Brad Gillinham


JesperT
 Share

Recommended Posts

Når man skal benytte det udemærkede excel-program til Gillingham's bænkprogram, så står der, at man skal indtaste sit ønskede 1 rep max :blink:

Nu har jeg som lille gået både i børnehave og fritidshjem, så alt den der frihed kan jeg slet ikke magte.

Er der nogle, der har prøvet programmet, som kan sige lidt om hvor meget over sin max, det vil være fornuftigt at sætte "tallet"?

Lige et tillægsspørgsmål: Gillihams program er en peaking cycle. Er det fornuftigt, at køre flere på hinanden peakingprogrammer, eller skal man smide en omgang 5x5 ind engang imellem?

Edited by JesperT
Link to comment
Share on other sites

som Funder siger så har jeg sat mit ønskede max til 130kg hvor min nuværende rekord er 125kg. Den dynamiske del syntes jeg er for let og har derfor smidt lidt ekstra på. De tunge sæt har indtil videre passet godt med min formåen. Ellers en god bænkpres cycle med god reprange og fornuftig tonage. Er ikke ligesom hat-fields totalt overdimensioneret!

--

grejn'darg

Link to comment
Share on other sites

nå, så blev jeg så klog!

Hva' med mit snedige tillægsspørgsmål er der nogle der har et bud på det?

Gillihams program er en peaking cycle. Er det fornuftigt, at køre flere på hinanden peakingprogrammer, eller skal man smide en omgang 5x5 ind engang imellem?
Edited by JesperT
Link to comment
Share on other sites

som Funder siger så har jeg sat mit ønskede max til 130kg hvor min nuværende rekord er 125kg. Den dynamiske del syntes jeg er for let og har derfor smidt lidt ekstra på. De tunge sæt har indtil videre passet godt med min formåen. Ellers en god bænkpres cycle med god reprange og fornuftig tonage. Er ikke ligesom hat-fields totalt overdimensioneret!

--

grejn'darg

øh?

Den virker da totalt nice

Link to comment
Share on other sites

Lige et tillægsspørgsmål: Gillihams program er en peaking cycle. Er det fornuftigt, at køre flere på hinanden peakingprogrammer, eller skal man smide en omgang 5x5 ind engang imellem?

Med den intensitet der køres med i Gillinghams tror jeg ikke det vil give problemer, at kører cyklusen kontinuerligt. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share