Kan i blive imponeret over dem her?


Alien
 Share

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Crawdaddy

Fitnessmodeller...tjahh de står jo på en scene og viser kroppen frem, en eller anden form for modeller er de vel. Kan ikke helt se det nedladende ved det :blink:

Playboy

Har lige set et par videoclip i gennem med en der lavede 35 i dips :lol: Det er sku ret lidt, jeg plejer da tit at varme op på den måde som de udfører dem på :lol:

Du er sgu smart at høre på, kan godt forstå du gemmer dig bag et navn som alien, tror ikk der er mange der bryder sig om den stil du fører dig frem med.

Link to comment
Share on other sites

Well jeg synes nu heller ikke det er imponerende.. Ham på første pladsen i 180+ tog 20 chins, og med den exentriske fase er det jo ikke jordens hårdeste præstation.. Det tror jeg da også jeg ville kunne gøre..

Eneste der er imponerende, er at de har nosser til at stille op :)

mystisk holdning :blink:

20 chins er da meget, i hvertfald i min bog, og næppe noget ret mange vil kunne lave,

slet ikke efter en lang diæt, og hvor du både er dehydreret og træt på scenen :blink:

desuden er det os lidt mystisk at nedgøre nogen som rent faktisk stiller op,

mens man selv kun "tror" at det kan man jo nemt gøre bedre :blink::baaa::baaa:

Link to comment
Share on other sites

pugilist

Det har du ret i.

Hippo

Med en lettere kropsvægt kan man da lave flere chinups og dips, det er i hvert fald min erfaring.

Kan heller ikke se hvorfor det skulle være ledt at kunne lave 20 chinups. Jeg kan ikke, men jeg har da mødt mange boksere der uden problemer kunne fyre 50 af i et stræk.

Link to comment
Share on other sites

Kan heller ikke se hvorfor det skulle være ledt at kunne lave 20 chinups. Jeg kan ikke, men jeg har da mødt mange boksere der uden problemer kunne fyre 50 af i et stræk.

Så'n en smart fyr som dig har sikkert en mobil med kamera, så jeg venter spændt på at se dig udføre 20 "nemme" chins i god stil. :)

hr.k

Link to comment
Share on other sites

Så'n en smart fyr som dig har sikkert en mobil med kamera, så jeg venter spændt på at se dig udføre 20 "nemme" chins i god stil.

Det kan jeg ikke :tongue: Chinups er ikke min stærke side, det er dips derimod.

Thomas J

Ja, eller lad os endelig se lidt video af alle de boksere som LET kan lave 50 chinups. BULLSHIT siger jeg bare. Jeg har aldrig mødt nogen som kunne tage mere end 20 perfekte chins, uanset hvad de vejede.

Det var da synd.

Link to comment
Share on other sites

Henning, Jeg fører mig ikke frem. Startede indlægget med at skrive at jeg ikke synes, det er imponerende, og det har jeg da lov til at synes. Troede bare der ville være flere der ville give mig ret.

Give dig ret ?

Hvad vil du bruge den ret til ?

Jeg kan ikke se videoerne, eller gider ikke at downloade dem osv.

men har set billederne af nogle af dem, deres fysik sagtens imponere mig.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Henning, Jeg fører mig ikke frem. Startede indlægget med at skrive at jeg ikke synes, det er imponerende, og det har jeg da lov til at synes. Troede bare der ville være flere der ville give mig ret.

Give dig ret ?

Hvad vil du bruge den ret til ?

Jeg kan ikke se videoerne, eller gider ikke at downloade dem osv.

men har set billederne af nogle af dem, deres fysik sagtens imponere mig.

Henning :pumpin:

Han ville nok bruge den 'ret' til at se hvor mange der kan følge ham i det han siger, det ville jeg da gå ud fra .

Syntes stadig deres fysik er imponerende men dipsen er jeg ikke lige så imponeret over.

Link to comment
Share on other sites

Kan heller ikke se hvorfor det skulle være ledt at kunne lave 20 chinups. Jeg kan ikke, men jeg har da mødt mange boksere der uden problemer kunne fyre 50 af i et stræk.

Så'n en smart fyr som dig har sikkert en mobil med kamera, så jeg venter spændt på at se dig udføre 20 "nemme" chins i god stil. :)

hr.k

hmm :)

Ja, eller lad os endelig se lidt video af alle de boksere som LET kan lave 50 chinups. BULLSHIT siger jeg bare. Jeg har aldrig mødt nogen som kunne tage mere end 20 perfekte chins, uanset hvad de vejede.

