Spritus??


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Nu er jeg jo også bare en lille lort på 80kg og ikke nogen stor bb´er, men der ryger da også bajere og sprut ned hver weekend - Og en lille pind i ny og næ, er jeg skam heller ikke for ophøjet til  :wink:

Men det er jo de valg man træffer.. Jeg kan godt lide at træne, men ville aldrig tilsidesætte mit liv eller på andre måde mine sociale aktiviteter for noget der kunne gavne min træning lidt - For når alt kommer til alt, er det trods alt bedre at have sine gode venner og et godt socialt netværk, end det er at have end ond fysik :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Man kan vel også have gode venner og et godt socialt netværk uden, at der nødvendigvis skal være alkohol indblandet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest PlayboY

Jo, det kan man sagtens - Det var også lidt forkert formuleret.

Mit indtryk er bare, at der rent faktisk er mange som afskærer sig fra sociale aktiviteter pga. deres træning.

F.eks. har de ikke har lyst til at tage til en fest, og der kan jo være flere grunde:

1. De gider ikke drikke, og derfor gider de ikke til fest fordi alle andre drikker

2. De gider ikke bruge hele aftenen et andet sted, for så kan de jo slet ikke få nok mad og nok prots :w00t: - Og det går jo virkelig ikke - Så hellere blive hjemme alene og få sine proteiner :tongue::wink:

3. De gider ikke være sent oppe, for man skulle jo nødig få for lidt søvn - Så restituerer man jo ikke ordentligt

Og sådan lidt andre eksempler.

Jeg synes det er fint nok hvis folk ikke har lyst til at drikke - Men jeg kan virkelig ikke forstå folk som har lyst til at drikke og feste, men som ikke gør det pga. af deres træning.

Så kan man sidde som 60 årig og se tilbage, og fortryde man gik glip af så meget som ung, fordi man sad derhjemme pga. ens træning :wink:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Man kan vel bare drikke og træne samtidig, altså en øl imellem sætpauserne? :bigsmile:

Jeg vil træne for at leve, ikke omvendt, så hvis jeg en gang imellem får lyst til at bulre med drengene, så gør jeg det, og det er da pisseskægt når det endelig sker. :cooldance:

Edited by Henning Friis
Link to comment
Share on other sites

jonas: Hvorfor nedgøre andre bare pga. andre holdninger??

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg konstaterer blot at denne uselvstændige slatne narkomanstil koster samfundet milliarder af kroner!

<{POST_SNAPBACK}>

Næhhh, endnu en nyudklækket pode, fra Onkel Jørgens anstalt. Hvor kært.

<{POST_SNAPBACK}>

Ha, ha! Så snart at nogle formår blot at tænke sig en anelse om, er det straks anstaltsafkom, fanatikere osv. det minder lidt om, når de tossede muslimer stener dem der tænker blot en enkelt selvstændig tanke..... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Næhhh, endnu en nyudklækket pode, fra Onkel Jørgens anstalt. Hvor kært.

nemlig. Og staten får sgu en god portion penge ind på den konto så det er vist ikke noget at brokke sig over.

Og der er forskel på en alkoholiker og så på en ung fyr som går ud fester i weekenderne.

<{POST_SNAPBACK}>

Hver 3. time dør en dansker af druk, det er selfølgelig fuldkommen utænkeligt at alle disse skulle være såkaldte "alkoholikere" (hvilket i selfølgelig allesammen er), omend tanken er spændende, så kunne vi komme af med dem i en fart!

Link to comment
Share on other sites

Nå jonas, du er lige sat på ignore i min verden :) det er fint du ikke gør det, det er din egen sag.

Don Nors:

skal folk med så meget muskelmasse ikke have helt åndsvage mængder alkohol ind før de bliver berusede? jeg har faktisk tit spekuleret på hvor meget sådan nogle som st pauli, MASS, Everlast og de andre dygtige BB kunne drikke på en bytur - det kan ikke være småting 

Jeg kan ihvertfald drikke en sjat, ved ikke om det er pga. muskelmassen eller om det er konditioneringen, men f.eks. til firmajulefrokosten, der var jeg i almindeligt godt humør, da resten var fuldstændig blæst og fløj rundt i lamperne. Jeg kan også fortsætte i det uendelige tilsyneladende, jeg bliver fuld - men ikke sådan at jeg vælter rundt eller noget. Det værste jeg oplever er blackouts nogle gange.

Edited by EverLast
Link to comment
Share on other sites

Næhhh, endnu en nyudklækket pode, fra Onkel Jørgens anstalt. Hvor kært.

nemlig. Og staten får sgu en god portion penge ind på den konto så det er vist ikke noget at brokke sig over.

Og der er forskel på en alkoholiker og så på en ung fyr som går ud fester i weekenderne.

<{POST_SNAPBACK}>

Hver 3. time dør en dansker af druk, det er selfølgelig fuldkommen utænkeligt at alle disse skulle være såkaldte "alkoholikere" (hvilket i selfølgelig allesammen er), omend tanken er spændende, så kunne vi komme af med dem i en fart!

<{POST_SNAPBACK}>

Så må du jo hellere lade være med at drikke :tongue: ..... og lade os andre dø i fred :cooldance:

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Bare fordi du er en ualmindelig kedelig person Jonas, så lad være at svine os andre til - Du er 18 år, og synes at alle der drikker er nogle narkomaner og idioter.. Så kan du sgu ikke have nogen venner - Men det generer vi dig jo heller ikke med :wink:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Hey Jonas

Skal du ikke bare holde dig over på FF sammen med din ven Onkel Jørgen.

