Ondt i håndleddet


LaMotta
 Share

Recommended Posts

Hey Alle MOL'er

Jeg har ondt i mit venstre håndled :dry: - tror det skyldes overbelatning ved Bænkpress - ville derfor høre om der er andre der har oplevet noget lignende, det gør ondt, men jeg kan sagtens se bort fra smerten og træne. Det gør bare konstant ondt og forværres hvis jeg bøjer i håndleddet.

Kunne jeg evt. bruge håndledsstøtte el. noget??

Link to comment
Share on other sites

Hey Alle MOL'er

Jeg har ondt i mit venstre håndled  :dry:  - tror det skyldes overbelatning ved Bænkpress - ville derfor høre om der er andre der har oplevet noget lignende, det gør ondt, men jeg kan sagtens se bort fra smerten og træne. Det gør bare konstant ondt og forværres hvis jeg bøjer i håndleddet.

Kunne jeg evt. bruge håndledsstøtte el. noget??

<{POST_SNAPBACK}>

Havde samme problem, begyndte at bruge støttebind, det hjalp.

Skal bare huske at bruge nogle UDEN elastik og at de skal bindes så stramt at det bliver svært at bøje i håndledet

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

hvis du er højre-håndet, kan det godt have noget at gøre med, at venstre altid vil være den svageste side på kroppen, både når det gælder arme og ben (knæ) :4smartass:

jeg har også overanstrengt mig. dog ikke ved bænkpres, men ved for hårdt arbejde, det er i begge håndled.

tror ikke det går over ved at bruge støttebind, det hjælper KUN når du træner.

du skal holde det helt i ro. så kan det først gå over..

PAS PÅ! ikke at overanstrenge det igen.. så kan du rissikere at det aldrig vil gå væk igen.. (ligesom mig)

Link to comment
Share on other sites

Det er ofte når man har ondt i håndled at der typisk er tale om en inflammation. Hvis det er tilfældet kan du bruge alle de støttebind du vil, men det er kun ro og hvile der vil hjælpe. Desuden tager det ret lang tid inden et håndled går iorden igen. Det er mest pga at det er et led, som næsten altid er aktivt.

Måske burde du overveje en lille pause, selvom det næppe er det du gerne vil høre... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Masser af gode råd her Polsky!

Du maxer med mig på fredag, og så dekonditionerer du indtil efter nytår. Tag nogle ipren'er hver dag, og hold hånden i ro (ja så er du nødt til at bruge venstre i de sene aftentimer :laugh::nissegrin: ). Så er du klar til at brænde igen i det nye år!

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share