Thomas

Hvad er det ?

Kører I nu igen hets mod et nyt medlem ?

Det er ikke let at være ny her på forumet.

Mon ikke MOD har set det ?

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg snakker ikke om deres fysik som jeg synes er rigtig flot. Men om deres styrke.

Nu kan jeg jo ikke se det, men hvis de tager 20 chins eller mere,

kan det også imponere.

Og deres fysik kommer ikke af sig selv så...

Boksere, der tager 50 er selvfølgelig mere imponerende.

Efter min mening kan det sagtens være imponerende, selv

om nogen er meget bedre.

Ikke kun verdensmesteren er imponerende, det er alle der deltager.

Bare min lidt mærkelige holdning til konkurrencer.

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Jeg snakker ikke om deres fysik som jeg synes er rigtig flot. Men om deres styrke.

skal vi ikke lige igen holde for øje under hvilke betingelser de skal udføre hhv dips og chins...

og det antal de fleste tager, er da stadig langt flere end hvad de fleste alm trænende i fx vores center laver,

så har lidt svært ved at se hvad dit problem er ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det ?

Kører I nu igen hets mod et nyt medlem ?

Det er ikke let at være ny her på forumet.

Mon ikke MOD har set det ?

Jeg kan så absolut ikke se der er tale om en Hetz.

Min vurdering er, at Alien har startet en tråd udelukkende med det formål - i bedste jantelovsstil - at svine nogle fitnessudøvere til. Det er da positivt at resten af MOL-folket ikke bare melder sig i koret.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det link også fra amatørkonkurrencen DECEMBERCUPPEN

- det er en begynderkonkurrence hvor man ikke må deltage hvis man har en top tre placering i andre konkurrencer

Nogle af de fyrer der er på klippene laver idag mellem 40-50 dips i samme stil + mellem 30-40 chins :blink:

Jeg ved at enkle af dem kommer langt over 70 reps hvis de selv får lov at sætte tempo... men det gør man jo ikke til konkurrencerne!

At Alien ikke er imponeret over deres styre er vel hans game - jeg er imponeret fordi jeg ved det er et begynderstævne, at deltagerne har været gennem 4-5 måneders hård diæt samt at det for de fleste er deres første stævne!!

At en gymnast, bokser eller ligende som hverken har været på hård diæt, er dehydreret eller ikke laver andet end at træne overkroppen kan tage 50 reps imponerer mig sgu ikke sammenlignet med hvad de her drenge har gennemgået samt at de har væsenligt tungere underkrop end nogen gymnast eller bokser nogensinde vil få :unsure:

At tage 37 dips i den hårde svenske stil med lang eccentrisk fase samt 24 chins, hvor man skal være fuldt udstakt mellem hver reps ved en kropsvægt på omkring 85kg ... er åbenbart en smal sag iflg. Alien selvom det er atletens første konkurrence :blink:

Det er åbenbart også en smal sag at tage 28 chins samt 44 dips i samme stil 5 måneder senere til en anden konkurrence.... eller hvad??

Alien er i hans gode ret til at kritisere hvor svage de her atleter er ... men at sammenligne det med de personer som han gør.... pfffff :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Angel: Jeg kan godt se at du klarer det meget bedre ved så at svine gymnaster og boksere til.

Det kan godt være Alien har ladet kritikken virke provokerende, men der er vel ingen grund til at give igen af samme skuffe?

Hvor er det lige at du ser mig svine gymnaster eller boksere til?

Det er da et fakt at de nu engang ikke er de atleter der er mest kendt for særligt vedudviklet benmuskulatur! :unsure:

Og der er stor forskel på om du har 5-8 kg hængende ekstra nede om benene - det ved enhver der har prøvet at lave chins med ekstra vægt :)

Jeg synes bare ikke det er en fair sammenligning i det der er en verden til forskel på hvad de to atleter foretager sig både i hverdagen men også med træning :blink:

I mine øjne er det det samme som at overfuse en 10 årig knægt fordi han ikke kan løfte en 10 kg DB fordi hans storebror på 18 år kan løfte det dobbelte....

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Jeg undrer mig overmåde over med hvilket formål, denne tråd blev startet, og har svært ved at se dens berettigelse.

Det er uforskammet at tale sådan om folk. Det er jo ikke hverken professionelle, som måske er vant til alskens negativ omtale, eller rendyrkede freaks, som "selv har bedt om det". Det er almindelige mennesker, som du og jeg, som ingen chance har for at forsvare sig selv. Ren bagvaskelse.

