Tind´s Log


Tind
 Share

Recommended Posts

Træning i Nordland

Ikke noget specielt program, men har stadigvæk problemer med hoften så mest pres

Bænk

8r med 50kg

5r med 80kg

3r med 100kg

3r med 110kg

2rx5s med 115kg

10r med 100kg

+ grønne bands under bænken

5r med 50kg

5r med 70kg

3rx2s med 80kg

2rx2s med 90kg

gallotine bænk

10rx4s med 50kg

Pulldown

8rx6s med forskellige vægt

+ lidt curls

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

... Både skader og en snarlig eksamen (+damer :innocent: ) har taget det meste af min tid...

Hej unge mand.

Jeg håber ikke dine skader holder dig for længe fra træningen. Det er jo imponerende præstationer så jeg vil savne dine opdateringer!

Og det med damer forstår jeg så udemærket kan blive et meget stort problem. Med de billeder og videosekvenser hvor jeg har set dig, så virker du til at være yderst sympatisk og charmerende - så jeg forstår godt at pigerne er svære at holde fra døren! :smile:

Rigtig god fredag Tind!

Taurus

PS: Husk træningen har forrang frem for piger - som bekendt: først yde, så nyde! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej unge mand.

Jeg håber ikke dine skader holder dig for længe fra træningen. Det er jo imponerende præstationer så jeg vil savne dine opdateringer!

Og det med damer forstår jeg så udemærket kan blive et meget stort problem. Med de billeder og videosekvenser hvor jeg har set dig, så virker du til at være yderst sympatisk og charmerende - så jeg forstår godt at pigerne er svære at holde fra døren! :smile:

Rigtig god fredag Tind!

Taurus

PS: Husk træningen har forrang frem for piger - som bekendt: først yde, så nyde! :wink:

Det er vise ord Taurus og de er taget til efterretning :smile: ... Som Stegger sagde idag så er det iorden at man løber hornene af sig efter et langt forhold og det tror jeg også jeg har trængt til.

Spørgsmålet er om det er damerne der er skyld i dine skader :cool:
Til en vis grad :blush:
Link to comment
Share on other sites

Træning

Lidt hård omgang. Som medlem af Juras festudvalg var jeg mødt ind kl 17 for at stille op og stå i bar til vores julefest, var færdig kl 00.30 hvorefter jeg tog på arbejde nede på et lokalt diskotek og fik fri kl 7.30 ... fangede nogle timer og mødtes så med Conscience til en rigtig hyggelig fælles træning i Nordlands tomme lokaler (Rart med træning til rigtig musik for en gangs skyld).

Bænk

8r med 60kg

5r med 80kg

3r med 100kg

3r med 110kg

3rx5s med 115kg ( tunge, men jeg er jo heller ikke på toppen)

10r med 100kg

+ grønne bands

3r med 50kg

3r med 70kg

3rx3s med 80kg

Pull downs

8rx5s med div kg

+ lidt biceps

Link to comment
Share on other sites

Laver lige en sammenligning mellem et bybillede fra 3 år siden og en fra en måned siden. Gutten som er med på begge billeder, har samme størrelse idag som dengang og kan bruges som "målestok"

2004 marts 71kg :

showphotoaspww5.th.jpg

2006 Oktober ~89kg

full_632979032157298001.jpg

2006 Juli ~88kg

full_632899912733841250.jpg

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Oppe i Nordland i tiden :tongue:

Nej har haft en ½ lang pause henover vinteren og op i januar og er startet ligeså stille op med noget fullbody med lav vægt og så øget hver uge. Efter at have ramt loftet styrkemæssigt, er jeg hoppet på en TJ single cyclus i dødløft og nogle eksplosive trippler i bænken.

vægten ligger stabilt på omkring 88-90 kg

Det har ikke været det store jeg har løftet og har ikke rigktig tænkt på at opdatere loggen med de helt små kg :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det der jo intet unormalt i, Jeppe er et omvandrende spørgsmåls tegn. :innocent:

Ingen protester herfra :tongue:

Træning i Nordland

Løb derop og hjem (og fik en sørgelig bekræftigelse af min frygt for hvor skidt det stod til med konditionen)

Dødløft (sumo)

