FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

  Cardio - 3/4 2005

10km løb - ca. 60min. - stille og roligt tempo..men super vejr til at løbe i.. 4thumbup.gif

Følte allerede at jeg kunne mærke en forbedring i kondi fra sidst! cooldance.gif Læggen brændte dog en del..især på en lang stigning der var på ruten pga lidt DOMS fra fredagens læg-træning.. firebounce.gif Lækkert at mærke! devil.gif

ummmm jeg tror snart jeg skal have ål til middag, har du nogen forslag til hvordan du vil tilberedes?? :poking: hehehehe

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ummmm jeg tror snart jeg skal have ål til middag, har du nogen forslag til hvordan du vil tilberedes?? :poking:  hehehehe

<{POST_SNAPBACK}>

Nej nej..ik ål endnu...og ska kun være det om livet :tongue:

Tror heller ik jeg ville falde i din smag champ..alt for højt sukker- og alkohol-indhold i mig til dig :4eat::beerchug::w00t::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 4/4 2005

Barbell Bent-over Row:

1*10*60kg

2*12*60kg

- synes teknikken var lidt bedre hen mod slut denne gang...synes de gav rigtig godt :4thumbup:

Barbell shrugs:

3*12*60kg

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW

Lever Seated Calf Raise:

1*13*70kg

2*12*80kg

Bænkpres:

1*8*50kg - opvarmning

2*8*75kg

1*9*75kg - :king:Rep PR!!!

Barbell Incline Bench Press

1*8*57,5kg - easy

1*8*65kg

1*10*65kg - nr 10 lidt forced :innocent::tongue:

- skulle lige finde ud af hvor jeg lå henne i kg i denne øvelse..havde ikke kørt den i et år..

Military press:

1*8*40kg + stang

1*4*40kg + stang :laugh: - Tænkte mig ikke lige om...skulle self ikke ha taget den lige efter incline.. :4slap:

Barbell Curl:

2*8*30kg + stang

1*6*30kg + stang

- ramt rigtig godt..blev alle kørt i god stil.. :cooldance:

Fransk Pres:

1*8*30kg + stang - easy

1*7*32,5kg + stang - rigtig hård den sidste rep :devil:

1*8*30kg + stang

Udemærket træning med et par nye øvelser.. :cooldance:

Hopper på kreatin fra i dag igen..Regner med en måneds tid og satser på at cutte derefter...og håber den danske sommer rammer sent som den plejer..så vil det jo være perfekt for min plan :tongue:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Cardio 5/4 2005 :cooldance:

Var lige ude at spille fodbold med nogle gutter i aften...kunne lige lave to 7-mandshold så det var perfekt! :4thumbup: Også lidt mindre hårdt end sidst hvor vi var tre på hvert hold! :blink:

Det bliver højst sansynligt en rimelig fast del her som tirsdagen, medmindre jeg overhovedet ikke har tid :smile:

Så nu er det med at carb up med noget cola og måske en pappizza eller to efter at have drønet en liter kakao ned.. :w00t: Bliver noget af en omvæltning at skulle til at cutte...må se om jeg kan klare den til den tid :tongue:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Rigtig god træning igår!! Og det ser fornuftigt ud med dit nye øvelses valg og tillyke med din bænk pr!! :devil:  Du bliver jo bare ved og ved! Forresten pas på for fremtiden med squatten i bushido, det er jo livsfarligt :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Kørte også godt...bortset fra military..men det var der jo en forklaring på :tongue:

Jaa...tror jeg vil til at køre noget mere Barbell Bent-over Row og også en ekstra bicepsøvelse ind hvis tiden er til det.. Så der er dømt mere disko i fremtiden! :cooldance:

Har også doms i dag efter shugs...nice! :4thumbup:

Haha...ja hvis man ikke kan finde ud af at stå fast :poking::laugh:

Men ved nu heller ik om det var en undskyldning for du ikke kunne squatte mere den dag? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

hehe du må lige komme med i mit center snart, så skal du være med i en af frannes og min squat træninger :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Tjaa...hvis bare jeg kan blive fri for at ligge og rode på gulvet efter et forsøg på at squatte eller knække mig er jeg da game :tongue::cooldance:

