FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Godt at se du er kommet igang igen buddy :smile: Og nice med de 5x80kg i bænkpres, det må da næsten være ny 5rm pr? Så du har vidst ikke taget noget videre skade af din lille pause, så vi må snart have den træning sammen :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er sgu super! :4thumbup: Jaa..det er det vist..hehe.. :cooldance:

Jir..vi må snart lige få tid til hinanden igen :tongue::w00t: Hehe..

Link to comment
Share on other sites

27/2 2005 - return from cardio hell! :firebounce:

Ca. 8km løb - 40min. :devil::firebounce::4crutches::4whip::gal: Damn..var sgu hårdt at løbe igen efter et år uden at løbe må jeg indrømme! Blev ret øm i læggen og fodleddene..ik øm på den dårlige måde..bare lang-tid-siden-jeg-har-løbet-og-brugt-muskler-og-led-på-den-måde øm :tongue:

Ca. 4km cykling i alt (2km til og fra løB) - Stille og roligt tempo :tongue:

Link to comment
Share on other sites

TRÆNING DEN 28/2 2005

Chinups:

3*8*BW - sådan...! Tilbage ved gamle styrke her :4thumbup:

Close grip chinups:

3*6*BW

Kørte Db pres i dag da jeg ik havde nogen spotter til bænk - ska jo kunne presse sig max..men også ok for afvekslingen :smile:

Db pres:

3*8*25kg :king:PR!!!

Incline Db press:

3*7*22,5 kg

Hammer curl:

1*4*20kg - Lille PR her.. :w00t: Skulle lige prøve den...den lå bare og grinede af mig mens jeg hammer curlede..så ku den lære det! :tongue:

2*5*17,5kg

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW - easy

Military press:

1*8*30kg + stang - turde ik mere end et sæt med 30kg, da min hånd begyndte at brokke sig lidt :dry:

Trænede ikke ben pga. løbeturen i går.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 2/3 2005

Chinups:

1*10*BW:king: Rep PR!!

2*6*BW

Close grip chinups:

3*6*BW

Squat:

1*8*70kg

1*8*75kg

1*8*80kg :king:Rep PR!!

Fik lige en pause her mens vi ventede på bænken blev fri...fyren lå og bænkede 6*135 :dropjaw: :1356: - Så sku han ha et sæt mere..der tog han først kun ét rep..tænkte han måske var kørt lidt død..men nej..han smed lige 2,5kg på hver side og kørte videre :4jumpy::cooldance:

Bænkpres:

1*8*60kg - opvarmning

3*6*77,5kg

Incline Db press:

1*7*25kg

2*6*25kg :king:PR!!!

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW

Military press:

1*10*30kg + stang

1*4*40kg + stang

1*8*35kg + stang

Hammer curl:

1*8*17,5kg

2*5*17,5kg

Prøvede lidt fransk pres men kan stadigvæk ikke træne den pga. hånden, men ellers alt i alt ok træning med et par pr's :tongue:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Træning den 4/3 2005

Kom lidt for sent til træning så min makker havde kørt ryg..så fik en lidt anden rækkefølge i dag..

Bænkpres:

1*10*50kg - opvarmning

1*8*77,5kg - :king:Rep PR!!

1*7*77,5kg

1*6*77,5kg

Chinups:

3*6*BW

Close grip chinups:

2*5*BW - hmm ingen energi her..men det var pga rækkefølgen af mine løft i dag..

Incline Db press:

1*6*25kg

2*5*25kg - triceps var lidt døde efter mine chinups

Hammer curl:

2*6*17,5kg

1*5*17,5kg

Squat:

3*8*80kg :king:PR!! - Har aldrig kørt tre sæt med otte rep med 80kg før! :cooldance: :4thumbup:

Military press:

3*6*40kg + stang - Nice at kunne køre den igen! :cooldance:

Calves i maskine:

1*9*80

2*10*80kg :king:PR!!

