Spritus??


lonelyone
 Share

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

TLR's signatur er: " I form med Ceres fad". Spørgsmålet for tiden er dog ikke om han drikker...

Crawdaddy skulle efter sigende drikke som en svagpisser.  :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Craw har dog østeuropæiske rødder, så talentet er der. :laugh:

Tror kun jeg har hørt at han har været fuld 1 eneste gang i de par år jeg har haft kendskab til ham. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hej...

Jeg kom til at tænke på om mr. fitness og folk fra DM i BB overhovedet slår sig løs og hælder umenneskelige mængder spiritus ned i ganen??

<{POST_SNAPBACK}>

De er såmend ikke så hellige, nogen af dem sniffer også coke i ny og næ.

Men det er da klart, at den slags ikke er en standart torsdag til lørdag beskæftigelse når man er på det niavo.

Link to comment
Share on other sites

skal folk med så meget muskelmasse ikke have helt åndsvage mængder alkohol ind før de bliver berusede? jeg har faktisk tit spekuleret på hvor meget sådan nogle som st pauli, MASS, Everlast og de andre dygtige BB kunne drikke på en bytur - det kan ikke være småting :king:

jeg har altid antaget at grunden til man også tester for narko er at man frygter at folk tager det som erstatning for alkohol idet det dels er dyrt med alkohol men også giver det helt abnorme tømmermænd. er det helt ude i skoven? misforstå min nu ikke - jeg tror ikek de ovenfor nævnte er på stoffer men man kunne da frygte at stoffer er udbredt i en sport hvor alle kan drikke 2 liter vodka med sig selv uden at gå under bordet. på et tidspunkt må det jo efterhånden blive sundere at tage narko en alkohol fordi de skal drikke så storer mængder.

men som sagt så er det ikke møntet på de ovenfor nævnte :smile:

De er såmend ikke så hellige, nogen af dem sniffer også coke i ny og næ.

Men det er da klart, at den slags ikke er en standart torsdag til lørdag beskæftigelse når man er på det niavo.

hvordan ved du det? altså at der er nogle af dem der sniffer coke?

Edited by Don Nors
Link to comment
Share on other sites

skal folk med så meget muskelmasse ikke have helt åndsvage mængder alkohol ind før de bliver berusede? jeg har faktisk tit spekuleret på hvor meget sådan nogle som st pauli, MASS, Everlast og de andre dygtige BB kunne drikke på en bytur - det kan ikke være småting :king:

Nu er jeg jo en bette lort på et par og firs kg... :tongue:

Det med alkohol afhænger af kropsvægt/blodvolumen, men også i høj grad om træning. I mine yngre dage kunne jeg drikke betydeligt mere end jeg kan nu, til trods for en lavere kropsvægt.

Personligt holder jeg mig helt fra stoffer (skal ikke sige mig fri for at have røget en pibe i gym, men det kan tælles på en enkelt hånd). Tror også fuldt og fast på, at hvis man er typen der tager stoffer i weekenden er man også LANGT mere tilbøjelig til at tage AS.

STOFFER ER FOR DEM DER IKKE KAN DRIKKE NOK BAJERE!

SKÅL! :4drunk:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

skal folk med så meget muskelmasse ikke have helt åndsvage mængder alkohol ind før de bliver berusede? jeg har faktisk tit spekuleret på hvor meget sådan nogle som st pauli, MASS, Everlast og de andre dygtige BB kunne drikke på en bytur - det kan ikke være småting :king:

Nu er jeg jo en bette lort på et par og firs kg... :tongue:

Det med alkohol afhænger af kropsvægt/blodvolumen, men også i høj grad om træning. I mine yngre dage kunne jeg drikke betydeligt mere end jeg kan nu, til trods for en lavere kropsvægt.

Personligt holder jeg mig helt fra stoffer (skal ikke sige mig fri for at have røget en pibe i gym, men det kan tælles på en enkelt hånd). Tror også fuldt og fast på, at hvis man er typen der tager stoffer i weekenden er man også LANGT mere tilbøjelig til at tage AS.

STOFFER ER FOR DEM DER IKKE KAN DRIKKE NOK BAJERE!

SKÅL! :4drunk:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

HØRT! Cheers! Og så i seng inden en skoledag og en instruktørvagt :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hej...

Jeg kom til at tænke på om mr. fitness og folk fra DM i BB overhovedet slår sig løs og hælder umenneskelige mængder spiritus ned i ganen??

<{POST_SNAPBACK}>

De er såmend ikke så hellige, nogen af dem sniffer også coke i ny og næ.

Men det er da klart, at den slags ikke er en standart torsdag til lørdag beskæftigelse når man er på det niavo.

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::blink::blink:

Gælder det ikke ALLE mennesker!!

Vel ikke kun BB'er og fitness.... ellers nice holdning at have til det!

Og NEJ - jeg drikker ikke og sniffer heller ikke coke!

Link to comment
Share on other sites

Omkring det med vægt+alkohol.