Så kan jeg også se franne efter han er begyndt at være cut! :4thumbup:

Den nye Markus Ruhl! :w00t:

Og du giver jo altid leee motivation! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Cardio 5/4 2005 :cooldance:

Var lige ude at spille fodbold med nogle gutter i aften...kunne lige lave to 7-mandshold så det var perfekt! :4thumbup:  Også lidt mindre hårdt end sidst hvor vi var tre på hvert hold! :blink:

Det bliver højst sansynligt en rimelig fast del her som tirsdagen, medmindre jeg overhovedet ikke har tid :smile:

Så nu er det med at carb up med noget cola og måske en pappizza eller to efter at have drønet en liter kakao ned.. :w00t:  Bliver noget af en omvæltning at skulle til at cutte...må se om jeg kan klare den til den tid :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

hey .. nu er du jo lige kommet så godt i gang med squatten. Pas nu på du ikke ødelægger dig selv, ved en så tåbelig sportsgren som fodbold (sidste udtalelse skal måske ses i lyset af min egen inkompetance :innocent: ).

Var forresten lige på vægten her den anden dag, pænt dehydreret efter træning var jeg på 84kg. .... min sympati med "jegkanbareikketagepå" folket, kan efterhånden ligge på et meget lille sted :newtongue:

Link to comment
Share on other sites

hey .. nu er du jo lige kommet så godt i gang med squatten. Pas nu på du ikke ødelægger dig selv, ved en så tåbelig sportsgren som fodbold (sidste udtalelse skal måske ses i lyset af min egen inkompetance  :innocent: ).

Var forresten lige på vægten her den anden dag, pænt dehydreret efter træning var jeg på 84kg. .... min sympati med "jegkanbareikketagepå" folket, kan efterhånden ligge på et meget lille sted  :newtongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe..ja sku sgu passe på beneren til sån noget fodbold..Men har holdt lidt pause med squatten her på det sidste da min knæ har brokket sig lidt rigeligt :dry: Men kommer stærkt igen..højst sandsynligt i dag da jeg ikke har mærket noget til det de sidste par dage :4thumbup:

:blush: Hehe..jaa skal godt nok gøre en indsats for at tage på..Men så er det godt med noget natmad.. Det har hjulpet! :4mewantfood:

Hvor langt vil du da have vægten ned? Der er jo også godt tid til sommer..og der er jo alligevel aldrig sommer i juni..Så har jo helt til juli til at få formen frem :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 4/4 2005

Var meningen jeg ville ha kørt Barbell Bent-over Row, men det var der ikke lige stemning for blandt dem jeg trænede med i dag :nonono::tongue:

Chinups:

1*8*BW

1*5*BW

1*6*BW

Bænkpres:

1*10*50kg - opvarmning

2*8*75kg

1*7*75kg

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW - easy

Military press:

3*8*37,5kg + stang - blev kørt unden ret meget pause :pumpin:

Db curl:

2*8*17,5kg

1*5*17,5kg

Barbell Full Squat:

1*8*80kg - easy

1*8*85kg

1*6*85kg - kom næsten helt ned i hug på den 6. rep så blev alt for hårdt at komme op igen til at kunne tage flere.. Skal vist have snakket med dem om at smide et spejl ind i squat-rummet..

Db incline press:

1*10*25kg :king:Rep pr!!!

1*9*25kg

1*8*25kg

Fransk press:

1*8*30kg + stang

1*7*30kg + stang

1*8*25kg + stang

Havde fået købt et neopren knæbind til det andet knæ også...følte virkelig det støttede godt..også uden jeg følte det gav mig ekstra styrke i squatten... :cooldance: :4thumbup:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Træning den 8/4 2005 :firebounce:

Barbell Bent-over Row:

3*10*70kg

Barbell shrugs:

3*12*70kg

Bænkpres:

1*9*50kg - opvarmning

3*7*80kg :king:Rep PR!!!

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW - easy

Db Incline Bench Press:

1*8*27,5kg :king:Rep PP!!!

