Det er ikke kun med Titan det går galt


AndersL
 Share

Recommended Posts

Det ser sgu Ubehageligt ud!! Men det må da være fake. En eventuelt kamera holder ville da aldrig bare blive stående og filme klippet mens makkeren er ved at blive kvalt.

Desuden kan jeg slet ikke forstå at man kan miste så meget kontrol over stangen. De må da være en eller anden pludselig nerveafbrydelse, ellers ville man da ikke miste kontrollen på den måde!

Jeg har før maxet i bænkpres fuldstændig alene i lokalet med +150kg på stangen, og vis man ikke får den er det vel ikke værre end man kan smide stangen til en af siderne eller rulle den ned ad brystet og rejse sig op :)

Link to comment
Share on other sites

Onkel Troels>> Ganske enig i dine observationer. Det kan dog sagtens være han er alene og har stillet kameraet op selv. Der er bare et eller andet der gør det virker iscenesat. Det er også en bemærkelsesværdig vinkel, hvor man lige præcis ikke kan se hoved og hals. Det virker også lidt for kontrolleret vægten bliver sænket ned (og tilfældigvis på halsen).

/TCat

Link to comment
Share on other sites

Jeg har før maxet i bænkpres fuldstændig alene i lokalet med +150kg på stangen, og vis man ikke får den er det vel ikke værre end man kan smide stangen til en af siderne eller rulle den ned ad brystet og rejse sig op :)

Ku du ikke prøve med en vægt du ved du ikke kan klare. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan det gik :lol:

Edited by Henrik C
Link to comment
Share on other sites

Af bitter erfaring bænker jeg kun en vægt, som jeg tidligere har kunne tage 12 rep med, hvis jeg ikke har en spotter stående (mit mål er altid 10 rep).

Lå engang på bænken hvor jeg ikke kunne løfte op efter 9. rep. Og det er mildest talt ikke en situation man føler sig skide stolt ved ;) Men fik da væltet stangen ud til den ene side, og slap uden mén.

Edited by Horza
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share