Store bodybuildere og fede mennesker kan tage væsentlig mere alkohol før de bliver fulde fordi der er flere kg at fordele alkoholen på, men når først de er blevet stive går det nøjagtig lige så hurtigt som med alle andre. Så det kan vidst kun anvendes i en drikkekonkurrence.

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Efterhånden som jeg er blevet større p.g.a af træning, kan jeg drikke en del mere, end før - og det er selvom det er meget sjældent jeg drikker efterhånden. Så tror da at man kan hælde en del mere indenbords.

Nemesis i form af tømmermænd er dog ækvivalent med mængden af indtaget alkohol - skulle jeg hilse og sige.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har drukket en gang i år til min mors fødselsdag, men ellers er jeg helst fri. Har drukket min del i gymnasiet og i mine yngre dage og efterhånden gider jeg det ikke mere. Jeg har dog aldrig sniffet kokain eller taget andre former for narko. Det eneste jeg har prøvet har været pot, men det er ikke lige mig.

Link to comment
Share on other sites

En anden ting, til dem som helt er stoppet med at drikke.

En af mine venner gik fra et almindeligt alkoholforbrug i den højere ende (stegt hver weekend) til ingen alkohol overhovedet i en periode.

Han påstod selv at han mentalt kunne mærke at han ændrede sig meget efter et par måneder. Fik bedre koncentrationsevne, velvære osv.

Jeg synes det lyder lidt drastisk. Kan selv mærke at jeg træner mere effektivt efter en alkoholfri weekend, men at det ligefrom skulle betyde noget så markant lyder lidt vildt.

Hvad er jeres erfaringer? (jeg kvitter alkohol i foråret, så kunne være fint med lidt motiverende ord)

Link to comment
Share on other sites

Traf sidste år den beslutning om ikke at drikke, så siden nytår har jeg ikke drukket en dråbe alkohol.

Der var dog lige i sidste uge, hvor jeg drak i anledning af føsdag og at jeg blev udlært, og har hele tiden sagt at jeg ville drikke når jeg blev udlært. Men kan virkelig ikke se det sjove i det, og jeg kan sagtens more mig i byen uden at behøves at drikke, faktisk syntes jeg det er sjovere uden alkohol. Så regner bestemt ikke med at jeg skal drikke igen :smile:

Men det kan jo være jeg ændrer mit syn på det om nogen år, hvor mit liv måske får andre prioriteter/kvaliteter :wink:

Og så køre min træning meget bedre, og jeg får en hel del flere fornuftige kcal indenbors når jeg ikke drikker :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med dig Granhof. Jeg vil ikke formærme nogle, men hvis man ikke kan have det sjovt uden alkohol i læssevis, ja så er det ærlig talt lidt sølle efter min mening. De fleste som siger det, har oftest aldrig prøvet at være i byen uden at være stiv.

Men selvfølgelig, hvis ens byture kun går ud på at råbe, skrige, opføre sig åndsvagt og ende turen på knæene foran toilettet, ja så kan jeg godt se det ikke går uden alkohol :smile:

Der er jo heller ikke noget i vejen for, at man kun drikker 1-2 øl udover en aften og så ovenikøbet er så frisk oven i hovedet, at man ikke laver/siger ting man fortyder dagen efter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med dig Granhof. Jeg vil ikke formærme nogle, men hvis man ikke kan have det sjovt uden alkohol i læssevis, ja så er det ærlig talt lidt sølle efter min mening. De fleste som siger det, har oftest aldrig prøvet at være i byen uden at være stiv.

Men selvfølgelig, hvis ens byture kun går ud på at råbe, skrige, opføre sig åndsvagt og ende turen på knæene foran toilettet, ja så kan jeg godt se det ikke går uden alkohol :smile:

Der er jo heller ikke noget i vejen for, at man kun drikker 1-2 øl udover en aften og så ovenikøbet er så frisk oven i hovedet, at man ikke laver/siger ting man fortyder dagen efter.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har prøvet at være i byen ædru, og det var bestemt ikke sjovt. Og ja, jeg er sølle. :4thumbup:

Men egentligt så synes jeg at alkohol også kan benyttes selvom man ikke skal i byen. Efter en six-pack sådan en stille onsdag aften, så ændrer ens tanker sig synes jeg. Man tænker mere overordnet, for tingene på afstand, kan bedre se propertionerne. Og musik lyder altså bare bedst efter en six-pack, sådan er det.

Link to comment
Share on other sites

Man bør IKKE fastslå, at livet ikke er det samme uden alkohol, før at man har levet helt uden i et par måneder. Det kommer, selfølgelig, også an på hvordan man håndterer det, for nogles vedkommende, tomme tidsrum fredag, og lørdag aften, som opstår, hvis man ikke vil gå i byen uden at drikke. Selv har jeg indkasseret stor lyksalighed, alene ved at leve med så meget integritet, at jeg nægter at gå på kompromis med f.eks. mit helbred i nogle af livets facetter! (selfølgelig begrænset af verden omkring mig, jeg cykler altid istedet for at køre i bil, og forurene, men det ændrer ikke på det faktum at millioner af mennesker dagligt kører i bil). Ligeså mener mange observerende at jeg ikke har glæder i livet, fordi at jeg aldrig spiser f.eks. slik, de forstår blot ikke, at glæden i sig selv ved at have så meget kontrol over sine egne handlinger at man kan lade være, overgår glæden ved at kaste piratos i skroget med, ja ikke bare 20%, men 5000%!