1*6*27,5kg

1*7*27,5kg

Barbell Curl:

1*8*30kg + stang

2*5*35kg + stang

Fransk Pres:

2*8*32,5kg + stang

1*9*32,5kg + stang :king:Rep PR!!!

Military

3*8*37,5kg + stang

Rigtig god træning i dag!!! :alright:

Steg også i Bent-over Row og i shrugs, men venter med at skrive det på som pr's, før jeg har fundet ud af, hvilken vægt jeg kan køre det dem med.. :cooldance:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Vægtupdate

Gamle stats:

14. Januar 2005 - 77kg

23. Januar 2005 - 79kg

8. april 2005 - 81,5kg :4thumbup:

Udgangspunktet inden jeg startede at træne var 65kg - Så har taget ca. 16,5kg på på ca. 18måneders træning trods lidt pauser pga. hospitalsophold og skader! :cooldance:

Selvfølgelig er min bf% også steget lidt..Så blir spændende at se til sommer, når jeg har cuttet! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Vild styrke idag champ :devil: Du er jo steget markant over hele linien. Og dit øvelses valg bliver bedre og bedre efter min mening, det ser faktisk rigtigt fornuftigt ud! Du er snart ved at være for stor og stærk til at træne i bushido :poking: Du får i hvert fald snart et problem med håndvægtene er for små, i må lige overtale raffi til at få købt nogen større.

Vægtupdate

Gamle stats:

14. Januar 2005 - 77kg

23. Januar 2005 - 79kg

8. april 2005 - 81,5kg 4thumbup.gif

Udgangspunktet inden jeg startede at træne var 65kg - Så har taget ca. 16,5kg på på ca. 18måneders træning trods lidt pauser pga. hospitalsophold og skader! cooldance.gif

Selvfølgelig er min bf% også steget lidt..Så blir spændende at se til sommer, når jeg har cuttet! smile.gif

Det er meget meget flot buddy! Din bf% er virkelig lav stadigvæk, den er kun steget meget meget lidt. Jeg tror i hvert fald du har gainet 12+kg ren masse på 18 måneder! Og hvis man så tager din operation med, hvor du mistede over 5kg + diverse skader og uheld, så er det et ekstra flot resultat!!

Link to comment
Share on other sites

Takker :smile: Havde også de ondeste DOMS i ryggen i går aftes og nat... :4thumbup: Føler Barbell Bent-over Row rammer hele ryggen noget bedre..

Føler dog ikke den giver lige så godt til vingerne som chinups.. Men mine DOMS kunne godt tyde på der er noget som chinups ikke har ramt for får ikke så tit DOMS mere...

Hehe...ja..fisker rundt med de tungeste dernede... :w00t: Overvejer dog at finde et andet center for mit medlemskab udløber snart og Rafi har besluttet sig for der skal holdes lukket fra 12-15, hvor jeg som regel træner :sneaky2:

Så overvejer at finde noget andet for et halvt år og så satse på et medlemskab i AUS istedet.. :cooldance:

Men nu må vi se hvad løsningen bliver...

Vægtupdate

Gamle stats:

14. Januar 2005 - 77kg

23. Januar 2005 - 79kg

8. april 2005 - 81,5kg 4thumbup.gif

Udgangspunktet inden jeg startede at træne var 65kg - Så har taget ca. 16,5kg på på ca. 18måneders træning trods lidt pauser pga. hospitalsophold og skader! cooldance.gif

Selvfølgelig er min bf% også steget lidt..Så blir spændende at se til sommer, når jeg har cuttet! smile.gif

Det er meget meget flot buddy! Din bf% er virkelig lav stadigvæk, den er kun steget meget meget lidt. Jeg tror i hvert fald du har gainet 12+kg ren masse på 18 måneder! Og hvis man så tager din operation med, hvor du mistede over 5kg + diverse skader og uheld, så er det et ekstra flot resultat!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe..ja det er sgu lækkert med noget masse! :4flex: Lidt har også ret :tongue: Sad lige og legede med tallene så blev lidt overrasket :blink:

Men nu skal der bare gaines så meget masse som muligt indtil næste indlæggelse som er efter sommerferien.. :dry:

Link to comment
Share on other sites

  Takker smile.gif Havde også de ondeste DOMS i ryggen i går aftes og nat... 4thumbup.gif Føler Barbell Bent-over Row rammer hele ryggen noget bedre..

