Se stærk ud


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

Bollefed ?? Jeg synes nu ellers han bærer en pæn portion muskelmasse, taget i betragtning at Bud Jeffries er life-time drug-free. Klart, det er dækket af en pænt lag fedt, men bollefed er vel at overdrive lidt. Men det er måske øjet som ser ?? Jeg kunne nu nemt forestille mig ham være temmelig muskuløs, hvis han gik på en diæt.

Men okay, han er stærk! Ikke normal stærk, men Georg Olesen-stærk...

Hvad er forskellen ?? Enten er man stærk eller også er man ikke stærk (selvom det også er en simplificering, da stærk for nogen er slap for andre). At der er forskel i hvordan man bruger sin styrke er en anden ting.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

hmmm jeg vil nu sige at på de billeder til højre hvor han løfter tønden og stenen ser kan direkte fed ud selvom han selvfølgelig også har en masse muskelmasse. Prøv at se hans kinder...hehe :D

Er han ikke præst ham der.....for så har han været med i "Ripley's believe it or not" hvor han trak en bus....

Link to comment
Share on other sites

Ja, han er ihvertilfælde ikke rippet ;)

Jeg forsøger bare at pointere at store muskuløse folk ofte ser federe ud end de egentlig er, hvis de har et lille lag fedt. Prøv at smide 15 kg fedt på Coleman. Så ville han også se bollefed ud (selvom han gør det i forvejen med den roid gut). Hvis man ser på Bud Jeffries lår, så er man ikke i tvivl om at han bærer en pæn portion muskelmasse.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

>TJ

Selvfølgelig er han stærk! Det var nu mere for at få en humoristisk tilgang til de billeder der var vist på siden...

Men jeg synes nu stadig han ser knaldfed ud! MED en ordentlig bunke muskelmasse, men stadig en fed satan...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share