FMJ's log


FMJ
 Share

Recommended Posts

Haha...præcis! :tongue:

Hmm...nu gik der jo ca et år inden jeg squattede..sååå...et år mere måske? :laugh: Ej..tager det stille og roligt..mine knæ er heller ikke de bedste i verden efter at have været inde og springe i det grønne cirkus...Så ingen grund til at belaste dem mere end nødvendigt, når de i forvejen har det med at brokke sig engang imellem.. :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 810
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Du stiger da helt vildt i squat for tiden!! Det varer ikke længe før du repper med +100kg.

<{POST_SNAPBACK}>

Thanks champ... :4thumbup: Men det er nok kun begynder-stigninger indtil videre..tror snart den stabiliserer sig..så tager nok lidt tid inden jeg er ovre de 100kg :tongue: ...Og er jo heller ik 100% sikker på teknikken og det endnu, da jeg lige mangler et par kompetente øjne til at se mig squatte..:smile: Men ellers må du lige sige til når vi lige får trænet sammen :cooldance:

Nu bliver jeg nødt til at tage mig sammen den næste tid, og få øget min squat styrke markant.  :devil:

Arh...du repper jo langt over 100kg...og når du kommer på lidt bulk igen flyver de da også op igen som ingenting.. :cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 21/3 2005

Chinups:

1*7*BW

2*6*BW

Close grip chinups:

1*6*BW

1*5*BW

1*6*BW

Incline Db press:

3*10*25kg :king: Rep pr!! - Self fordi jeg kørte den før bænk i dag..men en pr er vel en pr :tongue:

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW

Bænkpres:

1*8*50kg - opvarmning

1*6*75kg

1*7*70kg

1*6*70kg

Db shrugs:

3*16*27,5kg

Fransk Pres:

1*8*27,5kg - easy

1*7*32,5kg

1*8*32,5kg

Military

1*8*37,5kg + stang

2*7*40kg + stang

Link to comment
Share on other sites

23/3 2005 - Cardio

Tog lige med på min brors morgentur... :cooldance:

Har lige fået købt et knæbind for har døjet lidt med knæet på det sidste..men efter lidt let opvarmning mærkede jeg ikke mere til det...så virker til det har hjulpet :4thumbup: Tester det også lidt i eftermiddag til træningen til squatten..

Ca. 5km på ca 25min - stille og roligt tempo

Link to comment
Share on other sites

Træning den 23/3 2005

Så fik jeg prøvet mit neopren knæbind..synes det støttede rigtig godt..synes dog heller ikke det gav nogle ekstra kg så det var lettere..så alt i alt en god oplevelse.. Skal dog nok snart ha købt et til venstre ben også.. :4thumbup:

Kørte træningen af bryst og skuldre med lave vægte og forsøgte at få lidt eksplosion i brystøvelserne efter råd fra Jones.. :4smartass: Tak champ! :bigsmile:

Squat:

1*8*80kg

2*8*85kg

Chinups:

1*8*BW

2*5*BW

Close grip chinups:

2*6*BW

Bænkpres:

3*3*70kg - som sagt..stille og roligt ned - og så hurtigt op med dem igen

Unrackede lige 100kg for ikke at blive forskrækket når jeg ska prøve fredag..var fristende at prøve at tage dem..for føltes ik umiddelbart så tung som jeg havde frygtet.. Men bagefter var min bror glad for jeg ikke havde ladet mig friste til at forsøge mig med den..han var bange for det var blevet et partielt dødløft fra hans side samtidig med jeg forsøgte at få den op, hvis nu jeg missede :w00t:

Incline Db press:

3*8*22,5kg

Vertical Leg-Hip Raise:

3*12*BW - sad godt i dag...men ik sån specielt hårde

Skulder pres i maskine:

3*8*40kg

Db curl:

2*8*17,5

1*7*17,5 - fik 8 med højre..men nr 8 blev lidt forced med den venstre :innocent::tongue:

Fransk Pres:

3*8*25kg - easy

Edited by FMJ
Link to comment
Share on other sites

Det bliver spændende på fredag champ, du får ikke lov at slippe før du har løftet de 100kg :devil:

Det bliver cool at træne sammen igen, det er sgu længe siden efterhånden. Bare det snart var fredag :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja..de ska sku op... :cooldance:

Glæder mig også til du lige får set hvordan min squat ser ud..om den er helt fucked eller nogenlunde ok.. :tongue: Er jo lidt svært når der ikke er nogle spejle eller noget der hvor jeg squatter..

Men blir vist også et langt træningspas...så den får max gas! :cooldance: Og så fuldt op af nogle fedtede toasts fra kantinen senere på aftenen :w00t: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det bliver spændende på fredag champ, du får ikke lov at slippe før du har løftet de 100kg :devil:

Det bliver cool at træne sammen igen, det er sgu længe siden efterhånden. Bare det snart var fredag :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja..de ska sku op... :cooldance:

Glæder mig også til du lige får set hvordan min squat ser ud..om den er helt fucked eller nogenlunde ok.. :tongue: Er jo lidt svært når der ikke er nogle spejle eller noget der hvor jeg squatter..

