Link to comment
Share on other sites

Til Blackice, jeg tror ikke 10kg ville klæde ham, hvis hans mål er en atletisk krop, ville jeg faktisk kun give ham 1-2kg på brystet. Resten synes jeg er eddername ser godt ud, og det er et forbillede for hvordan jeg gerne vil se ud.

Ok. Men det vil jeg stadig påstå. Jeg vil påstå at du ser meget atletisk ud hvis han fik ti kg mere på. Så er ordet atletisk måske endda først rigtigt passende. Hvor ordet tynd bliver mindre passende.

Fordi man er tynd er man jo altså ikke atletisk. Nu er jakkedrengen ganske rigtigt ikke kun tynd, men der er da også lidt muller på. Meeeeeeeeeen.

Link to comment
Share on other sites

Fred være med dine mål(det skal man da have respekt for) men hvorfor så diskutere sådanne ting med folk, som tydeligvis vil være(og er større end dig). Det er omtrent lige så meningsløst som at jeg diskuterer cykling med Allerup eller billedekunst med mdk, hvis ikke lige jeg skulle have svar på nogle basale spørgsmål omkring disse emner.

Svært at være uenig - generelt er tråde som disse tæt på tidsspilde IMO, som f.eks "jeg-syntes-sådan-om-ham-og-ham", "min-ryg-er-ikke-så-tarvelig-som-din" og bla-bla. Underholdningsværdien kan variere for en enkelte men personligt finder jeg det mere spændende med en tråd der indeholder noget træningsrelevant viden.

Selvfølgelig skal der være plads til uenighed - men hele tråde ?

Hvad Jakkedrengen mener om Craw, månelandingen eller jordbærsyltetøj er vel næppe et hot topic for flertallet.

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Svært at være uenig - generelt er tråde som disse tæt på tidsspilde IMO, som f.eks "jeg-syntes-sådan-om-ham-og-ham", "min-ryg-er-ikke-så-tarvelig-som-din" og bla-bla. Underholdningsværdien kan variere for en enkelte men personligt finder jeg det mere spændende med en tråd der indeholder noget træningsrelevant viden.

Selvfølgelig skal der være plads til uenighed - men hele tråde ?

Hvad Jakkedrengen mener om Craw, månelandingen eller jordbærsyltetøj er vel næppe et hot topic for flertallet.

Kim S

Tilslutter mig lige ovenstående.......

:respekt: Kim S :respekt:

Edited by AntonD
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share