Close grip chinups:

1*6*BW - kunne ik have den til at sidde på mig jeg kun kunne tage 5 så prøvede lige igen hehe :tongue:

Alt i alt okay træning...Kan godt mærke det ikke var den optimale rækkefølge men ok som afveksling..og fik dog også et par PR's :w00t: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

6/3 2005 - cardio

Ca. 8km løb - 40min. - God fremgang...meget mere overskud denne gang og havde en del lettere ved at løbe..På trods af de vilde tømmermænd hehe :cooldance:

Ca. 4km cykling i alt (2km til og fra løB) - Stille og roligt tempo

Link to comment
Share on other sites

6/3 2005 - cardio

Ca. 8km løb - 40min. - God fremgang...meget mere overskud denne gang og havde en del lettere ved at løbe..På trods af de vilde tømmermænd hehe :cooldance:

Ca. 4km cykling i alt (2km til og fra løB) - Stille og roligt tempo

<{POST_SNAPBACK}>

Så er der gået cardio i skidtet ? ... pas nu på dine ben ikke bliver for træt til squatten :wink:

Ellers noget af et hårdt comeback du har gjort dig :blink:

Link to comment
Share on other sites

Så er der gået cardio i skidtet ? ... pas nu på dine ben ikke bliver for træt til squatten  :wink:

Ellers noget af et hårdt comeback du har gjort dig  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej nej..kun den ene gang om ugen indtil videre...regner heller ik lige pt. med det skal være mere.. :smile: Men rart nok også få kondien med :4thumbup: Hehe..jaa...men 8km ska stængerne kunne holde til.. :cooldance: Men har ikke de vilde doms efter løb, så betyder ikke ret meget for squatten.. :tongue:

Takker...er også gået helt ok efter jeg er kommet igang igen..Mangler bare at kunne få fransk pres med igen så er jeg 100% frisk igen! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 7/3 2005

Chinups:

2*8*BW

1*6*BW

Bænkpres:

1*10*50kg - opvarmning

3*6*80kg - :king:PR!!

Close grip chinups:

2*6*BW

1*5*BW

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW

Incline Db press:

3*8*25kg - nice..og var ikke for død i dem :cooldance:

Hammer curl:

3*6*17,5kg :king:PR!!

Military press:

1*10*35kg + stang

2*5*40kg + stang

Db shrugs:

3*12*27,5kg - hver db vejer 27,5kg

Nu er jeg sku kommet op på de 80kg i bænk når jeg kører tungt :4thumbup: Så kan de gyldne 100kg da ikke være langt væk i en max test :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 9/3 2005

Chinups:

3*8*BW

Bænkpres:

1*8*60kg - opvarmning

1*8*75kg

1*7*75kg

1*6*75kg

Close grip chinups:

3*6*BW

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW - easy

Incline Db press:

1*6*27,5kg

1*5*27,5kg

1*2*27,5kg - wtf :blink:

Hammer curl:

3*8*15kg

Squat:

1*8*85kg

1*7*85kg

1*6*85kg

Military press:

2*8*35kg + stang

1*9*35kg + stang

Damn...irriterende pattræning..kørte overhovedet ikke :dry: Måske havde det noget at gøre med mit opvarmningssæt med 60kg istedet for 50kg..prøver lige 50kg igen næste gang..

Men squatten kørte godt :cooldance: Kunne nok godt ha fået 7rep i sidste sæt men vil ikke gå for hurtigt frem pga. jeg har haft problemer med knæene tidligere..Så hellere langsomt frem og på den sikre side inden jeg presser mig max.. :smile:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Træning den 11/3 2005

Chinups:

2*8*BW

1*6*BW

Close grip chinups:

2*6*BW

1*4*BW

Bænkpres:

1*8*50kg - opvarmning

1*8*75kg

1*7*75kg

1*6*75kg

Incline Db press:

3*8*25kg

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW - easy

Dumbbell Shoulder Press

1*8*17,5kg - easy

1*7*20kg

1*8*17,5kg

Hammer curl:

3*6*kg

Fransk Pres

3*8*25kg + stang

Squat:

1*8*80kg

1*8*80kg

1*5*90kg :king:PR!!!

