Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Jeg tror du ryger ud med hovedet først, hvis du gør andet med de the-blade end at ryge dem... :laugh:

hehe ja.. Ellers må jeg bare bilde dem ind at de bliver super cuttet af lige præcist dette ekstrakt fra det store earl grey træ i marokko nær floden mlalu.. :blink::tongue:

Edited by Saabye 3450
Link to comment
Share on other sites

Superhero program

Uge ?, dag 4

Lørdag d. 2/9 2006

Lørdagens træning blev en ok omgang. Træningen kører stort set på autopilot i øjeblikket. Målet er at få en god muskelfornemmelse og holde den samme work load som sidste uge, og det lykkedes fint nok i går. Lørdagens tal:

Siddende db skulder pres

10x38

9x38

10x38

9x39

Sag ikke ordentligt på andet set

Superset upright row -> lat. raises

12x40+EZ-stang -> 12x10

12x40 -> 12x10

12x42.5 -> 12x10

Arnold presses

10x24

10x24

10x24

Maskine lat. raises rest/pauses

15+10+8+6x30

Bb shrug

12x140

12x140

12x140

12x140

12x140

Swissball crunches

25x

25x

20x

Reverse crunches

3x20

Cykling 20 minutter på level 10

Posering Line up og standart poseringer i CF. Mn vejleder og min opvarmer synes umiddelbart god om min form :smile:

Bagefter tog jeg lidt sol. Jeg vil tage 3-5 gange mere i løbet af de to næste uger, for lige at få lidt grund farve :sun:

Derefter fik jeg stegt 7.5 kg kyllingfilet og i går efters slappede vi af med noget Cola Light og Syriana på dvd'en.

Morgencardio

Søndag d. 4/9 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen i blæsevejr. Da jeg havde været i bad, kunne jeg ane tydeligere definition i røven og overgangen til baglårene end nogensinde før :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Superhero program

Uge ?, dag 5

Søndag d. 3/9 2006.

Da transporttiden fra Lyngby, hvor jeg arbejder, til Islands Brygge, hvor CF ligger, er lige i overkanten, har jeg gennem længere tid været på udkig efter et center, der ligger tættere på Vanløse, hvor vi bor. Jeg har gennem det sidste stykke tid været rundt, for at se på en del centre i nærheden, men de har alle været i sørgelig forstand. Derfor turde jeg næsten heller ikke håbe for meget, da jeg hørte om et nyåbnet center i Rødover, 5 km fra vores lejlighed. Vi har ude og kigge på det i formiddags, og det er et superfedt center med håndvægte fra 1 kg til 40 kg, som springer med to kg, og så er der et par på 45 kg, et på 55 kg og to set derover, der er et fedt squatrack, der må dødløftes, der er alverdens maskine og kredsløbsudsyr, og så er der åbent fra kl. 6.00 til 23.30. Man får et nøglekort, så man kan lukke sig ind uden for personalets mødetider. Jeg snakkede med ejerne, og jeg fik lov til at få en gratis prøvetime, så derfor trænede jeg i Rødovre Body & Fitness i dag :smile: . Søndagens tal:

Squat

12x110

12x110

12x110

Kørte godt

Lunges

12x65

12x75

12x80

10x90

Sad godt

Pullups

8x15

8x15

8x15

Smal bp

6x85

6x85

6x85

6x85

EZ-curl

8x40+EZ-stang

8x42

8x42

EZ-stangen er lidt lettere end EZ-stangen i CF

Overhead db ekstension

10x45

10x45

10x45

Hammer Incl curl

10x22

10x22

10x22

Press down

12x35

12x35

12x35

Benpres calf raises

20x125

20x125

8x170

Cykling 20 minutter på level 11

Posering 4 gange line up og standartposering og 3 gange fri rutine :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Mandag d. 4/9 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen

Jeg er lidt øm i halsen og føler mig lidt varm. Det samme gjorde jeg i onsdags i sidste uge, og da kørte jeg kamille thé ned i stride strømme og fik det godt af det, så det gør jeg også i dag.

Så fik jeg taget nye billeder i går, og jeg er blevet enig med mig selv om at jeg gerne vil poste dem, så her er et. Mine ben er lidt væskede, da billedet er taget efter bentræningen :superman:

:smile:

post-6061-1157362525_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvis du leder efter et sted at træne omkring Rødovre, er der jo også VK Ares i Rødovrehallen! Der er i hvertfald en masse frivægte, eleiko skiver, lidt basic maskiner og 2 stk C2 romaskiner!

