Wrestlere??


lonelyone
 Share

Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

venan, salt og devito> Jeg har ikke fulgt med i det, det interresere mig egentlig ikke, men det jeg appelere i mod er ikke om de har krudten den eller ej, for det skal der nok være nogle der har, men der mere holdningen jeg appelere imod at man ser en med en  smule masse (salt, her snakkes i metaforer :wink: ) og som er cut og det første folk så siger er han er på krudt, det synes jeg ikke virker særligt befordrende når man nu tænker på lonlyone der startede tråden for at finde ud af om han kunne komme til at ligne ham der John Cena.

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen det er da netop konstruktivt. Der blev oprindeligt spurgt om man kunne bygge sådan en fysik og være clean. De fleste af tror ikke deter tilfældet. Og slet ikke når man kan opretholde en form som den han har på det første billede. Der ligger han langt, langt under de 10% BF. Og han er stor.

<{POST_SNAPBACK}>

Det kommer an på om man fra start af har den holdning at han er på krudt, hvilken jeg igen må på pege at jeg egentlig er ligeglad med, jeg synes bare ikke det er konstruktivt at man begynder at snakke krudt ligeså snart en starter en, vedligger et billede og spørg om han kan komme til at ligne manden uden brug af krudt.

Det synes jeg ikke er konstruktivt på nogen måde

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke forstå hvorfor vi skal være ude efter wrestlere. Jeg mener: Rick Rude m.fl. de døde da en naturlig død. Det gør man, når man dør i en alder af 42... (Ca.!)

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: :4thumbup: British bulldog and the list contines, tror owen hart skiller sig lidt ud blandt de tidlige dødsfald i branchen...

Sys generelt det er lidt ærgeligt at wrestlerne har så ærgelig ben, for man må da sige at de bruger dem flittig i deres arbejde... Glemmer aldrig dengang Psycho Sid hopper ned fra ringhjørnet og brækker skinnebenet :w00t:

Kom lige i tanke om at jeg var ved at tabe kæben da jeg så macho man i Spiderman :raisebrow: well somebody been working out lateli, damn han ligner en freak..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

nogen der har noget mere info om bill goldbergs præstationer... har læst han har kørt skrå bænk med 455 pounds/ 205 kg for 8 reps... hvilket jeg syntes er sygt... har selv nogen billeder med ham et eller andet sted hvor han træner skuldre med håndvægte i 50 kiloklassen...

Link to comment
Share on other sites

Sjovt nok at se tråden igen. Med al respekt for craws rigtig lede fysik mener jeg ikke han når op på siden af sådan en som john cena i de sidste par år, der da også har en noget vildere kampvægt. Jeg tror, det er det helt lille mindretal, der kan nå sådan noget her clean:

AAGV178-No309~John-Cena-Posters.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja har set den.. det er simpelthen for vildt... nu ved jeg godt at de wrestlere der bliver kaster rundt med aldrig helt fungere som død vægt.. læg mærke til at big show bøjer knæende inden han bliver løftet... men det er sku stadigvæk raw power fra goldberg...

mht om han er krudtet eller ej, kan man jo aldrig være sikker.. goldberg har selv sagt at han aldrig har taget steroider og det synes jeg virker sandsynligt,, taget i betragtning at han heller aldrig har været 100 % ripped som f.eks batista eller scott steiner...

Jeg kan i øvrigt tilføje at goldbergs far er/var læge (gynekolog).. man må derfor forvente, at han har været fornuftig nok, til at lade være med at råde goldberg til at tage steroider... det kan selvfølgelig også være at han har skrevet testosteron recepter ud fra en side af... men det tror jeg nu ikk.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share