FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

præcis champ, det er klart det mest fornuftige nu du har haft lidt problemer med knæene. Jeg skal nok komme forbi snart og hjælpe dig lidt med teknikken. vi ses

<{POST_SNAPBACK}>

Takker..ser jeg frem til..! Du er jo ved at have ret godt styr på din squat kan jeg læse.. :blush:

Ps. lille update..hoppede lige på vægten her til aften.. 79kg!!! :cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

TRÆNING DEN 24/1 2005

Chinups:

3*8*BW

Chinups - smalt greb:

3*6*BW - stille om rolig i dag..biceps sku at tæsk :cooldance:

Hjælpeøvelse til kugleleddet i skulderen

3*8*10kg til hver skulder

Bænkpres:

1*10*50kg - opvarmning

3*10*70kg - rep PR!!!

Skulder pres - maskine:

1*8*17,5kg (På hver side) - easy

2*9*20kg (På hver side) - easy

Db curl:

2*6*17,5kg

1*7*17,5kg

Vertical Leg-Hip Raise:

3*15*BW

Db incline bench press:

3*10*20kg (Håndvægtene vejer hver 20kg)

Alt for mange mennesker om én EZ-stang så sprang fransk pres over..også squat, da min træningsmakker døjer med en skade i anklen, så han kan ikke køre den..Men har ikke glemt den! :tongue:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 26/1 2005

Bænkpres:

1*10*50kg - opvarmning

2*8*72,5kg - PR!!! :king:

1*9*72,5kg - PR!!! :king: - miss på nr. 10

Chinups:

2*8*BW

1*4*BW - var helt død efter bænk

Cable Close Grip Pulldown

3*8*54kg - easy

Db incline bench press:

1*10*20kg (Håndvægtene vejer hver 20kg) - easy

- Blev utålmodig med min skulder her...så satsede på den var ved at være ok så skiftede til flies :cooldance:

Db incline flies:

1*8*17,5kg

1*6*17,5kg - damn...går sku en del bedre end Db incline bench press, så skal lige vænne mig til øvelsen igen...så kommer rep også med igen.. :devil:

Db curl:

3*8*15kg - easy

Fransk pres:

2*8*30kg + stang - PR!!! :king:

1*6*30kg + stang - miss på nr. 7

Shrugs:

2*8*30kg + stang - easy

Barbell Full Squat:

3*8*60kg - easy

Min skulder klager ikke mere over flies..så nu skal jeg til at køre den igen, så jeg kommer op i kg og rep i den igen...gir sgu godt! :4thumbup: :cooldance:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 28/1 2005

Hjælpeøvelse for mine skuldre:

3*8*10kg

Chinups:

3*8*BW

Chinups close grip

3*6*BW

Bænkpres:

1*10*50kg - opvarmning

3*6*77,5kg - PR!!! :king:

Db incline flies:

3*8*17,5kg - hårde..men det skal de skam også være.. :cooldance:

Lever Seated Crunch:

3*8*45kg - skulle lige have noget afveksling fra Vertical Leg-Hip Raise

Fransk pres:

2*8*30kg + stang - easy

1*9*30kg + stang - PR!!! :king: - miss på nr. 10

Skiftede til Barbell Preacher Curl i dag i stedet for db curl, da der var alt for mange i håndvægtsafdelingen på det tidspunkt..men godt for afvekslingen :4thumbup:

Barbell Preacher Curl:

1*6*27,5kg + stang - Tung! :gal:

1*8*25kg + stang

1*5*25kg + stang - gik pludselig død i denne.. havde lidt svært ved at finde ud af hvor jeg lå i kg...db curl er stadig numero uno for mig! :tongue::dumbbell_lift:

Nu havde jeg jo fat i EZ-stangen så ku jeg ligeså godt fortsætte med Barbell Military Press.. For lang tid siden jeg havde kørt den øvelse - gudeøvelse hehe :blush:

Barbell Military Press:

1*10*27,5kg + stang - easy

1*10*32,5kg + stang - PR!!! :king:

1*12*32,5kg + stang - PR!!! :king: - sidst jeg kørte den var jeg presset ved 30kg! :w00t:

Ville have kørt squat nu, men en fyr ville til at køre skulder press..og der er ikke andre muligheder for squat..så blev nødt til at spring over igen, da han skulle køre mange sæt.. :nonono: Hehe..

