Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

I forbindelse med Dm friede Per Fisker på scenen til sin kæreste. Det var selvfølgelig fedt for dem, men han kom mig lidt i forkøbet med frieriet, for jeg havde planlagt at fri til min dejlige kæreste, Camilla :wub: lørdag aften, efter at vi havde været ude og spise. Om alt er, så kom jeg ned på knæ og hun sagde ja. Så nu skal vi giftes til vinter :wub:

Ellers så er OB videre til UEFAS cup'ens gruppespil :superman:

:smile:

Sikke 2 nyheder :4thumbup: :4mewantfood: :devil::superman::bowdown::wub::4signme::beerchug::4jumpy::flowers: :4band: :banana3: :partytime2:

Tillykke til begge! (ja dig og OB :innocent: )

Link to comment
Share on other sites

Iver, Anders, Kong Kent, BBRulez, Angel, Quantanamo, Carpediem84, Saint Pauli, Till, Tuna og Rudgibergidurski' >> Tak skal I ha'. Jeg er rigtig glad og vi glæder os. Vi sidder og prøver, at planlægge brylluppet. Hvem skal med, hvornår skal det holdes, hvor skal det holdes? Arghhhh, det er ikke nemt, men det skal vi nok få styr på.

Morgencardio

Powerwalk

40 minutter i Vanløses gader :smile: .

Bill Starr/Glen Pendlay 5x5

Uge 1, ekstra dag

Fredag d. 29/9 2006. Gladiator Gym.

Jeg har lavet mit Bill Starr / Glen Pendlay - 5x5 program med de traditionelle tre dage med squat, bp / millitary press og row / dl, men jeg har lagt lidt ekstra øvelser ind for armene, skuldrene, baglårene og læggene. Jeg vil helst ikke køre mere end 6-7 øvelser per dag, så derfor har jeg lagt en ekstra fjerde dag ind i programet. Den fjerde dag kan falde efter 1., 2. eller 3. dag, alt afhængig af hvad jeg skal i weekenderne. I dag blev skuldrene revet godt igennem, selv om vægtene ikke var specielt tunge, men der skal jo være plads til progression. Fredagens tal:

Upright row 120 sekunder i mellem set'ne

[email protected]

Sad godt, jeg eeeelsker denne øvelse

Superset: Siddende db lat. raises -> chest sup. rear delt raises 120 sekunder mellem hvert superset

5x10@10 -> [email protected]

Overskud

Bb shrug120 sekunder

5x10@150

Siddende calf raises 120 sekunder

12@40

10@30

10@30

10@30

Crunches

3x25@Rall

Reverse crunches

3x20@Rall

Cykling 10 minutter på level 6.

Jhax dukkede op, da jeg var ved at være færdig med at cykle, og uden meget opvarmning snuppede han 150 K i bænken - lee'. Han havde dog lige kværnet en ordentlig krabat af en prot. bar, så måske AAD skulle kigge lidt på køleskabet i Gladiator Gym :tongue: . Jeg er forøvrigt blevet overrasket over Gladiator Gym. Jeg er godt tilfreds med det og jeg skal nok få fyret nogle gode pas af dér.

På vej hjem fra træning snupped jeg lige thai take away med hjem fra La Petit Bangkok på Salingevej. Kyllingespyd med peanutbutter og kongerejer i sursød sovs :4mewantfood: Let the party begin :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Hvem skal med
Cindie og jeg vil glæde os. :tongue: Ej, det er satan'edeme stort, Rasmus! Mange, mange gange hjertelig tillykke med det. Må I blive gamle, fede og bitre sammen. :laugh:
På vej hjem fra træning snupped jeg lige thai take away med hjem fra La Petit Bangkok på Salingevej. Kyllingespyd med peanutbutter og kongerejer i sursød sovs :4mewantfood: Let the party begin :superman:

Kæft, det lyder heller ikke særlig lækkert. Slet ikke når man kommer hjem fra arbejde kl. 22 for at sætte en gang Dolmio over... :dry::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lone >> Hej Lone. Mange tak. Jeg har sagt det mange gange før, men jeg kan ikke sige det nok. Jeg er virkelig glad for den kæmpe støtte, som Kim og dig har givet mig hele tiden på diæten og til Dm. I er bare de dejligste mennesker. Vi ses i CF. Jeg har forøvrigt sendt dig en pm :superman:

HeeY HAkke MuZZ :smile:

Jamen du behøver slet ikke takke så meget :blush: det er jo trods alt dig der har gjort det hårde arbejde :devil: og med hjælp fra camilla derhjemme så tror jeg ikke du kunne ønske dig mere.. :smile: og iøvrigt hvor DEJLIGT at høre i nu også skal være Mand & Kone :wub: STORT TILLYKKE MED DET :4thumbup: det må jeg lige høre mere om når vi ses :smile:

Har iøvrigt PM'et dig tilbage igen :smile:

Stort Knus fra Lone :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Lagoon, Lone, Biiiig Mike, LungBrush >> Tak skal I ha' alle sammen. Camilla har virkelig støttet mig. Uden hendes overbærenhed og evne til at få mig til at slappe af, var jeg ikke kommet igennem diæten :wub: .

Bill Starr / Glen Pendlay 5x5

Uge 1, dag 3

Søndag d. 1/10 2006. Gladiator Gym.

Jeg har været til kursus med den amerikanske kiropraktor Michael Mancini i weekenden, så jeg har ikke haft mulighed for at træne i CF, da de lukker kl. 17 og kurset også varede til kl. 17 begge dage. Derfor er det bare fedt, at jeg har min nøgle chip til Gladiator Gym, så jeg kunne få rykket lidt skiver rundt i søndags. Kurset bød på en masse praktiske indslag vedrørende rehabilitereing, og da jeg samtidig havde pw't en tur på 45 minutter både lørdag og søndag morgen, så mine hjul var godt brugt. Det var dog relativ overkommeligt at komme igennem træningen. Søndagens tal:

Squat

5@80

5@85

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Superset: BP -> row

5x5@75 -> [email protected]

Superset: Siddende Arnold presses -> legcurls 120 sekunders pause

[email protected] -> 5x10@5

Jeg tror de 22.5 vejer lidt mere, men uanset hvad, så sad de perfekt i delten

Superset: Incl db curl -> Ovehead db ekstension 120 sekunder pause

[email protected] -> 5x10@40

Sad perfekt i gunz'ne

Benpress calf raises 100 sekunders pause

4x12@160

Morgencardio

Mandag d. 3/10 2006.

45 minutters pw rundt om Damhussøen

I går var jeg på arbejde i 11 timer, så jeg var ret smadret, da jeg kom hjem. Selvfølgelig lå der så en besked om, at de hårde hvidevarer, vi har bestilt kommer i morgen og ikke i weekenden, så vi var nød til at flytte vores gamle køleskab og opvaskemaskine og skille et skab af kl. halv ti i går aftes :dry: Nå, men det bliver nu fedt, at få en mother fu.... stor fryser med plads til 10 kg kyllingefileter :smile: . I aften kommer holmp med sin bedre halvdel og junoir til noget rødt kød og hygge :4mewantfood: :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

timea og LTS >> Mange tak skal i ha' girls. Ja, hun er bare dejlig :wub: . Vi skal giftes lillejuleaften i Brahetrolleborg Kirke i Korinth ved Faaborg lillejuleaften, så kryds fingre for en hvid jul :smile: . Det er en slotskirke, hvor jeg er døbt, og mine forældre er også blevet gift der.

Bill Starr / Glen Pendlay 5x5

Uge 2, dag 1

Tirsdag d. 3/10 2006. Gladiator Gym.