Så kan du spamme der over i stedet for at gører det her

<{POST_SNAPBACK}>

LOL :smile:

Jeg knokler med at lære mig selv kunsten at drikke 3øl og stoppe dér.

Nyder god øl og satser på at moderat indtag ikke ødelægger min træning.

3øl er nok til at man har været med i det sociale men ikke straffes dagen efter, men ofte er det squ svært at folde sig i skindet (spørg Moos om min træningsmoral om søndagen :tongue: ).

Anyway alkoholfrie træningsperioder er langt mere effektive. Hvis man holder sig helt væk fra byen så undgår man søvnmanglen og fungerer langt bedre!

Mine led og generelle restitution er bare bedre uden ugentlige byture.

Skaf jer en kæreste så byturene kan begrænses til byture af social karakter (gutterne og sånn). Dermed undgår man at skulle ud på jagtmarkerne efter den næste midlertidige kærlighed hver weekend.

Link to comment
Share on other sites

En af grundene til at det er dødsygt at gå i byen når man ikke drikker, er at alle er totalt stive og lamme at høre på. Der er ikke meget ved at hænge ud med folk, der fatter minus pga sprut, når man ikke selv er fuld og hvis man ikke gider at drikke, forekommer alle andre ufattelig idiotiske :laugh: Spild af tid efter min mening.

En anden ting er at man herhjemme ofte først går i byen omkring kl 01, fordi alle skal være maxstive inden de tager afsted, så reelt er man der kun i 2-3 timer. Dvs. man får smadret sin dagsrytme fuldstændig for at få fornøjelsen af at se på fulde idioter i ca 2-3 timer :firebounce: Weeeee, det er fandme feee' :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nå jonas, du er lige sat på ignore i min verden :) det er fint du ikke gør det, det er din egen sag.
DBM:

skal folk med så meget muskelmasse ikke have helt åndsvage mængder alkohol ind før de bliver berusede? jeg har faktisk tit spekuleret på hvor meget sådan nogle som st pauli, MASS, Everlast og de andre dygtige BB kunne drikke på en bytur - det kan ikke være småting 

Jeg kan ihvertfald drikke en sjat, ved ikke om det er pga. muskelmassen eller om det er konditioneringen, men f.eks. til firmajulefrokosten, der var jeg i almindeligt godt humør, da resten var fuldstændig blæst og fløj rundt i lamperne. Jeg kan også fortsætte i det uendelige tilsyneladende, jeg bliver fuld - men ikke sådan at jeg vælter rundt eller noget. Det værste jeg oplever er blackouts nogle gange.

<{POST_SNAPBACK}>

EverLast ..... Det der er da vist ikke min quote!?! :wink:

Link to comment
Share on other sites

Bare fordi du er en ualmindelig kedelig person Jonas, så lad være at svine os andre til - Du er 18 år, og synes at alle der drikker er nogle narkomaner og idioter.. Så kan du sgu ikke have nogen venner - Men det generer vi dig jo heller ikke med  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu håndterer vi, heldigvis, denne herlige ytringsfrihed, så jeg skriver selfølgelig præcis hvad jeg lyster, til hvem jeg lyster, - iøvrigt er der IKKE læsetvang!

Hey Jonas

Skal du ikke bare holde dig over på FF sammen med din ven Onkel Jørgen.

Så kan du spamme der over i stedet for at gører det her

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor i alverden skulle jeg det? Det er tydeligt for enhver at her er fyldt med pattebørn, der har brug for en kyndig pædagog!

En af grundene til at det er dødsygt at gå i byen når man ikke drikker, er at alle er totalt stive og lamme at høre på. Der er ikke meget ved at hænge ud med folk, der fatter minus pga sprut, når man ikke selv er fuld og hvis man ikke gider at drikke, forekommer alle andre ufattelig idiotiske :laugh: Spild af tid efter min mening.

En anden ting er at man herhjemme ofte først går i byen omkring kl 01, fordi alle skal være maxstive inden de tager afsted, så reelt er man der kun i 2-3 timer. Dvs. man får smadret sin dagsrytme fuldstændig for at få fornøjelsen af at se på fulde idioter i ca 2-3 timer :firebounce: Weeeee, det er fandme feee' :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Playboys holdninger dækker mine fuldstændigt her.

Jeg kunne ikke længere finde på, at sige nej til ting, pga det evt. skulle gå ud over min træning.

Jeg gjorde selv tilbage i mine cykelrytter-dage, men det er simpelthen bare for fanatisk.

Jeg fortryder mange af de ting, jeg ofrede for træningen, og det vil jeg aldrig gøre igen.

Link to comment
Share on other sites

jonasm:

Ja, for hvem verden er for stor og farlig, og kommunikationen med andre mennesker er for pinlig, er det dejligt at kunne forholde sig til noget til enkelt som en pinlig dinglevand, - helt ligesom at narkomanen kan forholde sig til sit dope! raisebrow.gif

Jeg går ud fra at den var rettet på mig.

Det var dog egentlig fantastisk som du kunne få blæst mit indlæg fuldstændig ud af proportion og ud af sammenhæng.

Dit ytringsfriheds argument er måske heller ikke særlig anvendeligt på et debatforum. Du bruger det jo bare som argument for at svine folk og ikke argumentere videre for det. Hvilket jeg ikke synes er specielt konstruktivt her.

Min Narkoman agtige tilgang til alkohol er der nok ikke så meget at gøre ved, men jeg ved dog at den langt mildere end mange, mange andres, der sjovt nok ikke bliver narkomaner eller det der ligner. Men det behøver du jo ikke at argumentere for, da du jo ikke har læsetvang...

Jeg kommer helt til at tænke på Scott fra South Park når jeg tænker på dig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share