Danmark-Italien d. 14


FittSmoker
 Share

Hvad ender kampen  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Delasket>> :lol: lol :lol:

Ja naturligvis er I da overlegne! Ligesom da i klynkende kravlede på jeres små ynkelige knæ for at sugede kogler på bette Adolf og støttede hans tredje rige. Altså indtil I på jeres grædende knæ måtte stange prøjser-pubes ud mellem jeres skæve tænder og sande I havde holdt på den forkerte hest.

Men ret skal være ret, Italien er ikke værre end mange andre afrikanske lande. :)

:tongue:

Ps. Det er gaz! :D

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja Italien var virkelig ringe og det var ufortjent vi ikke vandt - vi skulle nok købe et par svenskere til at score mål.

Og jeg har ovenikøbet spillet på italienerne i vores lille gambling spil på arbejdet, men i har ret det er jo virkelig nogle smørdrenge og kongen over alle smørdrenge er Totti.

Det er sgu lige før jeg håber de smørdrenge ryger ud og giver afkald på vores ret store vinderpulje - heldigvis har jeg også spillet på Frankrig.

Link to comment
Share on other sites

Klaus: LOL jeg gider ikke gang at begynde, det ender jo bare med at du må bukke dig i støvet og overgive dig uden kamp, netop som Danmark jo gjorde under 2. verdenskrig hvorefter I blev pulet godt og grundigt. Dengang var det jo ikke blot Tyskland som lagde jer i knæ (Lagde jer? Lagde I ikke jer selv?) men også det pragtfulde Italien var med til at vise sin styrke.

Og i fodboldensverden er landet, som evigt og altid, fuld af ønskværdige traditioner og minder som kun en dansk Joker-entusiast kan ønske sig.

Men så længe I kan rende rundt med jeres skalde-isser fordi I ikke har et gram testosteron i jeres fede, blege ølkroppe, så er I vel også glade, tilfredse og kan pege fingre af alle andre som I jo plejer!

ITALIA! ITALIA! ITALIA!

P.S. Det' jo gazz B)

Link to comment
Share on other sites

Klaus: LOL jeg gider ikke gang at begynde, det ender jo bare med at du må bukke dig i støvet og overgive dig uden kamp, netop som Danmark jo gjorde under 2. verdenskrig hvorefter I blev pulet godt og grundigt. Dengang var det jo ikke blot Tyskland som lagde jer i knæ (Lagde jer? Lagde I ikke jer selv?) men også det pragtfulde Italien var med til at vise sin styrke.

Italien gik sammen med tyskerne, dummere kan man da ikke være ;) - og de blev betraget som rigtig dårlige soldater - italienerne ;)

Vi kan faktisk drage mange paralleller til deres landshold ;) :tongue:

Edited by FittSmoker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share