FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

Træning den 15/4 2005

Barbell Bent-over Row:

1*8*80kg

Yates row:

2*6*90kg - skulle lige prøve den :cooldance:

Barbell shrugs:

3*8*80kg - easy

Bænkpres:

1*8*50kg - opvarmning

2*6*82,5kg :king:PR!!!

1*6*82,5kg - den 6. var lidt forced...kunne godt mærke den var første gang jeg reppede med så tung bænk!

Vertical Leg-Hip Raise:

2*15*BW

1*12*BW - kunne ikke mere :firebounce:

Blev kørt så kontrolleret at selv Pavel ville være stolt :tongue:

Db Incline Bench Press

3*7*27,5kg

Db Curl:

1*6*20kg til hver arm

1*6*17,5kg til hver arm

1*7*17,5kg til hver arm

Fransk Pres:

2*6*35kg + stang :king:PR!!!

1*7*35kg + stang

Full Squat - ass to the grass!:

3*6*80kg

Db shoulder press:

1*6*17,5kg :sleeping:

1*6*20kg - okay

1*8*22,5kg - sad godt :cooldance:

God weekend...! :beerchug:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey champ!! Tak for en go aften :cooldance:

Vi må lige snakkes ved om fredag, så vi forhåbenligt kan få en fælles træning i kælderen. Du stiger jo helt vildt for tiden, så jeg må lige tage mig sammen for at kunne følge dig fredag. Og dine gunz havde da fået noget mere maaaa kunne jeg se, hvilket målebåndet også viste :4thumbup:

vi ses :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey champ!! Tak for en go aften :cooldance: 

Vi må lige snakkes ved om fredag, så vi forhåbenligt kan få en fælles træning i kælderen. Du stiger jo helt vildt for tiden, så jeg må lige tage mig sammen for at kunne følge dig fredag. Og dine gunz havde da fået noget mere maaaa kunne jeg se, hvilket målebåndet også viste :4thumbup:

vi ses :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

I lige måde mester! :4thumbup:

Var godt nok imponeret over hvor hurtigt du fik sat de burger til livs! :blink: Der er nogen som har været i træningslejr hva! :poking::tongue:

Ja kunne være cool med en fællestræning igen! :cooldance: Det blev jo til en solid afbrænding sidst..! :firebounce:

Hehe..jaa...37cm...stadig puny...men på rette vej :4flex: :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey champ!! Tak for en go aften :cooldance: 

Vi må lige snakkes ved om fredag, så vi forhåbenligt kan få en fælles træning i kælderen. Du stiger jo helt vildt for tiden, så jeg må lige tage mig sammen for at kunne følge dig fredag. Og dine gunz havde da fået noget mere maaaa kunne jeg se, hvilket målebåndet også viste :4thumbup:

vi ses :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

I lige måde mester! :4thumbup:

Var godt nok imponeret over hvor hurtigt du fik sat de burger til livs! :blink: Der er nogen som har været i træningslejr hva! :poking::tongue:

Ja kunne være cool med en fællestræning igen! :cooldance: Det blev jo til en solid afbrænding sidst..! :firebounce:

Hehe..jaa...37cm...stadig puny...men på rette vej :4flex: :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Her foregår vist en solid omgang mandehørm høhø. :w00t: Træning i kælderen, råædning og ja lader den med de 37 cm stå hen i det uvisse :laugh:

Ha en suveræn søndag aften og tak for pm's :wootdance:

Link to comment
Share on other sites

Her foregår vist en solid omgang mandehørm høhø.  :w00t: Træning i kælderen, råædning og ja lader den med de 37 cm stå hen i det uvisse  :laugh:

Ha en suveræn søndag aften og tak for pm's  :wootdance:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh::laugh::laugh: Har overhovedet ik et godt svar tilbage på den der! :dry::w00t::laugh:

Tak og i lige måde! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 18/4 2005

Ingen Barbell Bent-over Row, ingen Yates row, ingen Barbell shrugs, ingen squat.. :nonono::sneaky2: De havde så valgt at bruge rummet hvor jeg kører alle disse øvelser til opbevaring af nogle gæsters tasker.. :dry: Så lidt fesen træning fra den side...men må bare ses som deload af ryg...eller noget :wink:

Bænkpres:

1*8*50kg - opvarmning

3*8*77,5kg

Db Incline Bench Press

1*8*27,5kg

1*7*27,5kg

1*5*27,5kg - intet tilbage der! :cooldance:

Vertical Leg-Hip Raise:

3*15*BW

Db shoulder press:

3*8*22,5kg - ku ik lige komme til at sidde helt ordenligt i 1. sæt - kom vist til at sidde lidt tilbagelænet - men fik justeret sædet og så kørte det! :4thumbup:

Barbell Curl:

1*8*25kg + stang - easy

2*30kg + stang

Fransk Pres:

2*8*32,5kg + stang

1*7*32,5kg + stang

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Træning den 18/4 2005

Ingen Barbell Bent-over Row, ingen Yates row, ingen Barbell shrugs, ingen squat..  :nonono:  :sneaky2:  De havde så valgt at bruge rummet hvor jeg kører alle disse øvelser til opbevaring af nogle gæsters tasker.. :dry:  Så lidt fesen træning fra den side...men må bare ses som deload af ryg...eller noget :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan vist ikke gå for stærkt med at skifte center :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det kan vist ikke gå for stærkt med at skifte center  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej overhovedet ikke...kommer i god tid næste gang der er medlemskaber i AUS og så satser jeg på at joine jer dernede! :cooldance:

Efter det man hører skulle der jo være god stemning for noget god hård træning dernede! :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 20/4 2005

Yates row:

3*8*85kg - de sidste par rep var ikke de pæneste...men kom da op! :cooldance:

Barbell shrugs:

3*8*85kg

Vertical Leg-Hip Raise:

3*15*BW

Bænkpres:

1*8*50kg - opvarmning

1*8*77,5kg

1*7*77,5kg

1*7*75kg

Db Incline Bench Press

1*8*25kg

2*8*22,5kg

Db Curl:

3*8*15kg til hver arm - easy...men var ikke i humør til at presse mig mere efter den svage bænk

Fransk Pres:

3*8*30 + stang - easy

Droppede skuldre i dag... Ved ik lige hvad der skete i bænken...plejer at ligge og kunne lege med vægten i opvarmningssættet..men synes faktisk jeg kunne "mærke" det lidt..

Gider det lige på fredag også og ser om det bare var dagsformen i dag som var elendig...ellers kunne det tyde på kroppen har brug for en deload..

Link to comment
Share on other sites

Her foregår vist en solid omgang mandehørm høhø. w00t.gif Træning i kælderen, råædning og ja lader den med de 37 cm stå hen i det uvisse laugh.gif

hehehe ja du skulle bare vide :w00t: Men med det nye warn system, må vi hellere lade være med at uddybe mere :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 22/4 2005

Havde lige en træning sammen med Jones i dag hvor han brændte sine skuldre til grunden..der er sgu kommet noget masse på dem! :4thumbup:

Yates row:

1*8*90kg

2*8*90kg - med straps...kørte rigtig godt :cooldance:

Bænkpres:

1*5*82,5 - alt for smalt greb..

Db Incline Bench Press

2*8*28kg

1*10*28kg

Barbell shrugs:

3*10*90kg - med straps

Bænkpres:

1*4*80kg

Barbell curl:

1*4*30kg

Db Curl:

1*6*18kg - easy

2*6*20kg

Military pres:

1*5*40kg + stang

1*6*35kg + stang

1*7*35kg + stang

Squat:

1*8*80kg - easy

1*4*85kg

1*8*85kg

Fransk pres

1*5*30kg + stang

Lidt forskellig træning i dag...trænger til en deload...så må lige overveje hvordan den skal foregå og om det skal gælde alle øvelser eller kun nogle..

Tror der var et par pr's men har ikke så meget tid for tiden..så de kommer på senere hvis jeg får tid..

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Jeg har besluttet mig for at tage en deload, hvor jeg ikke træner istedet for at skulle ned og træne med de lette vægte... Det er mit temperament overhovedet ikke til! :devil:

Den skal ha gas når man er afsted...intet mindre.. :cooldance:

Desuden synes jeg også, at jeg er kommet godt igen i de skadespauser, jeg har haft, så satser lidt på musclememory kommer til hjælp igen :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har besluttet mig for at tage en deload, hvor jeg ikke træner istedet for at skulle ned og træne med de lette vægte... Det er mit temperament overhovedet ikke til! :devil: 

Den skal ha gas når man er afsted...intet mindre.. :cooldance: 

Desuden synes jeg også, at jeg er kommet godt igen i de skadespauser, jeg har haft, så satser lidt på musclememory kommer til hjælp igen  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Den skal jo egentlig også have gas når man deloader .... her er det bare farten i løftet der er i fokus :wink: desuden har Boris opfundet deloaden til folk der dødløfter :poking:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har besluttet mig for at tage en deload, hvor jeg ikke træner istedet for at skulle ned og træne med de lette vægte... Det er mit temperament overhovedet ikke til! :devil: 

Den skal ha gas når man er afsted...intet mindre.. :cooldance: 

Desuden synes jeg også, at jeg er kommet godt igen i de skadespauser, jeg har haft, så satser lidt på musclememory kommer til hjælp igen  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Den skal jo egentlig også have gas når man deloader .... her er det bare farten i løftet der er i fokus :wink: desuden har Boris opfundet deloaden til folk der dødløfter :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Styrkeløfter... :blahblah:

:tongue:

Fart i fokus...nu ender det snart med jeg skal til at tage 2 sek. pause i bunden når jeg bænker.. :sleeping::sleeping::sleeping: `

