Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

Igår i Nordland

Godt med mennesker, hyggeligt!

Bænk

8r med 50kg

8r med 80kg

3rx6s med 100kg

1r med 110kg

1r med 115kg

1rx2s med 120kg

0r med 120kg (hmm ikke så godt, ved ikke lige hvad der gik galt siden de 2 første singler var helt ok)

Gallotine bænk

12rx4s med 50kg

Pull ups m ladder og smal UH

1,2,3,4

1,2,3

1,2,3

1,2,3

= 28

BO Rows

6rx4s med 100kg (ikke kønne, men hoppede imellem mens nskou kørte teknik sumo singler)

Chin ups m smal OH

6rx4s

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Liga

Hyggeligt stævne i Aalborg med god stemning, hvor vi desværre bommende squatten.

Dødløft

opvarmning

½ dragt

3r med 60kg

3r med 100kg

3r med 140kg

+bælte

1r med 180kg

+heldragt

1r med 200kg (ikke så hurtig som jeg gerne ville)

Stævne.

1 forsøg - 210 00x (buhhh min første røde lampe til liga, den var lidt dingel i toppen, så var lidt usikker på vægten men synes nu 230 burde være der)

2 forsøg - 230 000 ( fik en meget bedre forberedelse til løftet og de 230 var faktisk nemmere i mit hoved end de 200 og 210 havde været. Mølvis bemærkede straks efter jeg kom over til dommerbordet at den skulle over 250, så den røg på 252,5 i sidste hug)

3 forsøg 252,5kg 000 (SÅDAN, PR igen :smile::smile::smile: ... Eltzholtz gjorde anledning til at ville sætte mine stropper op før forsøget, men Glud satte dem op på andet forsøg og så var jeg ikke mindre overtroisk end at jeg var nød til at have Glud til det igen :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

252½?? Piiiiisse leee' mester.. fandeme i orden mand.. gratz kriger :superman:

Mange tak champ :smile:

Fanme godt at se dig lave PR igen igen, jeg synes 252,5 var mere overbevisende end de 250 sidste gang

Ja, ingen tvivl om det ... efter de 250 havde jeg fornemmelsen af at have ramt min absolutte max og efter de 252,5 var jeg egentlig lidt træt af jeg ikke havde prøvet 255 :tongue:

EDIT : vejede ind på 87,2 kg :smile:

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Godt trukket, igen.. :tongue:

tak, hvornår kommer din 300 i squat :laugh:

Godt løftet Peter :superman: Det er sku' ved at være en solid kiksestang med den smule kropsvægt du har, det giver nogle gode point :devil:

Mange tak, Sune ... med 255 ville jeg havde taget Johansen på dødløft listen oppe i klubben :innocent: , men havde nok ikke fået lov at stå så længe alligevel, nu når du er begyndt at være så kedelig at løfte tungt dødløft. :4signme:

Tillyke med PR igen.

Men du må jo lige sætte JJ på plads næste gang :smile:

Tak Jeppe :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Tind!

Jeg synes ikke et tillykke er nok i den forbindelse. At løfte 252,5kg. er uhyggeligt!

Du er godt nok styg, . . UHA! :crazy: Målt ift. din kropsvægt . . . fy for den da :nonono:

FANTASTISK PRÆSTATION - intet mindre :4thumbup:

Med de bedste ønsker herfra

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Hej Tind!

Jeg synes ikke et tillykke er nok i den forbindelse. At løfte 252,5kg. er uhyggeligt!

Du er godt nok styg, . . UHA! :crazy: Målt ift. din kropsvægt . . . fy for den da :nonono:

FANTASTISK PRÆSTATION - intet mindre :4thumbup:

Med de bedste ønsker herfra

Taurus

Mange tak Taurus, som har lidt fornemmelsen at resultaterne hænger sammen med motivationen. Jeg er helt bevidst om jeg træner bænk mere end noget andet løft, simpelthen fordi det er der jeg gerne vil være stærkere og halter mest, men dødløft er ganske enkelt den øvelse jeg synes er sjovest. Så mens bænk er der jeg helst vil være stærkere, er dødløft der jeg altid er motiveret til at trække igennem ... hver gang den står på dødløft har jeg lyst til at presse mig selv til det yderste :smile:

Pffftt... ikke mere end 252,5.