Vi blev ikke helt færdige med at gøre plads til den nye opvaskemaskine og vaskemaskine i køkkenet mandag aften, så vi ændrede planerne med holmp, frue og junoir, så de kom over til os i går aftes, istedet for at vi skulle komme ud til dem på Islands Brygge. Så kunne holmp lige give en hånd med, så køkkenet blev ryddet og gjort klar til vores nye hårde hvidevarer. Tænk, nu får vi et køle/fryseskab, hvor der kan være 10 kg kyllingefilet, masser af grøntsager og en kæmpe omgang oksekød :4thumbup: , og vi skal ikke længere op og ned af trapperne og ned ad gaden for at vaske tøj. Det bliver så fedt.

Det betød så, at jeg ikke kunne nå ud i CF og træne, men så fik Gladiator Gym bare fornøjelsen af en Rall i Bill Starr mode :wink: Der var ikke et øje, da jeg kom derned ved 14.30 tiden, så på med AC/DC "Back in Black". Vægtene er fortsat overkommelige. Jeg har også sat mine maks efter mine diæt løft, så jeg er sikker på ikke at starte for tungt op og løfte vægte min krop ikke er klar til endnu. Tirsdagens tal:

Squat

[email protected]

2x5@110

Ingen problemer, men jeg kan mærke at hjulene har været kørt helt ned af al cardioen op til Dm, for speed'en er ikke hvad den har været. Det kommer forhåbentlig igen, når jeg trapper cardioen yderligere ned og får kørt nogle flere tunge set squat

SBDL 120 sekunder pause mellem set'ne

5x10@140

Sad godt, men som med squatten, så er min krop kommet ud af rytmen med at løfte tunge vægte

BP

5@70

5@75

5@80

5@85

5@90

supersettet med:

Row

5@60

[email protected]

5@65

5@70

[email protected]

EZ-curls 90 sekunder

[email protected]+EZ-stang

Jeg skulle "kun" ha' kørt 4 set" :wink:

Scull crushers 90 sekunder

5x12@30+EZ-stang

Hér skulle jeg også kun ha' kørt 4 set - hvad sker der? har jeg fortsat diæthjerne? :blink::tongue:

Stående calf raises 120 sekunder

4x10@90

10@80

Sad godt, men 90 blev lidt for tungt, så jeg reviderer lige lidt i progressionen til næste gang

Cykling 10 minuter på level 7, 154 kcal.

Jeg har været lidt stresset hér den sidste uge efter DM. Der har været en masse ting, jeg skulle ordne og med kurset i weekenden fik jeg heller ikke gearet ned, men det ændrer sig forhåbentligt i denne uge, for torsdag til fredag skal Camilla og jeg på wellness ophold på Gilleleje Badehotel med massage, kurbad, romantisk middag og gåture ved havet. Det kan kun blive afstressende :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

timea og LTS >> Mange tak skal i ha' girls. Ja, hun er bare dejlig :wub: . Vi skal giftes lillejuleaften i Brahetrolleborg Kirke i Korinth ved Faaborg lillejuleaften, så kryds fingre for en hvid jul :smile: . Det er en slotskirke, hvor jeg er døbt, og mine forældre er også blevet gift der.

Bill Starr / Glen Pendlay 5x5

Uge 2, dag 1

Tirsdag d. 3/10 2006. Gladiator Gym.

Vi blev ikke helt færdige med at gøre plads til den nye opvaskemaskine og vaskemaskine i køkkenet mandag aften, så vi ændrede planerne med holmp, frue og junoir, så de kom over til os i går aftes, istedet for at vi skulle komme ud til dem på Islands Brygge. Så kunne holmp lige give en hånd med, så køkkenet blev ryddet og gjort klar til vores nye hårde hvidevarer. Tænk, nu får vi et køle/fryseskab, hvor der kan være 10 kg kyllingefilet, masser af grøntsager og en kæmpe omgang oksekød :4thumbup: , og vi skal ikke længere op og ned af trapperne og ned ad gaden for at vaske tøj. Det bliver så fedt.