BTW, Cool form på det billede!! :cool:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

DBM >> Tak. Jeg har ikke tjecket VK ARES ud. Træner du derude?

jhax >> Tak skal du ha' :smile: . Jeg synes egentlig Gladiator Gym var meget fedt, men ved nærmere eftersyn var der en del mangler. Bla. dårlige håndvægt, store spring mellem håndvægtene, den ene 30 kg håndvægt var gået istykker og så var maskinerne ikke videre velholdte, men der var en fed atmosfære og der var da både squat rack og diverse bænkpress bænke. Jeg havde faktisk overvejet at melde mig ind i Gladiator, men det var inden jeg fik tjecket Rødovre Body & Fitness ud. Hvad med dig? Der er jo ikke langt til Rødovre fra Vanløse :poking::superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Anders >> Tak og lige over. Jeg vejede 86.6 kg på de billeer jeg postede sidst og 83.9 kg på det nye billeder, så der er altså 2.7 kg forskel.

Morgencardio

Tirsdag d. 5/9 2006

Jeg har desværre haft lidt feber i går og været godt øm i halsen. Så jeg tilbragte aftenen i går på sofaen under tæppet med halstørklæde, kamille thé og Seinfelt. Jeg har det bedre i dag, jeg har ikke længere feber, jeg er dog stadig lidt øm i halsen, men jeg er sikker på, at det er på retur. Jeg skal virkelig passe godt på mig selv nu, og har taget ekstra t-shirts med i tasken til træning i dag, så jeg ikke bliver kølet ned. Desuden var jeg godt pakket ind på pw i morges. Det blev til 60 minutter rundt om Damhussøen og engen :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Anders >> Tak og lige over. Jeg vejede 86.6 kg på de billeer jeg postede sidst og 83.9 kg på det nye billeder, så der er altså 2.7 kg forskel.

Morgencardio

Tirsdag d. 5/9 2006

Jeg har desværre haft lidt feber i går og været godt øm i halsen. Så jeg tilbragte aftenen i går på sofaen under tæppet med halstørklæde, kamille thé og Seinfelt. Jeg har det bedre i dag, jeg har ikke længere feber, jeg er dog stadig lidt øm i halsen, men jeg er sikker på, at det er på retur. Jeg skal virkelig passe godt på mig selv nu, og har taget ekstra t-shirts med i tasken til træning i dag, så jeg ikke bliver kølet ned. Desuden var jeg godt pakket ind på pw i morges. Det blev til 60 minutter rundt om Damhussøen og engen :superman:

:smile:

Sjovt det du fortæller om din halvvejs sygdom - jeg har det på samme måde... :4thumbup: Diæt er sgu en ond sag mester... :laugh::laugh::laugh::laugh:

Nåå men led form Rasmus - det ser satme godt ud - lee' lee' form... :superman:

God vind de sidste uger - vi ses champ....

Link to comment
Share on other sites

DBM >> Tak. Jeg har ikke tjecket VK ARES ud. Træner du derude?

:smile:

Ja, nu er det ikke fordi det bliver til SÅ mange "almindelige" gym træninger for tiden, men ja - er medlem og træner derude! Jhax har også været med derude, så han kan nok bedre vurdere stedet ud fra et BB-synspunkt.

Link to comment
Share on other sites

DBM >> Tak. Jeg har ikke tjecket VK ARES ud. Træner du derude?

jhax >> Tak skal du ha' :smile: . Jeg synes egentlig Gladiator Gym var meget fedt, men ved nærmere eftersyn var der en del mangler. Bla. dårlige håndvægt, store spring mellem håndvægtene, den ene 30 kg håndvægt var gået istykker og så var maskinerne ikke videre velholdte, men der var en fed atmosfære og der var da både squat rack og diverse bænkpress bænke. Jeg havde faktisk overvejet at melde mig ind i Gladiator, men det var inden jeg fik tjecket Rødovre Body & Fitness ud. Hvad med dig? Der er jo ikke langt til Rødovre fra Vanløse :poking::superman:

:smile:

Ja - det er faktisk mig der har ødelagt den DB :laugh: Det var dog ikke spændt ordentligt - så det var vist ikke kun min skyld :blush:

Ligger det i Rødovre, på Islevdalsvej? For i såfald er det resterne af mit forrige gym, Brøndby Body Helse. Det passer ihf fint ift de DB's du nævner. Det var dejligt BB-minded. Vestegnens krudthule #1 :laugh: Dog ikke mere udpræget end CF. Er det med sådan en lille nøglerings-chip i døren?

