Thy CUP


Hippo
 Share

Recommended Posts

Det var jo egentligt meningen at jeg skulle have været med.. :unsure:

Men med min skulder ved jeg ikke om jeg når at blive klar... Det bliver i hvert fald ikke nogen specielt god bænkpres, jeg vil kunne præstere... Overvejer dog at stille op alligevel, hvis det bliver muligt :)

Ved dog ikke helt om mit licens er gået i orden, da jeg ikke har fået noget svar fra DIF :unsure:

Ellers regner jeg med at tage med som hjælper/tilskuer, hvis jeg kan få et lift sammen med nogle andre fra obbc :) ( Hvis de altså vil have mig med ;) )

Link to comment
Share on other sites

Det var nu Nordland Cup vi ville hive dig med til. ;)

Du har ikke haft licens længe nok til at komme til Thy Cup, så selv hvis du ville, så kunne du ikke.

Vi har plads til dig som hjælper, hvis alt går som planlagt mht. transport.  ;)

Aha :)

Faktisk er jeg ret usikker på om det med licensen er gået i orden, for jeg har ikke fået det bekræftende brev endnu... :unsure:

Men jeg vil i hvert fald gerne med som hjælper ( Hvis jeg da overhovedet kan hjælpe med noget :lol: ) Håber bare at jeg har tid for skole og arbejde... :unsure: Det SKAL jeg sq have... Ellers kan det jo være at jeg bliver syg... Øhm... *host* :chicken: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner også med at stille til op til Thy Cup. Resultatet er dog ikke så vigtigt, da det er mit første stævne i et år, så jeg skal lige ind i rutinen igen. Desuden har jeg store problemer med min ryg, så jeg laver nok bare 200 kg i dødløft, så jeg lige kan runde de 600 kg ;)

Bare og bare.. det er sq da vildt nok alligevel.. Hva ligger din bænk på?

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner også med at stille til op til Thy Cup. Resultatet er dog ikke så vigtigt, da det er mit første stævne i et år, så jeg skal lige ind i rutinen igen. Desuden har jeg store problemer med min ryg, så jeg laver nok bare 200 kg i dødløft, så jeg lige kan runde de 600 kg ;)

Bare og bare.. det er sq da vildt nok alligevel.. Hva ligger din bænk på?

Jeg har for for ca. 1 uge siden lavet 170. Det er også målet at lave til Thy :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share