Det betød så, at jeg ikke kunne nå ud i CF og træne, men så fik Gladiator Gym bare fornøjelsen af en Rall i Bill Starr mode :wink: Der var ikke et øje, da jeg kom derned ved 14.30 tiden, så på med AC/DC "Back in Black". Vægtene er fortsat overkommelige. Jeg har også sat mine maks efter mine diæt løft, så jeg er sikker på ikke at starte for tungt op og løfte vægte min krop ikke er klar til endnu. Tirsdagens tal:

Squat

[email protected]

2x5@110

Ingen problemer, men jeg kan mærke at hjulene har været kørt helt ned af al cardioen op til Dm, for speed'en er ikke hvad den har været. Det kommer forhåbentlig igen, når jeg trapper cardioen yderligere ned og får kørt nogle flere tunge set squat

SBDL 120 sekunder pause mellem set'ne

5x10@140

Sad godt, men som med squatten, så er min krop kommet ud af rytmen med at løfte tunge vægte

BP

5@70

5@75

5@80

5@85

5@90

supersettet med:

Row

5@60

[email protected]

5@65

5@70

[email protected]

EZ-curls 90 sekunder

[email protected]+EZ-stang

Jeg skulle "kun" ha' kørt 4 set" :wink:

Scull crushers 90 sekunder

5x12@30+EZ-stang

Hér skulle jeg også kun ha' kørt 4 set - hvad sker der? har jeg fortsat diæthjerne? :blink::tongue:

Stående calf raises 120 sekunder

4x10@90

10@80

Sad godt, men 90 blev lidt for tungt, så jeg reviderer lige lidt i progressionen til næste gang

Cykling 10 minuter på level 7, 154 kcal.

Jeg har været lidt stresset hér den sidste uge efter DM. Der har været en masse ting, jeg skulle ordne og med kurset i weekenden fik jeg heller ikke gearet ned, men det ændrer sig forhåbentligt i denne uge, for torsdag til fredag skal Camilla og jeg på wellness ophold på Gilleleje Badehotel med massage, kurbad, romantisk middag og gåture ved havet. Det kan kun blive afstressende :superman:

:smile:

Også stort tillykke med giftemålene fra steve'o :wub: ..........Det bliver de syge fitness unger i får..................For så vidt jeg har forstået træner din kommende kone også meget :superman:

Link to comment
Share on other sites

I forbindelse med Dm friede Per Fisker på scenen til sin kæreste. Det var selvfølgelig fedt for dem, men han kom mig lidt i forkøbet med frieriet, for jeg havde planlagt at fri til min dejlige kæreste, Camilla :wub: lørdag aften, efter at vi havde været ude og spise. Om alt er, så kom jeg ned på knæ og hun sagde ja. Så nu skal vi giftes til vinter :wub:

Hey Rall .

Et lidt forsinket , men stort tillykke :4thumbup:

Doktoren .

Link to comment
Share on other sites

HeeII Hakke muZZ :devil:

Så er Team City Fitness klar til med info på søndag så hvis det passer i din kalender så er det kl 17.00 håber du kommer :4thumbup:

Efter som City Fitness høstede mange gode resultater til DM vil der nu blive lavet et Team City fitness som består af Helle Nielsen, Thomas Hansen (Bornholmeren), Kim Kold og Michael Nyrenberg i spidsen.. de vil hjælpe nye som gamle atleter til de kommende konkurrencer og der vil blive afholdt atlet aftener mm.. alt det kan du jo høre mere om hvis du kommer :superman:

Håber ellers alt er vel :tongue: og vi ses forhåbentlig snart :innocent:

Stort Knuss Lone :smile:

Link to comment
Share on other sites

Steve'O >> Tak skal du ha'. Jeg tror nu ikke det er min Camilla du hentyder til, men hun vil helt sikkert blive glad for at høre at hun træner meget :tongue: , men hun motionerer kun til husbehov. Regelmæssig løb, kombineret med lidt styrketræning og svømning, når tiden er til det. Det er nu også godt nok ikke at være to diæthjerne, der går og er egocentrerede samtidig :tongue::wink: Det bliver sgu' spændende med Nm, Steve'O. Vi krydser fingre for dig, og jeg håber at influenzaen er ved at være ude af din krop?