Det ligger ikke supergodt til mig - når jeg ikke har bil altså. Gladiator kan jeg gå/cykle ned i på ingen tid. Hva koster det? Jeg tror ihf gerne jeg vil se det. Imodsætning til CF kan traffikken jo ikke være det store problem, når man skal frem og tilbage :smile:

ps. Ares kunne være godt som supplement. Af en SL/VL-klub er de rigtigt fint udrustet. Meget bedre end fx IK99 og AK Gotha. Super forhold fra de 3 store med bl.a. powercage... Og det er jo billigt - men optimalt til bb er det trods alt ikke.

Link to comment
Share on other sites

jhax >> Ja, det er udstyret fra Brøndby Body Helse. Så vidt jeg kan forstå på ejerne, så har de ikke været involverede i det tidliger center, men bare købt udstyret. Det ligger rigtig nok på Islevdalsvej, og det koster 300,- om måneden på PBS. Trafikken er ikke nær så belastende som ind gennem byen og ud til Islands Brygge, hvilket er vigtigt for mig :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Superhero program

Uge ?, dag 1

Tirsdag d 5/9 2006. City Fitness

Halsen har det bedre i dag, men jeg følte at batterierne var lidt flade på vej til CF, men det blev faktisk en udemærket træning. Der var masser af diæthjerner i CF, så kæwen fik også lidt motion med bl.a. Rune, Mads, Kim og Steffen. Da tirsdag er ben dag for 80-90% af medlemmerne i CF, så var squat racket optaget, da jeg skulle køre millitary press. Istedet blev det til en omgang delt press i den plate loadede Gym80 maskine, som faktisk sad ret godt. Tirsdagens tal:

SBDL

8x165

8x165

8x165

8x165

Sad godt

1ben legcurl

10x55

10x55

10x55

10x55

Ok

Gym80 delt press skive læsset

12x50

12x60

10x70

9x70

Sad godt

Bb shrug

15x140

15x140

15x140

15x140

Superset: Db shrug -> Upright row

20x50 -> 12x40+EZ-stang

20x50 -> 12x40

20x50 -> 12x40

Maskine shrug rest/ pause

20+14+12+10x90

Brændte helt fint

Bagskulder maskine

12x70

12x70

12x70

12x70

Reverse crunches

3x20

Siddende calf raises 5 sekunder pause i bunden

5x67.5

5x67.5

5x67.5

5x67.5

10x57.5

10x57.5

10x57.5

10x57.5

Front raises

12x14

12x14

12x14

Db curl

6x26

6x26

6x26

6x26

Cykling 20 minutter på level 10

Lidt sol og derefter hjem og hygge med min kæreste. Hun skulle se American Top Model, så jeg poserede lidt

Posering 4 gange standard posering og 2 gange fri rutine

og bagefter blev det til lidt Seinfeld :smile:

Morgencardio

Onsdag d. 30/8 2006

60 minutter rundt om Damhussøen og engen med lange underdrenge, lang undertrøje, halstørklæde, hue og handsker og med lidt blandet Ramstein, Smashing Pumpkins, Foo Fighters og Mikael Simpson på mP3 afspilleren. Bagefter var der flere streger på røven end nogen sinde før. Lår og læg var dog lidt væskede, men jeg er spændt på, hvordan de kommer med, når jeg stopper med pw og squat og får tømt lidt væske :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Biiiig Miiiike >> :moon: :nono::tongue: Nu får vi se. Der er jo jo 2 uger og 2 dage til, så selv om formen er på rette vej nu, så bliver den endnu bedre til Dm :smile:

Morgencardio

Torsdag d. 8/9 2006

Op kl. 5.15 og så rundt om Damhussøen og engen. 60 minutter med godt tunge ben, og jeg havde vist nok lidt sure opstød og lidt kvalme undervejs, men ikke noget, som ikke kunne undertrykkes med The Cult "Beyond Good and Evil" i ørerne.

Superhero program

Uge ?, dag 2

Torsdag d. 8/9 2006. City Fitness

Der var ikke meget overskud på arbejdet i dag, men jeg kom igennem dagens fem timer. På vej ind til CF i bilen tænkte jeg på bare at tage en meget let omgang bentræning, men da jeg havde varmet op, følte jeg alligevel, at jeg havde nogenlunde kontakt til hjulene, så jeg fik hevet en hæderlig omgang i land. Torsdagens tal:

Squat

5x125

5x125

5x125

5x125

5x125

Kørte ok

Hacksquat

8x130

8x130

8x130

8x130

Incl BB BP

5x87.5

5x87.5

5x87.5

5x87.5

5x87.5

Low incl db BP

10x38

10x38

10x38

Incl db flyes

10x30

10x30

10x30

Hacksquat calf raises 5 sekunder pause i bunden

12x125

12x125

12x125

8x149

8x149

8x149

8x149

Swissball crunches

25x

25x

25x

Cykling 20 minutter på level 10

Posering 4 gange standart posering og tre gange fri rutine

Min kæreste er til midddag med nogle veninder, så jeg har sofaen for mig selv i aften. Jeg har ikke længere ondt i halsen, men er bare lidt hæs. Benene er godt tunge og de har godt af en tur på langs med endnu et afsnit af Seinfeld :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Fredag d. 8/9 2006