...så skidt da - tillykke med det Peter :tongue:

haha Anders, nu er det vist din tur til Dødløft PR, synes at kunne huske du prøvede på 215 i 2005 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Træning i Nordland

Så er den første eksamen overstået og der plads til en omgang i Nordland .. jeg bliver fucker øm imorgen :tongue:

Bænk

6r med 60kg

5rx2s med 80kg

3rx5s med 100kg

Militærpres

8r med 40kg

6rx4s med 50kg

Rack pulls fra 3 hul lige under knæet

5r med 120kg

3r med 150kg

3r med 180kg

3r med 200kg

3rx3s med 180kg

Squat supersettet med db curls

5rx4s med 60kg og 12rx4s med 15kg

Link to comment
Share on other sites

Træning AUS

Hyggelig omgang med Luci og nskou.

Bænk

5r med 60kg

5r med 90kg

3r med 100kg

3r med 110kg

3r med 115kg

1r med 120kg

3 singler med 125kg (ikke specielt kønne)

8rx2s med 100kg

db incline pres

12r med 20kg

10r med 25kg

6rx3s med 30kg

squat

ville lige prøve med nogle kg igen

5r med 60kg

3r med 100kg

3r med 120kg

+ bælte

1r med 140kg

1r med 150kg

1r med 160kg (Nskou satte den til 10 cm under parrellel, så helt i kælderen)

UH pull ups supersettet med dips

6rx3s og

10rx3s

Pull downs

10r med 50kg

5r med 70kg

6r med 70kg

8r med 70kg

Link to comment
Share on other sites

Halløj :smile:

Godt at se du ikke ligger helt på den lade side! Jeg håber, du og nskou tager jer sammen og får løbet jeres logs i gang igen; de plejer jo at være interessante at følge med i.

Så, unge mennesker, stram op! :laugh:

Denne her bakker jeg 100% op omkring!

En så ung mand med den råstyrke og så oveni er fornuftig og tilmed intelligent - ham slipper jeg ikke sådan! :smile:

Rigtig god weekend

Taurus

Link to comment
Share on other sites

Halløj :smile:

Godt at se du ikke ligger helt på den lade side! Jeg håber, du og nskou tager jer sammen og får løbet jeres logs i gang igen; de plejer jo at være interessante at følge med i.

Så, unge mennesker, stram op! :laugh:

Denne her bakker jeg 100% op omkring!

En så ung mand med den råstyrke og så oveni er fornuftig og tilmed intelligent - ham slipper jeg ikke sådan! :smile:

Rigtig god weekend

Taurus

Haha mange tak drenge :laugh: Det er altid rart med opbakning fra inspirende kræfter med erfaring og resultater under bæltet :smile:

Træning i Nordland

bænk m pause

8r med 50kg

5rx5s med 80kg

3rx2s med 100kg (lidt træg idag)

db Flies

12rx4s med 15kg

reverse hypers

12rx4s

db curls

15rx4s med 15kg

+ lidt plyometrisk træning

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Træning i Nordland

Fin hurtig omgang på en 30-40 min lige for at tænde nervesystemet igen.

