Rall


Rall
 Share

Recommended Posts

Morgencardio

Mandag d. 14/11 2006.

PW 45 minutter rundt om Damhussøen og engen.

Fik lige snakket med min vejleder til DM, Kim, her til morges. Han har netop vundet et stort stævne i Tyskland. Superfedt, at han kan holde formen og præstere flotte resultater uge efter uge :4thumbup: . Jeg glæder mig til at se billeder derfra.

Det er også super imponerende at både Kragen og englen vandt VM her i weekenden :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

DFHT

Uge 1, dag 2

Tirsdag d. 14/11 2006. City Fitness. Kl. 15.10

Jeg fik købt Volbeat's "The Strength / The Sound / The Songs" i går, så den fik på fuld volumen ind gennem byen på vej til CF i eftermiddags. Det er sgu' et fedt album.

Jeg skulle ha' lidt mere belastning på i både squatten og hacksquatten i dag. Jeg har ikke mærker noget syndeligt til fiberskaden og det vensre knæ er også i bedring.

Bamsen og Lagoon var i CF i dag, så kæwen fik også lidt motion.

Tirsdagens tal:

Squat

12x20

5x60

5x80

5x90

5x100

5x100

Ingen smerter i fiberen - så det spiller. Styrken er helt klart ad helvede til efter 5 uger uden bentræning, men jeg bygger den stille og roligt op igen

Hacksquat

8x40

8x60

8x80

8x100

8x100

Kørte fint uden gener i fiberen

SBDL

8x100

8x120

8x140

Rart at kunne køre en anelse tungt igen uden smerter

1bens legcurl

8x30

8x35

8x40

8x45

Læg-Superset:

Siddende læg 3x 10(5(5)) -> Stående calfraises 3x10-20

1. superset:

-10 x 70 (5 x 60(5 x50))

-15 x 40

2. superset:

-10x70 (5 x 60(5 x50))

-14 x 40

3. superset:

-10 x 70(5x60(5x50))

-12x40

Benpress calf raises

20x120

20x120

20x120

Swissball ab crunches

20x

20x

20x

Cykling 10 minutter på level 8-10.

En god start på bentræningen efter fiberskaden :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

DFHT

Uge 1, dag 3

Torsdag d. 16/11 2006. Gladiator Gym. Kl. 16.30.

Jeg arbejder normalt fra 8-13 om torsdagen, men da jeg får mere og mere travlt, så har jeg udvidet min konsultationstid, så jeg i går arbejdede fra 7.30-15. Jeg havde blandt andet fire nye patienter, så jeg var godt ør oven i hovedet, da jeg kørte fra klinikken i går :blink: . Da jeg samtidig kom lige ud i myldretrafikken, så orkede jeg ikke at bruge 45 minutter på at køre ud på Islands Brygge til CF og så bruge 30 minutter på at køre hjem efter træning. I stedet trænede jeg i Gladiator kælderen på Finsensvej. Det er faktisk meget fedt, at træne der, hvis man er alene, for så kan man selv sætte musik på, men igår var der, højst usædvanligt, 5 andre end mig, så der var ingen Volbeat, men en masse europop :crazy: Træningen kørte nu meget godt alligevel. Jeg starter meget let ud i denne uge, så der er plads til progressionen. Alligevel kom der et godt pump på overkroppen, så det spiller :smile:

Torsdagens tal:

Incl db bp

5 x 40

8x35

8x35

8x35

Kørte fint uden de store problemer. Der er plads til progressionen

Incl db flyes

7x30

10x27.5

Chins

10xmig

10xmig

10xmig

Sad perfekt i lat'en

Millitary press

5x50

5x52.5

5x52.5

Startede stille og roligt

Kabelrow

8x70

8x80

8x80

Overskud

Pullover

10x40

10x45

Let

Superset: Lat. raises db + bagskulder maskine

12 x 10 + 12 x 70

12 x 10 + 12 x 70

Godt pump

Superset: Scullcrushers + EZ-curls med "armblaster"

8 x 35+EZ-stang -> 5x40+EZ-stang

8 x 37.5 -> 5x45

8 x 37.5 -> 5x40

Ok

Supserset: Triceps Pressdown -> Incl db Hammercurl

10x70 -> 8x20

10x70 -> 8x20

10x70 -> 8x20

Cykling 10 minutter på level 7.