Op kl. 5.15 og ned med den kendte blanding af BCAA, glutamin og kaffe. Min kæreste kunne fortæle mig, at hun næsten ikke havde sovet i nat pga. fuldmåne. Normalt plejer jeg også at ha' problemer med at falde i søvn, når det er fuldmåne, men åbenbart ikke på diæt. Jeg sover simpelthen som en sten, når mit hovede rammer puden :wink: . Det blev til 60 minutter rundt om Damhussøen og engen med The Sandmen "White Trash Red Front" i ørerne. Den vinder ved flere gennemlytninger. Min umiddelbare vurdering var, at den var meget skarpere og meget mere skramlet end de to seneste The Sandmen albums, men at den manglede lidt melodi, men jo flere gange jeg hører den, jo tydeligere bliver det, at de har fat i nogle rigtig fede rif, produceret af den samme svensker, der producerede The Sandmens debut album "Western Bloood" :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Superhero program

Uge ?, dag 3

Fredag d. 9/9 2006. City Fitness

Jeg var totalt brændt af til træning i dag. Jeg fik løftet det jeg skulle, men jeg skulle virkelig "spise" mig selv for at komme i gang med hvert set. Jeg har det som en marathon løber, der har mødt muren, men jeg siger til mig selv, at hvis jeg ikke havde det sådan, så var jeg ikke startet tidligt nok. Det er jo forventeligt, at være brændt af 15 dage før Dm. Dog er det helt sikkert, at den sidste uges opladning kommer til at gøre underværker :wink: Fredagens tal:

SBDL

12x140

12x140

12x140

12x140

Kørte overraskende godt

Liggende legcurl

10x75

10x75

10x75

10x75

Var tung

Chins

8x15

8x15

8x15

8x15

Krævede virkelig fokus

Pendlay row

12x60

10x70

10x70

Sad godt

Cg neutral pulldown

12x85

12x85

12x85

12x85

Sad godt

Pullover db

10x48

10x48

10x48

Siddende calf raises 2 sekunder pause i bunden

25x40

25x40

25x40

8x65

8x65

8x65

Cykling 20 minutter på level 10

Posering 3 gange lineup, standart poseringer og fri rutine :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Kæft, du lignede en der havde brug for en stor krammer i dag... :blush::laugh:

Det kan godt være du går og hænger lidt i bremsen nu, men du har jo gjort et kæmpe stykke arbejde, og dine resultater taler for helt for sig selv - du er kommet i helt vanvittig god form, og du kommer til at sparke så hårdt røv d. 23.! :superman:

Så smil, din zombie - ain't nothing to it, but to do it. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Kæft, du lignede en der havde brug for en stor krammer i dag... :blush::laugh:

Det kan godt være du går og hænger lidt i bremsen nu, men du har jo gjort et kæmpe stykke arbejde, og dine resultater taler for helt for sig selv - du er kommet i helt vanvittig god form, og du kommer til at sparke så hårdt røv d. 23.! :superman:

Så smil, din zombie - ain't nothing to it, but to do it. :wink:

:smile: eller måske :bigsmile:

Tak buddy :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Vægtupdate

Lørdag d. 9/9 2006

83.7kg. Det vil sige, at jeg har smidt 0.2 kg siden sidste lørdag. Min krop er vist ved at skrue bed for energiomsætningen. Den er ikke helt vild med, at jeg skal smide mere, hvilket er forståeligt nok, da jeg er så langt nede i fedt% nu. Lige nu er der en lille smule tilbage på røven, og så er bagsiden af lårene lidt væskede. Forsiden og bagsiden af lårene samt læggene er også en smule væskede, men alligevel med tydelig seperation. På overkroppen er alt som det skal være. Mine overvejelser går på, er at jeg vil ikke risikere at smide muskelmasse ved at forsøge at komme meget længere ned. Så planen for næste uge, er at fortsætte med samme diæt, kredsløb og træning som i denne uge. Hvis det så resulterer, i at jeg smider 0.2 kg ligesom i denne uge, så er det bare perfekt, og hvis vægten siger 83.7 kg igen på lørdag, så er det heller ikke verdens undergang. Jeg skal bare kører kroppen igennem den næste uges træning uden at stresse den for meget, så jeg kan holde formen frem til peak week, hvor en moderat udtømning og en moderat carbloading med benene oppe vil få gjort benene mindre væskede.

