Danmark-Italien d. 14


FittSmoker
 Share

Hvad ender kampen  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Umiddelbart tror jeg Italien vinder. Men flere af de store hold har en tradition for at fedte sig igennem de indledende runder på middelmådige resultater og så skrue op for turboen senere i turneringen. Det må vi håbe på også sker denne gang, så vi kan tage et enkelt point fra dem.

Link to comment
Share on other sites

Italien vinder med et par mål. Uden Graversen er der ingen punch på den danske midtbane og med skildpadden Henriksen som forsvarsgeneral skal italienerne nok få foræret et par chancer, såfremt de ikke selv formår at tilspille sig dem. Egenligt sørgeligt, at det danske hold er så afhængig af en spiller som Graversen som vel ikke ligefrem kan betegnes som en verdensklassespiller.

Link to comment
Share on other sites

jaah må gi' dig ret i det er en skam vi er så afhængige af Gravesen.. :(

en skam Christian poulsen blev skadet osv nede i Schalke. Husker stadig den kamp vi spillede mod hollænderne hvor han var en del bedre overfor en mand som davids det var sq klasse!!!! ;)

hvis han nu havde været på toppen synes jeg vi skulle ha brugt ham i dag i stedet..

Men hva siger i til det? hvem mener i der skal spille den midt?

Link to comment
Share on other sites

IL AZZURRI!!!! VAI ITALIA i ragazzi di Trapattoni!

IL GRANDE TOTTI, CALCIATORE NUMERO UNO!!!

Hehe, jeg holder meget af Italien, og flytter derned når jeg er færdig med udd, og tror på en italiensk sejr.. - Omend jeg sidder i danmarks landsholds-trøje, og håber på det bedste! Man er vel dansker..

Men 3-1 til Italien.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ja det ville være fantastisk... Hvis de nu skal vinde! ;) - Så håber jeg også på totti som mål-scorer, tror han får en rigtig god slutrunde.

Ja måske ryger han til Milan, jeg har boet i Milano, og der er fantastisk stemning i hele byen når de to store spiller!!!

Link to comment
Share on other sites

60 DANMARK-ITA 2-0 2 6.55

67 STABÆK-ROSENBO 2 1.60

69 SVERIGE-BUL 0-1 1 3.80

TOTAL ODDS : 39.82

Lavede den syge odds her. Som egentligt nemt kan gå ind ;)

Også den lidt mere seriøse af slagsen

DANMARK - ITALIEN

CIFFERTIPS: 1 - 3 ODDS: 11.00

FØRSTE MÅLSCORER

(3) Francesco Tott ODDS: 6.00

HALV/FULDTID: 2/2 ODDS: 2.05

Ja så ved i hvad jeg oddsede... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share