I dag skal jeg i CF og træne noget hjul :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Bonebreaker >> Hey prot. dealer :laugh: . Ja, tak. Jeg har modtaget "restordren" og lidt kompensation i form af 5 flasker med 50 g whey protein :4thumbup: Tak for hjælpen. Mht. chins, så var de lige så hårde som da vi gav den gas i OBBC :devil:

Flexi >> Ligeover. Jeg troede sgu' du var blevet skræmt væk, da du ikke kom ind og trænede, men ok så ses vi bare i næste uge - eller måske i morgen eftermiddag :poking:

DFHT

Uge 1, dag 4

Fredag d. 17/11 2006. City Fitness. Kl. 17.40.

Nu-er-det-weekend-fredag-eftermiddags-træning i CF er altid fedt, for der er masser af kendt hoveder og god stemning. I går var Lagoon bag disken. Kim og Lone var godt igang med træningen, da jeg kom - Kim bliver bare bedre og bedre :4thumbup: og sørme om Flexi ikke også var i CF - det var dog mest prot.baren der blev besøg :wink::poking: Der ud over en del ikke-mol'ere, så kæwen fik hele armen.

Fredagens tal:

Squat

10x20

10x60

10x80

10x85

10x90

Ingen problemer med fiberen og pænt overskud

DL

5x140

5x145

5x150

5x150

Fint nok. God rytme og gik godt i røv og haser

Bb shrugs

20x100

20x100

Ikke de store problemer

Frontsquat

8x80

8x80

Lækkert, når hjultræningen begynder at kunne mærkes igen

Lunges

10x60Lidt ømhed i venstre knæ, men ingen problemer med fiberen

10x70Bedre, jeg fandt en god rytme, hvor det venstre knæ ikke brokkede sig

Liggende legcurl

10x65

10x65

10x65

Ok

Swissball ab crunches

20x

20x

20x

Jeg tror, jeg vil prøve at ha' lidt midstand på i næste uge

Hacksquat calf raises - dobbelt dropset

10x133 (10x101 (10x77)) :devil:

10x133 (10x101 (10x77)) :devil::devil:

Jeg venter med tre dobbelte dropset til næste gang

Jeg har lige købt et kreagtin produkt, der hedder V-12 Fuel Injection fra SAN, men da jeg kom hjem faldt jeg helt tilfældigt over et par artikler på t-mag.com, der har fået mig til at tænke lidt mere over om, jeg bare skulle lade V-12'eren blive på hylden:

Glycocyamin potentielt farligt :blink::crazy::superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nok i hvert fald ikke bruge flere produkter med glycocyamin, når jeg er færdig med det jeg har gang i nu :dry: . Det har dog virket fint nok, men det skyldes jo nok de andre ingredienser!

Jeg må dog sige at hans referencer til artiklen ikke beviser det helt store og han drager nogle teoretiske konklusioner. Men selv om studierne ikke er revolutionerende synes jeg dog ikke der er nogen grund til på nogen måde at udfordre skæbnen. Hvis man var ligeglad med hvad der kommer ind i kroppen, kunne man jo lige så godt krudte igennem :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil nok i hvert fald ikke bruge flere produkter med glycocyamin, når jeg er færdig med det jeg har gang i nu :dry: . Det har dog virket fint nok, men det skyldes jo nok de andre ingredienser!

Jeg må dog sige at hans referencer til artiklen ikke beviser det helt store og han drager nogle teoretiske konklusioner. Men selv om studierne ikke er revolutionerende synes jeg dog ikke der er nogen grund til på nogen måde at udfordre skæbnen. Hvis man var ligeglad med hvad der kommer ind i kroppen, kunne man jo lige så godt krudte igennem :nonono:

Præcis mine tanker - jeg har også tidligere brugt produkter med glycocyamin med god effekt, omend effekten nok skyldtes de andre ingredienser. Jeg vil sgu' holde mig fra glycocyamin-holdige produkter, slev om de måtte indeholde betaine. Teoretisk kan betaine eliminere den potenttielt skadelige effekt af glycocyamin, www.bodybuildning.com artikel om glycocyamin og betaine, men som du siger, så er der ingen grund til at udfordre skæbnen. Så vil jeg hellere holde mig til det kreatin-citrat produkt jeg tidligere har brugt med god effekt. :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Der har været godt tryk på de sidste par dage, med en masse praktiske gøremål og travlt på klinikken, så opdateringer har ladet vente på sig, men here goes:

DFHT

Uge 2, dag 1.

Søndag d. 19/11 2006. City Fitness. Kl. 14.30

Der var pænt stille i CF, men så var det godt at Lagoon legede dj og spillede noget lee' Metallica.