Morgencardio

Lørdag d. 9/9 2006

Op kl. 6.15, på med cardiotøjet:

En lange undertrøje

T-shirt

Træningstrøje

Vindjakke

Underdrenge

Et set lange tights løbebukser

Et set windbreaker løbebukser

Halstørklæde

Hue

Handsker

og så selvfølgelig sokker og mine Adidas sneaker

Ned med en stærk kop kaffe, en røvfuld BCAA og 10 gram glutamin

På med mP3afspilerer med The Sandmen, og så derudaf. 60 minutter rundt om Damhussøen og engen.

Benene føltes en lille smule friskere end i går, så den ekstra times søvn har været tiltrængt.

Nu skal jeg ha' stegt 6 kg kylling og ha' planlagt de kommende måneders træning. Det bliver med dual factor progression og de første 8 uger bliver fullbody Bill Starr 5x5 efterfulgt af 8 ugers DFHT i den oprindelige udgave. Med andre ord bliver det noget powerbuilding :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Superhero program

Uge ?, dag 4

Lørdag d. 9/9 2006

Jeg kom nogenlunde lørdagens træning uden at hænge for meget med hovedet. Kim, Lone, Thomas og Lagoon var I CF i dag, så selskabet var godt. Det er dejligt, at træne om lørdagen, da jeg ikke har stresset gennem København på vej fra arbejde i Lyngby, og da jeg ikke skal skynde mig hjem og lave mad til i morgen. Lørdagens tal:

Siddende db skulder pres

12x36 ryglænet i hak nummer 2

8x36 ryglænet i hak nummer 1

10x34 ryglænet i hak nummer 1

10x34 ryglænet i hak nummer 1

For at variere lidt kørte jeg med lidt mere opret overkrop, hvilket fik øvelsen til at gå supergodt i den miderste del af delten

Smith millitary press

10x40

12x30

12x40

12x40

Front raises

12x14

12x14

12x14

Siddende db lat. raises

12x12

12x12

12x12

Bb shrug

15x140

15x140

15x140

15x140

Swissball crunches

25x

25x

25x

Reverse crunches

20x

20x

20x

Cykling 20 minutter på level 10

Posering Line up og standart poseringer i CF med min vejleder og min opvarmer

En ok træning med lidt variation i øvelserne, og med god muskelfornemmelse.

Nu står den på Esbjerg-FcK og Aab-Brøndby med noget Coca Cola Light :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio

Søndag d. 10/9 2006

Jeg var klar til at tage et par timer på den anden side, da vækkeuret ringede kl. 6.15, men jeg kom da op og afsted på 60 minutters pw rundt om Damhussøen og engen i selskab med The Sandmen og "White Trash Red Front", der bare bliver bedre og bedre, jo flere gange jeg hører den.

Nu vil jeg nørde lidt videre med mine planer om dual factor powerbuilding :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Superhero program

Uge ?, dag 5

Søndag d. 10/9 2006.

Jeg var også godt brændt af i dag. Forkølelsen er ved at være ude af kroppen, men åbenbart har den trukket en god del energi ud af kroppen, for selv om jeg fik løftet stort set det samme som sidste søndag, så gik jeg rundt og lignede en, der burde været blevet hjemme i min seng. Der var som sædvanligt et par stykker, der gerne ville høre lidt om diæten, hvilket faktisk er meget rart, men jeg var så træt, at jeg ikke tror de fik særligt meget sammenhængende ud af det :wink: Søndagens tal:

Squat

12x110

12x110

12x110

Lunges

12x65

12x75

12x80

10x90

Pullups

6x15

6x15

6x15

6x15

CG BP

6x85

6x85

6x85

6x85

EZ-curl

8x40+EZ-stang

8x40

8x40

Overhead db ekstension

10x44

10x44

10x44

Hammer Incl curl

10x22

10x22

10x22

Press down

12x85

12x85

12x85

Benpres calf raises

4x6x180

1x15x160

Cykling 20 minutter på level 10

Posering 3 gange line up og standartposering og så bare en gange fri rutine, der tilgengæld sad lige i skabet.

Bagefter faldt jeg i søvn på sofaen. Jeg havde virkelig brug for en ordentlig morfar.

Den næste uges træning bliver lidt mere efter dagsformen. Højst sandsynligt skærer jeg lidt i volumen og kører lidt hacksquat istedet for squat. Nu får vi se. Det afhænger af dagen. Målet for næste uge er bare at holde formen uden at stresse for meget :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share