Dr. Steen >> Tak. Det er aldrig for sent.

Lone >> Hejsa. Jeg snakkede lige med Kim om det i går,og jeg ser frem til det. Det lyder som et rigtigt spændende projekt. Jeg skal i CF i morgen ved 16- eller 17-tiden og så igen på søndag ved 15-tiden inden mødet. Så vi ses snart :smile:

Bill Starr/Glen Pendlay 5x5

Uge 2, ekstra dag

Onsdag d. 4/10 2006. Gladiator Gym.

Jeg var på arbejde fra 8-18 i går, og jeg ville bare gerne ha' træningen i hus og så hurtigt hjem, så jeg smuttede lige ned i den onde kælder for at brænde skuldrene. Alt var overkommeligt, og der er stadig plads til masser af progression. Min krop føles gradvis på vej til at komme oven på igen. Jeg tror at den langsomme progression på Bill Starr passer godt til min afbrændte diætkrops work kapacitet. Onsdagens tal.

Upright row 120 sekunder i mellem set'ne

[email protected]

Let

Superset: Siddende db lat. raises -> Nautilus rear delt 120 sekunder

5x10@11 -> 5x10@70

også nemt

Bb shrug 120 sekunder

5x10@160

Blev pænt tung på de to sidste set, så jeg holder mig på de 160 næste gang også

Siddende calf raises 120 sekunder

5x10@35

Crunches

3x25@Rall

Reverse crunches

3x20@Rall

Cykling 10 minutter på level 7, 163 kcal.

Da jeg kom hjem var vores nye mega køleskab kommet :4thumbup: Nice, masser af plads til kød og æggehvider :4mewantfood: :smile:

Morgencardio

Torsdag d. 5/10 2006

40 minutter rundt om Damhussøen.

Nu venter jeg bare på at Camilla kommer og henter mig, så vi kan komme nordpå til Gilleleje Badehotel og afslapning i stor stil :smile::firebounce::bubblebath:

Stress af :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey du!

Kan ikke huske om det bare var fordi du ikke kunne.. Nå, men bruger lige din LOG lidt kommercielt alligevel ikk'!

Sally :laugh:

JULEFROKOST

SIDSTE TILMELDING/BETALING PÅ ONSDAG KL: 12.00

Kr. 120,- skal indsættes på Pilegårdens konto:

BG BANK regi. 0246 kontonr. 31 02 17 75 41 med teksten "11.11.06.MetteLehmann"

Efter kl. 12.00 går Rikke fra Pilegården og jeg listen igennem og så er der ikke flere chancer for tilmelding - whatsoever!

For mere info se HER I OFF TOPIC

Kærligste hilsner

Sally the Rednosed Reindeer :smile:

Link to comment
Share on other sites

Update

Bill Starr/Glen Pendlay 5x5

Uge 3, dag 1

Tirsdag d. 10/10 2006. Gladiator Gym.

Jeg har ikke lige haft tid til at opdatere loggen efter de sidste par træninger. Min kæreste og jeg har været på det fedeste afstressende wellness ophold på Gilleleje Badehotel torsdag til fredag i sidste uge, og i weekenden strøg vi rundt i Ikea og Silvan for at købe skuffer, hylder og andre ting og sager til vores køkken, som vi er ved at friske op. Vi fik ordnet en masse gode ting i køkkenet, der bliver rigtig fedt, når vi lige får skufferne og en ekstra bordplade op.