Jeg ville blive meget ked af at høre mig selv omtalt på den måde.

Man kan jo faktisk ikke vide, om en af deltagerne også læser på dette forum.

Skal vi ikke lade denne tråd dø?

:uzi: "Kan I blive imponeret over dem her?" :rocketwhore:

Link to comment
Share on other sites

Angel jeg synes du skulle få dig en snak med Shane Mosley om benmuskulatur. Manden bokser 69.5 kg og squatter 225 kg... Det synes jeg faktisk er ret imponerende ;)

Og jo, boksere skal faktisk have stærke/eksplosive ben, da de er fundamentet for slagstyrken. At man så har lange shorts der dækker ned til knæene eller længere betyder jo ikke at de ingen ben har.

Desuden afslører du så den samme uvídenhed overfor boksning som alien gør overfor de omtalte fitness-atleter. Hvis du tror boksere ikke kæmper med diæt/vægt, ja så tager du grusomt fejl. Og tro det eller lad være, men det er altså endnu mere skræmmende at stå overfor en toptrimmet modstander end at skulle konkurrere i chins, hvis man føler sig svækket af vægttab.

Til sidst vil jeg lige påpege at jeg ikke kender nogen boksere der kan tage 50 chin-ups, ikke engang blandt de bedste amatører i DK. Jaja, der er sikkert nogen proffer i USA der kan, men så er vi jo igen ovre i det der med verdensklasseatleter der træner flere timer om dagen osv...

Edited by pugilist
Link to comment
Share on other sites

Jeg undrer mig overmåde over med hvilket formål, denne tråd blev startet, og har svært ved at se dens berettigelse.

Det er uforskammet at tale sådan om folk. Det er jo ikke hverken professionelle, som måske er vant til alskens negativ omtale, eller rendyrkede freaks, som "selv har bedt om det". Det er almindelige mennesker, som du og jeg, som ingen chance har for at forsvare sig selv. Ren bagvaskelse.

Jeg ville blive meget ked af at høre mig selv omtalt på den måde.

Man kan jo faktisk ikke vide, om en af deltagerne også læser på dette forum.

Skal vi ikke lade denne tråd dø?

:uzi: "Kan I blive imponeret over dem her?" :rocketwhore:

Der er faktisk en del af dem der følger med på MOL .. har lige chattet med en af dem efter han havde set tråden ;)

Link to comment
Share on other sites

Angel jeg synes du skulle få dig en snak med Shane Mosley om benmuskulatur. Manden bokser 69.5 kg og squatter 225 kg... Det synes jeg faktisk er ret imponerende ;)

Og jo, boksere skal faktisk have stærke/eksplosive ben, da de er fundamentet for slagstyrken. At man så har lange shorts der dækker ned til knæene eller længere betyder jo ikke at de ingen ben har.

Desuden afslører du så den samme uvídenhed overfor boksning som alien gør overfor de omtalte fitness-atleter. Hvis du tror boksere ikke kæmper med diæt/vægt, ja så tager du grusomt fejl. Og tro det eller lad være, men det er altså endnu mere skræmmende at stå overfor en toptrimmet modstander end at skulle konkurrere i chins, hvis man føler sig svækket af vægttab.

Til sidst vil jeg lige påpege at jeg ikke kender nogen boksere der kan tage 50 chin-ups, ikke engang blandt de bedste amatører i DK. Jaja, der er sikkert nogen proffer i USA der kan, men så er vi jo igen ovre i det der med verdensklasseatleter der træner flere timer om dagen osv...

Nu er jeg ikke den store bokseenthusiast men kender godt Shane Mosley lidt af omtale og har set lidt med ham på en eller anden sportskanal og husker absolut ikke hans ben som store :unsure: (plejer at huske den slags :bblush: )

Der er altså forskel på at være eksplosiv og have styrke og så på at have STORE ben :)

Hvis du nu tager Shane Mosley som eksempel og sammenligner ham med athletic-fitness atleter på samme vægtniveau så tror jeg altså du finder at hans ben ikke er større end deres.

Jeg ved da også godt at boksere kæmper med diæt men altså ikke for at få en fedt% på 3-4 stykker :unsure: der er en verden til forskel der... plus når de er vejet ind, så kan de drikke igen - det kan en fitness atlet ikke!!

Jeg har heller ikke snakket om hvad der var mest skræmmen - du må lige have mig undskyldt - men hvor kom den diskussion ind i billedet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share