Link to comment
Share on other sites

Traf sidste år den beslutning om ikke at drikke, så siden nytår har jeg ikke drukket en dråbe alkohol.

Der var dog lige i sidste uge, hvor jeg drak i anledning af føsdag og at jeg blev udlært, og har hele tiden sagt at jeg ville drikke når jeg blev udlært. Men kan virkelig ikke se det sjove i det, og jeg kan sagtens more mig i byen uden at behøves at drikke, faktisk syntes jeg det er sjovere uden alkohol. Så regner bestemt ikke med at jeg skal drikke igen  :smile: 

Men det kan jo være jeg ændrer mit syn på det om nogen år, hvor mit liv måske får andre prioriteter/kvaliteter  :wink: 

Og så køre min træning meget bedre, og jeg får en hel del flere fornuftige kcal indenbors når jeg ikke drikker  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ha, ha... Det var sgu en godt fest sidste weekend gamli, godt at se dig ENDELIG drikke igen. Du var godt nok wasted dagen eften, vi stod og hamrede på de soveværelsesvindue, men du snorkede sgu bare videre, LOL... Du var fandme ringe den dag.

Men jeg er enig, fx i går fik jeg lige et par pils med mine arbejdskollegaer (måske lidt for mange), men det endte med lidt spiritus kørsel hjem (totalt åndssvagt) :devil: , men sket er sket. Men i morges var jeg godt nok ikke særlig klar i hovedet, men kom op og træne, men for satan hvor er man slatten efter sådan en dag.

Men jeg stopper ikke med at drikke, jeg har bare skåret kraftigt ned på det, så nu kan det godt gå lang tid i mellem det sker, og kan klart mærke forskel fx mandag morgen :laugh: .

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig med dig Granhof. Jeg vil ikke formærme nogle, men hvis man ikke kan have det sjovt uden alkohol i læssevis, ja så er det ærlig talt lidt sølle efter min mening. De fleste som siger det, har oftest aldrig prøvet at være i byen uden at være stiv.

Men selvfølgelig, hvis ens byture kun går ud på at råbe, skrige, opføre sig åndsvagt og ende turen på knæene foran toilettet, ja så kan jeg godt se det ikke går uden alkohol smile.gif

Der er jo heller ikke noget i vejen for, at man kun drikker 1-2 øl udover en aften og så ovenikøbet er så frisk oven i hovedet, at man ikke laver/siger ting man fortyder dagen efter.

Jeg vil sige en bytur ikke er det samme hvis man ikke drikker en passende mængde. Ihvertfald ikke hvis man har det som jeg. Jeg bliver meget mere åben, positiv og afslappet når jeg får noget at drikke. Og man behøver ikke at opføre sig åndssvagt bare fordi man drikker sig total bacardi ;)

Er enig med dig Torben F., verden ser anderledes ud efter et par øl. For mig er det dog mest dagen efter med tømmermændene jeg filosofere og skriver mine mails :p De bliver altid lidt mere spændende sådan. Man føler sig ofte lidt klogere og det hele virker lidt simplere ;)

Link to comment
Share on other sites

3-4 uger uden alkohol, så begynder det at virkelig at kunne mærkes på eens træning; jeg har tidligere haft den holdning at alkohol ikke har nogen indvirkning på træning, og til en vis grænse mener jeg det stadigvæk - hvis man altså kan få revet sig afsted.

Jeg ryger dog efterhånden i groft aflåst sideleje efter en druktur idag (det er sgu nok alderen) - og skal virkelig bruge lang tid på at komme tilbage i kampen, ikke at jeg misser træningen, men er temmelig kvæstet i hele kroppen.

MEN jeg kan sgu godt lide at få en lille een; det er en lille virkelighedsflugt og jeg er så pænt ligeglad med en fyr som Jonas der mener at det er ih-åh så forkasteligt - det er sgu rart at få en lille afstand til virkeligheden engang imellem.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Nu er jeg jo også bare en lille lort på 80kg og ikke nogen stor bb´er, men der ryger da også bajere og sprut ned hver weekend - Og en lille pind i ny og næ, er jeg skam heller ikke for ophøjet til :wink:

Men det er jo de valg man træffer.. Jeg kan godt lide at træne, men ville aldrig tilsidesætte mit liv eller på andre måde mine sociale aktiviteter for noget der kunne gavne min træning lidt - For når alt kommer til alt, er det trods alt bedre at have sine gode venner og et godt socialt netværk, end det er at have end ond fysik :wink:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share