Lørdag aften var vi på Reef and Beef med Holp og fruen. Det var super lækker mad og helt klart anbefalelsesværdigt.

Søndag trænede jeg i CF og bagefter var jeg til møde med de andre atleter i CF angående det nyetablerede Team City Fitness. Planen er, at klubben vil støtte 10-15 atleter, der har planer om at stille op i den nærmeste fremtid, i form af vejledning til diæter, træning og posering og i form af gode tilbud på kosttilskud. Det vil helt sikkert skabe et rigtig godt træningsmiljø. Det vil være med til at holde motivationen opppe i de sure måneder under diæt og til at holde fokus i perioderne med den tunge offseason træning.

I denne uge er den ene af mine chefer på ferie, så jeg arbejder et par timer mere. Derfor henlagde jeg dagens træning til Gladiator Gym. Det blev en god omgang. Jeg kan tydelig mærke, at min styrke ikke er, der hvor den har været, men det går den rigtige vej.

Morgenvægten sagde 82.8 kg i lørdags. Det vil sige, at jeg kun har taget 0.9 kg på siden lørdag før Dm. På lørdag vejer jeg mig igen. Hvis vægten ikke er steget, så ryger der 250 kalorier ekstra på.

Tirsdagens tal:

Squat

5x5@120

Der er langt op til de 5x5 med 140, men dagens squat kørte overraskende godt Dmdiæten taget i betragtning. Jeg havde en spotter på femte set, men jeg havde ikke behov for hjælp

SBDL 120 sekunder pause mellem settene

5x10@140

KØrte meget bedre end i sidste uge

BP

5@75

[email protected]

[email protected]

5@95

4+1forced@100

Tja, jeg har ikke bænket i laaaang tid, og det er netop et af de områder, jeg arbejder på at forbedre mig

supersettet med

Row

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

Kørte ok

EZ-curl80 sekunders pause mellem settene

[email protected]+EZ-stang

supersettet med

Scullcrushers80 sekunders pause mellem settene

4x12@30+EZ-stang

Sad godt i a' gunz

Stående calf raises120 sekunders pause

5x10@90

Sad bedre end sidst

Cykling 10 minutter på level 7 :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Reef and Beef er nemlig rigtig lækkert og til rimelige priser ovenikøbet. Cindie og jeg har selv været der et par gange, og vi bliver vel også nødt til en omgang mere, inden vi tager på ferie down under. :4mewantfood:

Lyder godt mht. Team City Fitness - det manglede vel sådan set også. 10 atleter til DM, må da kunne bruges til noget. :smile:

Kiggede Martin (bamsen) forbi og snakkede stærkmand til mødet?

Link to comment
Share on other sites

Direkte fra badedyr til overarbejde - ja, så kan man jo lære det....

Det lyder ellers lækkert med det hele -Team CF, uppet køkken og Reef n' Beef synes jeg også godt om :4mewantfood: :4thumbup:

Jeg bliver lige nødt til at høre - SBDL?? Hvad er det? - Det har jeg tænkt over et par gange nu.

Link to comment
Share on other sites

Reef and Beef er nemlig rigtig lækkert og til rimelige priser ovenikøbet. Cindie og jeg har selv været der et par gange, og vi bliver vel også nødt til en omgang mere, inden vi tager på ferie down under. :4mewantfood:

Lyder godt mht. Team City Fitness - det manglede vel sådan set også. 10 atleter til DM, må da kunne bruges til noget. :smile:

Kiggede Martin (bamsen) forbi og snakkede stærkmand til mødet?

Ja, Reef and Beef spiller :4mewantfood: , og ja Martin var også til mødet og han var klar på noget stærkmand. Jeg ved ikke, hvordan det passer ind i Team City Fitness konceptet, men han er sgu' pænt stærk :devil::wink::superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share