go´mor´n powerwalk


TF vol. II
 Share

Recommended Posts

Da jeg bor et sted hvor man ikke ligefrem frivilligt bevæger sig rundt i nabolaget, og slet ikke udenfor butikkernes åbningtid, ville jeg høre om man absolut SKAL gå for at få den ønskede effekt.

Kunne man ikke sætte sig på en spinningcykel og så holde en puls omkring 120 i stedet for?

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Nivå/Kokkedal - vi er godt nok ikke så meget på TV men det skal man nu ikke lade sig narre af :lol: selv under håndboldkampen (føj hvor spiller vi godt) var der gang i blå blink mindre end 50 meter fra mine vinduer.

Men er der noget bud på et svar.... jeg er snart træt af at leve slik og kagefrit og alligevel ikke smide et par kilo om maven. Da det virker som om den moderate morgenmotion fint kan kombineres med styrketræningen kunne det være en ide for en gammel tudse som mig, som ikke restituerer så hurtigt mere.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg ikke den eneste herude som ikke bryder sig at blive omringet af 5-15 knivbevæbnede unge knægte. Indtil årsskiftet kunne man faktisk som mand godt gå i fred med mindre man var handicappet eller i pensionsalderen, men i de seneste måneder har de behandlet alle ens - det er vel også en form for demokrati :blink:

Men øhh -host-host- mit spørgsmål.....

hov - de sidste indlæg kom mens jeg skrev det her.

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hmm.. FLYT? ;)

Jeg kunne simpelthen ikke holde ud at bo sådan et sted.. Jeg ville simpelthen hele tiden gå og drømme om at købe 1 ton sprængstof og placere det rundt i hele kvarteret, mens man så midt om natten kunne sidde på toppen af en høj bygning i nærheden og drikke en kop varm kaffe, mens man trykkede på fjernbetjeningen til detonatoren :devil:

Link to comment
Share on other sites

Da jeg bor et sted hvor man ikke ligefrem frivilligt bevæger sig rundt i nabolaget, og slet ikke udenfor butikkernes åbningtid, ville jeg høre om man absolut SKAL gå for at få den ønskede effekt.

Kunne man ikke sætte sig på en spinningcykel og så holde en puls omkring 120 i stedet for?

Jeg vil opfordre til at kommende indlæg forholder sig til det med fed skrift

Ellers må den her tråd jo flyttes til Off topic B)

MOD

Link to comment
Share on other sites

Kunne man ikke sætte sig på en spinningcykel og så holde en puls omkring 120 i stedet for?

Jeg kan ikke forestille mig andet end at svaret er: JO

Formålet med en powerwalk er at forbrænde lidt ekstra kalorier uden at det har de store krav til restitution. Det må en lavintensitetstur på kondicyklen også opfylde.

Måske er 120 i puls lidt lavt sat ;)

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share