Incl bb bp

5x80

5x87.5

4x92.5

Ok. Korttidsmålet er 3x5x90

Smal bp

8x82.5

Tungere end sidst

Board smal bp

8x87.5

Ligeledes tungere end sidst

Brede dips - albuer ud

10x5

10x10

Sad god i patværket - også tungere end sidst

Smalle dips - albuer ind

10x10

jeg gentager mig selv, men - også tungere end sidst

Pendlay bb row

8x65

8x70

8x75

Sad godt i lat'en - kottidsmålet er 3x8x75

Træk til nakken

8x70

8x75

8x80

Et set mere end sidst

Siddende millitary press

5x65

5x65

5x67.5

Yep, også fremgang her - kortidsmålet er 3x5x70

Siddende db delt press

10x26

10x28

Flere reps end sidst - sad perfekt

Upright row

10x40+EZ-stang

10x42.5

Ok

EZ-curls - "Arm-blaster"

10x35+EZ-stang

10x35

10x35

ultra lee' :devil:

Incl curls

10x21

10x21

Overskud til mere næste gang

Reverse grip EZ-curls

16x10+EZ-stang

Ups, jeg glemte at køre triceps overhead extension håndvægt :superman:

:wink:

DFHT

Uge 2, dag 2

Tirsdag d. 21/11 2006. City Fitness. Kl. 15.10

I sidste uge kørte jeg de to første bentræninger i 5 uger, og da fiberen ikke har brokket sig, så gav jeg lige lidt mere belastning i går. Selv om vægtene er nådige, så giver det et ultroligt pump, når man er så dekonditioneret, som jeg er i øjeblikket.

Tirsdagens tal:

Squat12x20

8x60

5x80

5x90

5x100

5x100

5x100

Et set mere à 5x100 i forhold til sidst. Jeg kører op til 5x5x100 inden jeg øger belastningen yderligere

Hacksquat

8x100

8x100

8x100

også et set mere à 8x100 i forhold til sidst - der kommer mere belastning på i næste uge

SBDL

8x120

8x140

8x140

peppernødder :wink:

1bens legcurl

10x40

10x40

10x40

Guleærter :wink:

Læg-Superset:

Siddende læg 3x 10(5(5)) -> Stående calfraises 3x10-20

1. superset:

-10 x 71.25 (5 x 61.25(5 x51.25))

-20 x35 :cool:

2. superset:

-10 x 71.25 (5 x 61.25(5 x51.25))

-19 x35 :devil:

3. superset:

-10 x 71.25 (5 x 61.25(5 x51.25))

-17 x35 :devil::devil:

Benpress calf raises - rest/pause set

10 set med 10 sekunders pause

22x + 11x + 8x110

drop

8x + 7x100

drop

8x + 8x + 8x + 7x90

drop

8x80

:crazy::blink::devil::laugh:

Hold kæft hvor det brændte - jeg var nød til at droppe undervejs, da mine lægge nægtede at køre mere end 8 reps. Næste gang starter jeg med 90 kg

Ab triset: Reversecrunches -> swissball crunches -> skrå crunches

Swissball ab crunches

20x -> 20x -> 8x

15x -> 15x -> 8x

Cykling 10 minutter på level 9-10.

Bagefter hjem til noget chili con carne og en omgang elendig champions league :blink: Hvad skete der lige for FCK :nonono:

OB :superman:

:smile:

Morgencardio

Onsdag d. 22/11 2006. Gladiator Gym. Kl. 6.30

Cykling 30 minutter :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

DFHT

Uge 2, dag 3

Torsdag d. 23/11 2006. Gladiator Gym. Kl. 15.00

Jeg havde fri kl. 13, og så havde jeg et møde kl. 13.30 med nogle af de andre behandlere (fysioterapeut og massør) fra en af Falck Healthcare klinikkerne, som jeg arbejder på. Jeg havde fået placeret mødet på klinikken i Lyngby, så jeg ikke skulle bruge tid på at køre efter det. Sidste gang vi holdt et lignende møde tog det to timer, så jeg havde regnet med noget lignende i dag. Da vi havde sat os ned og jeg havde skænket kaffe og thé, spurgte jeg så massøren, der havde indkaldt til mødet, hvad der var på dagsordenen - svaret: Ét punkt :mad: Hvad sker der? Man indkalder, da ikke til møde kun med ét punkt på dagsordenen :nonono: Nå, men vi fik hurtigt afsluttet mødet og jeg kunne derfor troppe op i Gladiator Gym kl. 15 til en omgang overkrop. Der kørte selvfølgelig noget latterligt europop på anlægget, så jeg var glad for at jeg havde taget min mP3-afspiller med. På med Volbeat og så derudaf.