Calves:

3*12*80kg

Ok træning..er dog ikke helt tilfreds med brysttræningen endnu.. Nice at prøve at køre db shoulder press - men den slår nu ikke military :4thumbup:

Og endelig fik jeg gang i fransk pres igen :cooldance: Kunne godt mærke det var lang tid siden jeg havde kørt den..kunne næsten ikke mærke noget brok med hånden.. :smile:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Det er godt at se hånden er ved at være helt i orden igen. Så du kan træne igennem 100% i alle øvelser snart. Forresten det er da helt vildt med din squat styrke, du har squattet i en måneds tid, og kører allerede 5x90kg :blink: Det varede over et års squat træning for mig, før jeg kørte med ca denne vægt, tror faktisk det tog lidt længere tid. Så hvad skal det ikke ende med for dig, du overhaler mig snart indenom :cooldance:

Forresten din form så rigtigt god i her til aften, gode vener på armene og god allround masse. Vi må snart have den træning i bushido, så kan du også få testet max i bænken!

Link to comment
Share on other sites

Det er godt at se hånden er ved at være helt i orden igen. Så du kan træne igennem 100% i alle øvelser snart. Forresten det er da helt vildt med din squat styrke, du har squattet i en måneds tid, og kører allerede 5x90kg :blink:  Det varede over et års squat træning for mig, før jeg kørte med ca denne vægt, tror faktisk det tog lidt længere tid. Så hvad skal det ikke ende med for dig, du overhaler mig snart indenom :cooldance: 

Ja det er super med hånden..men det har sgu også taget sin tid..Så nu må jeg passe på med ik at lave flere stunts på cyklen så min strandform blir helt fucked :tongue:

Ja..de 5 rep i squatten var sgu også hårde..det var lidt for sjov jeg lige sku prøve med de 5kg mere..men der var heller ik mere tilbage i stængerne bagefter!!! :cooldance:

Ahh mester..nu ska du ikke undervurdere dig selv..tager lang lang tid før jeg kommer op i nærheden af dig.. :smile: Du er jo min mentor :w00t::tongue:

Forresten din form så rigtigt god i her til aften, gode vener på armene og god allround masse. Vi må snart have den træning i bushido, så kan du også få testet max i bænken!

<{POST_SNAPBACK}>

Hva..sidder du og tjekker mig ud champ :tongue: Men tak :blush: Men min bf ska længere ned til sommer..mangler jo at cutte...går og lege lidt med tanken om hvordan jeg ska gøre det...for har overhovedet ikke din disciplin til at holde styr på indtaget.. Så det blir nok noget med bare at holde øje med vægten og spejlet..Men nu må vi se.. :smile: Men det kribler godt nok i mig at komme igang efter at have set hvor rippet du er blevet..Det ser sgu nice ud! :4thumbup:

Ja..vi skal snart ha testet den max! Går ikke før de 100kg er kommet op hehe :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

13/3 2005 - cardio

8km løb - 40min. - Hård tur, da vi var lidt uheldige da det ramte sammen med at vi fik en ordentlig snebyge..men fik kæmpet mig gennem alligevel :cooldance: Og tømmermændene var selvfølgelig også med..Men det er jo mere eller mindre den konstante faktor :tongue:

Ca. 4km cykling i alt (2km til og fra løB) - Stille og roligt tempo

Link to comment
Share on other sites

Træning den 11/3 2005

Bænkpres:

1*8*50kg - opvarmning

1*8*75kg

1*7*75kg

1*6*75kg

Incline Db press:

3*8*25kg

Dumbbell Shoulder Press

1*8*17,5kg - easy

1*7*20kg

1*8*17,5kg

Squat:

1*8*80kg

1*8*80kg

1*5*90kg :king:PR!!!