Dumbbell Lateral Raise:

3*8*7,5kg

Db shrugs:

3*8*40kg - easy

Alt i alt en rigtig god træning..gode pr's.. SKal snart ha kørt tung triceps så jeg kan finde ud af hvor jeg ligger der.. :cooldance:

FMJ

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 31/1 2005

Chinups:

3*8*BW

Chinups - smalt greb:

3*6*BW

Bænkpres:

1*10*50kg - opvarmning

1*10*72,5kg - Rep PR!!! :king:

1*9*72,5kg

1*8*72,5kg

Db curl:

2*8*17,5kg

1*7*17,5kg

Db incline bench press:

3*8*17,5kg (Håndvægtene vejer hver 17,5kg) - ikke så hård i dag..styrken er ved at komme tilbage i denne øvelse! :4thumbup:

Fransk Pres:

3*6*35kg + stang PR!!! :king: <- fik lige den sidste op..ret presset..men kørte rigtig godt i dag :cooldance:

Barbell Military Press:

1*5*45kg + stang PR!!! :king: - kunne ikke mere her..min benstilling var ikke iorden så belastede lænden for meget..

1*8*42,5kg + stang

1*5*45kg + stang - bredere benstilling og mere styr på det...ingen problemer :4thumbup:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Hey Jesper

Det er da nogen ekstremt gode træninger du laver for tiden champ!!!! Du er inde i en super periode, nu gælder det bare om at få det til at fortsætte så lang tid som muligt.

Dit franskpres og din mili styrke er virkelig god efterhånden. Jeg glæder mig til vi snart skal finde en dag igen og træne sammen, det bliver godt at se dig rykke de lede vægte rundt! Din bænkpres stiger jo også helt vildt for tiden.

En helt anden ting. Tak for en super weekend, du er indbegrebet at alt det jeg finder vigtigt ved en god ven. Det var lidt ligesom gamle dage på højskolen, men alligevel meget anderledes. Du er blevet en rigtig player, altså ment på den gode måde, ikke den type som behandler pigerne dårligt :4thumbup:

Vi ses forhåbenlig snart igen, jeg nyder at være i dit selskab.

mvh Jones :blush:

Link to comment
Share on other sites

Tak Jones :smile:

Ja det går skam godt! Er overrasket hver gang hehe...tror virkelig min kombination af kreatin og fastelavnsboller er vejen frem for øget styrke hehe :w00t: Det virker til, at det er den rette kost! :laugh:

Ja..vi må lige finde ud af en træning snart..ku være cool..gir jo et ekstra boost når Jones aka Stones er med til træningen :cooldance: :4thumbup:

Håber også snart den bænk stiger igen i løbet af en uge eller to..80kg er et pænere tal at træne tungt med! :tongue:

Tak i lige måde champ..det var sgu klasse at give den gas i ægte HH-stil igen.. :4drunk: Ja..det var lidt anderledes..kan vist ikke undgås som tingene er..Men du må jo bare sige til, hvis vi lige skal tage en snak champ.. :smile:

Men gik da meget godt alligevel.. :tongue::laugh::w00t::poking::4jumpy::banana::tongue4:

Ja..vi ses helt sikkert snart...finder lige en dag snart igen! :4thumbup:

FMJ

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil også lige ønske dig god bedring champ :4thumbup:

Det er typisk at man skal være uheldig lige når det går super godt. Men du har nok ikke taget skadet af en deload uge, du vender sikkert endnu stærkere tilbage om nogle få dage!! Bare godt med fastelavnsboller, det er jo vejen frem for dig, du gainer jo ingen fedt ligemeget hvad du æder :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Spis nu lige brød til - alle de PR'er du får fyret af i bænkpress - dét er sgu da NASTY og go' stil...!!  :devil:

Det varer jo ikke længe før du kan battle BONES i patpressen...!!  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak Bravo! Fedt at få god kritik fra en leee mand som dig! :blush:

Men hvis jeg vil op og battle Stones i bænken sku der vist ske en del mere end der gør nu selvom det går godt haha :w00t:

Det er virkelig det ondeste tidspunkt at rende ind i en hjernerystelse på ... det virkede som om at kreatinen var ved at sparke ind (11 pr på 4 træningspas :blink: ) ... men du må bare op på hesten igen.

god bedring herfra.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det stinker sgu...mit hovede er vist kommet over det nu..men min ene hånd er ret fucked endnu..Så tager nok en uges tid inden jeg ka give den gas igen til træning vil jeg skyde på..Men så håber jeg på muscle memory sparker ind igen og en uge væk ikke gør det store, selvom det piner en at være hjemme..

Vi ses i morgen! :smile:

Jeg vil også lige ønske dig god bedring champ :4thumbup:

Det er typisk at man skal være uheldig lige når det går super godt. Men du har nok ikke taget skadet af en deload uge, du vender sikkert endnu stærkere tilbage om nogle få dage!! Bare godt med fastelavnsboller, det er jo vejen frem for dig, du gainer jo ingen fedt ligemeget hvad du æder :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey champ! Ja..hehe...men ik noget at gøre ved desværre.. altid noget mit crash ikke gik værre end det gjorde trods alt hehe.. Ja det håber jeg sgu jeg gør hehe..kan jo håbe kroppen var ved at trænge til en deload uge..selvom det ik lige kunne ses på træningerne endnu hehe..

Hehe..har også lige være hjemme og kampæde alt hvad de havde..fik nogle forundrede blikke fra de forskellig slægtninge da jeg blev ved med at køre ned :laugh: Og har fået flere fastelavnsboller med hjem også selvom fyrseren ike var tømt endnu..så den står på fråder haha :tongue:

Haha..ved jeg nu ikke...lidt kommer der vel på siderne hehe..men håber jeg blir ved men at ha svært ved at tage fedt på..eller kommer jeg jo med i fnuggi-klubben i løbet af no-time at dømme efter mit sukkerindtag haha :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tog lige et mobilpic i weekenden...og sad lige og fandt ud af jeg havde et billede til at ligge som er lidt under et år gammelt...fra marts 2004.. Så lidt er der da sker på trods af ufrivillige pauser.. :blush:

Men regner jeg snart at få taget nogle flere så snart jeg får fat i en med et digi cam.. But here it goes..

Marts 2004

post-5704-1107882188_thumb.jpg

Februar 2005

post-5704-1107882451_thumb.jpg

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Det ser jo super ud champ!! Dit bryst har fået betydeligt mere masse og det har også gjort det har fået en pænere "form". Selvom billederne er lidt forskellige, synes jeg det er tydeligt at se der generelt er meget mere masse på det nye, se bare på holdningen med armene lidt uden for kroppen, på det sidste. Du har jo fået vinger knægt!! Og bf% er stadig god, det vil MAX tage 1-2 måneder at blive fuldstændig skraldet til sommer, du burde kunne nå det på 1.

Det er ærgeligt du ikke har et billede fra lige efter hospitalet, der var du godt nok lille og med en højere bf% end nu. Det er et fremragende "comeback" du har haft, så alt taget i betragtning, kan du vidst være mere end tilfreds med udviklingen.

Link to comment
Share on other sites

Det ser jo super ud champ!! Dit bryst har fået betydeligt mere masse og det har også gjort det har fået en pænere "form". Selvom billederne er lidt forskellige, synes jeg det er tydeligt at se der generelt er meget mere masse på det nye, se bare på holdningen med armene lidt uden for kroppen, på det sidste. Du har jo fået vinger knægt!! Og bf% er stadig god, det vil MAX tage 1-2 måneder at blive fuldstændig skraldet til sommer, du burde kunne nå det på 1.

