Ældes med ynde....


angel
 Share

Recommended Posts

Den lidt kyniske kunne sige, at det da er dejligt at man aldrig bliver for gammel til at krudte den, men det er svært ikke at lade sig begejstre og imponere af det. For det ER fandme imponerende, da :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil sige, at hvis man er 60år og ser sådan ud kun pga. krudt - så lad dog alle gamle krudte sig, for det der spiller altså maks!!!

Imponerende form, ikke kun på grund af krudt,

men mest på grund af træning og gode gener.

Hvis der er krudt med i spillet, ville hans form sansynligvis også være mægtig god uden,

tror jeg, for jeg har ikke noget forstand på krudt (heldigvis).

Med bare lidt mindre masse og knap så hakket ville han stadig

være i en imponerende form :)

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Hvornår skal grænsen for krudt så være?  :unsure:  :blink:  :lol:

17 år ;)

Nå, hvorfor ikke når man holder med at træne ?

Da går det alligevel tilbage :)

Han har en flot krop af sin alder, men det er sku fordi han har forsat og ikke bare stoppet da han rundede de magiske 30, som mange tåbelige og svage eksistenser jo desværre gør. Jeg skal træne til jeg dør:)

Respekt herfra:)

God stil at blive ved med at træne, men det indebærer at du ikke mister motivationen

selv om der ikke er fremgang.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Hamher er godt nok kun 57, men jeg ville ikke have noget mod at have sådan en krop som 57-årig...

PS: Han har krudtet sig. Ikke med AS, men stort set alle former for narkotika...

Hehe det er jo Iggy den gale punk Rocker, tjek videoen Kiss My Blood der går han til markronerne og viser det hele.

Jeg kan heller ikke komme ind på det link.

Link to comment
Share on other sites

Hamher er godt nok kun 57, men jeg ville ikke have noget mod at have sådan en krop som 57-årig...

Føj for saaaaaaaaa'denenetildenanden! :cry: :dead: :puke2:

SÅ vil jeg nu hellere krudte den og ligne bessefar nr 1. som Angel linker til, eller bare blive ved med at holde mig i ok form og se ud som Serge Nubret i en alder af 65!!!

post-10-1089184292.jpg

Link to comment
Share on other sites

"God stil at blive ved med at træne, men det indebærer at du ikke mister motivationen

selv om der ikke er fremgang."

Det gør jeg IKKE. Der er masser af fremgang for mig. Det bliver selvfølgelig sværere med alderen at blive mere stærk og muskuløs. Men når superfysikken er opnået, gælder det bare om at vedligeholde det og holde sig i form.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share