Føler dog ikke den giver lige så godt til vingerne som chinups.. Men mine DOMS kunne godt tyde på der er noget som chinups ikke har ramt for får ikke så tit DOMS mere...

Hehe...ja..fisker rundt med de tungeste dernede... w00t.gif Overvejer dog at finde et andet center for mit medlemskab udløber snart og Rafi har besluttet sig for der skal holdes lukket fra 12-15, hvor jeg som regel træner sneaky2.gif

Så overvejer at finde noget andet for et halvt år og så satse på et medlemskab i AUS istedet.. cooldance.gif

Men nu må vi se hvad løsningen bliver...

Hehe nice med domsne i ryggen!! Det tyder i hvert fald på barbell rows rammer din ryg rigtigt godt, som du siger. Mine vinger voksede også bedst da jeg startede på widegrip chinups, så dem vil jeg stadig blive ved med at lave, hvis jeg var dig. Men du kan jo bare kombinere dem, eller kører dem lidt på skift.

Jeg synes det lyder som en god ide med AUS, der er jo også mange dygtige seriøse mol medlemmer, som træner der. Jeg bryder mig heller ikke så meget om bushido, ikke bare p.g.a. deres håndvægts udvalg, men ogsp p.g.a. deres squat!!!!!! :devil: hehehehehe

Hehe..ja det er sgu lækkert med noget masse! 4flex.gif Lidt har også ret tongue.gif Sad lige og legede med tallene så blev lidt overrasket blink.gif

Men nu skal der bare gaines så meget masse som muligt indtil næste indlæggelse som er efter sommerferien.. dry.gif

Ja du må give den gas her mens du kan! Men så flot du kom tilbage efter sidste operation, skal du nok vende stærkt tilbage. Men det er sgu surt for dig du skal igennem det igen :crybaby: Jeg skal også lige have undersøgt om jeg skal under kniven :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hehe nice med domsne i ryggen!! Det tyder i hvert fald på barbell rows rammer din ryg rigtigt godt, som du siger. Mine vinger voksede også bedst da jeg startede på widegrip chinups, så dem vil jeg stadig blive ved med at lave, hvis jeg var dig. Men du kan jo bare kombinere dem, eller kører dem lidt på skift.

Okay må lige skifte lidt mellem de to øvelser så :smile:

Jeg synes det lyder som en god ide med AUS, der er jo også mange dygtige seriøse mol medlemmer, som træner der. Jeg bryder mig heller ikke så meget om bushido, ikke bare p.g.a. deres håndvægts udvalg, men ogsp p.g.a. deres squat!!!!!! :devil:  hehehehehe
Haha...ik sån når den manglende motorik slår igennem og tvinger en i gulvet, hva :poking::laugh: Men ja...lyder til AUS skulle være rigtig godt...så må jeg bare tage mig sammen og stille op i den lange kø dertil for at få medlemsskab næste gang..

Må bare passe på jeg ikke bliver smittet med deres styrkeprogrammer frem for masse dernede :tongue:

Ja du må give den gas her mens du kan! Men så flot du kom tilbage efter sidste operation, skal du nok vende stærkt tilbage. Men det er sgu surt for dig du skal igennem det igen :crybaby: Jeg skal også lige have undersøgt om jeg skal under kniven :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jir..må gå amok i fårced og køre mig helt ned op til operationen og satse på noget muscle memory igen.. :cooldance: Ja irriterende...men er heldigvis ikke så omfattende denne gang..

Link to comment
Share on other sites

10/4 2005 - Cardio

Løb 10km - ca. 55min - Var virkelig hård i dag.. Men godt at få luftet systemet ud efter en god bytur :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Puha, du er sgu hård

10 km efter en aften i byen - det ku jeg ikke!