Det er ærgeligt du ikke har et billede fra lige efter hospitalet, der var du godt nok lille og med en højere bf% end nu. Det er et fremragende "comeback" du har haft, så alt taget i betragtning, kan du vidst være mere end tilfreds med udviklingen.

<{POST_SNAPBACK}>

Tak champ.. :bigsmile: Ja..men nu må vi se på det med at cutte...skal jo lige ind og hilse på de rare læger igen engang - nok til sommer - så måske ikke en god ide at blive for cuttet..men nu må vi se når der ligger en dato.. :w00t:

Ja de chinups har sgu hjulpet på min ryg istedet for det maskine gejl.. Hehe :tongue:

Fuck er klar på at give den max gad til træning igen! For surt ikke at kunne træne pga hånden! Kommer til at brænde så meget i Bushido når jeg starter træning igen haha :firebounce::w00t::firebounce::w00t::firebounce::w00t::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

Det ser flot ud champ! Din ryg har fået meget mere dybde og bredde, nok efter du er skiftet til chinups m.m. Og dine skuldre er også godt med, de er faktisk rigtig gode. Du kunne godt bruge lidt større guns, men det kunn jeg bestemt også selv, ved godt hvor svært det er at få dem til at vokse :mad: Men alt i alt meget flot, det er nogle gode kg du har gainet.

Link to comment
Share on other sites

Det ser flot ud champ! Din ryg har fået meget mere dybde og bredde, nok efter du er skiftet til chinups m.m. Og dine skuldre er også godt med, de er faktisk rigtig gode. Du kunne godt bruge lidt større guns, men det kunn jeg bestemt også selv, ved godt hvor svært det er at få dem til at vokse :mad:  Men alt i alt meget flot, det er nogle gode kg du har gainet.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja de er hjulpet mig en del..godt du fik mig overtalt til at køre chinups istedet.. :blush:

Ja guns...de stinker...hehe...men overvejer at træne guns efter et bestemt program for sig når jeg starter igen..engang :sneaky2: Men ka sku heller ik passe min hånd blir ved med at være smadret...for surt det her! :devil:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 16/2 2005

Chinups:

3*8*BW

Chinups close grip:

1*6*BW

Cable Close Grip Pulldown:

2*8*54kg

Bænkpres i Eleiko's skod maskine bænk :devil: :

1*10*60kg

2*6*60kg

Incline Db press:

1*8*15kg - easy

2*8*20kg

Db shrugs:

1*8*22,5kg - Hver db vejer 22,5kg

2*8*25kg - Hver db vejer 25kg

3*8*45kg - skulle lige have noget afveksling fra Vertical Leg-Hip Raise

Calf raises:

3*10*60kg

Barbell Full Squat:

1*5*80kg

Skidt træning da jeg stadig har ondt i hånden.. Derfor ku jeg ikke kørt ordenligt igennem og ikke kunne køre alle øvelser...selv ved squat fik jeg ondt i hånden! :blink: Spændte nok for meget når jeg holdt fast i stangen.. Men det er altså grunden til min træning ser lidt underlig ud med bænk i Eleiko's maskine, ét sæt squat, ét sæt close grip chin up og lette db til incline db pres :dry::sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 18/2 2005

Cable Front Pulldown

1*8*54kg

1*6*60kg

1*6*54kg

Cable Close Grip Pulldown

3*6*60kg

Db bench press:

1*8*20kg - easy

2*8*22,5kg

Incline Db press:

3*8*17,5kg

Db shrugs:

3*12*25kg - Hver db vejer 25kg

Calf raises:

3*12*60kg

Barbell Full Squat:

3*8*70kg

Stadig problemer med hånden..kan man godt blive lidt irriteret over når det ikke er muligt at presse sig max og lave en ordentlig træning.. :sneaky2: Men ellers god squat.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 18/2 2005

Barbell Full Squat:

3*8*70kg

Tungere! Vildere!