Ok træning..er dog ikke helt tilfreds med brysttræningen endnu.. Nice at prøve at køre db shoulder press - men den slår nu ikke military :4thumbup:

Og endelig fik jeg gang i fransk pres igen :cooldance:  Kunne godt mærke det var lang tid siden jeg havde kørt den..kunne næsten ikke mærke noget brok med hånden.. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tillykke med din PR i squat.

Godt gået efter bare 1 måned :4thumbup:

Hånden fejler vist ikke mere, med det du løfter i bænk og håndvægtsøvelserne :4thumbup:

Du har allerede overhalet mig i Bænk, DB skulderpres og squat.

Jeg synes, du skal være rigtig godt tilfreds med dine løft og din form.

Rigtig gode billeder, god ryg, skuldre og arme :4thumbup:

Hvor længe har du trænet ?

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Tak Henning! :smile:

Er også ok tilfreds...Bænken irriterede mig bare lidt, da jeg har kørt 3*6*80kg og ikke kunne køre 3*8*75kg..Men det er jo småting..alt i alt synes jeg det går helt godt.. Især efter jeg er kommet til Århus og kommet under Jones's vinger :tongue:

Jeg har trænet i ca 17. mdr nu..Var ikke så seriøst de første 2-3 måneder, da det var på højskole..så missede en del træninger til fordel for druk + kost var en by i Rusland :tongue: Men det er mest inden for det sidste år jeg har fået styr på hva jeg spiser og ved mere om hvad jeg egentlig laver til træning :w00t:

Mvh

FMJ

Link to comment
Share on other sites

Træning den 14/3 2005

Bænkpres:

1*10*50kg - opvarmning

2*10*72,5kg

1*8*72,5kg - så var der ikke mere tilbage! :devil:

Incline Db press:

3*8*25kg - Hårde efter de mange rep i bænken..men op kom de!! :cooldance:

Chinups:

3*6*BW

Rigtig mange mennesker i bushido så blev nødt til at tage chinups i det stativ hvor man kan køre assisted chinups..Og stativet var ikke så bredt at jeg kunne komme til at holde ordenligt..derfor sprang jeg close grip chinups over i dag...

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW - easy

Db shrugs:

3*16*27,5kg

Military

1*10*25kg + stang - easy

1*8*30kg + stang - easy

1*11*30kg + stang

Fransk Pres:

3*8*25kg

Db curl:

1*8*17,5kg

1*7*17,5kg

1*8*15kg

Ingen squat i dag..men kan også godt "mærke" knæet efter i går, så det gjorde ikke noget det fik lidt hvile... Skal lige se om jeg kan lave nogle øvelser eller noget som hjælper på det..

Link to comment
Share on other sites

Træning den 16/3 2005

Cable Front Pulldown:

3*8*54kg

Cable Close Grip Pulldown:

2*8*60kg

1*6*60kg

Bænkpres:

1*10*50kg - opvarmning

1*8*75kg - ok hårde

1*7*72,5kg

1*6*72,5kg

Incline Db press:

1*8*25kg

2*8*22,5kg

Db curl:

3*6*17,5kg

Fransk Pres:

2*8*25kg

1*8*27,5kg

Military

1*8*30kg + stang - easy

2*8*32,5kg + stang

Db shrugs:

3*16*27,5kg

Barbell Full Squat:

3*8*85kg :king:PR!!!

Lidt energi-forladt træning i dag desværre..Igen ikke for god bænk...synes de kabeløvelser gik i skulderen på en dum måde..Så det må jeg droppe fremover..Måske det der gjorde noget af udslaget i bænken.. Men squatten flyver afsted... :cooldance: Lækkert :4thumbup: Og mit fransk pres er på vej tilbage sammen med military..idag var der ingen problemer med hånden overhovedet - så er vist omsider kommet af med min skade :4thumbup:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Træning den 18/3 2005

Bænkpres:

1*10*50kg - opvarmning

3*6*80kg

Chinups:

3*6*BW

Close grip chinups:

3*6*BW

Incline Db press:

1*6*27,5kg

1*8*25kg

1*9*25kg :king:Rep pr!!