5r med 50kg

3r med 90kg

3r med 140kg

3 singler på 190kg (pænt ironisk at jeg efter 3 single lige ville smide nogle skiver hen til bænken så den var lige til at gå til bagefter og jeg så pludselig kan mærke min ryg låser 1 sek da jeg bukker mig efter en 5kg skive :crazy: ... derfor stoppe jeg på 3 singler, ville ellers have haft 5, men er ikke ude på at tage chancer. Som jeg skriver det her, er ømheden/smerten dog næsten væk)

Bænk

8r med 50kg

5r med 80kg

6 singler på 110kg (stilren og ikke så tunge som forventet .. pragtfuldt, har ikke været over 95 i 3 måneder)

de 6 singler blev suersettet med

db curls

15r med 15kg

13rx5s med 15kg

dips

10rx6s

supersettet med

guillotine bænk

10rx6s med 50kg

Benspark maskine (ingen kg på men noget tungere at danse med en den tilsvarende udgave i AUS)

8r med 6klodser

8rx3s med 8 klodser

Søren Lind smider ved hvert sammenfaldende træningspas, en kommentar om at jeg aldrig kommer til at sætte min fod i 82,5kg klassen igen ... han er tæt på at vække min ungdommelige trods, sådan at jeg faktisk ender med at tage turen derned selvom jeg havde planlagt at blive i 90 :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Halløj

Godt at se du er i gang igen; omend noget ær'werlig... :tongue:

Ærligt talt så tror jeg ikke, der går ret lang tid, før du er oppe på de tunge vægte igen. Du er jo en ung mand, og du har en god træningsmoral og -vilje, når der ikke lige går for meget disko i det :laugh:

Jeg glæder mig i hvert fald til at følge din træning igen :smile:

Morten

Link to comment
Share on other sites

Halløj

Godt at se du er i gang igen; omend noget ær'werlig... :tongue:

Ærligt talt så tror jeg ikke, der går ret lang tid, før du er oppe på de tunge vægte igen. Du er jo en ung mand, og du har en god træningsmoral og -vilje, når der ikke lige går for meget disko i det :laugh:

Jeg glæder mig i hvert fald til at følge din træning igen :smile:

Morten

Mange tak Morten ... har som sagt været igang med træning igen (skal også dødløfte for Nordland her til liga den 28.) Men vægtene har jeg simplethen holdt så lavt at jeg ikke rigtig har kunne motivere mig til føre log over det.

Regner med vi snart får dig at se på de 300 i dødløft :superman: (eller frontsquat ... hva du nu lige føler for :smile: )

Link to comment
Share on other sites

Træning i Nordland

ok solo omgang tidlig på dagen (så din sms for sent ANTO), med fuld drøn på Manowar uden at skulle bekymre sig om konfliktsøgende pindarme med mindreværdskomplekser :smile:

Dødløft (med bælte på singlerne, da lænden ikke var helt ok fra sidst (men næsten))

5r på 50kg

3r på 90kg

15 singler på 140kg

Bænk (1) supersettet med db curls (2)

1

8r med 60kg

6rx6s med 80kg

2

12rx6s med 15kg

SQ walkouts (1) supersettet med 45 graders CG incline pres (2)

1 med 3rep kvart SQ

70

110

150

3 x 200

2

8rx5s med 50kg

Link to comment
Share on other sites

Lad mig lige tjekke... Med en ikke helt god lænd, skulle du lige køre dødløft samt op og lave tunge partial squats, endda efter lænden blev trænet ved dødløften?

:unsure:

haha ja, det lyder nok af mere end det er. Ryggen fik en lille fiber, og er gået fra at være lidt irriterende fredag til stort set ikke at kunne mærkes idag.

Der var ikke irritation iforbindelse med udøvelsen og jeg kan ikke mærke at træningen har haft nogen negativ effekt på lænden nu ... jeg har haft en del fiberspræninger gennem tiden ved håndbold og løb i militæret og har altid trænet igennem dem på halv blus uden af det har kostet (squatsene idag var ikke tunge på den ROM jeg opererede i :tongue: )

Hvis jeg fik den mindste mistanke om at lænden ikke var i konstant bedring, ville jeg droppe træningen i en periode :smile: (tror generelt bare jeg fik det til at lyde være end det var)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share