TRÆNING DEN 18/2 2005

Stadig problemer med hånden..kan man godt blive lidt irriteret over når det ikke er muligt at presse sig max og lave en ordentlig træning.. :sneaky2:  Men ellers god squat..  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, vi var jo nogen der bestod cykelprøven i folkeskolen :tongue:

Har du egentlig en timeline på den skade? taler vi dage eller uger eller hvordan?

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 18/2 2005

Barbell Full Squat:

3*8*70kg

Tungere! Vildere!

TRÆNING DEN 18/2 2005

Stadig problemer med hånden..kan man godt blive lidt irriteret over når det ikke er muligt at presse sig max og lave en ordentlig træning.. :sneaky2:  Men ellers god squat..  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, vi var jo nogen der bestod cykelprøven i folkeskolen :tongue:

Har du egentlig en timeline på den skade? taler vi dage eller uger eller hvordan?

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...den squat der var sgu tung nok til jeg kørte med 3*8 rep..Skal jo også lige have den ind i benene først..så stiger jeg helt sikkert.. :tongue: Men der var rigtig god dybte i den så kan mærke teknikken bliver bedre :4thumbup:

Haha..luk! :sneaky2::tongue: Jeg ved det ikke helt..kunne forestille mig det tager en uges tid endnu..Men det er helt klart blevet bedre på det sidste, så håber snart den er klar igen..

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 21/2 2005

Chinups:

2*8*BW

1*6*BW

Cable Close Grip Pulldown

2*8*60kg

1*6*54kg

Db bench press:

1*8*22,5

1*8*25kg

1*6*25kg - ku ik holde ordentligt fat i vægtene til sidst så kunne ikke tage flere

Incline Db press:

2*8*22,5kg

1*7*22,5kg

Hammer curl:

3*8*15kg

1*7*15kg

Db shrugs:

3*10*27,5kg

Db Lateral Raise:

2*10*7,5kg - Stiger nok her næste gang

1*9*7,5kg

Barbell Full Squat:

1*6*80kg

2*5*80kg

Alt i alt ok hård træning..svært at finde ud af hvilke kg jeg skal køre med men kommer forhåbenlig snart op på de samme kg som tidligere.. Squat var rigtig tung i dag..

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 23/2 2005

Chinups:

2*8*BW

1*6*BW

Closegrip chinups:

1*6*BW

2*5*BW

Db bench press:

1*8*22,5 - Easy

1*8*25kg

1*6*25kg - fumlede for meget med den..undskyldninger undskyldninger undskyldninger :innocent::tongue:

Incline Db press:

3*8*20kg - nice med overskud i sidste sæt også :cooldance:

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW - easy

Hammer curl:

1*8*17,5kg

2*7*17,5kg

Barbell Full Squat:

1*8*60kg - easy

2*8*75kg

Føler jeg begynder at få styrken tilbage så småt :4thumbup: :cooldance: Så skal bænken snart brændes af kan jeg mærke på hånden! :firebounce::firebounce::firebounce:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 25/2 2005

Bænkpres:

1*60 kg *10 - opvarmning

1*80 kg *5

2*70 kg *9

Incline Db press:

1*8*22,5 kg

2*7*22,5 kg

Fandt ud af jg kunne bænke igen nu..så kom til at køre den før chinups..nok derfor jeg gik lidt ned her :tongue:

Chinups:

1*8bw

1*7bw

1*5bw

Db shrugs:

1*12*27,5 kg

1*10*27,5 kg

1*12*27,5 kg

Hammer curl:

2*6*17,5kg

1*5*17,5kg

Lateral raises:

2*10*10kg

1*7*10kg

Calf raise i maskine:

2*12*70 kg

1*10*70kg

Nice træning...godt at kunne køre bænken igen...nu mangler jeg kun at kunne træne triceps, ordentlig db curl og military press.. :cooldance::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share