Nej..bb er vejen frem...! Ik det andet pjat hvor man måske ka bænke 150kg..men hva hjælper det, hvis man er en ål eller omvendt ligner Amin Jensen? :laugh::w00t::laugh:

Men du ka få mig med på det styrkegejl når jeg engang er så stor, som jeg vil være :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Men du ka få mig med på det styrkegejl når jeg engang er så stor, som jeg vil være :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ronnie Coleman dødløfter............. :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe...var lidt mere en hentydning til det der med fart i fokus... :tongue:

Men Coleman er da også en ål i forhold til hva han kunne være blevet uden dødløft..Ska nok bevise det når jeg er vokset en lille smule.. :devil::w00t::laugh:

Ej...kører rows, shrugs og squat...så må det sku være godt! :cooldance:

Sku du ik til have gang i lidt rows igen? Vist ved at være en månedstid siden sidst :poking::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Så er der gået en uge uden træning... Er gået helt fint da jeg har siddet på læsesal konstant så har ikke haft tid synes jeg...Men må jeg tage mig tid til det fra nu af! :cooldance:

Men glæder mig nu til at komme igang igen.. Skal lige have købt nogle straps en af dagene...skal jo ikke være udstyret som sætter grænserne! :cooldance::devil:

Skal også til at tænke lidt på noget kost, da planen jo var at starte med at cutte fra den 1. maj.. Så nu skal det vist til at være slut med alt det søde.. :4goodbye: Ved ik lige hvordan det kommer til at gå med det...Har aldrig prøvet at sige farvel til alt det søde før...Og er vildt sliksyg..! :4mewantfood:

Kom forresten til at kalde det deload med en uges pause fra træning...det er self dekonditionering.. :blush: (Tak Tind...så lærte jeg også lidt der :4smartass: :4thumbup: )

Link to comment
Share on other sites

INGEN SLIK

:poking:  :dropjaw:  :unsure:  :gun2:  :annoyed:  :freaked:  :4ranting:  :wacko:  :dead_banana:  :crazy:  :4offtopic:  :gal:  :crybaby:

Uha godt vi ikke er kærester, jeg kunne da ikke undvære en lille sukker pose i ny og næ. Blir aggresiv som om jeg ikke har trænet men pøj pøj med projektet.....Det blir en opgave. Good luck  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kunne måske godt overtales til at nappe en enkelt pose ved en speciel lejlighed :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Diæt 1/5 :dropjaw:

Ja så er det meningen jeg skulle begynde at cutte i dag...Tager mig lige lidt tid til at forsøge at skyde mig lidt ind på, hvad der er okay at spise og ikke..

Jeg har dog syndet i dag :blush: Allerede..! :laugh: Er halvsyg så forsøgte med en masse cola...plejer tit at hjælpe og hellere synde lidt én dag eller to end at ligge syg i flere dage.. :smile:

Starter træning igen i morgen...glæder mig til at få lidt pump på mullerne igen! :cooldance::firebounce:

Er ikke sikkert jeg vil poste hvad jeg har indtaget hver dag... Men gør det nok engang imellem ihvertfald, som jeg nu føler for det.. Men var en god indikation...gjorde også lige jeg opdagede, at jeg manglede lidt prot i dag..så det blev det rettet op på! :4thumbup:

Forsøger at ramme 3000kcal om dagen som udgangspunkt...

Glemte at veje mig i morges..men for et par dage siden var morgenvægten 81,5kg så det skulle passe ca.

post-5704-1114987100_thumb.jpg

Nu vil jeg til at sove og håber på jeg er rask og frisk til træning og en masse læsen i morgen.. :4smartass:

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Har fået det værre så træningen blev droppet, og er det indtil jeg er frisk igen...Mit kcal-indtag er vist for tiden noget, som er gået i minus.. :dry::tongue:

Så nu må vi se hvornår jeg kommer på højkant igen..så må diæt vente lidt mere.. :4mewantfood:

Mvh

FMJ

Link to comment
Share on other sites

Træning den 9/5 2005

Arhh...dejligt at komme ned at brænde lidt af i centret igen! :firebounce:

Gik ok...tog det lidt stille og roligt..i nogle øvelser :innocent: ... for lige vænne kroppen til at træne igen.. :cooldance:

Fik også købt nogle straps...så det er fast ved rows og shrugs fremover ligesom knæbind er det i squatten...

Yates row:

1*8*90kg :devil:

2*8*80kg - ok lette

Barbell shrugs:

3*8*90kg

Low incline db press:

1*8*27,5kg

1*6*27,5kg

1*8*25kg

High incline db press:

2*8*22,5kg

1*8*20kg

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW

Fik det lidt skidt her...Måske ikke vand nok i løbet af dagen eller også sku kroppen lige vænnes til at blive presset igen efter 14 dage på læsesalen :4smartass::tongue:

Fransk Pres:

3*8*25kg + stang - ingen problem

Barbell Curl:

3*8*25kg + stang - ingen problem

Alt i alt ok opstartstræning efter 14dage væk.. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share