Bænk m pause

8r med 50kg

3rx8s med 80kg

gallotine bænk

10rx3s med 50kg

Squat

5r med 50kg

2rx6s med 100kg

+ bælte

1r med 140kg

- bælte

3x walkouts med 180kg (mega tung, kommer jeg ikke til at reppe med foreløbigt :tongue: )

+ lidt beach

Link to comment
Share on other sites

AUS

Hurtig omgang med nskou.

dødløft

DOHG

5r med 60kg

5r med 100kg

5r med 140kg

mix greb og sumo

3r med 170kg

bælte

5 singler med 200kg

Bænk m pause

8r med 60kg

3r med 90kg

10 singler med 100kg og kort pause (ihvertfald en sikker startvægt, ved ikke helt om jeg skal starte højere)

Chin ups m smal OH

6rx3s

Dips

8rx3s

+ lidt beach.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nordland Cup

Fine rammer for et godt stævne, jeg nåede desværre ikke i vægt på trods af 40 min sauna lige op til indvejning og landede på 83 rent :crazy: . Den manglende træning op til har også sat sine tydelige spor, jeg er endnu helt brændt af i ben, røv og ryg her et par dage efter.

Stævnet.

Squat

1 forsøg. 150kg 3-0 (helt i kælderen da jeg ikke har squattede rigtig tungt i evigheder og i den grad manglede fornemmelsen af hvor parallel var henne af :tongue: )

2 forsøg 160 3-0 (nemmere men vendte den også før de 150 hvilket jeg vidste jeg var nød til hvis jeg skulle have den med op igen)

3 forsøg 170 1-2 (jeg kom op med den, men havde selv en klar fornemmelse af jeg ikke var dybt nok, der var dog en gavmild sjæl blandt dommerne der vist gav mig rabat pga dybden i første forsøg :laugh: )

Bænk

1 forsøg 105kg 1-2 (nem nok, men fødderne havde stået skævt, lidt ægerligt da jeg gerne ville havde været på 115 i andet hug, men ville på den anden side heller ikke risikere at bomme ud, så tog 110)

2 forsøg 110kg 3-0 (fino og med overskud, og så tog jeg chancen på 120kg da de 110 ikke var specielt vanskeligt)

3 forsøg 120 0-3 (hmm jamen ok, den kom så ikke engang fra brystet)

Dødløft

Det var så her jeg regnede med at tage slut spurten, men jeg blev så en del klogere .... der var ganske enkelt ingenting at trykke med i benene så jeg skød konsekvent røven i vejret i min sumo stil og så bliver det hurtigt tungt :sneaky2:

1 forsøg 210kg 3-0 (det var nærmest en grind :nonono: )

2 forsøg 220 0-3 (ja den ville slet ikke fra gulvet, men jeg gav måske også rimelig hurtigt op ... desværre var tiden også løbet fra mig og jeg skulle fange et tog til kbh så ingen 3 forsøg til mig, ikke at jeg har så stor en tiltro til at det ville ændre noget).

Mad i maven og tilbage til træningslokalet, på trods af ingen træning, ingen mad og dehydringen så fik jeg da 10kg mere i squatten end sidste år :smile:

Link to comment
Share on other sites

Flot brændt igennem RAW :4thumbup:

Mange tak Peter, jeg bilder mig nu ind at væsketabet, vægttabet og den manglende træning var skyld i dødløft kikset og ikke at jeg henter 40+ kg i udstyr i dødløft :tongue:

Træning igår i AUS.

Bænk m pause

5r med 60kg

4r med 72,5kg

3rx2s med 85kg

3rx5s med 90kg

DOHG dødløft

10 singler med 145kg

Bænk m pause

5r med 65kg

5r med 77,5kg

4rx4s med 90kg

Hyggelig træning idag med ANTO

Low incline bænk

8r med 50kg

4rx6s med 70kg

Squat

6r med 60kg

5rx4s med 90kg

EZ curls

8rx2s med 42,5kg

6rx2s med 42,5kg

Dips

6rx5s

Link to comment
Share on other sites

Træning

Bænk m pause

6r med 60kg

5r med 72,5kg

4rx2s med 85kg

3rx2s med 90kg

2rx2s med 95kg

1rx2s med 102,5kg

2rx2s med 95kg

3rx2s med 90kg

4r med 85kg

5r med 77,5kg

6r med 72,5kg

7r med 65kg

8r med 60kg

Chin ups m smal OH

6rx4s

Front Squat

5rx3s (stadigvæk syret til i benene og det blev kun værre efter et par sæt her)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share