-Camilla

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...er skam også hårdt bare at få sig taget sammen til det..! Men hjælper lidt jeg løber med min bror, som ringer og presser mig hvis jeg begynder på lidt.."Arhh...tror ik jeg kan nå det...og har det heller ik for godt" :tongue::laugh:

Men det er faktisk alletiders at løbe dagen derpå...så er man frisk igen...indtil ved denne tid..så nu vil jeg springe på en film, cola og chokolade :4mewantfood: :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 11/4 2005

Bænkpres:

1*8*50kg - opvarmning

3*8*77,5kg :king:PR!!!

Barbell Bent-over Row:

1*7*80kg

2*8*75kg

Barbell shrugs:

3*8*80kg

Db Incline Bench Press

3*8*25kg

Vertical Leg-Hip Raise:

3*15*BW - var ret lette i dag

Fransk Pres:

3*8*32,5kg + stang

Barbell Curl:

1*8*30kg + stang

2*8*27,5kg + stang

Military press:

1*6*40kg + stang

2*8*37,5kg + stang

Helt ok træning med en enkelt pr i bænken...den kører godt for tiden! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 13/4 2005

Barbell Bent-over Row:

3*8*80kg

Barbell shrugs:

3*8*90kg - ikke noget tilbage på den sidste rep! Begyndte også til sidst at have problemer med at holde ved..men gik.. :cooldance:

Bænkpres:

1*8*50kg - opvarmning

2*8*77,5kg

1*7*77,5kg - hmm...her ku jeg ikke mere.. :dry:

Vertical Leg-Hip Raise:

3*15*BW - sad rigtig godt i dag...! :4thumbup:

Barbell Incline Bench Press

1*8*60kg - easy!

1*8*65kg - stadig let..men lidt bedre

1*8*70kg - blev kæmpet med de to sidste rep! :devil: Men op kom de uden at være forced!

Barbell Curl:

1*8*30kg + stang

1*7*30kg + stang

1*7*27,5kg + stang

Fransk Pres:

3*8*32,5kg + stang

Alt for mange i centret i dag pga. de nye åbningstider :mad: Irriterende..så gik lidt ud over træningen...

Link to comment
Share on other sites

Diæt 13/4 2005

Skulle lige prøve at holde øje med hvad jeg egentligt ca fik indenbords på en dag.. :4mewantfood:

Ved godt det ikke kan bruges til noget mht. ligevægtsindtag osv., når det kun lige er én dag, men var bare lige nysgerrig :tongue:

..Og så ved jeg også hvad jeg ca. spiste inden, når jeg begynder at cutte senere.. Der kan dog tit snige sig flere søde sager ind end det blev til i dag :4thumbup:

post-5704-1113422112_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

1*8*50kg - opvarmning

2*8*77,5kg

1*7*77,5kg - hmm...her ku jeg ikke mere.. :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

tjaaa, os i bænk henseende ilde disponerede træningsnarkomaner, må jo bare accepterer at fokus skal ligges andet sted (begynd at dødløft :devil: )

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

1*8*50kg - opvarmning

2*8*77,5kg

1*7*77,5kg - hmm...her ku jeg ikke mere.. :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

tjaaa, os i bænk henseende ilde disponerede træningsnarkomaner, må jo bare accepterer at fokus skal ligges andet sted (begynd at dødløft :devil: )

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe..synes nu jeg er okay disponeret i bænken.. :smile:

I starten af januar i år bænkede jeg 3*6*75kg når jeg kørte tung bænk..Nu kan jeg bænke 3*8*77,5kg de lette dage..og det er med en pause imellem hvor jeg ahr været skadet..Så synes det er okay fremgang, når man tænker på jeg er ovre på the dark side :tongue: Det styrkeløft er jo bare et modefænomen... :laugh:

Tror bare jeg ramte en dårlig dag i dag...plejer ikke have de store udsving i formen i bænken.. :cooldance:

EDIT: Dødløft bliver ikke der ikke noget af herfra et godt stykke tid ud i fremtiden..Synes jeg får det med ved de andre øvelser, som jeg har brug for.. :cooldance: Hvis jeg blev omvendt til styrkesiden så var det nok noget som kom med...Men sker ikke! :devil::tongue:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share