Personlig Avatar


MichaelEbeltoft
 Share

Recommended Posts

Jeg synes at det er sørgeligt at der ikke er flere som får en avatar som forestiller dem selv. Det er trods alt den eneste mulighed for at vise det frem som vi alle snakker om hver dag (ok styrkeløftere snakker måske ikke så meget om det) nemlig vores krop.

Her er et forslag;

Alle mænd på MOL laver en avatar som forestiller en "back double bisceps".

Alle kvinder laver en avatar som forestiller en "front double biceps" ;) (eller side chest eller front lat spread eller most muscular)

Nej spøg til side, det behøver selvfølgelig ikke at være et poseringsbillede, men det ville nu være rart at kune se dem man snakker med!

Det er bare en lille opfordring.

Link to comment
Share on other sites

For at folk ikke skal kunne bruge den med digital kameraet som undskyldning, så er det vist så vidt jeg er orienteret, muligt at få fremkaldt en alm. film på en CD-ROM. Så det er bare med at gribe det gamle kamera, og så bede foto butikken om at ligge de fremkaldte billeder på en CD.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Forstår godt ideen og de gode sider af den. Intet at indvende mod at folk gør det. MEN:

Lige nu er MOL et godt forum, der bliver taget godt imod og mange er villige til at svare på de samme ting til Newbees igen og igen. Thomas J og andre udviser en imponerende gejst og formidlingsevne. Stærkt. Tilbage til mit men:

Der er ved at gå en smule "vores dagligstue" i den. Pas på med at overdrive ejerskabet til spalterne, pas på med at tale om "MOL dogmet" inden for styrketræning (men blev endelig ved med at tale om rigtigt og forkert træning). Det og noget som  et ”krav” om at vise sit eget billede, vil langsomt men sikkert lukke forumet om sig selv med en meget høj dørtærskel. Der en balance imellem en vis MOL identitet der er produktiv og så noget andet....

Dette ment som en lille venlig kommentar fra en der ikke indtager en central plads i forumet, men som dog har læst mindst 1500 af Blackices indlæg - det må da give ret til lidt ;)

Link to comment
Share on other sites

*LOL*

Good one Arne!

Desuden synes jeg du har ret. Det er op til folk selv, om de vil smide billede af sig selv ind, og vi skal passe på, at MOL ikke bliver en lukket kreds, hvor nye har svært ved at få plads ved bordet. Anonymitet kan være en god ting.

...og så irriterer alle de små chat-agtige indlæg mig grænseløst. Indlæg som: "Det synes jeg også, hej!" De har ikke særlig stor værdi, og efterhånden som informationsmængden stiger med antallet af medlemmer, så bliver der ret langt mellem snapsene.

Morten, der lige skulle af med lidt luft

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ny på MOL, men syntes absoult ikke det er en lukket kreds. Jeg har fået svar på de ting jeg har spurgt, fået kommenteret mit træningsprogram, og blevet vejledt i et kostprogram.

Næ du, jeg syntes MOL er en alletiders side, som absolut ikke holder nye folk "ude".....

Bare lige en kommentar fra en ny.....   :)

Mht. til billeder af os selv: Så har jeg allerede gjort det :p

Link to comment
Share on other sites

well beklager at i har et problem med mine mange indlæg. Men så kan man jo lige som alle andre bare springe dem over. Det er jo det dejlige ved sådan et forum.

Well jeg synes en personlig avatar er godt. Fordi dem som fast benytter forummet kan lære hinanden at kende lidt bedre. samtidig spreder de små beskeder et mere personligt præg, og man lærer hinanden bedre at kende.

Link to comment
Share on other sites

MOL dogmet? Tja tjo, det lugter det lidt af en gang imellem, men sådan er det dog ikke ment. Jeg ved godt at der har snakket om en MOL-standard i et indlæg, j af mig, men det var nu bare en måde at betegne det på. For min skyld kan man kalde det hvad som helst.

Det med billede synes jeg, at det skal være op til den enkelte person. Argumenterne har vi alleredet fået, så dem springer jeg over.

"Øh hej, det synes jeg også" :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes også der er en del korte indlæg hvor der egentlig ikke står så meget.

Før i tiden kunne jeg følge med i alting her på debatten men nu har jeg opgivet at følge med i det hele for det tager mig alt for lang tid at klikke frem og tilbage mellem alle indlæggene.

Det er selvfølgelig ikke kun pga. korte indlæg med begrænset indhold men også fordi det er kommet flere brugere og dermed mere debat.

Vi har jo fået et off-topic debatrum der kan vi jo chatte løs :)

Link to comment
Share on other sites

Godt billede af dig selv LOS! - du ser muskuløs og adræt ud, men hvad med at bruge en barbermaskine over hele kroppen engang imellem??? :)

For alle interesserede, så findes der en del  nøgenbilleder af mig på www.gaymen-in-pumping-action.com  ha ha ha... ahemm... ?!?!? ;)

Link to comment
Share on other sites

jeg synes at de avatarer folk har, afspejler rimelig godt (for det meste) hvad folk selv er interesserede i og hvordan deres holdning til "sporten" er. Folk herinde har åbenbart kun det tilfælles at de vil have noget effektiv træning. Nogle træner for maks konkurrence løft, nogle størrelse, nogle allaround wellbeing og nogle andre igen generel styrke. (hører selv til den sidste kategori) Sådan skal det være. Man får alle vinklerne med.

For mig selv gælder det, at jeg ikke har trænet i et stykke tid nu, da jeg har haft meget travlt inde på skolen. Jeg regner dog med at komme igang igen efter den 1.

Har dog været ude og surfe for første gang i år. Den 9 februar var en dejlig dag med 5-6 grader varmt vand ;)

hilsen Christian

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share