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW - easy

Fransk Pres:

1*7*30kg - den gled ud af min hånd :sneaky2:

1*8*30kg

1*5*35kg

Db curl:

2*8*17,5kg Lille pr...vist første gang jeg tager to sæt med otte rep med 17,5kg :cooldance:

1*6*17,5kg

Military

1*8*32,5kg + stang

2*8*40kg + stang Yeah baby!! Ret hårde til sidst..men kom op uden snyd! :4thumbup:

Db shrugs:

1*16*25kg - easy

2*16*27,5kg

Barbell Full Squat:

2*6*90kg :king:PR!!!

1*8*80kg

Ska vist snart have et par handsker eller lapper..mine hænder glider i flere af øvelserne...men ellers rigtig lækker træning i dag! :cooldance:

Så er man klar til i aften :beerchug::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 18/3 2005

Barbell Full Squat:

2*6*90kg :king:PR!!!

1*8*80kg

Mere! tungere! :4thumbup:

Ska vist snart have et par handsker eller lapper..mine hænder glider i flere af øvelserne...men ellers rigtig lækker træning i dag! :cooldance:

Så er man klar til i aften :beerchug:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal da bare have nogle mag. blokke .... old school og hardcore :devil:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 18/3 2005

Barbell Full Squat:

2*6*90kg :king:PR!!!

1*8*80kg

Mere! tungere! :4thumbup:

Yes sir...men synes jeg var ved at blive lidt svimmel på den sidste rep i andet sæt med 90kg...såå...tænkte jeg nok hellere måtte gå lidt ned i det sidste sæt...Men ned til 80kg var måske også for let..tager de 85kg næste fredag..eller måske 90kg hvis den går bedre :4whip: :4thumbup:

Ska vist snart have et par handsker eller lapper..mine hænder glider i flere af øvelserne...men ellers rigtig lækker træning i dag! :cooldance:

Så er man klar til i aften :beerchug:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Du skal da bare have nogle mag. blokke .... old school og hardcore :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha...jaa..men lidt noget skidt at slæbe rundt på...du kender det jo selv fra druesukker ik :poking::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Haha...jaa..men lidt noget skidt at slæbe rundt på...du kender det jo selv fra druesukker ik :poking:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

njaaaaa .... jeg har altid 2 flasker med til træning, en ½ flaske til vand under træning og en shaker i min taske, hvor jeg har blandet druesukkeret med vand hjemmfra. Druesukker kan være en bitch at opløse, men når det har lagt en hel træning over er det ikke noget problem og så skal jeg heller ikke fumle med det nede i centret.

Link to comment
Share on other sites

Haha...jaa..men lidt noget skidt at slæbe rundt på...du kender det jo selv fra druesukker ik :poking:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

njaaaaa .... jeg har altid 2 flasker med til træning, en ½ flaske til vand under træning og en shaker i min taske, hvor jeg har blandet druesukkeret med vand hjemmfra. Druesukker kan være en bitch at opløse, men når det har lagt en hel træning over er det ikke noget problem og så skal jeg heller ikke fumle med det nede i centret.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja mester...du ved vist godt hva jeg hentyder til...de fleste af dine bøger er jo klædt i hvid pulver-glans :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Haha...jaa..men lidt noget skidt at slæbe rundt på...du kender det jo selv fra druesukker ik :poking:  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

njaaaaa .... jeg har altid 2 flasker med til træning, en ½ flaske til vand under træning og en shaker i min taske, hvor jeg har blandet druesukkeret med vand hjemmfra. Druesukker kan være en bitch at opløse, men når det har lagt en hel træning over er det ikke noget problem og så skal jeg heller ikke fumle med det nede i centret.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja mester...du ved vist godt hva jeg hentyder til...de fleste af dine bøger er jo klædt i hvid pulver-glans :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Nååååååå det druesukker jeg har til, når jeg holder fest med mine gambianske venner :innocent: ..... men seriøst nu har du fået squatten, hvor lang tid går der inden man ser dig dødløfte?

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share