Stævne i Ruland med dansk deltagelse


klausjensen
 Share

Recommended Posts

Et par medlemmer her fra MOL er i disse dage i Rusland og løfte til et stævne, og jeg har lige fået en SMS fra JFK med lidt resultater.

JFK løftede (SQ-BP-DL): 280 - 222,5 (Mega-PR) - 227,5 og blev nr. 4

Herkules (aka Lars Commerou) bommede desværre ud i squat. :(

Erik Rasmussen lavede: 240 - 185 (pr trekamp mener jeg) - 225

Link to comment
Share on other sites

Tillykke til JFK med PR :) .

Det var surt show for Herkules :( . Og faktisk også ret overraskende. Hans squat har kørt rigtig godt under træningen, og han er helt sikkert god for et squat et pænt stykke over 200kg. Samtidig har han været meget opmærksom på at holde en ordentlig dybde, så det skyldes i hvertfald ikke hverken dårlig forberedelse eller manglende styrke, at han røg ud. Men i en konkurrencesituation er alt selvfølgelig anderledes end under træning. Back in the Saddle, Boy! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg kunne forstå have knægten lånt Fabers dragt, så hvis han har løftet i den kan det da godt ske at der har været lidt problemer med at komme helt ned :), men jeg har ikke fået hele historien endnu.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg kunne forstå have knægten lånt Fabers dragt, så hvis han har løftet i den kan det da godt ske at der har været lidt problemer med at komme helt ned :), men jeg har ikke fået hele historien endnu.

- Rod

Ja, det er rigtigt, at han havde lånt den, men skulle vist have passet fint. Den sidder jo løser på Lars end på mig, da jeg er lidt højere, så jeg kan ikke forstiller mig, at det var pga. dybden, men vi må nok heller høre lars's version :)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke Herc's vægttab der kan være årsagen, for da han tog startvægt var det uden prob's selvom dragten var for stor....

Men lad os høre hvad han selv siger. :)

Edited by Buc
Link to comment
Share on other sites

Har lige opdaget tråden.

Jeg har ikke nogen god forklaring på jeg røg ud. Jeg lavede 200 i klubben sidste fredag og opvarmningen gik rigtig godt i fabers dragt. (tak for lån tykke) Jeg var overbevist om under opvarmningen at jeg havde en god chance for at slå min stævne PR fra Junior DM i -90 på 212,5.

Da jeg kom op på podiet og skulle løfte kunne jeg slet ikke finde balancen. På mit 3. forsøg fik jeg endda overbalance og måtte en tur ind i stativet for derefter at gå ud igen. Det var vist bare en af de dage...

Link to comment
Share on other sites

Har lige opdaget tråden.

Jeg har ikke nogen god forklaring på jeg røg ud. Jeg lavede 200 i klubben sidste fredag og opvarmningen gik rigtig godt i fabers dragt. (tak for lån tykke) Jeg var overbevist om under opvarmningen at jeg havde en god chance for at slå min stævne PR fra Junior DM i -90 på 212,5.

Da jeg kom op på podiet og skulle løfte kunne jeg slet ikke finde balancen. På mit 3. forsøg fik jeg endda overbalance og måtte en tur ind i stativet for derefter at gå ud igen. Det var vist bare en af de dage...

Det går nok bedre næste gang :) Hvad vejede du ind på?????????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share