Men blir vist også et langt træningspas...så den får max gas! :cooldance: Og så fuldt op af nogle fedtede toasts fra kantinen senere på aftenen :w00t: :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Autchhhh det lyder voldsomt lækkert det der :laugh: Var lige inde og titte til din træning. Det ser sgu da godt ud må jeg sige....Rigtig god påske.

Julie

Link to comment
Share on other sites

Autchhhh det lyder voldsomt lækkert det der  :laugh: Var lige inde og titte til din træning. Det ser sgu da godt ud må jeg sige....Rigtig god påske.

Julie

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe..ja ik.. :tongue:

Tusinde tak :smile: Altid dejligt med lidt god kritik :4thumbup:

Rigtig god påske til dig også!

Mvh

FMJ

Link to comment
Share on other sites

Træning den 25/3 2005

Trænede med Jones i dag..rigtig god træning :4thumbup: Var lidt mere opsat end ellers..også pga. jeg skulle have mit max forsøg i bænken..Så den fik max gas! :cooldance:

Bænkpres:

1*4*60kg

1*4*80kg

1*1*100kg :king: PR!! :jodler: :strat::cooldance::4jumpy::firebounce::showoff::alright::rocketwhore::dumbbell_lift::weight_lift::banana: :4band: :banana3:

1*1*105kg - MISS.. - Synes den var ret tæt på..men det er jo ikke nok :tongue:

Så til den alm. brysttræning..

Bænkpres:

1*5*80kg

1*10*72,5kg

1*8*72,5kg

Barbell Bent-over Row:

3*12*50kg - easy

Incline Db press:

3*8*26kg :king:PR!!!

Db curl:

2*8*18kg

1*10*18kg :king:PR!!!

Fransk Pres:

1*4*35kg + stang

2*6*30kg + stang

Squat:

1*2*50kg

1*8*80kg

1*6*85kg

1*5*85kg

Military Pres:

3*8*35kg + stang

Barbell shrugs:

3*10*60kg

Link to comment
Share on other sites

Tillyke med alle dine pr's igår!! :4thumbup:

Det var fedt at træne med dig igen, det må vi gøre nogen flere gange. De 100kg i bænkpressen var EKSTREMT nemme, der var ikke engang den mindste tendens til et sticking point. Du må have ramt en dårlig bane med de 105kg, for styrken var også til at tage dem. De kom jo hurtigt fra brystet med god fart, men blev så lidt skæv hvor jeg lige rettede på den, hvor du så ellers selv løftede den. Du havde i hvert fald med sikkerhed taget 105kg, hvis du ikke havde taget de 100kg først. Der er ved at være god power i dig knægt :4thumbup: Og massen føler også godt med :smile:

vi ses snart til en træning mere :poking:

Link to comment
Share on other sites

Bænkpres:

1*4*60kg

1*4*80kg

1*1*100kg :king: PR!! :jodler:  :strat:  :cooldance:  :4jumpy:  :firebounce:  :showoff:  :alright:  :rocketwhore:  :dumbbell_lift:  :weight_lift:  :banana:  :4band:  :banana3:

1*1*105kg - MISS.. - Synes den var ret tæt på..men det er jo ikke nok  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Vildt nok :4thumbup: ... det må være lækkert at vide at alle dine bulk kg ryger lige i patten :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Sådan!!  :4thumbup:

Flot med de 100kg i bænk  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker! :smile:

Tillyke med alle dine pr's igår!! :4thumbup:

Det var fedt at træne med dig igen, det må vi gøre nogen flere gange. De 100kg i bænkpressen var EKSTREMT nemme, der var ikke engang den mindste tendens til et sticking point. Du må have ramt en dårlig bane med de 105kg, for styrken var også til at tage dem. De kom jo hurtigt fra brystet med god fart, men blev så lidt skæv hvor jeg lige rettede på den, hvor du så ellers selv løftede den. Du havde i hvert fald med sikkerhed taget 105kg, hvis du ikke havde taget de 100kg først. Der er ved at være god power i dig knægt :4thumbup:  Og massen føler også godt med :smile:

vi ses snart til en træning mere :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Thanks champ! Ja det var sgu fedt med en god afbrænding sammen med dig...sidder stadig med DOMS nu...det er ellers lang tid siden jeg har haft det..Så lækkert de er der igen nu! :4thumbup:

Ja..de 100kg var overraskende lette..blev også selv overrasket om det gik så smertefrit.. :cooldance:

Tjaa..nogle steder kunne massen godt følge mere med...mine guns gider sgu ik rigtigt vokse synes jeg ik... :dry: Men kommer nok med tiden..ska bare ha lidt mere tålmodighed :innocent::tongue:

Jir..du siger bare tid og sted så er jeg klar på total burnout! :devil::firebounce::w00t:

Vildt nok  :4thumbup:  ... det må være lækkert at vide at alle dine bulk kg ryger lige i patten  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Haha..ja det er sgu vigtigt.. Der er ikke noget bedre end sån en pat-PR til at få en til at droppe tankerne om snart at cutte og istedet jagte en ny PR :cooldance: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 30/3 2005

Chinups:

3*6*BW

Close grip chinups:

1*8*BW

2*6*BW

Bænkpres:

1*8*50kg - opvarmning

3*8*75kg :king:Rep PR!!!

Incline Db press:

3*8*25kg

Vertical leg hip raise:

3*12*BW

Db curl:

1*6*20kg

1*6*17,5kg

1*7*17,5kg

Fransk Pres:

2*8*30kg + stang

1*8*32,5kg + stang

Military Pres:

3*8*40kg + stang

Link to comment
Share on other sites

Flot med endnu en pr i bænken buddy :4thumbup: Men hold nu lige lidt igen med løbeturene, ellers bliver du snart en ærwelig ål :tongue: Og sidste gang gjorde løbeturen dig endda syg, så du måtte droppe træningen dagen efter, det spiller ik :poking: hehe

Link to comment
Share on other sites

Flot med endnu en pr i bænken buddy :4thumbup:  Men hold nu lige lidt igen med løbeturene, ellers bliver du snart en ærwelig ål :tongue:  Og sidste gang gjorde løbeturen dig endda syg, så du måtte droppe træningen dagen efter, det spiller ik :poking: hehe

<{POST_SNAPBACK}>

Thanks mester!! Hehe...nu ik det der gjorde mig syg hehe..men er jo rart med noget træningen som også holder kondien oppe :cooldance: Du må jo sige til hvis du vil med :poking::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning den 1/4 2005

Var hjemme så trænede med daddyooo...så blev lige lidt anderledes træning og nogle øvelser nåede jeg ikke...men gjorde ik det store...Har erfaret at det er ok nogle ting blir sprunget over engang imellem...bare hvis det ik blir for tit :tongue:

Cykling - 6min

Lever Standing Calf Raise:

1*90kg

1*110kg

1*130kg

Db press:

3*8*26kg

Db incline press:

3*7*26kg

Chinups:

3*6*BW

Fransk Pres:

1*6*30kg + stang

2*8*25kg + stang

Db curl:

2*6*18kg

1*6*16kg

Blev kørt næsten uden pause

Link to comment
Share on other sites

Tog lige nogle billeder da jeg var hjemme i weekenden..De er taget samme sted som de andre, der er i min log så kun vinklen som kan være lidt forskellig.. :smile:

post-5704-1112472132_thumb.jpg

post-5704-1112472181_thumb.jpg

post-5704-1112472201_thumb.jpg

post-5704-1112472166_thumb.jpg

post-5704-1112472219_thumb.jpg

post-5704-1112472234_thumb.jpg

Har lige også lavet en sammenligning med det front-billede fra januar med det fra i weekenden..

post-5704-1112472364_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Det ser rigtigt godt ud FlexMasterJay :4thumbup: Du har overall fået en hel del ekstra masse og endda uden bf% er steget væsenligt. Dine pecs ser faktisk rigtigt gode ud, der er virkelig sket noget der. men også din ryg har udviklet sig meget, især dine lats er vokset. Det er nok kommet efter du startede på chinups.

Jeg kommer snart lige forbi bushido og battler lidt med dig :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Det ser rigtigt godt ud FlexMasterJay :4thumbup:  Du har overall fået en hel del ekstra masse og endda uden bf% er steget væsenligt. Dine pecs ser faktisk rigtigt gode ud, der er virkelig sket noget der. men også din ryg har udviklet sig meget, især dine lats er vokset. Det er nok kommet efter du startede på chinups.

Jeg kommer snart lige forbi bushido og battler lidt med dig :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Thanks buddy! :blush: Nu er det bare armerne der står for skud :devil: Men ligger vist i mine gener at have puny guns :tongue:

Lyder godt! Du er altid velkommen! :cooldance:

Ku være du sku ta franne med..lyder til han er godt på vej til at blive leee :devil: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Cardio - 3/4 2005

10km løb - ca. 60min. - stille og roligt tempo..men super vejr til at løbe i.. :4thumbup:

Følte allerede at jeg kunne mærke en forbedring i kondi fra sidst! :cooldance: Læggen brændte dog en del..især på en lang stigning der var på ruten pga lidt DOMS fra fredagens læg-træning.. :firebounce: Lækkert at mærke! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share