Danmark-Italien d. 14


FittSmoker
 Share

Hvad ender kampen  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

ja man må sige de pressede godt på. jeg er bare bange for de går ned til sidst fordi det har været for hårdt at presse italienerne. vi så jo til sidst i havlegen hvor farlige de pluselig kan blive.

det virkede for mig som om de bare venter på DK skal blive trætte. vi har haft bolden langt mest af tiden men det er begrænset hvad vi har fået ud af det. kun nogle få reelle skud på mål

Hjerte: DK 1:0 ITA

Hjerne: DK 1:2 ITA

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så ring var dommeren da heller ikke, synes kommentatorerne overdriver (som altid ved Danmarks kampe) :thumb_down:

Ellers godt spillet af danskerne, de viste bedre takter end i venskabskampene op til turneringen og det kan nemt blive nødvendigt i en gruppe, hvor alle kan gå hen og slå hinanden.

Håber på bulgarsk sejr senere i aften

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Skammer mig over, at mit stærke italienske nationale hold, ikke formåede at prygle det danske nissehold.

Sikke en skuffelse .... fuld fortjeneste til de fans, som brænder holdbussen af for den eskapade af en præstation fra det skønne italienske landshold.

FORZA ITALIA!

PAGHIAMO CON LE LEGNATE!!!

*Sætter ild til mig selv*

Link to comment
Share on other sites

Flot præstation af Danmark. :bigsmile:

Vi havde på alle parameter fortjent at vinde.

Alle danskere spillede op til deres respektive internationale niveau.

Jeg bemærkede mig specielt:

- Danmark stod særdeles godt på banen

- Specielt i første halvleg udnyttede Danmark de spillehuller der opstår bag Del Piero

- Thomas Sørensen lavede ingen fejl og udviste koncentration, ro og overblik

- Laursen spillede på nær en enkelt kikser en suveræn kamp defensivt og konstruktivt var han ingen hindring

- Helveg spillede ud over det dumme gule kort en top top kamp med overblik og sikkerhed og var særdeles aktiv og konstruktiv i det offensive spil

- Makkerparret Jensen og Poulsen udfyldte deres opgave over forventning

- Flommedahl spillede sin bedste landskamp i årevis

- Jon Dahl evig farlig

- Sand ydede en kæmpeindsats og hans "fylde" må i denne kamp ikke undervuderes.

Såfremt vi havde scoret of vundet (f.eks. 1-0) så var indsatsen til et stort 10-tal. Nu blev det ved 0-0 og derfor kan de ikke få mere end et velfortjent 10-tal.

Flot kamp - og nu er dynamoen og diregenten, Gravesen, tilbage igen. ;) :bigsmile: ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg så en del af kampen, og jeg bliver altid så arrig... Jeg har bare lyst til at tæve Totti og de andre smør-hårs-morsdrenge med deres egne afrevne arme. Mage til flok overlegne svinehunde skal man lede længe efter. F.eks. sådan en svinestreg som Totti slipper fra til sidst, hvor han bevidst laver en flyvende stempling af Rene Henriksens knæ.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!

Klaus

Ps. Phew...

Link to comment
Share on other sites

Klaus: Sådan skal det være, kom så ud med det din fede lille pølsedansker. Tror du at vi nyder at se på jeres fede øl korpus'er imens I render lallende rundt på banen.

Magen til selvfede og hykleriske nisseklunker skal man lede længe efter. Tænk at I, i en ambitionsrus, vitterligt tror at I kan besejre mit skønne ITALIEN.

Mage til flok overlegne svinehunde
Selvfølgelig er vi overlegne, vi kan jo tillade os det, påtrods af at vi netop idag ikke magtede at spille optimalt imod et hold, som ikke er andet end en joker og uberegnelig.

Øst eller vest, Danmark blæser sgu bare med.

smør-hårs-morsdrenge

Du er bare misundelig fordi du ikke kan gro hår på hovedet og fordi din mor vidst går under dækkenavnet "far".

P.S. Og så prøv at smile lidt ;) Vi er jo alle brødre i EU.

Edited by Deluxe
Link to comment
Share on other sites

Prisen for en Italiensk landsholdsspiller svarer vel til d t hele danske landshold, og alligevel har jeg da sjældent set en mere gang doven primadonna laske bold B) B) B)

Og det er netop dén charme danskere, svenskere, englændere, bla bla. ikke kan se eller forstå B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share