Torsdagens tal:

Incl db bp

10x35

10x35

10x35

Flere reps end sidst

Incl db flyes

10x27.5

10x27.5

Kørte rigtig fint

Chins

12xmig

12xmig

10xmig :devil:

Sad satme godt i lat'en

Milllitary press

8x50

7x52.5

8x52.5

Flere reps end sidst

Kabelrow

9x80

10x80

10x80

også flere reps end sidst hér

Pullover

12x45

12x45

så var lat'en og triceps'ne godt møre

Superset: Lat. raises db + bagskulder maskine

10x11 + 10x80

11x11 + 10x80

Superset: Scullcrushers + EZ-curls med "armblaster"

8x37.5+EZ-stang -> 5x45+EZ-stang

8x37.5 -> 5x45

8x37.5 -> 5x45

Flere tunge set end sidst

Supserset: Triceps Pressdown -> Incl db Hammercurl

10x70 -> 9x20

10x70 -> 9x20

10x70 -> 9x20

Godt pump i guns'ne

Cykling 10 minutter på level 7.

En god træning, der tog 1 time og 10 minutter. Stort set flere reps eller tungere end i sidst uge over hele striben. Jeg er begyndt at ha' 60 gram maltodextrin i min workoutshake sammen med 30 gram wheyprot., og de ekstre kalorier falder på et tørt sted :4mewantfood:

Nu sidder jeg og hører Uefa-cup fodbold på P3 - jeg gad sgu' godt ha' TV2 Zulu og kan godt være lidt ærgelig over, at vi valgte den store TDC pakke fra - selv om det ville betyde, at vi så ogs skulle betale for 34 tyrkiske og 8 tegnefilmsprogrammer :wink::superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Nu sidder jeg og hører Uefa-cup fodbold på P3 - jeg gad sgu' godt ha' TV2 Zulu og kan godt være lidt ærgelig over, at vi valgte den store TDC pakke fra - selv om det ville betyde, at vi så ogs skulle betale for 34 tyrkiske og 8 tegnefilmsprogrammer :wink::superman:

:smile:

Hvorfor er det lige at et midtfynsk hold skal spolere den første af mine turkey day football kampe..? Tsk tsk..! :nonono:

:tongue:

Har fået kalenderen idag.. Har du måske også..!? Lee'd billede! Ser rigtig fedt ud..! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det lige at et midtfynsk hold skal spolere den første af mine turkey day football kampe..? Tsk tsk..! :nonono:

:tongue:

Har fået kalenderen idag.. Har du måske også..!? Lee'd billede! Ser rigtig fedt ud..! :4thumbup:

OB forever

:tongue:

Jeg var desvære ikke hjemme, da posten kom med kalenderen, men jeg skal hente den på posthuset i morgen - jeg glæder mig til at se den. Billedet er vist noget à la det her:

:superman:

:smile:

post-6061-1164311653_thumb.jpg

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

OB forever

:tongue:

Jeg var desvære ikke hjemme, da posten kom med kalenderen, men jeg skal hente den på posthuset i morgen - jeg glæder mig til at se den. Billedet er vist noget à la det her:

:superman:

:smile:

Lige præcis..! Lee' hestesko..! :w00t:

OB har også bare af at vinde, når de sådan skal afbryde min NFL.! :tongue:

Forresten, er du stadig træt af, at OB lånte Tobias Grahn hos de hvii'...? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu skal de satme bare tag og købe ham!

Anders og CJ >> LOL :laugh: Han er sgu' blevet god og nu har han ovenikøbet også fået en plads på min drømmehold, men det er klart at han spiller for én ting - nemlig en udenlands kontrakt. Når han smutter, så er OB på skideren, men det kunne være fedt, hvis de kunne skrive kontrakt med ham :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Anders og CJ >> LOL :laugh: Han er sgu' blevet god og nu har han ovenikøbet også fået en plads på min drømmehold, men det er klart at han spiller for én ting - nemlig en udenlands kontrakt. Når han smutter, så er OB på skideren, men det kunne være fedt, hvis de kunne skrive kontrakt med ham :superman:

:smile:

Jeg husker blot, at du i sin tid bandede og svovlede over hvor ringe han var..! :wink::tongue: Men Ja, han spiller helt sikkert for en udenlands kontrakt.. tror også han får det tilbudt..! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg husker blot, at du i sin tid bandede og svovlede over hvor ringe han var..! :wink::tongue: Men Ja, han spiller helt sikkert for en udenlands kontrakt.. tror også han får det tilbudt..! :smile:

:laugh: Man har et standpunkt til man ta'r et nyt :tongue::laugh: , men han var fandme pivringe i starten af sæsonen - men ok, da blev han også brugt som angriber og ikke på den offensive midtbane, hvor han er bedst :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Leth >> Tak skal du ha' :4thumbup: :smile:

DFHT

Uge 2, dag 4

Fredag d. 24/11 2006. City Fitness. Kl. 16.40.

Der var proppet med mennesker i CF, da jeg entrerede hulen i går eftermiddags. Aligevel fik jeg lokket Lagoon til at proppe Volbeat i computeren, så da jeg skule i gang med skvått'n, lød der et brøl ud af højtalerne:

"Your time is flying now high in the air

So sad to see you got nothing to say

The ravens are crying you home

'Cause the heaven is not you

You'll feel the fire"

senere efterfulgt af:

"Sweet Caroline duka duka duka bunga bunga" :devil:

Desværre var størstedelen af gæsterne i CF i går eftermiddags nok mere til techo :crazy: , så Volbeat måtte efter en halv times tid vige pladsen for noget tysk "I'm still here" (sagt med Arnold accent)-ecstaty-crap.

Nå, men selve træningen gik rigtig fint. Der kommer mere og mere styr på hjulene, så det spiller maks.

Fredagens tal:

Squat

10x20

10x60

10x85

10x90

10x90

Overskud - planen er 3x10x90 og så langsomt bygge videre op derfra

DL

5x145

5x150

5x150

5x150

Ét set mere med 150 end sidst

Bb shrugs

20x105

20x105

Ok

Frontsquat

9x80

9x80

En rep mere på hvert set i forhold til sidst

Lunges

10x65

12x70

Sad godt omme bawi - overskud

Hacksquat calf raises - dobbelt dropset

10x133 (10x101 (10x77))

10x133 (10x101 (10x77))

Som sidste gang gik min lægge fuldstændigt i krampe efter første set, så det blev også "kun" til to dobbelte dropset i går

Liggende legcurl

12x65

12x65

12x65

To rep mere på hver set i forhold til sidst

Swissball ab crunches

20xlille sandsæk

15xlille sandsæk

14xlille sandsæk

Lørdag er vægtupdate dag, og i morges sagde vægten 83.0 kg, så de ekstre kalorier i form af 60 gram maltodextrin imin træningsshake har giver vægten et hak opad på et lille kg den sidste uge. Derfor fortsætter jeg med samme antal kalorier indtil næste lørdag, hvor jeg kan evaluere behovet igen :4mewantfood:

Morgencardio

Lørdag d. 25/11 2006. Gladiator Gym. 8.00

Cykling 30 minutter

Jeg har faret halvdelen af Kbh. rundt i dag for først at se på møbler med min kæreste i Normann på Østerbro og i Boconcept på Gammel Kongevej og derefter var jeg i Magasin, Hugo Boss shoppen, Illums og i Frederiksberg centret med gammalfar aka Holmp for at finde et jakkesæt til bryllupet. Det hele lykkedes, så nu er jeg ejer af mit første Hugo jakkesæt - jeg mangler bare lige et Omega seamaster og en Aston Martin, så er jeg klar til at kæmpe mod Le Chifre :superman:

:smile:

Edited by Rall
Link to comment
Share on other sites

Så det VAR dig der ved at stige ud af bilen lige som jeg smuttede ud fra CF med en bøtte prots under armen... Syntes nok det lignede sig, men Tobias sagde at du mest trænede i CF i weekenden... Anyways, vi ses nok derude, da jeg kigger forbiinden længe til en brænder. Fortsat god weekend! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er blevet helt tosset med det Volbeat der. God tråd og hård dobbelpedal, men uden alt det der latterlige skrålen og growling, og hva' fa'en ved jeg. Så den er kommet på med jævne mellemrum hele dagen, indtil folk har fået nok... Og så er den røget på igen... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er blevet helt tosset med det Volbeat der. God tråd og hård dobbelpedal, men uden alt det der latterlige skrålen og growling, og hva' fa'en ved jeg. Så den er kommet på med jævne mellemrum hele dagen, indtil folk har fået nok... Og så er den røget på igen... :4thumbup:

Jeps, Volbeat er the shit! Godt at der omsider kan blive ændret lidt på Boten Anna lydbilledet i CF. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Lagoon >> Nemerli. De sparker så meget behind :devil: og så kan alle pistekongerne godt pakke deres techno-muzak sammen - Volbeat gi'r ekstra på totalen - det er indiskutabelt :superman:

Tilt >> Ha'. Jeg kiggede sgu' også lige en ekstra gang efter ham den store gut med prot. bøtten og Lagoon kunne så også bekræfte at det var dig, jeg lige fik et glimt af ude på Kigkurren. Du må lige sige til næste gang du gæster CF, så vi kan lave noget fællesbrænder til noget Volbeat.

DFHT

Uge 3, dag 1

Søndag d. 26/11 2006. Gladiator Gym. Kl. 17.10

Her kommer lige en off-topic anbefaling: brunch på Café Sult i Cinemateket spiller maks. Alt hvad ganen og øjnene behager og afslappet stemning.

Efter brunchen var vi lige et smut i Frederiksbergs centret for at få lagt mine hugo bukser op og finde et bælte. Bagefter stresede vi hjem for at nå en aftale med vaskemaskine installatøren, der skulle kigge lidt på maskinen, der har vibreret helt vildt, når den centrifugerede. Da det var på plads fik vi lige holmp med kone og 2xjunior på besøg. De blev til kl. 17, så CF planerne blev erstattet af en omgang Gladiator Gym afbrænding. Det er sgu' meget lækkert med det nøglekort til Gladiator Gym, så jeg kan nå at være social og samtidig få trænet efter kl. 17, hvor CF lukker i weekenderne :4thumbup: .

Sømdagens tal:

Incl bb bp

5x85

5x85

5x85

Nemt, med vilje lidt lavere intensitet end sidst, hvor jeg var lige lovlig presset - så hellere få nogle gode løft i pressstukturen, inden jeg begynder at øge intensiteten igen

Smal bp

8x85

Tungere end sidst

Board smal bp

8x90

også tungere end sidst

Dips bredt, albue ud

10x10

10x15

Tungere end sidst, men overskud

Dips smalt, albue ind

5x15....tabte skiven :4slap:

8x15ok, kun 30 sekunder efter det første mislykkede set

Pendlay row

8x70

8x70

8x75

Sad godt i lat'en - også tungere end sidst på første set

Træk til nakkken

10x70

10x70

10x70Sad perfekt - to rep mere på hvert set i forhold til sidste uge

Siddende millitary press

5x67.5

5x67.5

5x67.5

Stangen var skæv og rusten, så det blev nogle lidt mærkelige reps - næste gang tager jeg den lige stang - der er nemlig kun én stang, der ikke er bøjet i Gladiator Gym :wink:

Siddende db delt presses

9x27.5

27.5

Tungere end sidst i Gladiator Gym, selv om de føltes tungere end CF's 28 kg :blink:

Upright row

10x45+EZ-stang

10x45

EZ-curls med "Arm-blaster"

12x35+EZ-stang

12x35

12x35

To reps mere på alle set i forhold til sidst

Db triceps overhead ekstension

12x40

12x40

Jep - også flere reps her

Incl curls

9x20

9x20

Sad godt i guns'ne

Træningen tog 1 time og 25 minutter til det fantastiske Volbeat og The Cult i mp3 afspilleren den første time og for fuld udblæsning på anlægget, da jeg blev alene de sidste 25 minutter :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Props til Sult i cinemateket.. Har selv været der nogle gange.. Det bar fantastisk.. Brunch Buffet, det holder :devil: Faktisk var det meningen at jeg også skulle have været der idag, så det var nok meget godt for dem, ellers var de løbet tør for scable eggs hvis vi begge havde været der jo :superman: :4mewantfood: :4thumbup:

Edited by Big Mike
Link to comment
Share on other sites

Props til Sult i cinemateket.. Har selv været der nogle gange.. Det bar fantastisk.. Brunch Buffet, det holder :devil: Faktisk var det meningen at jeg også skulle have været der idag, så det var nok meget godt for dem, ellers var de løbet tør for scable eggs hvis vi begge havde været der jo :superman: :4mewantfood: :4thumbup:

Ja, skrækscenarie :laugh: . Det kunne være vi skulle lave en mol-brunch på Sult en dag :4mewantfood:

Morgencardio

Mandag d. 27/11 2006. Gladiator Gym. Kl. 7.15

Cykling 30 minutterpå level 7 :superman:

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share